ساخت استایل گران قیمت ؛ ساده ترین آیتم های یک استایل لوکس برای خانم ها

اگر از آن دسته افرادی هستید که همواره به دنبال داشتن یک استایل لوکس و گران اند یا می خواهند این سبک استایل را در کنار سایر استایل هایشان داشته باشند، این مطلب پارچی برای شخص شماست. برای داشتن یک استایل گران، صرفا نیاز نیست از آیتم های متعدد تجملی بهره ببرید. همچنین همراه به خاطر داشته باشید که استایل گران قیمت، به معنی گران پوشی نیست.
در زیر آیتم هایی که باید برای ساخت یک استایل گران قیمت در نظر داشته باشید را به شما معرفی می کنیم.

تازه و به روز بودن اجزای استایل

یکی از نکات اولیه برای ظاهری لوکس و گران این است که اطمینان حاصل کنید تمام پوششتان جلوه ای تازه ، به روز و نو داشته باشد. البته رنگ ها هم در انتقال این حس به مخاطب تاثیر بسیاری دارند ، برای نمونه رنگ های روشن بخصوص سفید و یا صورتی به خوبی این جلوه را به مخاطب عرضه می کنند.

استایل نو و تازه برای ساخت یک استایل شیک و گران زنانه

به کار بردن کمربند در استایل

یکی از بی پروا ترین قست ها در ساخت استایل خانم ها به کار بردن کمربند است. یک کمربند شیک با یک پلیور شل که بر روی شانه افتاده مانند تصویر زیر می تواند ظاهری گران و لوکس را بسازد. پس اگر از جلوه کمربند در استایلتان هنوز پروا دارید، بی شک باید در عقیده تان تجدید نظر کنید.

استایل کمربند زنانه برای ساخت استایل لوکس و گران

استفاده از اکسسوری های طلایی

در جلوه تجملی و لوکس رنگ طلایی هیچ تردیدی نیست. پس قطعا یک عنصر موثر در ساخت استایل گران و لوکس استفاده از اکسسوری طلایی است. استفاده از کیفی که با جزییاتی طلایی در آن کار شده یا اکسسوری های طلایی و یا ترکیب هر دو می تواند به شما در رسیدن به استایلی لوکس و شیک بسیار کمک کند.

استایل گران و لوکس زنانه

استفاده از تناژ رنگی یکسان

ساخت استایل با تناژ رنگی یکسان ، مثلا تمام مشکی و یا تمام سفید به طرز شگفت انگیزی جلوه لوکسی به شما می دهد. فقط باید مطمئن باشید اجزاء مشکی و یا سفیدی که استفاده می کنید با هم ست و هماهنگ باشند.

استایل تمام مشکی در نکات ساخت استایل گران زنانه

کیف دستی تمیز و براق

کیف دستی چرمی از جمله اجزایی ببوده که در ساخت استایل لوکس بسیار موثر است. اما نکته مهم دیگر این است که کیف دستی شما ظاهری براق و تمیز داشته باشد. پس همواره با استفاده از براق کننده این جلوه را برای کیف دستی چرمی تان حفظ کنید.

کیف دستی چرمی زنانه در ساخت استایل گران زنانه

استایل چند لایه

یکی دیگر از نکاتی که باید در ساخت استایل گران قیمت در نظر داشت ساخت استایل چند لایه است. یک کت ایده آل با پیراهن زنانه بلند، ظاهری بسیار شیک را خواهد داشت. پس حتما این استایل لایه ای جذاب را برای رسیدن به یک ظاهر گران در نظر بگیرید.

ساخت استایل گران و شیک زنانه

دقت در انتخاب شلواره جین

شلوار جین یک عنصر موثر در ساخت استایل است ؛ برای اینکه یک استایل گران و لوکس با شلوار جین بسازید باید یک سری آیتم ها را در نظر داشته باشید. ست کفش پاشنه بلند و جین سنگ شور کلاسیک می تواند کاملا این جلوه لوکس را به همراه داشته باشد. توصیه می کنیم سراغ شلوار های جین عجیب و غریب و بیش از حد متفاوت نروید.

استایل جین زنانه ؛ یک استایل گران زنانه

استفاده از بارانی های کلاسیک

صرف نظر از ترند های هر فصل، بارانی های کلاسیک که همواره جلوه ی خاص خود را حفظ کرده اند ، می توانند یک استایل لوکس را برایتان به همراه داشته باشند. پس اگر خلاء این بارانی ها را در کمد لباس هایتان جس می کنید مطمئن باشید از خرید و پوشیدن آنها پشیمان نخواهید شد.

استایل بارانی زنانه برای ساخت استایل گران زنانه

ست ایده آل کیف و کفش

زمانی که اکسسوری تان با ظاهرتان ست باشد عامدانه یک استایل شیک ساخته اید که جذابیت دو چندانی برایتان به ارمغان می آورد. ست کیف و کفش با یکدیگر از این نظر می تواند بسیار مهم و جذاب باشد.

ست کیف و کفش زنانه در استایل گران قیمت زنانه

خود داری از لباس های پرینت شده

همان طوری که در مطلب تشخیص کیفیت لباس به آن پرداختیم یکی از ویژگی های اصلی کیفیت و اصالت لباس طرح تار و پودی آن است و نه طرح های پرینت شده. پس برای ساخت یک استایل گران و لوکس تا جای ممکن از پوشیدن لباس های پرینتی بپرهیزید.

ساخت استایل گران زنانه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شانزده =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید