ترند همیشه ماندگار زنانه

3 ترند ماندگار و بدون تاریخ انقضای زنانه | برگرفته از تاریخ مد و فشن

بعضی ها به استایل و تیپ های ماندگار علاقه دارند و در طرف دیگر، عده‌ای از ترند ها و هیجان آنی دنیای فشن لذت می‌برند. مطلب امروز مجله پارچی، شاید جزو معدود مطالبی باشد که هر دو گروه را راضی کند! قبل از آنکه این مطلب خواندنی و مهم را با هم شروع کنیم اجازه دهید کمی پز این محتوا را بدهیم و خاطر نشان کنیم که برای آن توجه زیادی صرف شده! می‌پرسید چرا؟ چون محتوای این پست با بررسی ترند های سالیان سال و در نظر گرفتن فشن سال های مختلف طی دهه‌ی گذشته نوشته شده است. خلاصه اینکه اگر اهل مد و لباس هستید و برای کمد لباس خود ارزش قائلید، مطلب امروز را با حوصله‌ی بیشتری بخوانید تا با 3 ترند ماندگار و بدون تاریخ انقضای زنانه طی سالیان اخیر آشنا شوید. با ما همراه باشید.

ترند

مگر ترند ماندگار هم داریم؟!

بله. منظور از ترند ماندگار، ترند هایی هستند که بارها و بارها تکرار شده اند و کاملا قابل پیشبینی است که باز هم به کت واک ها خواهند آمد و تاریخ انقضای مشخصی ندارند. در نتیجه ترند هایی که میبینید رکورد دار هستند و به نسبت بقیه بیشتر تکرار شده اند. سعی می‌کنیم علت ترند شدن همیشگیشان و دلیل محبوبیت و اهمیت آنها را نیز مورد بررسی قرار دهیم. این شما و این هم ۳ ترند ماندگار زنانه در طول تاریخ مد و فشن:

1. پرینت حیوانات

پرینت حیوانات یا به عبارتی دیگر، طرح پوست حیوانات که به صورت پرینتی بر روی لباس پیاده می‌شوند از ترند های همشگی و هر ساله‌ی دنیای مد و لباس هستند. در کت واک برند های مختلف، ممکن است پرینت حیوانات برای آقایان هر ساله تکرار نشوند اما برای خانم ها و فشن زنانه داستان کاملا متفاوت است. گذشته از آن، هر خانمی حداقل یک لباس با پرینت حیوانات در کمد لباسش دارد. علت هم مشخص است. این لباس ها همیشه محبوب اند و جذابیت خود را همواره حفظ خواهند کرد. گذشته از آن، معمولا این لباس ها محدود به یک فصل خاص نیستند و همواره می‌توانند در طرح های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

لباس پلنگی ترند ماندگار زنانه

جمله‌ی “پوست فلان حیوان امسال ترند شده” دیگر تکراری شده و همین نشان از ماندگار بودن این ادوات آن هم از جنس زنانه دارد. جهت اطلاعتان می‌گوییم که در میان پوست حیوانات مختلف، به ترتیب نقش پلنگ ، ببر و گورخر رکورد دار هستند.

ترند ماندگار زنانه

نکته‌ای مهم برای استفاده از ترند پرینت حیوانات

در مورد استفاده از لباس با پرینت حیوانات در استایل یک نکته حائز اهمیت است. (بار ها می‌بینیم که این اشتباه توسط افراد مختلف انجام می‌شود و تاثیر منفی و ناخوشایندی بر استایلشان می‌گذارد). نکته اینجاست که به هیچ عنوان بیش از یک لباس با پرینت حیوانات در استایلتان استفاده نکنید. حال این لباس یک پالتو بلند باشد و یا تنها یک کفش! اگر یک لباس با طرح پوست حیوانات دارید بقیه لباس هایتان را از طرح و مدل های دیگر انتخاب کنید. به عبارت دیگر برای ست کردن این طرح ها بهتر است به سراغ طرح های یک دست بروید. (به این ترتیب تقسیم وزن بهتری در استایلتان اتفاق می‌افتد). اگر می‌خواهید استایلتان یک دست باشد، باز هم به سراغ تکرار آن طرح نروید. بجای آن از رنگ های نزدیک به آن طرح استفاده کنید. (نظیر کرم و بژ و … با توجه به طرح پوست حیوانات لباس مورد نظرتان).

استایل پرینت حیوانات

2. لباس سیاه کوتاه

حتی اگر اندکی هم پیگیر اخبار دنیای مد و لباس باشید با اصطلاح لباس سیاه کوتاه (به انگلیسی: Little Black Dress) که به اختصار LBD هم نامیده می‌شود آشنایی خواهید داشت. این لباس مشهور که به چشم هر خانمی آشناست در دهه 20 میلادی به اوج خود رسید. ظاهرا ترند شدن و استفاده‌ی حرفه‌ای این پوشش زنانه در فشن به “افسانه‌ی مد” کوکوشنل برمی گردد. (علاقه‌مندان بیشتر بخوانند: سرنوشت کوکوشنل و بیوگرافی برند شنل)

ترند همیشه ماندگار زنانه

کارل لاگرفلد هم جمله‌ی مشهوری در این مورد دارد: “کسی که لباس سیاه کوتاه پوشیده، نه زیاد پوشیده نه کم”!

لباس سیاه کوتاه بارها به دنیای فشن آمد و هر سال توسط برند های مختلف فرم های مختلفی از آن معرفی و روانه بازار می‌شود. لباس سیاه کوتاه از آن ترند های ماندگار زنانه است که همیشه کاربرد دارد و به راحتی استایلی شیک را برایتان می‌سازد. لباس سیاه کوتاه توسط طراحان مختلفی نظیر الکساندر مک‌کویین، ژیوانشی و کریستین دیور طی سالیان از نو و با مدل های متفاوتی بار ها بازآفرینی شده است.

لباس سیاه کوتاه

این لباس در اکثر جشن ها کاربرد دارد و به راحتی می تواند انتخاب اول عده‌ی کثیری باشد. در انتها نیز باید خاطر نشان کرد که از ست شدن آسان لباس سیاه کوتاه با انواع اکسسوری نظیر دست‌بند و گردن‌بند نیز نمی‌توان به سادگی گذشت.

3. تیشرت سفید

بله تعجب نکنید. درست خواندید: تیشرت و لباس تی به رنگ سفید. شاید باورتان نشود اما با کمی دقت می‌توان فهمید که چرا تیشرت سفید یک ترند ماندگار زنانه است. تیشرت سفید در اکثر کت واک ها برای خانم ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و پای ثابت کالکشن برند های مختلف است. چرا؟ چون کاملا راحت است. چون حس لوکسی را منتقل می‌کند. و در نهایت به این دلیل که به راحتی با سایر ادوات استایل نظیر انواع شلوار و بخصوص جین، ست می‌شود. تیشرت سفید به یک فرم خاصی بسیار پرکاربرد است: همانی که در عکس زیر می‌بینید. یعنی طوری این تیشرت سفید را استفاده می‌کنند که بر روی آن یک کت، کاپشن و یا حتی پالتو و مانتو پوشیده شود.

ترند تیشرت سفید

اجازه دهید یک نتیجه گیری برای تیشرت سفید داشته باشیم. اگر مطلب اصول شیک پوشی را خوانده باشید و به آن پاراگراف بالا را نیز اضافه نمایید به سادگی متوجه خواهید شد که لازم است در انتخاب تیشرت سفید دقت کافی را داشته باشید. چون این تیشرت برایتان می‌ماند و بسیار پرکاربرد است توصیه می‌کنیم در خرید آن با سخاوت عمل کنید و آن را از جنسی با کیفیت خوب انتخاب نمایید. (برایتان مفید خواهد بود: چطور کیفیت لباس را تشخیص دهیم؟) (همچنین برای مطالعه‌ی دقیق‌تر بخوانید: چطور کیفیت پارچه را تشخیص دهیم؟)

ترند همیشگی

امیدوارم مطلب امروز براتون مفید بوده باشه. نظر، پیشنهاد و کامنت یادتون نره. نظرات ارزشمندتون در مورد ترند رو باهامون در میون بذارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید