لیست پخش باراک اوباما ؛ نگاهی به موزیک های مورد علاقه اوباما در تابستان

تابستان نیز کم کم رو به اتمام است. مانند سال های قبل، باراک اوباما رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا، به رسم هر ساله، لیست پخشی از موزیک های تابستانی مورد علاقه اش را منتشر کرده. دقت داشته باشید که پست های اینستاگرامی باراک اوباما اهمیت فراوانی دارند. او را نمی توان تنها یک سلبریتی در نظر گرفت. چرا که اثرگذاری شگفت انگیز او بر فرهنگ، سبک زندگی و ارزش های اجتماعی مردم آمریکا، مقوله ای انکار ناپذیر است. اوباما شخصیت محبوبی برای مردم کشورش است. شاید حتی بتوان این موضوع را گسترش داد و اظهار داشت که فاصله گرفتن او از سیاست و به اشتراک گذاری احساسات خالص وی به همسرش میشل اوباما و تعریف ساده اش از مهربانی و صلح جویی در زندگی روزمره، او را محبوب تر از قبل نیز کرده.

باراک اوباما محبوب

در هر صورت مطلب امروز سبک زندگی پارچی ، به موزیک های مورد علاقه تابستانی امسال باراک اوباما معطوف می شود. با پارچی همراه باشید.

لیست پخش موزیک های مورد علاقه باراک اوباما در تابستان 2019

در لیست پخش سال گذشته، نام هنرمندان و گروه هایی نظیر باب دیلن و رولینگ استون به چشم می خورد. در امسال نیز اسامی خوانندگان مشهور و کلاسیکی نظیر فرانک سیناترا و ون موریسون دیده می شود که البته جای تعجبی ندارد. نکته همیشه جالب، علاقه باراک اوباما به سبک هایی نظیر پاپ، رپ و هیپ هاپ است که پیش از این نیز بارها برای همگان اثبات شده. اما از بازخورد های توییتری و اینستاگرامی می توان فهمید که همچنان ارتباط سبک موسیقی ای مانند هیپ هاپ با شخصی در سطح ریاست جمهوری، کاملا برای مردم هضم شده نیست و فعلا زمان بیشتری نیاز دارد.

در مجموع شاید وزن چند اسم مانند دریک و استیوی واندر در این لیست بیشتر بوده و نسبت به باقی، سنگینی بیشتری داشته باشد. در هر صورت سخن را کوتاه می کنیم و پست باراک اوباما را مستقیم در زیر می آوریم. این شما و این هم لیست موزیک های مورد علاقه باراک اوباما در صفحه اینستاگرام 24 میلیونی وی:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید