انواع مانتو عمده

راهنمای خرید مانتو عمده | آشنایی با بهترین روش خرید عمده مانتو

امروزه خانم‌ها علاقه و نیاز بسیاری به پوشش مانتو داشته و در مکان‌های مختلف از جمله مهمانی، محل کار و … نوع خاصی از این پوشش را استفاده می‌کنند. بنابراین با توجه به نیاز و کاربرد فراوان مانتو در بین خانم‌ها، این پوشش باید به شکل‌های متنوع و در تعداد بالا تولید شود. خوشبختانه خرید مانتو عمده در شهرهای مختلف به فروشندگان این فرصت را می‌دهد تا بتوانند به خوبی پاسخگوی این نیاز خانم ها باشند. یکی از گزینه‌های مناسب برای فروشگاه‌های مانتو ‌فروشی و فروشندگان مانتو، خرید مانتو عمده به قیمت ارزان است؛ زیرا خرید مانتو عمده به قیمت پایین می‌تواند سود فروشگاه را افزایش دهد. یکی از دلایل انتخاب خرید مانتو به صورت عمده قیمت مناسب آن است و بسیاری از فروشندگان مانتو از این طریق مانتوهای خود را خریداری می‌کنند. این مطلب راهنمای شما در خرید مانتو عمده خواهد بود.

فرآیند تولید مانتو عمده

این روزها تولیدکنندگان مانتو عمده بازار تولید خود را تغییر داده و دیگر به روش سنتی آن را تولید نمی‌کنند زیرا با سلیقه و نیاز مصرف‌کننده امروزی مطابقت ندارد. همچنین امروزه خانم‌ها به دنبال مانتوهای خاص، به‌روز و با طراحی شیک هستند، تا هم متفاوت دیده شوند و هم از پوشیدن مانتو حس خوبی داشته باشند. از این رو هنرمندان و طراحان متخصصی در شرکت‌های تولیدی حضور دارند و مطابق با خواسته‌ها و سلایق خانم‌های امروزی مانتوهایی به‌روز و مطابق با متدهای روز دنیا طراحی می‌کنند تا فروشندگان بتوانند رضایت و نیاز مشتریان خود را به راحتی تامین نمایند.

طرح‌های آماده شده طراحان پس از تایید و انتخاب به بخش طراحی الگو فرستاده شده و جهت آماده‌سازی به سالن برش پارچه‌ها انتقال داده می‌شوند. در بسیاری از کارخانه‌ها برش پارچه‌ها با استفاده از دست انجام می‌شود اما در کارخانه‌های پیشرفته که کار تولید و پخش مانتو عمده را انجام می‌دهند، کار برش با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌گیرد. در مرحله بعد پارچه‌های برش داده شده به بخش دوخت مانتو ارسال شده و توسط دستگاه‌های دوخت پیشرفته و خیاط‌های ماهر آماده می‌شوند. مانتوهای دوخته شده توسط ناظرین کنترل کیفی بررسی شده و مانتوهای معیوب از سایر مانتوها جدا می‌شوند. در نهایت کارهای سالم به بخش اتوکشی و بسته‌بندی ارسال می‌گردند.

دوخت و تولید مانتو عمده

در مرحله پایانی مانتوهای آماده شده در بسته‌بندی‌های مختلف برای فروش ارائه می‌شوند و فروشندگان می‌توانند مانتوها را به صورت مستقیم از تولیدی و یا غیرمستقیم به شکل عمده خریداری نمایند. این روزها بخش تولید مانتو عمده علاوه بر اینکه برای تولیدکننده اصلی به صرفه‌تر است، قیمت تولید و توزیع را کاهش داده و مانتو را با قیمت پایین‌تری به دست خریدار می‌رساند. در این صورت دیگر از واسطه و … خبری نیست و در نهایت قیمت نهایی محصول کاهش پیدا کرده و میزان فروش و رضایت خریدار بیشتر می‌شود.

تولیدی عمده مانتو

یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که هر تولیدی مانتو عمده باید داشته باشد، دارا بودن تمامی سبک‌ها و مدل‌های به‌روز مانتو است. امروزه بیشتر تولیدی‌های مانتو گلچینی از بهترین مدل‌های مانتو مزونی، مجلسی و … را به صورت عمده و بدون هیچ واسطه‌ای به فروش می‌رسانند. اصلی‌ترین نکته‌ای که در تولید انواع مانتو باید در نظر گرفته شود کیفیت دوخت و به‌کارگیری پارچه‌های مناسب برای آن است. وجود مانتوهایی خاص با طراحی منحصر به فرد علاوه بر اینکه باعث می‌شود تا شما در بین سایر تولیدی‌ها جزء برترین‌های مد و پوشاک قرار بگیرید، می‌تواند به داشتن یک فروش عالی نیز به شما کمک کند.

معرفی انواع مانتو تولیدی

پیش از راهنمای خرید مانتو عمده باید به انواع آن توجه داشته باشید. اگر به تولیدی‌های مانتو عمده سر بزنید، با تنوع بزرگی از محصولات روبرو می‌شوید. تولیدی‌ها انواع مدل‌های مانتو را در رنگ، سایز و کیفیت‌های مختلف تولید و عرضه می‌کنند. در ادامه به معرفی بعضی از انواع مانتوهای تولید شده به صورت عمده می‌پردازیم:

کلاسیک و اداری

مانتوهای اداری و کلاسیک برای محیط‌های رسمی مانند محل کار، ادارات، دانشگاه و … کاربرد بسیاری دارند. اغلب این مانتوها با شلواری از جنس خود به رنگ‌های طوسی، سورمه‌ای، مشکی و قهوه‌ای استفاده می‌شوند. برای بسیاری از افراد مانتوهای اداری به صورت روزانه کاربرد دارند؛ بنابراین توجه به این مسئله بسیار مهم است که چه نوع پارچه ای در دوخت این مانتو به کار رفته باشد. پارچه‌های فاستونی (ترکیبی از نخ و پلی‌استر) و پرادا از جمله پارچه‌های مورد استفاده در مانتوهای اداری هستند که از کیفیت مناسبی برخوردارند و با اطمینان می‌توانید آن‌ها را انتخاب نمایید.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی برای مهمانی‌های رسمی و مجالس کاربرد بسیاری دارد. این مدل مانتو از جمله مدل‌هایی است که به هیچ عنوان قدیمی نمی‌شود و همیشه طرفداران خود را دارد. هرچه کیفیت پارچه و تمیزی دوخت در مانتو مجلسی بیشتر باشد، زیبایی و جلوه مانتو نیز دوچندان خواهد شد. مانتوهای مجلسی دارای ظاهری شیک هستند و نسبت به سایر مانتوها قیمت بیشتری دارند. به دلیل قیمت بالاتر این مدل و تعداد زیاد در خرید عمده، انتخاب تولیدی مناسب برای خرید این مدل مانتو بسیار دارای اهمیت است. در تولیدی‌ها انواع مانتو مجلسی بلند و کوتاه با حاشیه ساده و طرح‌دار در جنس‌های مختلف مانند فاستونی، شانتون، ابریشم، حریر، ریون، ساتن و … برای تمامی فصول طراحی و تولید می‌شوند.

انواع مدل های مانتو عمده

مانتو کژوال

این مدل مانتو مناسب خانم‌هایی است که به دنبال پوششی متفاوت، خاص و در عین حال راحت و ساده هستند. این مدل مانتوها بهتر است با شلوارهای اسپرت جین، پارچه‌ای و کتان استفاده شوند. خرید مانتو عمده کژوال نسبت به سایر مانتوها به دلیل تنوع در انتخاب و قیمت پایین آسان‌تر است.

مانتو اسپرت

افرادی که سادگی و راحتی را در مانتوها بیش از هر چیزی می‌پسندند، مدل مانتو اسپرت را برای خود انتخاب می‌کنند. مانتو اسپرت را می‌توان در مهمانی‌ها و مکان‌های رسمی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کرد.

راهنمای خرید مانتو بصورت عمده :

آیا تمام عمده‌فروش‌ها تولیدکننده هستند؟

یکی از راهنمای هایی که در خرید مانتو عمده نیاز دارید پاسخ به پرسش فوق است. به طور کلی مانتو عمده باید از تولیدکننده اصلی خریداری شود و نیازی نیست که فردی به عنوان واسطه بین تولیدکننده و خریدار قرار بگیرد. این مورد برای ارتقا کسب و کار هر فروشنده موفقی بسیار اهمیت دارد. امروزه اکثر افرادی که مانتو را به صورت عمده به فروش می‌رسانند، خود نیز تولیدکننده آن‌ها محسوب می‌شوند و خریداران می‌توانند پوشاک مورد نظر خود را به صورت مستقیم و با قیمت بسیار پایین از این تولیدکنندگان خریداری کرده و در نتیجه سود بیشتری کسب کنند.

عوامل موثر در خرید مانتو عمده

در هنگام خرید مانتو عمده باید فاکتورهایی مدنظر قرار گرفته شود تا محصولات تولیدی با کسب و کار خریدار همسو باشد و خرید موفقی نیز انجام شود. یکی از مواردی که در زمان خرید مانتو عمده باید بررسی شود، یکسان بودن طرح مانتو با عکس‌های ژورنالی توسط تولیدکننده است. همچنین کیفیت پارچه و ظرافت در برش و دوخت نیز در خرید مانتو عمده اهمیت بسیاری دارد. قیمت فروش عمده نیز در طی روند خریداری مانتو بسیار حائز اهمیت است و رعایت تمامی این موارد برای داشتن خریدی موفق الزامی است.

انواع مانتو عمده

نحوه توزیع مانتو عمده

اگر شما قصد راه‌اندازی فروشگاه مانتو را دارید و یا صاحب فروشگاه مانتوفروشی هستید، می‌دانید که پیدا کردن تولیدی مانتو عمده که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم محصولاتی با کیفیت و تنوع بالا ارائه دهد، کمی سخت و دشوار است. این کار زمانی سخت‌تر می‌شود که فروشگاه شما در شهر دیگری به جز تهران باشد زیرا اکثر تولیدی‌ها و دفاتر پخش مانتو عمده در شهر تهران متمرکز هستند.

فروشگاه مانتو عمده زنانه

شرکت‌های تولیدی در شهرهای مختلف افرادی را به عنوان پخش‌کننده دارند و محصولاتشان را پس از تولید به پخش‌کنندگان هر شهر می‌سپارند و آن فرد محصولات را به صورت عمده و بدون واسطه به افراد مصرف‌کننده ارائه می‌کند. این کار هزینه‌های بازاریابی اضافه را به مقدار زیادی کاهش داده و قیمت تمام شده برای هر محصول بسیار کمتر خواهد شد. در نتیجه نقش واسطه حذف شده و در نهایت مصرف‌کننده راضی‌تر خواهد بود. روش دیگری که تولیدکنندگان برای معرفی و توزیع محصولات خود به کار می‌برند، سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی است. با استفاده از این روش می توان بدون واسطه و به راحتی مدل مانتو مدنظر خود را در سایت مشاهده کرده و به تعداد موردنیاز و به صورت عمده آن را سفارش داد.

نحوه خرید مانتو عمده

خرید حضوری

یکی از راه‌های خرید مانتو عمده به صورت حضوری است که می‌توانید به مراکز پخش و فروش انواع مانتو مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. خرید حضوری از تولیدی‌های مانتو عمده به صاحبان فروشگاه‌های مانتو زنانه این امکان را می‌دهد تا قدرت انتخاب بیشتری برای تهیه اجناس مورد نیاز فروشگاه خود داشته باشند. علاوه بر این خرید حضوری مانتو عمده باعث می‌شود تا مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین مانتوها مطابق با مد سال و بودجه تهیه و خریداری شوند. اگر فکر می‌کنید که در هنگام خرید باید بتوانید مانتوها را بررسی کرده و کیفیت آن را از نزدیک مشاهده کنید، بهترین کار خرید حضوری و مراجعه به مراکز پخش مانتو عمده از جمله بازار بزرگ پانزده خرداد، هفت‌تیر و … است که در این بازارها عمده‌فروشان آخرین تولیدات خود را به صورت عمده می‌فروشند. همچنین با کمی جستجو در بازار می‌توانید به آنچه که می‌خواهید دسترسی داشته باشید.

خرید حضوری مانتو عمده

خرید اینترنتی

امروزه خریداران می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت و بدون هیچ‌گونه رفت و آمد و در هر نقطه از کشور محصول موردنظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاه‌های آنلاین به شکل عمده خریداری کنند. در وب‌سایت‌های فروشگاهی تنوع وسیعی از مانتوها با مدل‌های مختلف وجود دارد که با بررسی کامل آن‌ها می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خرید خود را نهایی کنید. البته توجه به این نکته نیز ضروری است که حتما باید خرید عمده خود را از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر اینترنتی انجام دهید زیرا سودجویان بسیاری به دنبال فروش محصولات تقلبی و بی‌کیفیت خود بوده و در نظر دارند تا برای جلب توجه خریداران، هزینه‌های کمتری را پیشنهاد دهند. استفاده از یک محصول بی‌کیفیت می تواند اعتبار فروشگاه را از بین ببرد. از جمله مزیت‌های خرید اینترنتی مانتو عمده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید مانتو عمده بدون محدودیت مکانی و زمانی
  • امکان مقایسه قیمت‌ها و کیفیت مدل‌های مختلف مانتو
  • دسترسی به تنوع بسیار گسترده مانتو
  • امکان خرید مانتو عمده ارزان‌تر از سایر تولیدکنندگان
  • امکان خرید از تولیدی مانتو عمده بدون واسطه
  • عدم نیاز به حمل کالا و حذف هزینه‌های رفت و آمد

خرید اینترنتی مانتو عمده

نکات خرید مانتو عمده

اگر قصد خرید مانتو به صورت عمده از شرکت‌های تولیدی و عمده فروش‌ها را دارید، باید به یک سری از مهم‌ترین نکات توجه داشته باشید تا بتوانید موفق‌ترین خرید را انجام دهید. سعی کنید در حین انتخاب و خرید مانتو به درخواست‌ها و نظرات مشتریان خود توجه کنید. قبل از انتخاب مانتو باید به طور دقیق مشخص کنید که چه نوع مدلی می‌تواند میزان فروش شما را بالاتر ببرد. علاوه بر این اگر مانتو انتخابی از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار نباشد، می‌تواند رضایت مشتریان را کم کرده و فروش پایین‌تری را برای فروشگاه شما رقم بزند. مجموعه‌های بسیاری در زمینه تولید و فروش عمده مانتو فعالیت دارند و شما زمانی می‌توانید از کیفیت مانتو خریداری شده اطمینان حاصل کنید که از مراکز معتبری خرید انجام داده باشید. بهتر است پیش از خرید به چندین تولیدی مراجعه کرده و قیمت‌های مانتو عمده را با یکدیگر مقایسه نمایید.

تولیدی مانتو عمده زنانه

کلام پایانی

در این مطلب سعی کردیم راهنمای شما باشیم در خرید مانتو به صورت عمده . مانتو یکی از پوشش‌های رسمی و اصلی خانم‌ها است و به همین دلیل آن‌ها به مانتوهای شیک با طرح‌های به‌روز اهمیت بسیاری می‌دهند. امروزه فروشندگان برای برطرف کردن نیازها و تقاضای مشتریان خود و همچنین افزایش سود به دنبال خرید مانتو عمده به قیمت ارزان هستند. بهتر است افراد پیش از خرید مانتو عمده تمامی موارد و نکات لازم را مدنظر قرار دهند تا بتوانند خرید موفقی داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید