لاک مخصوص هالووین

زیباترین لاک های مخصوص هالووین

چیزی تا فرا رسیدن هالووین نمانده. در این میان عده ای آن را تهاجم فرهنگی می دانند و برگذاری این جشن را برای ما ایرانیان بی خود و اشتباه در نظر می گیرند. اما از طرف دیگر عده کثیری، کاسه ی داغ تر از آش می شوند و همانند جشنی ملی برای اجرای آن سر و دست می شکنند. پارچی سعی می کند در این میان قضاوتی نداشته باشد. تنها برای علاقه مندان تعدادی لاک زیبا که ویژه ی هالووین هستند را آماده کرده است. اما پیش از آن لازم است که مطلب زیبای هالووین مجله پارچی را از لینک زیر بخوانید:

هالووین داستان زیبایی دارد و ریشه و خاستگاهش واقعا خواندنی است. می توانید داستان شیطان و جک و کدوتنبل های ترسناک را از لینک زیر بخوانید. مطلب خواندنی هالووین پارچی را از دست ندهید.

هالووین : 9 آبان مصادف با 31 نوامبر

هالووین 31 نوامبر اجرا می شود که مصادف با 9 آبان خواهد بود. اگر قصد دارید برای این روز که چیزی به آن نمانده، استایل خاصی داشته باشید، توصیه ما استفاده از لاک مخصوص هالووین است. چون هم یک نوع آمادگیِ مختصر و ساده تری برای این روز، نسبت به تماما پوشیدن ست لباس های هالووینی است. هم اینکه اگر نگاهی به طرح های مختلف این لاک ها داشته باشید، متوجه می شوید که هم مدل های ترسناک در آن ها موجود است هم طرح های فانتزی مختلف!

لاک مخصوص هالووین

لاک مخصوص هالووین

پیش از انتخاب یکی از مدل ها، دقت کنید که استایلتان به کدام سمت گرایش دارد؟ جدی یا فانتزی؟ می خواهید ناخن ها ترسناک شوند یا صرفا با نمک؟!

لاک مخصوص هالووین

در ادامه تعدادی طرح دیگر نیز آورده ایم که امیدوارم دوست داشته باشید. ببینید، الهام بگیرید و اگر دوست داشتید، استفاده کنید. شما کدام طرح را بیشتر می پسندید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نوزده =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید