ست لباس قرمز و سبز

کالکشن گوچی 2020 (نقد و بررسی جدید ترین کت واک بهار تابستان برند گوچی)

امروز در پارچی آخرین مجموعه لباس برند لوکس ایتالیایی گوچی را برای بهار و تابستان سال 2020 بررسی می کنیم. مثل همیشه الساندرو میکله، یکی از زیباترین و متفاوت ترین کالکشن ها را برای آخرین هفته مد رقم زده. پیش از آنکه به این کالکشن فوق العاده بپردازیم، لازم است یادآوری کنیم که آنچه به عنوان جدیدترین محصولات برند گوچی می بینید، Ready to Wear بوده (در ویکی پدیا بخوانید: پوشاک آماده) و برای فصل های بهار و تابستان سال آینده آماده شده. با ما در بررسی این کالکشن همراه باشید. این شما این هم جدیدترین محصولات گوچی برای سال 2020 :

گوچی 2020 جدید

کمی از الساندرو میکله، کارگردان هنری این روز های گوچی

پیش از بررسی کت واک لازم است میکله را بشناسیم. ممکن است تعداد زیادی از شما، دوستداران دنیای مد، با او آشنایی داشته باشید اما باید بدانید که صحبت در مورد گوچی در حال حاضر، بدون توجه به الساندرو میکله خیلی معنی ندارد. میکله مسئول ظاهر و تصویر گوچی در ذهن مردم است. (البته به اندازه 5 سال!)

الساندرو میکله

میکله توسط تام فورد به گوچی معرفی شد. پس از فعالیتش در فندی به عنوان طراح ارشد اکسسوری، به گوچی آمد و با طراحی کیف های این برند رسما دور جدید حرفه ی موفقش را در این برند استارت زد. الساندرو میکله بارها گفته که برای طراحی لباس، بیشتر از تخیلاتش کمک می گیرد تا واقعیت. میکله بسیار تزئین را در طراحی لباس می پسندد. شلوغ طراحی می کند و شلوغی را نیز دوست دارد! احتمالا هر عکسی از او ببینید، تمام انگشتانش پر از انگشتر است.

میکله و التون جان
میکله و التون جان

میکله تم کلاسیک را در قالبی جدید دوست دارد . او کلکسیونر کتاب، کفش و عصای چوبی است. رنگ مورد علاقه اش صورتی بوده و از مخمل هم زیاد استفاده می کند. در دفتر کارش، پرندگان خشک شده، مبلمان مخمل، نقاشی های رنسانسی، گل به قدر فراوان و همینطور موسیقی کلاسیک در پس زمینه یافت می شود! از میکله بیشتر نمی گوییم چون در این صورت کالکشن جدید گوچی لو می رود. وقت آن است که به خود کالکشن برسیم:

شروع کت واک کالکشن 2020 برند گوچی

ساخته های الساندرو میکله (طراح ارشد برند گوچی) همیشه به جریان سازی و خلاقیت شهرت دارند. اما این بار این کت واک و بخصوص شروعش را، می توان ظالمانه ترین نمایش میکله در نظر گرفت. (برخلاف شمار کثیری از طراحان، آماده سازی صحنه را خود میکله انجام می دهد). به یکبار همراه با موسیقی مخصوصی می بینیم که همه جا کاملا قرمز می شود و خطوط سفید بر روی راهرو نقش می بندد. سپس 21 مدل را می بینیم که همگی یونیفرم سفید مخوفی بر تن کرده اند، و در انتها، به یکباره همه چیز قطع می شود و تاریکی مطلق بر همه جا نقش می گیرد. سپس صحنه روشن شده و کت واک اصلی به نمایش گذاشته می شود.

کالکشن کت واک گوچی 2020
شروع مخوف کالکشن 2020 گوچی

تعجبی ندارد اگر بگوییم میکله یکی از بزرگترین و پیشگام ترین طراحان دنیای مد است. طراحی های او هر ساله دنیای مد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. درباره شهرت خود برند گوچی هم، خودتان بهتر می دانید! این روز ها یک کودک 11 ساله هم لباس های گوچی را بخصوص با آن رنگ های سبز قرمز مشهورش، به راحتی تشخیص می دهد. در آستانه ی پنج سالگی رهبری میکله به عنوان کارگردان هنری برند گوچی، او در مصاحبه مطبوعاتی پس از کالکشن اظهار داشت: “من نگرانم که حوصله ام سر برود! همیشه دوست دارم چیزهای جدید را امتحان کنم“.

جدیدترین کالکشن گوچی

چه چیزی در کالکشن گوچی 2020 نمادین بودند؟

امسال مثل سال های گذشته، باز هم تاکید بر چند المان تقریبا ساده و کوچک، به عنوان یک نوعی امضا برای این کالکشن در آمد. هر سال داستان بسیاری از برند ها بخصوص گوچی که بر روی برندینگ حساب ویژه ای باز کرده اند، وجود دارد که ظاهرا گوچی این موضوع را فقط منحصر به نمای کلی برندش نکرده و داستان را برای هر کالکشن اش به صورت جدا و ویژه ادامه داده است.

لباس زنانه جدید گوچی 2020

در کالکشن بهار تابستان 2020 گوچی، دو المان ساده، به نسبت پر رنگ تر از بقیه بودند: یکی برش های خاص بر روی لباس که به صورت تکراری بر روی تعدادی از لباس ها نقش بسته بود. دیگری زنجیر مخصوص عینک های آفتابی بود که به شکل اغراق شده ای، بزرگ و جالب توجه طراحی شده بودند.

عینک گوچی 2020
هرجا عینکی بود، همچین زنجیری نیز وجود داشت.

 

کالکشن بهار تابستان 2020 گوچی چطور بود؟

 

کالکشن بهار تابستان 2020 آماده ی گوچی چند ویژگی شاخص داشت که به هر کدام جداگانه می پردازیم.

رنگ ها

در این کالکشن، اولین چیزی که برای طرفداران گوچی جلب توجه می کند رنگ است. رنگ مشکی در این مجموعه به شکل قابل توجهی مورد استفاده قرار گرفت. این در حالی است که می دانید که گوچی به نسبت کمتر از رنگ های تیره بخصوص مشکی استفاده می کند. همچنین رنگ ها نسبت به سایر طراحی های گوچی یکدست تر شده بودند. همیشه به رنگ های درهم و ترکیبی گوچی عادت کرده بودیم، امسال هم تقریبا به همین صورت بود اما بیش از نیمی از ست ها با رنگ های نسبتا یکدست تری طراحی شده بودند.

کالکشن گوچی مشکی

بازگشت به دهه 70 و 90

در مجموع طراحی ها، در عین جدید و بروز و حقیقتا متفاوت بودن، ادای دینی به گوچی دهه 70 و همینطور دهه 90 با طراحی تام فورد داشتند. المان های متفاوتی این طراحی ها را به گوچی کلاسیک نزدیک تر کرده، از برش ها و الگوهای متفاوت و کلاسیک خیاطی، تا حذف شدن پرینت ها.

جدیدترین کالکشن گوچی

تمرکز بر روی سیلوئت به جای جزئیات سطحی

دوستداران دنیای مد و به ویژه کسانی که کار های الساندرو میکله را دنبال می کنند خوب می دانند که میکله به نقش و نگار ها و فراوانی طرح ها بر روی سطح بیرونی ساخته هایش شهرت دارد. شاید بتوان گفت طراحی های او نقطه مقابل مینیمالیسم هستند. تضاد غرب و شرق چقدر جالب است! (بیشتر بخوانید: از هتل گردی در ژاپن چطور به مینیمالیسم می رسیم؟) الساندرو میکله حتی کت و شلوار هایش با طرح های شلوغ و عجیب غریب همراه اند. او در مهم ترین و جدی ترین مراسم های مختلف همیشه همینطور لباس می پوشد و مهم تر آنکه، اکثر طراحی هایش برای گوچی نیز به همین فرم هستند.

گوچی جدید مخمل

در هر صورت اینبار همانطوری که در عکس ها خواهید دید، بیشتر طراحی های میکله سیلوئتی هستند. یعنی، تمرکز بر محیط لباس بیشتر از جزئیات رویی و سطحی آنها است. شاید به همین دلیل بوده که هر منتقدی، از این کالکشن به عنوان بازگشت گوچی به دهه 70 میلادی یاد می کند.

کالکشن جدید گوچی 2020

اکنون سخن را کوتاه می کنیم و شما را به دیدن این کالکشن زیبا دعوت می نماییم.

گوچی 2020

جدیدترین کالکشن گوچی

 

بهار تابستان گوچی 2020

جدید ترین کالکشن Gucci

لباس جدید گوچی به رننگ سبز

طرحدار و شلوغ گوچی

Gucci 2020

لباس گوچی جدید قرمز

گوچی 2020

لباس گوچی آبی

لباس گوچی قهوه ای جدید

گوچی شلوار جین جدید

لباس گوچی قهوه ای جدید 2020

گوچی آبی جدید 2020

گوچی gucci 2020

گوچی خاکستری 2020

کالکشن جدید گوچی catwalk

فشن شوی گوچی

یونیفرم مشکی گوچی

بهار تابستان گوچی

گوچی قرمز ست کامل

گوچی شلوغ و رنگ به رنگ

گوچی تمام مشکی

طراحی مدرن برند گوچی

برند گوچی جدید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 9 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید