کتانی نایک لیوایز ؛ وقتی دو برند بزرگ آمریکایی دست به همکاری می زنند

امروز در پارچی قصد داریم یکی از آخرین محصولات عرضه شده در صنعت پوشاک را معرفی کنیم که با همکاری دو برند مشهور پوشاک ، نایک و لیوایز طرحی و روانه بازار شده است .
کتانی نایک لیوایز ؛ در واقع برای اولین بار است که از همکاری این دو برند محبوب پوشاک می شنویم. این کتانی ها با استایل یونیسکس ، نمایانگر ظاهر خاص نایک و لیوایز به صورت توامان  است. در تاریخ 26 آگست 2019 دو برند مشهور و نمادین دنیای مد با دارا بودن معروف ترین سیلوئت های کتانی در دنیا به یکدیگر پیوستند. کتانی های نایک ایرفورس 1 با دو فرم ساق کوتاه و ساق بلند با ظاهر جین بازسازی شده و استایل جدیدی از کتانی های نایک ایرفورس 1 را جلوه می دهد.

کتانی های نایک ایرفورس از محبوب ترین سبک های کتانی های نایک هستند که در بازارهای دنیا بسیار محبوب بوده اند و فروش قابل توجهی برای کمپانی نایک داشته اند.
به نظر می رسد نایک با باز تولید شکل جدیدی از این کتانی ها قصد دارد تجربه موفقش با نایک ایرفورس را ادامه دهد و شکل و ظاهری متفاوت تر را از آن به نمایش بگذارد.

کتانی نایک ایرفورس 1
کتانی نایک ایرفورس 1

انتظار می رود با تجربه موفقی که هرکدام از این کمپانی ها در طراحی کتانی های جدید خود در گذشته داشته اند تلفیق آنها با یکدیگر دو چندان مورد اقبال قرار گیرد. به خصوص که طراحی یونیسکس آن تاثیر چشمگیری در موفقیت آن خواهد داشت ، مانند کتانی های آل استار کانورس که با استایل یونیسکس ، محبوبیت بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرد.
در ابتدا این کفش ها در بازار های آمریکا ( سن فرانسیسکو و نیویورک ) در دسترس خواهند بود و سپس در برلین و لندن و پاریس نیز موجود خواهند شد. انتظار می رود در آینده ای نه چندان دور این کتانی نایک لیوایز در سایر بازار های جهان عرضه شود.

اگر از علاقه مندان این کتانی نایک لیوایز شده اید ، به زودی این کتانی ها در فروشگاه پارچی در دسترس خواهند بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 8 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید