فروشنده خرید آینده

تحولی در خرید لباس ؛ فروشنده های دنیای مد در آینده چه شیوه ای را بر می گزینند

ترندهای دنیای مد همواره می آیند و می روند. ممکن است پیش بینی آنچه در پنج سال آینده اتفاق می افتد دشوار باشد ، اما ما در حال حاضر ایده های خوبی داریم که مشتری های صنعت فشن در آینده برای خرید لباس چه انتظاراتی دارند. در اینجا 4 گرایش فروشنده های مد و لباس در آینده را بررسی می کنیم. با پارچی همراه باشید.

بسته پیشنهادی برای مشترکان

به جای جستجوی قفسه های پوشاک یا وب سایت ها برای یافتن کالای مد نظر ، مشتریان آینده خواهان راحتی بیشتر و شخصی سازی صندوق های اشتراکی هستند. در سالهای اخیر ، صندوق های اشتراکی به طور متوسط سالانه حدود 100٪ رشد داشته اند. شرکت های محبوب Stitch Fix و Rocksbox مواردی را که به صورت مرتب مطابقت می دهند و متناسب با سبک هر مشتری ارسال می کنند. مشتریان کالاهای مورد نظر خود را نگه داشته و مبلغش را پرداخت کرده و سپس آنچه را که نمی خواهند ، پس می فرستند.

جعبه اشتراک باعث جذب مشتریان ثابت می شود و در عین حال تجربه هیجان انگیزی در خرید را به آنها می دهد. مدل بسته اشتراکی در پنج سال آینده به رشد خود ادامه خواهد داد. شرکت ها و فروشنده هایی که روابط شخصی و داده های اهرمی را ایجاد می کنند متمایز از سایرین خواهند بود. مانند ThredUp’s goody boxes ، که از یک الگوریتم هوش مصنوعی استفاده می کند که تمایلات هر مشتری را به خاطر می آورد تا جعبه های آینده بهتر بتوانند با سبک مشتریان هماهنگ باشند.

فروشنده های آینده برای خرید آسان تر

فروشگاه هایی به فرم سالن نمایش

فروشگاه های حقیقی از بین نخواهند رفت ، اما به زودی می توانند بسیار متفاوت تر به نظر برسند. تعداد فزاینده ای از فروشگاه ها از پر کردن فروشگاه های خود با موجودی دور می شوند و در عوض از فضاهای فیزیکی به عنوان راهی برای نمایش پوشاک ، ارائه خدمات اضافی و ایجاد روابط صمیمانه با مشتریان استفاده می کنند. مجموعه فروشگاهی Nordstrom در حال حاضر این کار را با فروشگاه های محلی خود انجام می دهد که خود هیچ کالایی را نمی فروشند ، اما در عوض به عنوان محلی برای خرید سفارشات آنلاین ، تهیه لباس متناسب خود و لذت بردن از یک آبگرم از آن استفاده می کنند.

62 درصد از مصرف کنندگان، خرید را در فروشگاه های فیزیکی به جای آنلاین ترجیح می دهند ، زیرا می خواهند کالاها را لمس کرده و آن را بصورت حضوری مشاهده کنند. در عین حال ، دلیل اصلی خرید آنلاین برای راحتی بیشتر  است. این فروشگاه های به فرم سالن نمایش، بهترین شیوه را توامان برای هر دو سبک ارائه می دهند ، یک مورد را به صورت حضوری مشاهده کنید و سپس آن را بصورت آنلاین سفارش دهید. خرید تجربی نیز فرصتی برای برندها است تا تجارب صمیمی و شخصی تری ارائه دهند.

نرد استروم فروشندگی نوین برای خرید در آینده

استفاده از تکنولوژی AR برای تست محصولات

طی پنج سال آینده ، به احتمال زیاد جریان اصلی این است که سعی کنید لباس های واقعی را با واقعیت افزوده امتحان کنید. حدود یک سوم فروشنده ها به زودی از تکنولوژی AR در فروشگاه ها استفاده می کنند ، و کارشناسان پیش بینی می کنند که ممکن است این بازار تا سال 2020 به 130 میلیارد دلار برسد. برخی از فروشگاه ها قبلاً آینه های هوشمندی اتخاذ کرده اند که به مشتریان امکان می دهد لباس های مختلف را بدون نیاز به تغییر لباس تست کنند.

ربکا مینکوف از این مفهوم در فروشگاه های هوشمند خود استفاده می کند ، که شامل آینه های صفحه لمسی در اتاق پرو است. این فناوری برای کار در خانه گسترش یافته است ، که راه را برای خریداران آنلاین باز می کند. آمازون اخیراً برای آینه AR ابتکاری داشته که مشتریان می توانند از آن برای تست لباس در مکانهای عجیب و غریب استفاده کنند ، حتی به راحتی در خانه خودشان.

استفاده از AR برای امتحان کردن لباس، می تواند به مشتریان کمک کند تا در مورد کالاهایی که در خرید آن دچار تردید هستند اطمینان پیدا کنند. و جلوه و ظاهر آن را در تن خود قبل از سفارش مشاهده کنند. این روش، از تکنولوژی راحت و ایده آلی بهره می برد ، که اولویتِ خریداران مدرن است.

فروشنده خرید آینده ، تکنولوژی AR

هوش مصنوعی و شخصی سازی

هوش مصنوعی با استفاده از داده ها باعث می شود تا برندها نسبت به گذشته اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود داشته باشند ، این موضوع همچنین آغاز شخصی سازی بیشتر است. مشتریان به احتمال زیاد با برند های تجاری که پیام شخصی می دهند رو به رو خواهند شد. در حقیقت ، 62٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند كه شركتها پیشنهادات شخصی سازی شده را براساس مواردی كه قبلاً خریداری كرده اند ارسال كنند. با استفاده از داده های بزرگ و هوش مصنوعی ، خرده فروشان قادر خواهند بود پروفایل هایی را برای هر مشتری ایجاد کنند که شامل تاریخچه و تمایلات خرید آنها باشد. این اطلاعات می تواند دسترسی شخصی سازی شده را افزایش داده و به کارکنان اجازه دهد تا بدانند مشتری به دنبال چه چیزی است.

فروشنده خرید آینده

با این بر آورد ها در آینده ای نه چندان دور باید منتظر تحولات اساسی در دنیای فروشنده های پوشاک باشیم ، که هم خرید را برای خریداران آسان تر و هیجان انگیز تر خواهد کرد و هم به میزان قابل توجهی در زمانی که مشتریان برای یافتن یک لباس ایده آل برای خود صرف می کنند، صرفه جویی خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهارده =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید