استایل هودی

ساخت استایل با هودی | نکات و سبک پوشیدن آن

هودی نوعی سوییشرت کلاه‌دار است که جلوبسته بوده و زیپ یا دکمه‌ای ندارد. اگرچه هودی می‌تواند یک استایل اسپرت به شما بدهد، اما در عین حال می‌تواند بسیار شیک و به روز نیز باشد. هودی را می‌توانید با لباس‌های مختلفی بپوشید و استایل پاییزی و زمستانی ایجاد کنید، اما در این کار باید از خلاقیت خود نیز استفاده کنید. هودی از جمله لباس‌هایی است که به دلیل راحت و کاربردی بودن، در هر سن و استایلی از آن بهره می‌گیرند. هودی‌ها معمولا از پارچه دورس یا پارچه‌های مشابه تهیه می‌شوند که بی‌نهایت سبک و در عین حال گرم هستند. استایل هودی در میان آقایان و خانم‌ها، مخصوصا نوجوانان بسیار پرطرفدار بوده و معمولا افرادی که به لباس اسپرت علاقه دارند یا سبک خاصی از استایل را دنبال می‌کنند، توجه ویژه‌ای به هودی دارند.

استایل هودی زنانه و مردانه

انواع روش های ساخت استایل هودی

هودی‌ها استایل بسیار مناسبی برای فصل پاییز و زمستان هستند و در یک چشم به هم زدن یک ست جذاب برای شما می‌سازند. معمولا فیت هودی‌ها به صورتی است که هم می‌توان در زیر آن‌ها یک لباس دیگر پوشید و هم روی آن‌ها از کت زمستانی، بارانی یا کاپشن استفاده کرد و همین باعث می‌شود تا برای ساخت انواع تیپ زمستانی انتخاب خوبی باشند. به طور کلی برای ساخت استایل هودی الگوهای متفاوتی وجود دارد. از جمله این الگوها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هودی به شکل ساده

یکی از استایل‌های هودی این است که آن را به تنهایی و با یک شلوار جین یا کتان ست کنید. این استایل بسیار ساده و راحت بوده و معمولا از آن به عنوان استایل روزمره استفاده می‌کنند. کتانی‌ سفید می تواند گزینه مناسبی در کنار هودی و شلوار شما باشد. همچنین می توانید از یک کیف کوچک استفاده کنید تا سادگی استایل را نیز حفظ کرده باشید.

هودی ساده

استایل هودی با کت چرم

اگر به دنبال استایلی منحصر به فرد و خاص با هودی هستید، می توانید کت چرم را روی هودی خود بپوشید. استفاده از کت‌های چرم همراه با هودی استایلی شبیه به تیپ راک به افراد می‌دهد. (بیشتر بخوانید: آشنایی با استایل راک) همچنین پوشیدن شلوارهای راسته نیز می‌تواند این استایل راک‌گونه را به خوبی تکمیل کند. اگر از آن دسته افراد هستید که به استایل‌های رسمی یا نیمه رسمی بسیار علاقه دارید، می‌توانید از ترکیب هودی با کت چرمی استفاده نمایید.

هودی با کت چرم

ست کردن هودی با کت جین

کت‌های جین از جمله مناسب‌ترین گزینه‌ها برای ساخت استایل هودی در پاییز به شمار می‌روند. پوشیدن این کت‌ها روی هودی جلوه‌ای بسیار جذاب و زیبا به استایل فرد می‌دهد. به طور معمول کت‌های جین آبی رنگ گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شوند، زیرا این رنگ را می‌توان با رنگ‌های دیگر به راحتی ست نمود. استفاده از لگ‌های مشکی یا جین و شلوارهای اسلیم گزینه‌ی مناسبی برای این استایل است. برای کفش نیز می‌توانید از نیم‌بوت‌های ساده یا کتانی سفید استفاده نمایید.

هودی با کت جین

هودی با کت ساده

یکی از راه‌های ساخت استایل با هودی، استفاده از کت‌های پاییزه است. شاید فکر کنید ست کردن کت همراه با هودی کمی عجیب است اما این ترکیب یک نوع استایل اسمارت کژوال می‌سازد که می‌توانید آن را در موقعیت‌های نه چندان رسمی استفاده نمایید. شما می‌توانید هودی را با کت تک و شلوار مام استایل ست کنید. همچنین می‌توانید جوراب‌هایی ساق بلند به رنگ کت خود بپوشید و سادگی استایل را از بین ببرید. اسنیکرزها و کفش‌های کتانی نیز گزینه‌های مناسبی برای ست کردن این استایل با هودی هستند. سعی کنید رنگ هودی را با کت ست کنید؛ مثلا می‌توانید از رنگ‌هایی که تناژشان با هم همخوانی دارد، استفاده کنید مانند آبی و خاکستری یا طوسی و سبز تیره. بهترین کفش برای این استایل، بوت‌های بندی روزمره یا بوت چلسی  است. اگر می‌خواهید هودی را همراه با یک کت به تن کنید، بهتر است از هودی‌های حجیم استفاده نکنید.

هودی با کت ساده

هودی با پالتو

در این نوع استایل می‌توانید هودی را زیر پالتوی خود در فصل زمستان به تن کنید. ترکیب هودی و پالتو یکی از بهترین استایل‌های زمستانی بوده که تبدیل به یک ترند شده است و بسیاری از افراد علاقه‌مند به مد، از این استایل اسمارت کژوال استقبال خوبی می‌کنند. در هنگام ست کردن هودی با لباس‌های مختلف باید جسارت داشته باشید و از ترکیب لباس‌های رسمی مانند پالتو با لباس‌های کژوال مثل هودی هراس نداشته باشید. در این نوع استایل بهتر است از شلوارهای آزاد استفاده کنید و بین رنگ‌های قسمت‌های مختلف استایل خود هماهنگی ایجاد نمایید. به عنوان کفش نیز می‌توانید از نیم‌بوت بنددار یا بلند استفاده کنید.

هودی با پالتو

هودی با کاپشن

در این استایل می‌توانید هودی خود را در زیر کاپشن بپوشید تا ظاهری جذاب به شما ببخشد. این ست به نوبه‌ی خود بسیار منحصر به فرد بوده و در روزهای سرد زمستان می‌تواند بدن شما را گرم نگه دارد. در این استایل می‌توانید از شلوار مام استایل، راسته، آزاد و یا جین استفاده کنید. همچنین کفش‌های آل استار نیز با این استایل به خوبی هماهنگ می‌شوند و می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. تنها نکته‌ای که در ست کردن کاپشن با هودی مردانه یا زنانه باید در نظر بگیرید این است که از پوشیدن هودی با کاپشن کلاه‌دار خودداری کنید، زیرا استفاده از دو کلاه روی هم نمای زیبایی ایجاد نمی‌کند.

هودی با کاپشن

ست کردن هودی و پیراهن

هودی را می‌توانید با پیراهن‌های اورسایز، آزاد چهارخانه و یا ساده بپوشید. در این استایل پوشیدن لگ‌های مشکی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. همچنین می‌توانید از شلوار جین زغالی و یا آبی نیز استفاده کنید. انتخاب کفش در این استایل با توجه به سلیقه هر فرد متفاوت است اما مناسب‌ترین گزینه برای این ست، استفاده از نیم‌بوت یا بوت‌های بنددار و کتانی است.

هودی با پیراهن

هودی با پافر

پافر یکی از لباس‌های زمستانی است که در چند سال گذشته در میان مردم به محبوبیت بسیاری رسیده و تبدیل به یک ترند شده است. پافرها گزینه مناسبی برای ست کردن با انواع هودی هستند. معمولا در این استایل از هودی‌های رنگ روشن و پافری به رنگ تیره استفاده می‌شود. این تضاد رنگی، زیبایی بسیاری را به همراه دارد. همچنین در کنار پافر می‌توانید از یک شلوار اسلیم چرم نیز استفاده کنید.

هودی با پافر

نکات ساخت استایل هودی

از آنجایی که طی چند سال اخیر استفاده از هودی در فصل سرما مد شده است، افراد باید نکاتی را در رابطه با ساخت استایل خود در نظر بگیرند تا با استفاده از این نکات ترکیب زیبایی ایجاد کنند. در قسمت زیر نکاتی در رابطه با پوشیدن و ست کردن انواع لباس با هودی را با هم مرور خواهیم کرد:

  • همیشه به کفش‌هایتان توجه کنید. به دلیل اینکه هودی استایل رسمی به شما نمی‌بخشد، بهتر است از نیم‌بوت یا کفش‌های اسپرت استفاده کنید.
  • برای ساخت استایلی زیبا با هودی، مدل‌های مشابه را ببینید و از آن‌ها الگو بگیرید.
  • در هنگام ست کردن هودی، به جنس و رنگ لباس‌هایی که با هم ست می‌کنید توجه داشته باشید.
  • برای گرم‌تر ماندن در فصل زمستان، از یک کلاه مخصوص همراه با ست هودی خود استفاده کنید.
  • استایل هودی خود را می‌توانید با عینک آفتابی و اکسسوری‌هایی مانند گوشواره ست نمایید.
  • برای شیک‌تر شدن، سبک ساده هودی را با لباس‌های بیرونی لایه‌بندی کنید.
  • استفاده از طرح‌های جلوبسته هودی نسبت به طرح‌های زیپ‌دار هودی هوشمندانه‌تر است.
  • برای اینکه استایل شما تکراری نشود، یک هودی را همراه با ست‌های مختلف بپوشید.
  • برای ساخت یک استایل شیک، از یک کت جین یا چرمی همراه با هودی استفاده کنید.
  • به هیچ عنوان از هودی‌های بسیار گشاد یا بلند برای ست کردن با لباس‌های دیگر استفاده نکنید.

انواع استایل هودی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 20 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید