ترند بهار و تابستان 2021

ترند بهار و تابستان سال 2021 | معرفی جدیدترین ترندهای سال 2021

علاقه‌مندان به دنیای مد و فشن همواره به دنبال جدیدترین ترندها و سبک‌های لباس سال هستند. برای اولین بار پس از سال‌ها، لباس‌های معرفی شده در هفته مد بهار سال 2021، بسیار راحت و کاربردی هستند و بر اساس سلیقه عموم طراحی شده‌اند. مانند سال‌های گذشته، بسیاری از ترندهای محبوب و بزرگ سال 2021، با الهام از دهه‌های 60 تا 80 میلادی طراحی و معرفی شده‌اند. اغلب ترندهای بهار و تابستان 2021 دارای آیتم‌های مینیمال همراه با چاپ‌های رنگی و خطوط گرافیکی هستند که از دهه 1990 الهام گرفته شده‌اند. لباس‌هایی که این بار به عنوان ترند بهار و تابستان 2021 معرفی شده‌ا‌ند، بسیار واقع گرایانه‌تر و معقول‌تر از سال‌های قبل هستند. در این مطلب ترندهای معرفی شده برای بهار و تابستان سال 2021 در هفته‌های مد پاریس و لندن را به شما معرفی خواهیم کرد.

محبوب‌ترین ترندهای بهار و تابستان 2021

کت‌های شانه‌دار بزرگ

کت‌های اورسایز و گشاد که از دهه 80 میلادی الهام گرفته شده‌اند، یکی از ترندهای بهار و تابستان امسال هستند. این کت‌ها می‌توانند کمر را باریک‌تر و پاها را کشیده‌تر نشان دهند و استایل متفاوتی را برای خانم‌ها به وجود آورند. استفاده از این کت‌ها در رنگ‌های خاکستری، آبی و سایر رنگ‌های خنثی در کنار شلوارهای چرمی و راسته، باعث ایجاد یک استایل محبوب خواهد شد. از جمله رنگ‌هایی که برای استفاده از این کت‌ها مناسب هستند، می‌توان به رنگ‌های ذغالی، آبی روشن، خاکستری و رنگ‌های خنثی اشاره کرد. این ترند را می‌توانید به راحتی با سبک‌های مختلف امتحان کنید و یک استایل زیبا و خیره‌کننده ایجاد نمایید.

ترند کت شانه‌دار بهار و تابستان 2021

لباس‌های آستین پفی

یکی از ترندهای محبوب امسال که با الهام از دهه‌های گذشته طراحی شده‌ است، لباس‌های آستین پف‌دار هستند. این لباس‌ها با پف و حجم زیادی در قسمت آستین‌ها و سرشانه‌ها ظاهر می‌شوند و برای افرادی که دارای سرشانه افتاده هستند و یا سرشانه‌های کم عرض و بالاتنه لاغر دارند، بسیار مناسب است. اگر دارای بالاتنه‌ای پر هستید، می‌توانید این مدل لباس را با یقه‌ بسته انتخاب کنید.

ترند لباس آستین پفی بهار و تابستان 2021

روسری ابریشمی

روسری‌های ابریشمی که با الهام از دهه‌های 50 و 60 میلادی طراحی شده‌اند، یکی از ترندهای بهار و تابستان امسال هستند. این روسری‌ها در فصل‌های بهار و تابستان می‌توانند علاوه بر محافظت از موها، زیبایی استایل شما را نیز دو چندان کنند. روسری‌های ابریشمی می‌توانند با نقش الگوهای پیچیده و یا گل‌های رنگارنگ انتخاب شوند و به شکل‌های مختلف در استایل شما مورد استفاده قرار بگیرند. می‌توانید این روسری را دور گردن خود بپیچید و یا آن را روی سر خود ببندید. استفاده از روسری‌های ابریشمی می‌تواند استایل شما را بسیار جذاب و کلاسیک کند.

ترند روسری بهار و تابستان 2021

لباس‌های‌گلدوزی شده

استفاده از لباس‌هایی با نقش و نگارهای سنتی و گلدوزی‌های ظریف، نمادی از فرهنگ بومی محسوب شده و در ترند سال 2021 جایگاه خاصی دارد. استفاده از این لباس‌ها در برابر ترندهای مینیمال می‌تواند یک انتخاب جسورانه باشد و استایل کاملا متفاوتی را ایجاد نماید. مانتوها و کت‌های پیچیده و زیبا همراه با هنر دستی می‌توانند فرهنگ هر کشور را منعکس کرده و ترکیب رنگ بومی مناطق مختلف جهان را نشان دهند. این لباس‌ها برای شب‌های خنک تابستان و بهار انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند. سبک لباس‌های گلدوزی شده کاملاً ساده است و خانم‌ها با اندام‌های مختلف می‌توانند از آن‌ها برای استایل خود استفاده کنند.

ترند کت گلدوزی شده بهار و تابستان 2021

کیف‌های زرد در ترند بهار و تابستان 2021

با اعلام رنگ زرد به عنوان رنگ سال توسط شرکت پنتون، لباس‌های زیبا و متفاوت با رنگ زرد، به‌خصوص کیف‌های زرد به عنوان ترند سال 2021 مطرح شدند. ست کردن این ترند بدون محدودیت و بسیار راحت است. استفاده از یک کیف زرد همراه با لباستان، می‌تواند آن را به استایلی زیبا و خیره‌کننده تبدیل کند. شما می‌توانید از یک کیف زرد برای رفتن به یک مهمانی و از یک کیف دستی بزرگ زرد برای رفتن به مکان‌های رسمی‌تر استفاده کنید. رنگ زرد دارای طیف‌های مختلفی است که می‌تواند با هر نوع پوست و سلیقه‌ای مطابقت کند. می‌توانید در استایل‌های مونوکروم از کیف زرد به عنوان عنصری متضاد استفاده کنید و استایلی رنگارنگ و جذاب خلق نمایید.

ترند کیف زرد بهار و تابستان 2021

چکمه‌های بلند سفید

این ترند با الهام از دهه 60 و پوشش رقصنده‌های کلاسیک طراحی شده است. از چکمه‌های سفید می‌توانید همراه با شلوارهای استرج و دامن‌های کوتاه استفاده کنید و استایلی بسیار زیبا ایجاد نمایید. از آنجایی که رنگ سفید به عنوان رنگی خنثی به حساب می‌آید، می‌توانید از این چکمه‌ها همراه با هر نوع استایلی مانند رسمی، نیمه‌رسمی و یا مینیمال استفاده کنید.

ترند چکمه سفید بهار و تابستان 2021

رنگ‌های پاستیلی در ترند بهار و تابستان 2021

رنگ‌های پاستیلی پس از سال‌ها همچنان در بین ترندها جایگاه خود را حفظ کرده‌اند و برای استفاده در فصل بهار و تابستان بسیار مناسب هستند. رنگ‌های پاستیلی با طیف‌های گسترده‌ای از رنگ پوست افراد به خوبی مطابقت پیدا می‌کنند. شما می‌توانید از لباس‌هایی به رنگ بنفش یاسی و یا سبز نعنایی برای یک روز آفتابی استفاده کنید. همچنین می‌توانید در کنار استایل‌های مونوکروم و رنگ‌های خنثی از رنگ‌های پاستیلی استفاده نمایید.

ترند رنگ پاستیلی بهار و تابستان 2021

کیف‌های دنباله‌دار

از جمله کیف‌های دستی که به عنوان ترند بهار و تابستان 2021 معرفی شده‌اند، می‌توان به کیف‌های دنباله‌دار اشاره کرد. رشته‌های بلند و حاشیه‌های خاص این کیف‌ها به یکی از المان‌های جدید در زمینه کیف‌های دستی تبدیل شده‌ است. شما می‌توانید از رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای این کیف‌ها برای ظاهر کلاسیک خود استفاده نمایید. همچنین رنگ‌های روشن کیف‌های دنباله‌دار می‌تواند یک استایل منحصر به فرد و خاص ایجاد نماید. اگر به دنبال یک تغییر بنیادی در استایل خود هستید، می‌توانید از کیف‌های دستی دنباله‌دار استفاده نمایید.

ترند کیف دنباله‌دار بهار و تابستان 2021

اکسسوری به رنگ آبی پاپ

اگر می‌خواهید یک استایل خاص و جذاب در سال 2021 ایجاد کنید، می‌توانید از اکسسوری‌های به رنگ آبی پاپ استفاده کنید. این رنگ دارای تنوع بسیار جذابی بوده و استفاده از آن در استایل‌های مختلف می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد. شما می‌توانید از کلاه‌ها یا کیف‌هایی به رنگ آبی پاپ در استایل خود استفاده نمایید. همچنین می‌توانید در استایل‌های مونوکروم خود از این اکسسوری‌ها به عنوان یک عنصر متضاد بهره ببرید.

ترند اکسسوری آبی بهار و تابستان 2021

ترکیب رنگ زرد و شتری

رنگ زرد همراه با رنگ شتری یا خردلی از ترکیب رنگی دهه 70 الهام گرفته شده و می‌تواند یک استایل شیک و کلاسیک را ایجاد نماید. پوشیدن یک شلوار و بلوز به رنگ زرد همراه با یک رویه شتری می‌تواند یک استایل مناسب برای بهار و تابستان به وجود آورد. استفاده از شومیزهای خردلی به همراه کت‌های قهوه‌ای و شتری رنگ نیز یک انتخاب مناسب به حساب می‌آید.  همچنین می‌توانید از یک بلوز زرد رنگ به همراه یک شلوار سفید با کت شتری رنگ استفاده کنید و ترکیبی جذاب برای روزهای خنک فصل بهار ایجاد نمایید.

ترند رنگ زرد و شتری بهار و تابستان 2021

ماسک صورت مشکی در ترند بهار و تابستان 2021

ماسک‌های صورت ابریشمی به رنگ مشکی یکی از ترندهای جالب سال 2021 محسوب می‌شوند. از آنجایی که امسال بسیاری از برندها تحت فشار ویروس کرونا، روزهای سختی را گذراندند، از این ماسک به عنوان یک اکسسوری کلیدی و لازم برای انواع استایل‌ها استفاده کرده‌اند. این ماسک‌های ابریشمی سیاه و براق با هر نوع استایلی مطابقت دارند و می‌توانید آن‌ها را در تمامی موقعیت‌ها از جمله دورهمی‌ها و محل کار استفاده نمایید.

ترند ماسک مشکی بهار و تابستان 2021

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هشت =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید