کتانی سفید 2020

ترند کتانی 2020 : امسال چه کتانی‌هایی مد شده‌اند؟

چندی است که سال 2020 شروع شده‌ و با تمام مشکلات امسال، ظاهرا دنیا کم کم به روال عادی خود برمی‌گردد. گویا ما چاره‌ای نداریم که با شرایط پیچیده‌ی این روزها کنار بیاییم و زندگی خود را از سر بگیریم و با تمام احتیاط هایی که از پس اجرای آنها برمی‌آییم زندگی را ادامه دهیم. همچنین چیزی تا تابستان نمانده و امید آنکه در تابستان ریشه این بیماری شوم (کرونا) از سراسر دنیا خشکانده شود. در هر صورت در مطلب امروز پارچی قصد داریم در مورد تابستان و فصل کتانی صحبت کنیم! با شروع تابستان و پس از آن پاییز شاهد استفاده از کفش های خنک‌تر و کتانی خواهیم بود. این مطلب را برای دوستدارات مد و ترند ها آماده کرده‌ایم. همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر مهم‌ترین ترند کتانی های 2020 . با خواندن آنچه در ادامه خواهید دید، با اصلی ترین کتانی هایی که برای امسال مد و محبوب شده اند آشنا خواهید شد. این شما و این هم محبوب‌ترین کتانی های امسال:

کتانی های ترند شده‌ی 2020 چه ویژگی‌هایی دارند؟

پیش از آنکه به لیست محبوب ترین کتانی ها برای سال 2020 برسیم، خوب است یک نگاه کلی به آنها داشته باشیم و با هم بررسی کنیم که اولویت های امسال مردم چه بوده‌ که باعث شده این مدل ها برای سال 2020 مد و ترند شوند.

ترند کتانی 2020

1. اجازه دهید خیالتان را راحت کنیم که همچنان اولویت بر روی راحتی کتانی ها است. وقتی به لیست پیش رو نگاهی می‌اندازیم متوجه می‌شویم که همچنان راحتی کتانی ها آنقدری اهمیت دارد که تمامی ترندها از این ویژگی برخوردار باشند. 

2. پس از مسئله‌ی راحتی کتانی ها که دیگر این ویژگی با ماهیت آنها عجین شده، موضوع دوم به طراحی و سیلوئت کلی کتانی ها برمی‌گردد. اگر پیگیر دنیای مد و لباس و ترند های آن باشید، بخوبی خواهید دانست چند فصلی است که کتانی هایی با طراحی فربه و چاق بسیار محبوب و رایج شده‌اند. اما امسال علاوه بر آن اندکی تغییر و نوآوری در سبک طراحی فربه‌بودن کتانی ها حس می‌شود. به طور خلاصه مورد دوم به سبک جدید طراحی کتانی های چاق و حجیم برمی‌گردد که با هم طراحی های جدید را خواهیم دید.

کتانی مشکی جدید

3. و در انتها آخرین مورد در ارتباط ترند 2020 کتانی ها که اشاره به آن خالی از لطف نیست، خبر خوبی برای طرفداران مینیمالیسم خواهد بود. کسانی که استایل مینیمال را می‌پسندند احتمالا از دیدن ترندهای امسال بسیار خوشحال خواهند شد. چون در سال 2020 مد و دنیای پر فراز و نشیب آن باز هم فلش‌بکی زده به کتانی های کلاسیک، نظیر کانورس (آل‌استارز)، کتانی‌های کلاسیک سفید رنگ مخصوص تنیس (نظیر استن اسمیت) و همچنین سبک و سیاق کتانی های ونس کلاسیک و …

مروری بر ترند کتانی های محبوب سال 2020

1. کتانی های ساق بلند

در بین کتانی های ساق بلند ظاهرا امسال کانورس و محصول جدیدش تا به اینجا پیروز میدان هستند. این کتانی محبوب باری دیگر با یک طراحی زیبا و چشم‌نواز مانند همیشه توجه هر علاقه‌مند به استایل کلاسیک و مینیمالی را به خود جلب می‌کند. در ادامه می‌توانید مهم‌ترین کتانی کانورس برای سال 2020 که به یکی از اصلی ترین ترند های کتانی امسال تبدیل شده را از پست اینستاگرام رسمی آنها ببینید:

2. کتانی های رنگ به رنگ

دیگر ترند امسال مربوط به نوع جدید رنگ‌آمیزی کتانی هاست. همه ما شاهد آن بوده‌ایم که روز به روز سلیقه‌ها به سمت کتانی های رنگی پیش می‌رود و هر روز به طرفداران این سبک افزوده می‌شود. اگر علاقه‌ای به کتانی های رنگی (مثلا قرمز یا زرد و …) ندارید می‌توانید از این مورد همین الان بگذرید و ادامه‌ی لیست را مطالعه نمایید. اما اگر از علاقه‌مندان به کتانی های رنگی هستید، باید این مورد را بدانید که ترند 2020 این کتانی ها به سمت استفاده از طیف رنگی و یا به عبارت دیگر چند رنگ بودن کتانی پیش می‌رود. عکس های زیر منظور را بهتر می‌رسانند. همه این کتانی ها از ترند های 2020 هستند:

View this post on Instagram

Future Rider knows her angles 📐Tap to cop

A post shared by PUMA (@puma) on

کتانی نایک رنگ به رنگ
نمونه‌ای دیگر از برند نایکی

3. ترند کتانی با لژ باحال!

دیگر ترند کتانی های 2020 حکایت از لژ ‌های بامزه‌ی جدیدی دارد که اخیرا بسیار محبوب شده‌اند. این طراحی ها که در برندهای لوکس بیشتر رایج‌اند (بیشتر بخوانید: با لوکس‌ترین برندهای دنیای مد و لباس آشنا شوید) ظاهرا به برندهای رده پایین‌تر هم سرایت کرده‌اند. زمانی این سبک طراحی در انحصار برندهایی نظیر کلویی و … بود اما این روزها چون این سبک طراحی ها ترند شده‌اند، می‌توانید با هر بودجه‌ای یک کتانی جدید مطابق با مد روز و با لژ بلند و بامزه‌ که جلوه‌ای فانتزی را به استایلتان خواهد بخشید، بخرید و تجربه کنید.

View this post on Instagram

Odessa – discover all colors online

A post shared by @ eytys on

کتانی با لژ عجیب

4. کتانی های ولکرو (چسبی)

شاید کتانی‌های چسبی ما را به دنیای کودکان و راحتی کتانی های آنها ببرند (زمانی که بستن بند را هنوز نیاموخته‌اند) اما باید بدانید که با نگاهی مختصر به فشن شو ها متوجه خواهید شد که برند های مطرح و پیشتاز مد و لباس، برنامه‌ای اساسی برای همه‌گیر کردن دوباره‌ی این مدل از کتانی های بسیار راحت برای سال 2020 داشته‌اند.

این نکته را هم اضافه کنیم که این کتانی ها پتانسیل بالایی برای ست شدن با یک جوراب طرح‌دار زیبا دارند. اگر به سراغ این مدل از کتانی برای تابستان 2020 می‌روید، فرصت پوشیدن یک جوراب مناسب در کنار آنها را از دست ندهید.

کتانی چسبی ترند 2020

5. کتانی های پلتفرم

در مطالب مختلف بار ها اشاره کردیم که به چه کفش هایی پلتفرم گفته می‌شود. در هر صورت برای کسانی که اطلاعی از آن ندارند باری دیگر تعریف می‌کنیم که پلتفرم (چه بوت و کفش و چه کتانی)‌ به یک لژ بلند اضافه در کف کفش گفته می‌شود که برای افزایش ارتفاع در انتها تعبیه میگردد. لازم به یادآوری است که در زمستانی که گذشت بوت های پلتفرم یک ترند مهم بودند و اکنون ظاهرا نوبت به کتانی ها رسیده که پلتفرمی شوند.

کتانی گوچی پلنفرم

کلا پلتفرم ها آنقدری محبوب شده‌اند که حتی کلاسیک‌ترین تولید‌کننده‌های کتانی نظیر کانورس و ونس هم به آن نه نگفته‌اند و مطابق ترند کتانی 2020 پیش رفته‌اند:

6. کتانی های فربه

آخرین مورد از ترند کتانی های 2020 را به انتهای لیست منتقل کرده‌ایم تا کمی بیشتر درباره‌ی آنها صحبت کنیم. همانطوری که در مقدمه به آن اشاره شد، کتانی ها روز به روز حجیم تر و چاق‌تر می‌شوند و ظاهرا محبوبیت آن ها رو به افزایش است. اما اینبار طراحی کلی این مدل از کتانی ها توسط طراحان و برندهای مطرح، کمی دستخوش تغییر شده است.

چه این سبک از طراحی کتانی ها را دوست داشته باشید و چه از آنها بدتان بیاید، در هر صورت چاره‌ای نداریم که آن را به عنوان یکی از مهم‌ترین ترند های سال 2020 بپذیریم. دیگر این کتانی ها اسپرت و برای کاربرد های ورزشی نظیر دویدن استفاده نمی‌شوند. وقتی طراحان لباس در فشن‌شو و کت واک های خودشان مستقیما آنها را به کار می‌برند باید انتظار همچین علاقه‌ای همه‌گیری بین مردم را نیز داشت.

کتانی چاق جدید 2020

موضوع حجیم شدن کتانی‌ها صرفا منحصر به خود کتانی نیست. حتی مورد سوم این لیستی که خواندید عملا استفاده‌ای محدود‌تر از همین ایده را نشان می‌دهد. حال اینبار بجای حجیم‌تر ساختن کل کتانی، صرفا لژ آن را بزرگ و فربه طراحی می‌کنند.

در مجموع زمانی کتانی هایی با این حجم صرفا برای ورزش و دویدن بودند اما اینبار به لطف طراحان مد و فشن شاهد مدل ها و طرح های مختلف آنها هستیم.

کتانی جدید 2020

بسیار خوب. به انتهای مطلب امروز رسیدیم. امید آنکه این مطلب برای کسانی که علاقه‌مند به مد روز و ترند ها هستند، مفید بوده باشد. اگر تمایل دارید بیشتر در مورد ترندها بخوانید مطالب زیر از مجله‌ی پارچی را به شما توصیه می‌کنیم:

مروری بر زیباترین ترند های بهار و تابستان 2020

بزرگترین ترند های مشهور تاریخ مد از کجا آمده اند؟

3 ترند ماندگار و بدون تاریخ انقضای زنانه | برگرفته از تاریخ مد و فشن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هشت =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید