همکاری با پارچی

چرا همکاری با فروشگاه پارچی؟

بگذارید بی‌تعارف با هم صحبت کنیم. این روزها تا دلتان بخواهد فروشگاه اینترنتی وجود دارد. فروشگاه های متنوعی که هر کدام مخاطبان خودشان را دارند و روز به روز هم به تعداد آن ها افزوده می‌شود. شما به عنوان فروشنده و یا تولیدکننده‌ باید بتوانید از تمامی فرصت ها و کانال های ارتباطی با مشتری استفاده کنید تا محصولتان را تعداد بیشتری از مخاطبان ببینند. حال با افزایش مشتری، فروش و پس از آن درآمدتان نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.

به زبان ساده، فرقی نمی‌کند که تنها یک کالای خاص، مثلا گردنبند تولید می‌کنید یا یک تولیدی پوشاک با تعداد انبود دارید، در هر صورت با شروع همکاری با پارچی، یک قرارداد برد برد را امضا کرده‌اید.

یک کانال جدید مشتری 

چه کسانی می‌توانند با فروشگاه پارچی همکاری کنند؟

همه‌ی افرادی که در حیطه‌ی مد و پوشاک فعال هستند می‌توانند عضو خانواده‌ی پارچی شوند. فرقی نمی‌کند که یک فروشنده هستید (خرده‌ یا عمده فروش، واردکننده و …) و یا تولیدکننده‌، اگر محدوده‌ی فعالیت شما به لباس و دنیای مد ارتباط دارد، می‌توانید همکاری خود را با ما شروع کنید. 

لازم به یادآوری است که فروشگاه پارچی از همکاری با تمامی عزیزانی که کالاهای دست ساز و دست دوز تولید می‌کنند، استقبال می‌کند. لزومی ندارد که تمامی کالاها طبق عرف فروشگاه و بازار تعریف شوند. مثلا اگر یک گردنبند دست ساز با تکه‌ی های باقی ‌مانده‌ی درب نوشابه هم تولید‌ کردید، برایمان بسیار ارزشمند است و از ذوق و هنرتان تماما استقبال می‌کنیم.

مهم نیست چقدر مخاطب دارید و تا چه اندازه در حوزه مد و لباس شناخته شده‌ هستید. در هر صورت با شروع همکاری ما، محصولات شما فرصت دیده شدن توسط هزاران مخاطب جدید در فروشگاه پارچی را پیدا می‌کنند و یک کانال ارتباطی جدید با مخاطبانی از سراسر کشورمان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

فروشنده یا تولیدکننده‌ی پوشاک هستید؟

به ادمین واتسپ پارچی پیام و در مورد محصولات خود توضیح دهید: 

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید