بهترین روش شستن و تمیز کردن کتانی ونس سفید و رنگ های روشن

بزرگترین چالش برای دوستداران کفش های کتانی سفید ، تمیزی و شست و شوی آن است. در کل کفش های رنگ روشن آلودگی ها را به راحتی نشان می دهند. و وقتی به کتانی های ونس می رسیم حتی این چالش جدی تر هم می شود ، زیرا جنس کانواسی، تمیز نگه داشتن آنرا مشکل تر می کند. در این مطلب پارچی راه های ساده و ارزان برای تمیزی و شستن کتانی ونس سفید و سایر رنگ های روشن را به شما معرفی می کنیم.

ونس سفید

شستن ونس سفید کثیف

آب اکسیژنه و جوش شیرین

آب اکسیژنه و جوش شیرین ترکیب بسیار خوبی برای تمیزی است. پروکسید ماده ای سفید کننده و ضد عفونی کننده بوده و جوش شیرین خاصیت از بین بردن بوی بد و سایندگی دارد. آنها با یکدیگر ترکیب بسیار خوبی برای از بین بردن آلودگی دارند و ظاهری نو به کفش می دهد. کفش ونس با هیدروژن پروکسید تمیز و سفید خواهد شد. آب اکسیژنه و جوش شیرین را با مقداری آب ترکیب کرده و با یک مسواک قدیمی کتانی ونستان را تمیز کنید و مقابل نور آفتاب قرار دهید تا خشک شود. پروسکید به تنهایی پیش از آنکه موجب تمیزی کفش شود تبخیر شده ، اما جوش شیرین باعث می شود برای مدت طولانی تری باقی مانده و کفشتان را کامل تمیز کند.

سفید کننده

استفاده از سفید کننده ها و مایع ظرفشویی راه دیگر برای تمیز کردن ونس سفیدتان می باشد. اگر چه باید در استفاده از آنها بسیار دقت کنید؛ اگر آنها حاوی کلر و آمونیاک باشند نباید آن ها را با هم مخلوط کنید. اگر سفید کننده و مایع ظرفشویی مورد استفاده تان مناسب ترکیب کردن بود ، مقداری کمی از هرکدام را در ظرفی پلاستیکی ریخته و با یک فنجان آب آن را رقیق کنید.
اگر قصد دارید از پارچه به جای مسواک برای تمیز کردن ونستان بهره ببرید ، پارچه را با مقداری از این مایع خیس کرده و روی کفشتان بمالید.

ماشین لباس شویی

استفاده از ماشین لباس شویی آسان ترین راه برای شستن کتانی ونس خواهد است. البته در صورتی بهتر جواب خواهد داد که کفشتان خیلی کثیف نباشد. اگر کفشتان آلوده به گل و لای شده باید اول این گل و لای را کامل تمیز کنید پیش از آنکه آنرا در ماشین قرار دهید. همچنین قبل از این اینکه کتانی خود را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید آن را با اسپری کردن سفید کننده های معمولی حمام آماده کنید و سپس داخل یک پارچه بسته توری مانند سفید قرار دهید. حالت استاندارد ماشین لباسشویی برای شستن ونس سفید ؛ قرار دادن روی دور سرد ، بدون چرخش با آبکشی دوبل است.

شست و شوی کتانی ونس سفید

کتانی ونس سفید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید