1. هزینه ارسال کالا چطور محاسبه می شود؟
ارسال کالا در شهر رشت برای تمامی کالا ها رایگان است. همچنین هزینه ارسال تمامی خرید های بالای 200.000 تومان برای سراسر ایران رایگان هستند. باقی خرید ها برای ارسال اکسپرس هزینه پست 15000 تومانی دارند. (نرخ پست های پیشتاز هم توسط اداره پست محاسبه می گردد اما هزینه های بالای 15000 تومان همچنان برای شما عزیزان همان 15000 تومان در نظر گرفته میشود.)
3. چه دلیلی دارد از پرداخت آنلاین استفاده کنیم؟
پرداخت آنلاین باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
5. چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
می توانید پس از مراجعه به پروفایل شخصی خودتان، از منوی سمت راست، سفارش ها را انتخاب کنید و وضعیت هر سفارش خود را بررسی نمایید. اما سادهتر از آن، استفاده از واتسپ و کمک گرفتن از پشتیبانی واتسپ خواهد بود.
7. چطور کالا را برگردانیم؟
به سادگی می توانید به کارشناسان ما اطلاع دهید. (هم از طریق تماس تلفنی، هم از قسمت ارتباط با ما و یا حتی از طریق چت) پس از آن کالا را به آدرس پستی پارچی ارسال نمایید. اگر علت مرجوعی مشکلی در لباس باشد، هزینه پست برعهده پارچی، و در غیر این صورت، ارسال و پرداخت هزینه پست بر عهده مشتری است.
2. آیا امکان پرداخت هزینه درب منزل و پس از دریافت محصول وجود دارد؟
بله. شما می توانید با انتخاب گزینه "پرداخت در محل" پس از دریافت کالا درب منزل و کسب اطمینان، پرداخت خود را انجام دهید.
4. ارسال کالا چقدر طول می کشد؟
میزان زمان ارسال محصولات تماما به نوع کالا بستگی دارد. ارسال پوشاک آماده با توجه به موجودی و محل ارسال، بین 1 الی 3 روز متغیر خواهد بود. محصولات دست دوز نیز به دلیل فرایند دوخت دستی، زمان بیشتری می برند. با توجه به تنوع محصولات، می توانید زمان آماده شدن آن ها را از پشتیبان بپرسید. پیشتیبان چت پارچی در تمام ساعات اداری پاسخگوی شما خواهد بود.
6. در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
درخواست مرجوعی تنها در صورتی پذیرفته میشود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگپریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد. همچنین هزینه بازگشت کالا (پست، تیپاکس و ... به دفتر مرکز پارچی) برعهدهی مشتری است. لباس های سفارشی که برای شخص شما ثبت سفارش و وارد میشوند، مشمول ضمانت بازگشت کالا نخواهند بود.
8. آیا همه محصولات پارچی اصل هستند؟
فروشگاه اینترنتی پارچی، هم لباس های کپی دارد هم اورجینال. پارچی تمامی کالا هایی را که تحت عنوان "اصل" عرضه می کند را ضمانت اصالت می کند. تمامی لباس های غیر اصل نیز حتما یا با عنوان "هایکپی" و یا "غیراصل" مشخص می شوند.
خبرنامه و دریافت به روز رسانی
ثبت نام در خبرنامه ما برای دریافت به روز رسانی