نکات ست کردن کت و شلوار زنانه | راهنمای کامل انتخاب کت و شلوار زنانه

کت و شلوار یکی از پوشش‌های بسیار شیک است که در میان خانم‌ها طرفداران بسیاری دارد و می‌توان آن را در مکان‌های اداری، رسمی و … استفاده نمود. ست کردن صحیح کت و شلوار زنانه می‌تواند جذابیت و زیبایی استایل افراد را چند برابر نماید. در زمینه ست کردن کت و شلوار زنانه باید دقت بسیار بالایی داشته باشید؛ زیرا ممکن است تنها با یک اشتباه زیبایی و جذابیت استایلتان از بین برود. آیتم‌هایی مانند طرح، رنگ، جنس و … در کت و شلوارهای زنانه باید متناسب با فرم و استایل افراد مشخص شود. در این مطلب نحوه صحیح ست کردن کت و شلوار زنانه و نکات مربوط به آن را بیان خواهیم کرد.

ست کردن کفش با کت و شلوار زنانه

به طور کلی ست کردن کت و شلوار زنانه می‌تواند کار پیچیده و دشواری باشد. با اینکه کت و شلوار می‌تواند استایل بسیار جذابی را ایجاد کند، در عین حال ممکن است یکنواخت نیز به نظر برسد. به همین دلیل با استفاده از اکسسوری‌های جذاب و چشمگیر می‌توانید به کت و شلوار خود رنگ و لعاب دهید. در بین تمامی اکسسوری‌ها کفش بهترین مورد برای زیباتر جلوه دادن کت و شلوار است. پوشیدن یک کت و شلوار همراه با کفش پاشنه بلند می‌تواند استایلی بسیار جذاب و مطابق با مد روز به وجود آورد. برای کت و شلوارهای زنانه طرح‌دار و رنگی بهتر است از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید. اگر می‌خواهید از یک کت و شلوار با رنگ خنثی استفاده کنید، می‌توانید هر رنگ کفشی را با آن ست کنید. استفاده از کفش‌های لژدار به رنگ‌های متالیک مانند طلایی و نقره‌ای نیز گزینه بسیار خوبی به شمار می‌آیند.

ست کفش با کت و شلوار زنانه

انتخاب کیف مناسب با کت و شلوار زنانه

برای ایجاد ظاهری شیک و جذاب برای کت و شلوار خود می‌توانید از یک کیف کوچک همراه با کفش ست آن استفاده کنید. می‌توانید کیف خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که هم استایل و هم‌رنگ با ظاهر کت و شلوار شما باشد؛ به عنوان مثال اگر از یک کت و شلوار مینیمالیستی و سفید استفاده می‌کنید، باید برای آن یک کیف کوچک ساده به رنگ سفید انتخاب کنید. همچنین اگر کت و شلوار شما به شکل مجلسی و به رنگ مشکی است، می‌توانید از یک کیف کوچک کار شده مجلسی به رنگ تیره استفاده کنید. به طور کلی استفاده از کیف‌های دستی بهترین انتخاب برای انواع کت و شلوار زنانه است. این کیف‌ها به دلیل ظرافت و سایز کوچکی که دارند، کت و شلوار را به ‌خوبی تکمیل می‌کنند. این کیف‌ها فرم ساده کت و شلوار شما را حفظ می‌کنند و ظاهری بسیار شیک و فوق‌العاده به آن می‌بخشند.

ست کیف با کت و شلوار زنانه

انتخاب کت و شلوار متناسب با فرم اندام

به طور کلی کت و شلوارها متناسب با انواع فرم‌های بدن طراحی شده‌اند و اگر به طور صحیح انتخاب نشوند، می‌‌توانند جلوه زیبای آن را از بین ببرند. بلندی کت، برش‌های قسمت کمر، بلندی آستین‌ها، بلندی شلوار و عرض شانه از جمله فاکتورهایی هستند که در هنگام انتخاب کت و شلوار باید به دقت بررسی شوند. اگر دارای قدی کوتاه و ریز نقش هستید، بهتر است از کت‌هایی استفاده نمایید که دارای قدی کوتاه‌تر باشند. کت انتخابی این افراد باید دقیقاً روی کمر قرار گرفته و در قسمت کمر نیز کمی تنگ باشد. اگر دارای اندامی سیبی شکل هستید، باید کت و شلوار خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که کاملا اندازه بوده و تنگ نباشد. اگر دوست دارید اندامتان لاغرتر به نظر برسد، بهتر است از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید. همچنین اگر دارای اندام مستطیلی شکل هستید، بهتر است شلوار خود را از نوع دمپاگشاد انتخاب کنید.

انتخاب کت و شلوار زنانه متناسب با اندام

پوشیدن شومیز مناسب با کت و شلوار زنانه

کت و شلوار ممکن است به تنهایی باعث ایجاد ظاهری مردانه شود اما تاپ و بلوزی که در زیر کت و شلوار استفاده می‌کنید، در افزایش جذابیت ظاهری آن تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل بهتر است از بلوزی در زیر کت و شلوار خود استفاده کنید که دارای المان‌های زنانه باشد. اگر در زیر کت و شلوار زنانه خود از بلوزهای متفاوت استفاده کنید، می‌توانید چندین استایل متنوع ایجاد نمایید.  بهتر است رنگ بلوز خود را متناسب با رنگ کت و شلوار خود انتخاب کنید تا هارمونی زیبایی ایجاد شود. استفاده از شومیز یا تاپ سفید در زیر کت و شلوارهای تیره رنگ مانند مشکی بهترین انتخاب به حساب می‌آید.

ست شومیز با کت و شلوار زنانه

انتخاب رنگ مناسب برای کت و شلوار

اگر می‌خواهید ظاهری خانومانه‌تر با کت و شلوار داشته باشید، می‌توانید از کت و شلوارهایی به رنگ‌ روشن‌تر استفاده کنید. اگر می‌خواهید کت و شلوار خود را در یک مهمانی دوستانه بپوشید، استفاده از رنگ‌های روشن بهترین انتخاب است. اگر به دنبال کت و شلواری لوکس هستید، می‌توانید از رنگ مشکی و سرمه‌ای استفاده کنید. این رنگ‌ها برای هر نوع پوستی مناسب هستند و می‌توانید آن‌ها را در انواع مجالس استفاده کنید. یکی از پرکاربردترین رنگ‌های کت و شلوار، رنگ سرمه‌ای است که خانم‌ها برای انواع مجالس خود از این رنگ استفاده می‌کنند. پوشیدن یک شومیز طرح‌دار و رنگی در زیر کت سرمه‌ای می‌‎تواند ظاهری بسیار زیبا به وجود آورد. رنگ طوسی نیز یکی از رنگ‌های بسیار کاربردی برای انواع کت و شلوار است که می‌توان آن را با یک کیف و کفش پاشنه بلند مشکی به راحتی ست نمود.

انتخاب رنگ کت و شلوار زنانه

انتخاب اکسسوری با کت و شلوار زنانه

اگرچه کت و شلوار زنانه استایلی کاملا رسمی دارد اما در عین حال می‌تواند ظاهری بسیار جذاب و لوکس را به وجود آورد. لوازم جانبی و زیورآلاتی که خانم‌ها همراه با کت و شلوار خود استفاده می‌کنند، استایل کت و شلوار را بسیار خانومانه و زیبا می‌کند؛ به عنوان مثال یک دستبند یا گردنبند ظریف می‌تواند استایل شما را با کت و شلوار کاملا تغییر دهد. همچنین اگر ناخن‌های شما به شکل مرتب و لاک زده باشد، ظاهری جذاب‌تر همراه با کت شلوار خود خواهید داشت. رنگ صورتی روشن بهترین رنگ لاک برای داشتن استایلی زیبا با کت و شلوار زنانه به حساب می‌آید. همچنین اگر می‌خواهید کت و شلوار خود را در یک مهمانی بپوشید، می‌توانید از لاکی به رنگ قرمز که بسیار جذاب است، استفاده نمایید.

ست اکسسوری با کت و شلوار زنانه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید