با جدید ترین طرح و مدل های تتو ،مناسب برای ساعد و بازو آشنا شوید

خالکوبی یا تتو ، به عمل ایجاد دائمی نقش و طرح بر روی قسمتی از بدن گفته می شود. تتو کردن در فرهنگ های مختلف بسیار رایج بوده و قدمتی چند هزار ساله دارد. برای دوستانی که به خالکوبی یا تتو علاقه دارند، در مطلب امروز پارچی 5 نکته مهم برای طرح های جدید تتوی مناسب برای ساعد و بازو را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. توجه داشته باشید که بازو و ساعد از آن اجزاهایی هستند که گزینه های بسیار مناسبی برای تتو به شمار می آیند. اگر علاقه مند به تتو هستید و از تتو کردن پوستتان لذت می برید، ساعد یکی از اصلی ترین اجزای بدنتان است.

طرح جدید تتو برای ساعد

چون همیشه هر روز جلوی چشمانتان است. از طرف دیگر برعکس این موضوع نیز صادق است. یعنی در شرایطی خاص و یا کلا زمانی که نمی خواهید کسی تتو هایتان را ببینید، می توانید به سادگی آن ها را بپوشانید. با ما همراه باشید.

 

1- تتو های آستینی

به تتو هایی که بسیار شلوغ اند و تقریبا کل ساعد را پر می کنند تتو های آستینی می گویند. این طرح ها بر روی بازو نیز بسیار رایج اند ولی برای ساعد ممکن است کمی سنگینی بیشتری برای چشم ها ایجاد کنند. معمولا به این شکل است که یا به این تتو ها هیچ علاقه ای ندارید و یا بسیار به این مدل از تتو علاقه مندید. منظور این است که حد وسطی بین این دو دسته وجود ندارد.

2- تتو بر قسمت داخلی و خارجی ساعد

قسمت داخلی ساعد برای طرح های مینیمال و تتو های خلوت تر بسیار مناسب است و قسمت خارجی بهتر است برای طرح و نقش های پر جزئیات تر استفاده شود.

قسمت رویی ساعد برای تتو
قسمت جلویی دست و ساعد بهترین قسمت برای تتو های ساده و مینیمال است
تتو پشت دست
…و اگر طرح های شلوغ تری در نظر دارید برای پشت دست استفاده کنید.

3- تتو کردن نام و اسم بر روی ساعد دست

خالکوبی کردن اسامی و نام های اشخاصی که به آنها علاقه دارید، مانند شریک های زندگی، والدین و غیره آنقدری محبوب بوده و هست که حق آن را دارد تیتر جداگانه ای به خود اختصاص دهد. برای نوشتن اسم شخص یا اتفاق و مکان خاصی، به ظرافت، بیشتر دقت داشته باشید. ترند روز و تتو های جدید به سمت نازک نویسی و فونت های ظریف تر پیش می رود.

جدید ترین طرح تتو ساعد و بازو

4- تتو های کوچک و مینیمال

هم افرادی که می خواهند برای اولین بار سراغ تتو بروند و هم برای آن دسته از افراد که نسبت به انتخاب خود اطمینان کامل ندارند، بهترین انتخاب استفاده از طرح های ریز و کوچک تتو است. ناگفته نماند که طرح های مینیمال و کلا تتو های کوچک تر، این روز ها جدید تر حساب می شوند و طرفداران بیشتری دارند و به شکل بصری هم سنگین تر و باکلاس ترند. البته همیشه بحث سلیقه مطرح است و هر کسی یک مدل خاصی را دوست دارد و می پسندد؛ در هر صورت اگر استایلتان سبک و سیاق مینیمال دارد، این تتوها برایتان بهترین گزینه اند.

 

طرح جدید مینیمال تتو بر روی ساعد و بازو

5- تتو های هندسی

تتو های هندسی، یکی از جدید ترین و بروزترین طرح و نقش هایی هستند که بخصوص بر روی بازو و ساعد ، انتخابی بسیار هوشمندانه به نظر می آیند. این طرح ها چند ویژگی مثبت دارند. نکته اول در ظاهر متفاوت و بسیار مدرن آنهاست که باعث می شوند به خودی خود یک تفاوت و نمایزی با دیگر طرح ها برای تتوع داشته باشند. ویژگی مثبت دوم این تتو ها نداشتن تاریخ انقضاست. این سبک از تتو ها معمولا برای همیشه شما را راضی نگه می دارند و به مرور زمان کهنه نمی شوند. همچنین طراحی این مدل طرح ها، در عین پیچیدگی به شدت ساده است که می تواند برای دیگران، وقتی از نزدیک به تتویتان نگاه می کنند بسیار جالب باشد.

تتو هندسی جدید ساعد

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید