ساخت استایل با شومیز سفید

راهنمای ست کردن شومیز سفید زنانه | نکات مهم برای ساخت استایل با شومیز سفید

این روزها هر خانمی در کمد لباس خود، حداقل یک مدل شومیز در رنگ‌های مختلف دارد. شومیز نوعی لباس ساده است که با استفاده از روش‌های خلاقانه‌ای می‌توان آن را ست نمود. ترکیب‌های کژوال و رسمی بسیاری وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید شومیزهای سفید خود را ست کنید. شومیز را می‌توان به عنوان آیتم اصلی استایل در نظر گرفت و یا آن را زیر سایر لباس‌ها پوشید. یک شومیز سفید می‌تواند با هر مدل لباس دیگری به راحتی هماهنگ شود و بدون صرف هزینه‌ای یک استایل بی‌نقص و شیک به وجود آورد. البته توجه به این موضوع که چه نوع شومیزی انتخاب کنید و آن را چطور با سایر لباس‌ها ترکیب کنید، بسیار مهم است. در این مطلب تمامی روش‌ها و راهکارهای ست کردن انواع شومیز سفید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ست کردن شومیز سفید

یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین رنگ‌های شومیز، رنگ سفید است. داشتن یک شومیز سفید باعث می‌شود که به راحتی بتوانید آن را با انواع لباس‌های رنگی و در استایل‌های مختلف استفاده کنید. انواع استایل‌های شومیز سفید را می‌توانید در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلفی استفاده کرده و به عنوان فردی خوش‌استایل خود را نشان دهید.

ست شومیز با شلوار مشکی

یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین ست‌های شومیز سفید همراه با شلوارهای مشکی است. خانم‌ها از این ست در انواع استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی خود استفاده می‌کنند. محبوبیت این نوع استایل به این دلیل است که می‌تواند ظرافت استایل زنانه را با جذابیت تیپ مردانه ترکیب کند. همچنین زمانی که از این نوع استایل در مهمانی‌های نیمه‌رسمی خود استفاده کنید، باعث زیبا و دلنشین شدن ظاهر شما می‌شود. برای ساخت این استایل می‌توانید از شومیزهای سفید یقه گرد استفاده نمایید. همچنین تا زدن آستین‌های شومیز تا زیر آرنج، ظاهر شما را کاملا اسپرت و زیبا می‌کند. استفاده از یک گردنبند بلند، کتانی کانورس یا ساده پارچه‌ای، شلوار مشکی جیب‌دار، کیف دوشی کوچک همراه با شومیز سفید می‌تواند ست اسپرت شما را تکمیل نماید.

استایل شومیز سفید با شلوار مشکی

شومیز سفید با دامن

این استایل می‌تواند بسیار جذاب و زیبا باشد، به خصوص اگر از دامنی که دارای برش و طرح خاصی است همراه با شومیز سفید رنگ خود استفاده نمایید. برای افزایش جذابیت این ست می‌توانید از اکسسوری‌های طوسی یا طلایی رنگ استفاده کنید. این استایل می‌تواند برای انواع مهمانی‌های نیمه‌رسمی و دوستانه کاملا مناسب باشد. در فصل بهار نیز می‌توانید از دامن‌های راسته، بلند و چین‌دار همراه با یک شومیز سفید ساتن یا حریر استفاده کنید. برای ایجاد استایل رسمی و کلاسیک شومیز سفید می‌توانید دامن‌های میدی که با کمربندهای پهن بسته می‌شوند بپوشید. این ست را می‌توانید با انواع کفش‌های پاشنه بلند یا تخت امتحان کنید.

استایل شومیز سفید با دامن

ست شومیز با شلوارک

یکی از استایل‌های جذاب و دخترانه، استفاده از شومیز جین همراه با شلوارک جین است. اگر بخواهید استایل رسمی و نیمه‌رسمی خود را به یک استایل اسپرت زیبا تبدیل کنید، می‌توانید با یک ساختارشکنی ساده شومیز سفید خود را با شلوارک ست کنید. شما می‌توانید از این استایل برای زمانی که میخواهید به تفریح و گردش بروید استفاده کنید. این ست در عین زیبایی دخترانه، ظاهر جذاب و راحتی برای شما ایجاد خواهد کرد.

استایل شومیز سفید با شلوارک

شومیز سفید با کت

شما می‌توانید با ست کردن شومیز سفید با یک کت، یک استایل رسمی و جذاب برای خود به وجود آورید. همچنین می‌توانید از این نوع استایل برای قرارهای رسمی خود به راحتی استفاده کنید. برای این استایل بهتر است شومیز کاملا سایز بدن باشد و خیلی گشاد یا خیلی تنگ نباشد. بهتر است از انواع گردنبند بلند برای روی لباس استفاده کنید. شومیز سفید یقه‌دار همراه با یک کت تک دکمه با یقه بلند و باریک و یک کفش عروسکی می‌تواند بهترین ترکیب را ایجاد نماید. برای ایجاد یک استایل نیمه‌رسمی، از پارچه‌های طرح‌دار همرنگ با کت و برای استایل رسمی از پارچه‌های ساده همرنگ کت استفاده نمایید. همچنین می‌توانید از کیف‌های کوچک همراه با ست کت خود استفاده کنید.

استایل شومیز سفید با کت

شومیز با شلوار جین

این ست به عنوان یک ترکیب دلنشین و زیبا شناخته شده و از ترکیب دو استایل اسپرت و رسمی ایجاد می‌شود. این ست به ظاهر ساده، طرفداران بسیاری در میان خانم‌ها پیدا کرده است؛ زیرا می‌توان آن را در موقعیت‌های مختلف به راحتی استفاده کرد. برای استایل روزمره می‌توانید از یک شلوار جین یا کتان همراه با شومیز سفید خود استفاده کنید. در این استایل برای انتخاب کفش کاملا آزاد هستید. برای روزهایی که هوا گرم است، شومیز سفید ساده همراه با شلوار جین راسته انتخاب مناسبی است. در این استایل مدل و طرح شلوار به سلیقه شما بستگی دارد و می‌توانید از انواع شلوارهای ساده، زاپ‌دار و … برای ایجاد یک استایل جذاب استفاده کنید.

استایل شومیز سفید با شلوار جین

شومیز سفید با پلیور

اگر می‌خواهید یک استایل پاییزه بسیار زیبا و شیک داشته باشید، می‌توانید به همراه شومیز سفید خود از پلیورهای نازک استفاده کنید. این استایل یکی از ترکیب‌های جالب توجه شومیز سفید برای فصول سرد است. اگر برای ست کردن شومیز سفید خود از پلیور استفاده می‌کنید، یقه شومیز را روی پلیور قرار دهید تا جذابیت و زیبایی استایل شما را دوچندان کند. این ترکیب همراه با یک بوت کوتاه پاییزه بسیار چشم‌نواز است.

استایل شومیز سفید با پلیور

ست شومیز با سرهمی

مورد دیگر برای ست کردن شومیز سفید، استفاده از سرهمی‌های به صورت دامن یا شلواری است. خصوصا سرهمی‌های جین که امسال روی مد هستند و خانم‌های جوان آن‌ها را با کفش کتانی و کفش عروسکی ست می‌کنند. برای شلوارهای پیش‌بندی خود می‌توانید آن‌ها را با طرح ساده‌ای از شومیز سفید به زیبایی ست کنید. ست شومیز ساده به همراه شلوار پیش‌بندی باعث می‌شود تا استایل شما بسیار خاص به نظر برسد. همچنین برای ست دامن ساس‌بنددار نیز می‌توانید از بلوز و شومیز دخترانه سفید استفاده نمایید.

استایل شومیز سفید با سرهمی

شومیز با سارافن

خانم‌هایی که قصد دارند یک استایل زیبا و شیک برای خود ایجاد کنند، می‌توانند به سراغ سارافن‌های مشکی رنگ رفته و آن‌ها را همراه با یک شومیز سفید استفاده کنند. برای این ترکیب استفاده از شلوارهای پارچه‌ای همراه با کفش‌های پاشنه بلند باعث ایجاد یک ظاهر کاملا رسمی و جذاب خواهد شد.

استایل شومیز سفید با سارافن

سخن پایانی

شومیز سفید از جمله لباس‌هایی است که به راحتی با هر نوع استایلی ست می‌شود. با توجه به نکاتی ساده می‌توان یک استایل بسیار شیک و زیبا به کمک شومیز سفید ایجاد کرد. اگر شومیز سفیدی دارید که مدت زمان زیادی است از آن استفاده نکرده‌اید، بهتر است آن را در پوشش روزانه و رسمی خود به کار بگیرید و استایلی منحصر به فرد بسازید!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 13 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید