با مشهور ترین و بهترین برند های بوت دنیا آشنا شوید

بوت ها عموما در شرایط سخت مورد استفاده قرار میگیرند ، از شرایط بد آب و هوایی ، مناطق کوهستانی و یا حتی در وضعیت سختِ کاری. پس لازم است بوت مورد استفاده تان دوام و مقاومت بسیار خوبی داشته باشد ، چون در غیر این صورت، عمر کوتاهی خواهد داشت. بوت ها علاوه بر جنبه مقاوم بودن در شرایط سخت و فرسایشی ، خاصیت زینتی و جذابیت پوششی هم دارند. پس لازم است بوت شما علاوه بر با دوام بودن ظاهر با اصالت و شیکی هم داشته باشد. از آنجایی که بسیاری از مردم با برند های برتر بوت آشنایی ندارند و عموما این تولید کننده های بزرگ بوت برای مردم کشور ما نا شناخته هستند در این مطلب پارچی تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین برند های بوت دنیا بپردازیم. با ما همراه ما باشید.

1. بوت کارهارت ( Carhartt)

اگر بخواهیم در مورد تولید کننده های پوشاک کاری جست و جو کنیم قطعا برندی قدیمی تر از کارهارت نخواهیم یافت. این برند در سال 1889 میلادی در میشیگان آمریکا شروع به کار کرد.
ساخت بسیار مقاوم و طرحی ابداعی که کاهارت از بنیانگذاران آن است و قطعا به چشمتان آشناست. این بوت ها ابتدا برای کارگران ساخته شد و طراحی قدرت مند و با دوام آن به همین علت است. از آنجایی که کارایی و دوام و استحکام آن ها برای عموم مردم نیز می توانست جذاب باشد، کارهارت به بازار کفش و بوت راه یافت و خیلی زود به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرد.

بوت های کارهارت از بهترین برند های بوت در دنیا

2. بوت کاترپیلار (Catrepillar)

یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کننده لباس کارگری کاترپیلار است. برند کاترپیلار با 95 سال سابقه تجربه ای طولانی در تولید بوت دارد که پیشنه آن به جنگ جهانی اول باز میگردد. این برند با طراحی قدرت مند و بادوام شناخته می شود که آنرا به یکی از بهترین برند های بوت دنیا بدل کرده. از ویژگی های شناخته شده بوت های کاترپیلار رنگ زرد نمادین آن و همچنین فرم قوس دار و خاصیت ضد آب آن ها است.

کاترپیلار از بهترین برند های بوت دنیا

3. بوت تیمبردلند (Timberland)

قطعا در رده بهترین بوت های دنیا تیمبرلند جایگاه ویژه ای دارد. با ست کردن بوت های تیمبرلند ، استایلی کلاسیک مانند یک رییس داشته باشید. تیمبرلند در سال 1928 در بوستون، ماساچوست تاسیس شد. تیمبرلند یک بوت ایده آل و راحت برای کسانی که بخواهند زمان زیادی را با آن راه رفته و آنرا به پا داشته باشند. پوشش ضخیم و ضد آب بوت های تیمبرلند با چرم درجه یک و ویژه هلکور از ویژگی های بارز این برند است.
این بوت های برای کارگرانی که مدت طولانی مشغول فعالیت بودند ساخته شده بوده.

تیمبربلند از بهترین برند های بوت دنیا

4. بوت دکتر مارتنز (Dr Martens)

بوت های دکتر ماتنز از بوت های گرانبها در طول تاریخ حضورش در این عرصه محسوب می شود. تاریخ تاسیس آن به سال 1947 باز می گردد که توسط دکتر مارتنز در بریتانیا آغاز به کار کرد. دکتر مارتینز را قطعا باید از بهترین برند های بوت دنیا دانست.

دوام ، محکم و راحت بودن و در انتها دوخت زرد رنگ مشهور آن  از ویژگی های شاخص بوت های دکتر مارتینز است. اگر به این بوت ها علاقه دارید، مطلب بررسی جامع بوت های دکتر مارتینز و روش های ساخت استایل با آن را از دست ندهید.

از بهترین برند های بوت دنیا بوت دکتر مارتنز

5. بوت اریات (Ariat)

اگر به دنبال بوت خوش استایل و خاص هستید بوت اریات شاید بسیار مناسب باشد. اریات که با استایل وسترن از دهه 90 میلادی وارد این عرصه شد. این بوت برای سوارکاران بسیار ایده آل بوده و اگر قصد دارید برای مدت طولانی بوت به پا داشته باشید بوت های اریات قطعا مناسب شما خواهند بود. ورزشکاران سراسر دنیا به علت دوام بالا و راحت و قدرت مند بودن این بوت ها، آن را به سایرین ترجیح می دهند. بوت های اریات همواره استایل کابویی داشته و دارند و برای خیلی از افراد استایل کلاسیک منحصر به فردی خواهد ساخت.

بوت های اریات از بهترین برند های بوت دنیا

6. بوت هایتک (High-Tec)

های تک برای سخت ترین شرایط ها ساخته شده ، مناسب برای کوهنوردی و یا حتی کار در مزرعه! آنها همواره در هر شرایطی بسیار راحت خواهند بود. همچنین ناگفته نماند که تاسیس های تک، به سال 1974 باز می گردد.
مقاوم در برابر باد و ضد آب با متریالی کاملا ضد رطوبت که شما را در محیط های بسیار سخت آب و هوایی کاملا حفظ می کند. های تک از اولین تولید کنندگان بوت کم وزن در دنیا می باشد که برای پیاده روی و گردش بسیار ایده آل خواهد بود و مصرف کنندگانش را قطعا راضی خواهد کرد.

های تک از بوت های سبک و بهترین برند های بوت دنیا
7. بوت آندر آرمور (Under Armour)

بوت های آندر آرمور ایده آل برای فعالیت های نظامی، ماهیگیری و از این دست فعالیت ها در نظر گرفته می شود. بوت های آندر آرمور را باید مقاوم ترین و راحت ترین در بین تمامی بوت ها دانست. از 1996، این بوت های مقاوم آندر آرمور در صنعت بوت وارد رقابت با رقبا شد. کارایی های زیاد و مناسب برای سخت ترین شرایط ها و طراحی ضد آب آن را باید از ویژگی های برجسته این بوت ها دانست.

آندر آرمور از بهترین برند بوت های جهان

8. بوت کین (Keen)

اگر به دنبال بوت مناسب برای هر شرایط و هر موقعیت مکانی هستید، بوت های کین بسیار مناسب خواهند بود. ضد آب و راحت بودن آن باعث می شود بسیار کارا و ایده آل برای مصرف کننده باشد. قطعا هیچ نقصی نمی توان در این بوت های مستحکم یافت. پس حتما آنرا به عنوان یک کیس ایده آل در نظر داشته باشید مگر اینکه از طراحی آن خوشتان نیاید!

کین از بهترین برند های بوت دنیا

9. بوت دکستر (Dexter)

سابقه بوت های دکستر به سال 1957 باز میگردد. ساختمان خشک و بسیار خوش استایل آن را باید از نکات برجسته آن دانست. این بوت ها هم به عنوان بوت مناسب برای کارگران طراحی شده بود ، که مناسب برای شرایط آب و هوایی نامساعد باشد پس قطعا باید مقاوم بودن را هم به عنوان صفتی مثبت برای آن در نظر گرفت.

دکستر از بهترین برند های بوت دنیا

10. بوت هارلی داویدسون (Harley Davidson)

هارلی داویدسون را با 116 سال سابقه ، با برند موتور مشهورش می شناسند. پس قطعا همان طور که انتظار هم می رود استایل این بوت ها سبک موتور سواری دارد. رویه تمام چرم و کفی سخت و لاستیکی از ویژگی های برجسته این بوت ها است. البته ظاهر استخوانی و بسیار زیبا و خوش استایل آن را هم نباید نادیده گرفت.

هارلی داویدسون به عنوان بهترین برند های بوت دنیا

11. بوت گرنسون (Grenson)

گرنسون یکی از معتبرترین برندهای انگلیسی است که از سال 1866 در صدر برند های کفش مردانه قرار داشته. گرنسون کفش های سربازان را در جنگ جهانی اول می ساخته و همواره به تولید کفش های مقاوم مشهور بوده است. مشخصه ویژه بوت های گرنسون طرح های مشهوری بوده که اغلب در برند های دیگر هم مورد استفاده قرار گرفته. گرنسون یک برند نمادین انگلیسی بوده که همواره به سختی و مقاومت مشهور است. پس اگر به دنبال یکی از بهترین برند های بوت با اصالتی قابل توجه هستید، گرنسون انتخابی ایده آل خواهد بود.
گرنسن در بهترین برند های بوت دنیا

12. بوت تریکرز (Tricker’s)

علی رغم یک تاریخ طولانی در صنعت کفش و بوت، تریکرز یک انتخاب عالی برای افراد با سلایق امروزی و مدرن است. برند تریکرز به عنوان قدیمی ترین تولید کننده کفش در انگلستان شناخته می شود. این برند تعریف جدیدی از بوت های انگلیسی ارائه داده، یک بوت محکم و شیک که مناسب برای موارد متنوعی است. نزدیک به 200 سال می باشد که تریکرز به عنوان یک بوت دست دوز و محکم با طرح های سنتی در این صنعت فعالیت می کند. تجربه موفق و طولانی، با مقاومت در محیط انگلستان، محصولات تریکرز را به عنوان یک گزینه عالی در میان بوت های مردانه قرار می دهد. تریکرز را باید قدیمی ترین و یکی از بهترین بوت های انگلیسی دانست.
تریکرز در بهترین برند های بوت دنیا

13. بوت بل‌استاف (Belstaff)

بل‌استاف از زمان تاسیس در سال 1926، چکمه هایی ضد آب و محکم برای شرایط سخت طراحی می کند. در عین یک ظاهر ساده و ظریف، یک محصول کاملا مقاوم محسوب می شود. محصولات بلستاف که در دهه 1920 برای افرادی مانند جو رایت و موتورسواران بریتانیایی ساخته شده بود، اکنون سبکی فراگیر را دنبال می کند و بوت هایی برای همه سلیقه ها و موقعیت های مختلف طراحی کرده و می سازند. قطعا بلستاف را باید جزیی از مقاوم ترین بوت های مردانه دانست.
بلستاف در بهترین برند های بوت دنیا

14. بوت چرچز (Church’s)

بوت های چرچز با ترکیبی از مد روز و کیفیتی پایدار و ماندگار، یکی از بهترین برند های تولید کننده بوت و کفش است که با سابقه ای طولانی در این صنعت فعالیت می کند. چرچز که در سال 1873 تأسیس شده، تجربه موفقی را در طول زمان از خود به جای گذاشته و همیشه یک انتخاب خاص برای آقایان بوده است. مدل شانگهای این برند با یک سگک در بغل از سال 1929 همچنان برجسته ترین بوت هایش محسوب شده و یک طرح نمادینی برای این برند است. بوت های آن از چرمی با کیفیت و با دوام تولید شده و قطعا یک انتخاب هوشمندانه برای آقایان به حساب می آید.
چرچز در بهترین برند های بوت دنیا

15. بوت رد وینگ (Red Wing)

اگر دنبال یک بوت برای کارکرد زیاد و سنگین هستید، به دنبال بوت های رد وینگ باشید. تولیدی کفش های Red Wing که در سال 1905 در مینسوتا تأسیس شد، و تولیدات آن برای کارهای سنگین و شرایط سخت، توسط سربازان در طول جنگ جهانی دوم پوشیده شده بود. فرم و ساخت سنتی آن، در طراح های کلاسیک ایده آل برای استفاده های صنعتی هستند. این برند همچنین گزینه ای را ارائه می دهد که سطح تخلیه الکتریکی در بدن را کنترل می کند و محافظت بیشتری را برای افرادی که در بخش های خطرناک برقی کار می کنند ارائه می دهد. طراحی خاص آن قطعا یک استایل خاص را برای شما می آفریند.
رد وینگ در بهترین برند های بوت دنیا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 8 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید