کت و شلوار مشکی باراک اوباما

نگاهی به بهترین کت و شلوار رئیس جمهورها و بررسی استایل آنها

شاید با خود فکر کنید که رئیس جمهور یک کشور هیچ گونه محدودیتی ندارد اما مانند تمامی شغل ها یک سری چهارچوب وجود دارد که افراد موظف به رعایت آن هستند، مانند لباس پوشیدن، و از آنجا که رئیس جمهور به عنوان فرد اول کشور محسوب می شود‌ ‌به علت یک سری محدودیت‌ها نمی‌تواند آزادانه و آن طور که می خواهد لباس بپوشد. در مطلب امروز پارچی نگاهی به کت و شلوار رئیس جمهور هایی می اندازیم که با سلیقه و خلاقیت خود لباس هایی را پوشیدند که بسیار خوش دوخت و زیبا طراحی شده و نسبت به بقیه رئیس جمهور ها تفاوت داشته اند و توجه بسیاری را به خود جلب کردند و به عنوان منبع الهام بسیاری از مردم قرار گرفتند.

کار آسانی نیست که هم مسئولیت یک کشور را به عهده داشته باشی و در عین حال خوشتیپ نیز باشی! اما افرادی که در این لیست هستند از عهده این کار به خوبی بر آمده اند.

جان اف کندی ژاکلین کندی کت و شلوار

۱-باراک اوباما

همگی باراک اوباما، که مورد علاقه بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا است را می شناسیم. وی معروف به مردی خانواده دار، مهربان و مردمی است. همچنین کارهای انسان دوستانه ای که او و همسرش میشل اوباما انجام می دهند مانند حمایت از حقوق بشر و حیوانات باعث محبوبیت بیشتر آنها شده. باراک اوباما اعلام کرده که طرفدار فشن نیست و علاقه‌ای به آن ندارد، هرچند می داند که چگونه کت و شلوار رئیس جمهوری را طوری بپوشد که برازنده او باشد. در حین مبارزات انتخابی برای ریاست جمهوری او اغلب اوقات با لباسهای راحت مانند شلوار جین و تیشرت دیده می شد، اما در دفترش کت های بسیار زیبایی می‌پوشید که شاخصه این کت ها دکمه بر روی کت بود.

کت و شلوار باراک اوباما

رنگ مورد علاقه باراک اوباما رنگ هایی با تم تیره هست و اغلب پیراهن سفید همراه با کراواتی به رنگ قرمز یا آبی می پوشد. از طراحان مورد علاقه اش می توان به ارمنجیلدو زنیا و هارت شافنر مارکس اشاره کرد. اوباما در رابطه با پوشیدن لباس های تکراری و شبیه به هم گفته که نمی‌خواهد درگیر این شود که چه بپوشد یا چگونه دیده شود زیرا تصمیمات مهم دیگری را باید بگیرد و زمانی برای این کار ندارد. نکته ی جالبی که در مورد باراک اوباما وجود دارد این است که او هر سال لیستی از آهنگ های مورد علاقه خود یا لیستی از کتاب هایی که خوانده است را منتشر می کند. ( لیست پخش موزیک های مورد علاقه او که امسال آن را منتشر کرده )

۲-جان اف کندی

جان اف کندی که تنها رئیس جمهوری بود که نسبت به بقیه در سنین پایین به قتل رسید، بعد از مرگ محبوبیت قابل توجهی بین مردم آمریکا پیدا کرد. وی کسی بود که با دعوت از هنرمندان، دانشمندان و ورزشکاران فضای کاخ سفید را عوض کرد، همچنین حمایت زیادی از برنامه های فضایی انجام داد. کندی در سال ۱۹۶۱ همراه با کت و شلوار و جلیقه تیره رنگ و یک پیراهن سفید و دست در جیب وارد کاخ سفید شد. کندی تنها کسی بود که جرات کرد از شر لباس های قدیمی ای که برای رئیس جمهور ها در نظر گرفته شده بود خود را خلاص سازد، کاری که بقیه جرأت انجام دادنش را نداشتند. جان اف کندی استایل خاص و تک خودش را داشت که شامل کراوات تیره تک رنگ، پیراهن کتان، یقه ایتالیایی و یک دسته عینک ری بن بود که باعث می‌شد از بقیه متمایز شود.

کت و شلوار جان اف کندی

۳- هری اس ترومن

ترومن که با موهای براق نقره ای، چشم های فندقی و عینک گرد شناخته می شد به عنوان خوش استایل ترین رئیس جمهور درتاریخ آمریکا مشهور است. ترومن علاقه ای به پوشیدن کت و شلوار های گران قیمت نداشت و کت و شلوار هایی را که مال خودش بود را با وقار می پوشید و گفته شده که این کت و شلوار ها زیبایی خاصی به او می بخشیدند.

از ویژگی‌های لباس پوشیدن او می‌توان به پیراهن های رنگ روشن و استفاده از پاپیون به جای کراوات اشاره کرد. متاسفانه امروزه پلیس فشن اجازه استفاده از پاپیون را به رئیس جمهور ها نمی دهد اما در آن زمان ترومن باعث شد که استفاده از پاپیون قابل قبول شود. همچنین کت و شلوار هایی که می پوشید الگوهای تنگ تری نسبت به بقیه کت و شلوار ها داشتند و رنگ هایی که استفاده می کرد رنگ‌های آبی و قرمز بودند، که باعث به وجود آمدن کنتراست در استایلش می شدند. جالب است بدانید که ترومن بعد از خروج از کاخ سفید با مشکلات مالی بسیاری روبرو شد و با نوشتن کتابی راجع به خاطرات خود در دو جلد و فروش موفق و زیاد آنها، موفق به حل ورشستگی خود شد.

استایل هری اس ترومن کت و شلوار مشکی

۴- رونالد ریگان

رونالد ریگان از معدود رئیس‌جمهورهایی بود که به فشن و مد علاقه داشت. در سال ۱۹۸۰ زمانی که رونالد ریگان به قدرت رسید موج جدیدی از رنگ های شاد و عجیب باعث به وجود آوردن شوک در خانه سفید شد. وی باعث احیای دوباره لباس سنتی آمریکایی ها شد، ریگان همیشه می دانست که چگونه لباس بپوشد که باعث تغییر تصویری که بقیه نسبت به او دارند شود. او زمان زیادی برای انتخاب لباس هایی که می خواست بپوشد می گذاشت و صبورانه فشن را دنبال می‌کرد. بعد از تلاش برای ترور کردن ریگان و موفق نشدن، وی برای شجاعت و نترس بودن خود راجع به این قضیه به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد.

استایل کت و شلوار رونالد ریگان

۵- ولادیمیر پوتین

پوتین که رسانه های غربی، لقب مرد سیاه پوش را به او داده‌اند علاقه زیادی به رنگ مشکی، و طیف وسیعی از کت و شلوارهای مشکی و خاکستری دارد. رئیس جمهور روسیه بودن کار آسانی نیست اما ولادیمیر پوتین طوری نشان می دهد که انگار این کار نیاز به حداقل تلاش را دارد. برند های مورد علاقه او برند کیتون و برند بریونی است، او اغلب همراه کت و شلوار آبی تیره یا خاکستری اش از کراواتی به رنگ آبی آسمانی استفاده می کند و اگر کت و شلوار مشکی باشد آن را با یک پیراهن مردانه سفید و کراوات مشکی ست می کند.

کت و شلوار ولادیمیر پوتین

همچنین عده ای از مردم پوتین را ورزشکارترین رئیس جمهور می دانند. وی به ورزش های جودو، بوکس، کونگ فو و موای تای تسلطی کامل دارد. از دیگر مهارت های او می توان به راندن حرفه ای انواع و اقسام وسایل نقلیه، مانند زیردریایی و هواپیما اشاره کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هفت =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید