استایل خاص هودی

معرفی چند استایل خاص و جدید هودی ؛ لطفا تکراری نپوشید!

هودی ممکن است شیک ترین لباس در کمد لباس های شما نباشد اما یکی از راحت ترین و کاربردی ترین آنهاست. هودی از جمله پوشاک مردانه گرم و مدرن است که البته امروزه در بین دختران هم رایج بوده که هر مردی باید یکی از آن را داشته باشد. شاید همه شما بسیار به هودی علاقه مند باشید و زیاد از آن استفاده کنید اما این مهم است که بدانید با هودی چه استایل های خاص را می‌توانید بسازید و اصلا نحوه صحیح استفاده از آن چگونه است. در واقع با هودی می توان استایل های متفاوت بسیاری ساخت که بسیاری از افراد از آن آگاهی ندارند. در این مطلب به معرفی چند استایل خاص هودی و نحوه‌ی پوشیدن و ساحت استایل آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بررسی هودی و نگاهی به گذشته‌ی آن

هودی (hoodie) نوعی پیراهن ، بلوز یا ژاکت است که دارای هود (همان کلاه) است. هودی به طور معمول به عنوان یک پوشش کژوال و یا اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد ، که اغلب افراد آن را با شلوار های اسپرت می‌پوشند. از آنجایی که هودی ها از جنس پنبه و نرم هستند و حس راحتی را منتقل می‌کنند در نتیجه به عنوان یک پوشش اسپرت ایده آل تعریف می‌شوند و همچنین برای هوای سرد و گاه بارانی هم بسیار مورد پسند افراد هستند. اکثر هودی ها با یک جیب بزرگ کیسه مانند در جلو همراه هستند که برای قرار گرفتن وسایل ضروری بسیار مناسب است.
استایل خاص هودی
شاید بد نباشد پیش از وارد شدن به بحث استایل های خاص و متنوع هودی، نگاهی هم به تاریخچه و پیدایش آن داشته باشیم.
سبک و استایل هودی را می توان در قرون میانی اروپا یافت، یعنی زمانی که این فرم لباس به عنوان یک پوشش رایج برای راهبان محسوب می شد که شامل یک بالاپوش باز و راحت به همراه کلاه بود.
هودی در واقع از دهه 1970 برخاسته و عوامل زیادی در موفقیت آن نقش داشته است. فرهنگ هیپ هاپ در این زمان در شهر نیویورک توسعه یافت و مد روز نیز در این دوره تاثیر بسیاری بر موفقیت آن داشته است و  طراحان مشهور این لباس جدید را بسیار می‌پسندیدند و آن را پر زرق و برق و جذاب جلوه می دادند. البته یکی از مهم ترین علت ها در مورد محبوبیت هودی، ظاهر نمادین آن در فیلم پرمخاطب راکی بود.

چند استایل خاص هودی

اصولا بسیاری از افرادی که از هودی در استایل خود بهره می‌برند، یک فرم و ست تکراری را با آن می‌سازند، اما شما می‌‌توانید با سایر لباس های پاییزی و زمستانی خود استایلی بسیار متفاوت را هم با آن بسازید که استایل شما را متفاوت تر و جذاب تر جلوه خواهد داد. ما در این مطلب پارچی، تعدادی پیشنهاد زیبا برایتان آماده کرده‌ایم تا اگز از طرفداران هودی هستید، اینبار آنها را با استایلی متفاوت بپوشید.

هودی و کت بامبر

همان طور که گفتیم اصولا هودی به عنوان یک استایل اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد اما پیشنهاد ما برای اینکه کمی استایل اصطلاحا شهری تری را با هودی داشته باشید آن را به همراه یک کت بامبر توصیه می‌کنی. ست کردن آن ها با یک کتانی اسپرت تاثیر دو چندانی در ساخت یک استایل خاص استریت و اسپرت دارد. (بیشتر بخوانید: استایل خیابانی چیست و از کجا آمده است؟)
استایل خاص هودی و کت بامبر

پالتو و هودی

هنگامی که نوبت به گرم ماندن در عین داشتن یک استایل شیک می‌رسد، یک پالتو همیشه انتخابی عالی است. اما، در حالی که بسیاری از آقایان می دانند که چگونه برای مناسبت ها و اماکن رسمی از پالتو خود بهره ببرند، بسیاری هم متاسفانه نمی‌دانند که چگونه آن را برای ساختن یک ظاهر کژوال مورد استفاده قرار دهند. اینجاست که یک هودی می تواند یک استایل خاص و کمی غیر رسمی تر را برای شما ایجاد کند. سعی کنید در این استایل یک هودی روشن در زیر را با یک پالتو تیره بر روی آن ست کنید، همچنین باید توجه کنید که پالتو کاملا باز و راحت باشد. فقط بخاطر داشته باشید که لباس را با سایر بخش های آرام و راحت مانند شلوارهای آزاد و کفش ورزشی تکمیل کنید.
استایل خاص هودی با پالتو

هودی و نیم تنه جین

ست کردن هودی با نیم تنه جین یک راه عالی برای دستیابی به ظاهری خاص و  جذاب است. اگر چه می توانید از بین انواع مختلفی از کت ها و ژاکت ها و نیم تنه های جین به انتخاب خود یکی را با هودیتان ست کنید، یک نیم تنه جین آبی می تواند بسیار ایده آل باشد و با طیف وسیعی از رنگ ها متناسب و زیبا به نظر رسد. برای داشتن ظاهری شیک و خاص یک شلوار جذب و کفش اسپورت را با این استایلتان هماهنگ کنید.
استایل خاص هودی با نیم تنه جین

کت چرمی و هودی

یكی از بهترین راه های گرم نگه ماندن در زمستان، پوشیدن هودی زیر یک کت چرمی است. علاوه بر حفظ گرما، ظاهری بی نظیر و خاص را برایتان می آفریند. فراموش نکنید کت چرمی را چسبان و اندامی انتخاب کنید و با زیپ باز آن را با هودی مورد استفاده قرار دهید. بسته به سلیقه شما یک شلوار جین چسبان و اندامی را بپوشید، در این استایل جین مشکی استایل راک و جین آبی استایلی شهری تر را برایتان پدید می آورد.
استایل خاص هودی با کت چرم
همان طور که نشان دادیم، می‌توان با هودی استایل های خاص و متفاوت بسیاری را پدید آورد، اما یادمان باشد هودی ماهیتی اسپرت دارد بنابراین باید به اجزایی که با آن ست می‌کنیم توجه داشته باشیم.
همواره سعی کنید سایر اجزایی که با آن همراه می‌کنید از این سبک دور نباشد. اگرچه هودی یک پوشش مردانه محسوب می‌شود اما در بین دختران بسیار محبوبیت دارد، بخصوص به عنوان یک جزء از استایل تامبوی می تواند یک قسمت مهم و جذاب در این استایل محسوب شود. چیزی که مشخص است به مرور نه تنها از محبوبیت هودی ها کاسته نمی‌شود بلکه روز به روز به کاربرد و محبوبیت آن افزوده می‌گردد.
شاید دلیل آن این باشد همان طور که دیدید هودی یک جزء راحت برای ساخت استایل محسوب می‌شود و اصولا قابلیت تطبیق پذیری بالایی هم دارد، و با رنگ ها و طرح های مختلف با هودی می توان برای هر سلیقه ای استایل مورد نظر را ساخت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید