جدیدترین مدل های بوت مشکی از برند های مطرح، برای پاییز 2019

پاییز فرا رسیده و کم کم وقت آن می شود که سراغ لباس های فصل سرما برویم. در این بین اگر دانشجو هستید، این مطلب را بخوانید که قطعا بکارتان خواهد آمد: “همه چیز درباره ساخت استایل دانشجویی” اگر به دنبال جدیدترین ترکیب رنگ ها برای فصل پاییز هستید، این مطلب پارچی برای شماست: “جدیدترین ترکیب رنگ ها برای پاییز” و در انتها انتخاب بوت می ماند، که آنچه در ادامه می خوانید شما را با حرفه ای ترین و لوکس ترین مدل های بوت مشکی آشنا می کند که همه آنها برای سال 2019 هستند. همراه ما باشید.

بوت مشکی الکساندر مک کویین 2019
الکساندر مک کویین

بوت های مشکی 2019 چه سبکی شده اند؟

ترند بوت های مشکی امسال به سمت براق بودن پیش می رود. این زبان طراحی را می توانستیم رگه هایی از آن را در سال گذشته نیز ببینیم. در هر صورت امسال بیشتر بوت های براق مد شده اند. همچنین لازم می دانیم یادآوری کنیم که تمامی این بوت ها در کالکشن های برند های مختلف برای پاییز زمستان 2019 معرفی شده اند. حتی یکی از آن ها هم مربوط به سال گذشته نیست.

استلا مک کارتی
بوت مشکی استلا مک کارتی

این بوت های مشکی را می توانید با هر رنگی ست کنید. (مشکی یک رنگ حنثی است و برای ست کردن مشکلی برایتان ایجاد نمی کند). آن چه در کت واک ها دیده ایم، بیشترشان با شلوار های چرم پوشیده می شدند. شما نیز می توانید همین کار را کنید. در غیر این صورت، بهتر می دانید که برای بوت و کلا کفش های مشکی، شلوار جین آبی واقعا گزینه مناسبی است که همیشه جواب می دهد.

بوت سلین
آخرین بوت برند لوکس سلین با قیمت 2000 دلار

نکته بعدی که دانستن آن خالی از لطف نیست، قیمت این بوت هاست. جالب است بدانید که ارزان ترین آنها 500 دلار قیمت دارد و بیشتر آن ها میانگین قیمتی حدود 1000 دلار دارند که برای یک بوت واقعا قیمت قابل توجهی است.

دیگر سخن را کوتاه می کنیم. این شما و این هم جدیدترین بوت های مشکی 2019:

بوت مشکی 2019 لوئه‌وه
لوئه‌وه
بوت مشکی برند بالینسیاگا
بالینسیاگا
بوت مشکی د رو 2019
بوت مشکی برند د رو
بوت مشکی 2019 بوتگا ونتا
بوت برند بوتگا ونتا
برند کووچ
مدلی از برند کووچ
بوت توری برچ
بوت توری برچ
بوت مشکی 2019 برند ولنتینو
جدیدترین بوت زنانه برند ولنتینو
بوت جکمیوز
مدلی از برند کم تر شناخته شده ی جکمیوز
بوت پرانزا اسکولر
جدیدترین بوت برند پرانزا اسکولر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید