انواع بهترین و محبوب ترین نایک ایر جردن

نگاهی به بهترین و محبوب ترین کتانی های نایک ایر جردن

بدون تردید ایر جردن یکی از محبوب ترین و نمادین ترین برند های کتانی در دنیاست، که به وسیله کمپانی نایک و مایکل جردن خلق شد. این لیبل برای دهه ها ، طرفدارانش را با سبک ها و رنگ های فراموش نشدنی آن وفق داده است. در این مطلب پارچی محبوب ترین و بهترین کتانی های ایر جردن را که تا به حال ساخته شده اند را معرفی می کنیم.

ایر جردن 4 امینم – کارهارت

این همکاری سه جانبه باورنکردنی بین برند کفش ورزشی ، رپر معروف امینم و برند کارهارت انجام شد. تنها ده جفت از این نسخه در سال 2015 به عنوان خیریه برای عموم مردم حراج شدند. این کتانی ها بسیار نادر و گران قیمت اند.

بهترین محبوب ترین نایک ایر جردن مدل ایر جردن امینم

ایر جردن 4 UNDFTD

این کفش ها با همکاری خرده فروشان UNFTD مستقر در لس آنجلس ساخته شده اند. ایر جردن UNFTD یکی از مطلوب ترین و نادرترین کتانی های ایرجردن در همه زمان هاست. این استایل تبلیغاتی در ابتدا در سال 2005 برای حراج در دسترس بود و امروز نیز با مبالغ گزافی به فروش می رسد.

بهترین محبوب ترین نایک ایر جردن مدل undftd

 

ایر جردن 1 Shattered Backboard

یک شیوه نسبتا جدید در زمینه کتانی های کلاسیک که در سال 2015 عرضه شد. ایر جردن 1 Shattered Backboard به یاد زمانی که مایکل جکسون با یک دانک تخته سبد بسکتبال را شکست الهام گرفته و طراحی شده ، و سبک طراحی آن نارنجی ، سیاه و سفید برجسته است.

بهترین محبوب ترین نایک ایر جردن

ایر جردن 1 Black Toe

هیچ چیز نمی تواند بر اصل غلبه داشته باشد و ایرجردن 1 دقیقاً همین را بیان می کند. در ابتدا در سال 1985 عرضه شد و این اولین کفش با امضا مایکل جردن بود. این ترکیب رنگی از این کتانی اولین بار در همین ایرجردن 1 به کار رفت و همچنان در بین طرفداران ایر جردن محبوبیت فراوانی دارد.

بهترین محبوب ترین نایک ایر جردن

ایر جردن 1 رویال

ترکیب رنگی در کتانی های رویال ایر جردن ، یکی از ترکیب های رنگی کلاسیک این برند است. این نمونه نخستین بار در سال 1985 عرضه شد و در سالهای 2001 ، 2013 ، 2015 و 2017 مجددا عرضه شد. این کتانی ها امروزه یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات نایک ایر جردن برای کلکسیونر های ایر جردن است.

بهترین محبوب ترین نایک ایر جردن مدل ایر جردن رویال

ایرجردن 6 Space Jam

ایر جردن 6 Space jam مشهور است که توسط مایکل جردن در هر دو بازی پلی آف NBA 1995 و فیلم اسپیس جم پوشیده شده. اما تا سال 2000 امکانِ داشتن این کتانی براق، برای عموم مردم وجود نداشت. از آن زمان به بعد ، این سبک مجددا عرضه شد.

بهترین محبوب ترین نایک ایر جردن

ایر جردن 8 bred

رنگ سیاه و قرمز ، این ترکیب رنگی Bred همیشه در بین طرفداران محبوب است ، به ویژه هنگامی که با یک سبک عالی مانند ایرجردن 8 جفت شده باشد. بنابراین جای تعجبی نیست که این ترکیب که برای اولین بار در سال 1997 فروخته شد ، در طی سالیان اخیر با عرضه مجدد ، فروش قابل توجهی داشته باشد.

بهترین محبوب ترین نایک ایر جردن 8

ایر جردن 4 Military Blue

آبی خاص این مدل یک ترکیب رنگی کلاسیک برای ایر جردن 4 است. از سال انتشار اولیه این مدل در سال 1989 ، این سبک در سال های 2012 و 2016 دو بار مجددا عرضه شد. امروز ، آنها را به راحتی می توانید در بازارهای فروش مجددا پیدا کنید.

بهترین محبوب ترین نایک ایر جردن

ایر جردن 6 Black Infrared

از زمان انتشار آن در سال 1991 ، کفش های جردن 6 با ترکیب رنگی خود جلوه بسیار فوق العاده ای داشته است. یکی از محبوب ترین آنها ، سبک Black Infrared است. این کفش با طراحی مشکی مات و حرکتی جسورانه از رنگ قرمز نئونی براق، استایل بی نظیری دارد.

بهترین محبوب ترین نایک ایر جردن مدل اینفرارد

ایر جردن 3 White Cement

ایر جردن 3 در سال 1988 عرضه شد و طرفداران خاصی را با طراحی منحصر بفرد به خود جذب کرد. مطمئناً ترکیب رنگی white cement ترکیبی نمادین را داراست. این مدل دارای یک چرم سفید در رویه و جزئیات چاپی چشم نواز است.

بهترین محبوب ترین نایک ایر جردن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید