لباس عروس

با بهترین و نمادین ترین لباس عروس های تاریخ مد در دنیا آشنا شوید

همه ی شما لباس عروس های افراد معروف را در عکس های روی مجله یا در تلویزیون دیده اید. در مطلب امروز پارچی شما را با بهترین و نمادین ترین لباس عروس های تاریخ مد آشنا می کنیم. از افراد سلطنتی گرفته تا سلبریتی ها، این عروس ها در هنگامی که آن “بله” معروف را به زبان آوردند، در لباس عروس های زیبایشان می درخشیدند و نگاه کل مردمان جهان به آنها بود. در نظر داشته باشید که از این لباس های عروس می توانید برای خودتان ایده بگیرید. مهم نیست که شما طراح مخصوص خودتان یا کسی که 24 ساعته در اختیارتان باشد را ندارید. با دقت این مطلب را بخوانید و به عکس ها نگاه کنید تا این لباس ها را بتوانید دوباره زنده کنید.

لباس عروس آستین بلند کیت میدلتون

نکته ی جالب این لباس عروس آن است که نزدیک به هزاران بار از روی این لباس تقلید شده. لباس عروس کت میدلتون توسط سارا برتون، مدیر نوآوری برند الکساندر مک کوئین طراحی شده و تعادلی عالی بین سنت و مدرنیته است. از آیتم های استفاده شده در این لباس می توان به پارچه ساتن رنگ فیلی، بالاتنه و آستین های توری و دامن بلند اشاره کرد. از اجزای این لباس به راحتی می توانید در لباس عروس خودتان استفاده کنید.

لباس عروس کیت میدلتون

لباس عروس یقه قایقی مگان مارکل

بعد از 7 سال، هواداران سلطنتی تحت تاثیر عروسی دیگری قرار گرفتند و آن، عروسی مگان مارکل و شاهزاده هری بود. این بازیگر سابق هالیوود، لباس عروسی با آستین 3 ربع و یقه قایقی پوشیده بود که برند جیوانچی طراحی آن را به عهده داشت. لباس عروسی ابریشمی ساده او دارای تور سری نزدیک به 5 متر همراه با گلدوزی بود. لباس عروسی او را می توان جز لباس هایی نام برد در تاریخ مد همیشه به عنوان لباسی نمادین آن را به یاد می آورند.

لباس عروسی یقه قایقی مگان مارکل

لباس عروس ژاکلین کندی

لباس بانوی اول، ژاکلین کندی را می توان جزو نمادین ترین لباس عروس تاریخ مد به حساب آورد. لباس او توسط طراحی به نام آن لاو طراحی شده و مقدار پارچه ی استفاده شده در این لباس پارچه ی مجلل ابریشمی ای بود که نزدیک به 15 متر طول داشت. طرح های دامنش گل هایی بودند رز لباس دوخته شده بودند و تور سر ژاکلین از مادربزرگش به او  به ارث رسیده بود. لباس عروسی ژآکلین کندی

لباس عروسی 3 تیکه اولیویا پالرمو

اولیویا پالرمو سنت هایی که برای یک لباس عروسی تعریف شده را شکست و یک لباس عروسی مدرن و در عین حال شیک را پوشید. این لباس توسط طراح معروف کارولینا هررا طراحی شده و شامل بولیز کشمیر کرم رنگ، شلوارک کوتاه سفید و دامنی با گل های لاله است.

لباس عروسی 3 تیکه

لباس عروس کیت ماس

با توجه به اینکه کیت ماس حرفه اش مدلینگ بوده و یک سوپر مدل است، تعجبی ندارد که در روز عروسی اش نیز به گونه ای باشد که انگار تازه از یک کت واک برگشته. لباس عروسی او یقه هفت بود. همراه با پارچه ای نازک که بر روی آن گلدوزی هایی به رنگ نقره ای و طلایی نقش بسته بود.

لباس عروسی کیت ماس

لباس عروس گریس کلی

لباس عروس گریس کلی که از ساتن و تور ساخته شده به عنوان بهترین و زیباترین لباس عروس تاریخ مد به حساب می آید. از این لباس به عنوان یک آفرینش خلاقانه و پیچیده یاد می کنند که از 4 قسمت جداگانه ساخته شده بود. جزئیات لباس عروس گریس کلی شامل بدنه توری همراه با گل های رز، دانه های مروارید، یک دامن گشاد و آستین تنگ است.

لباس عروس گریس کلی

لباس عروسی یقه ایستاده آدری هپبورن

لباس عروسی آدری هپبورن جزو نمادبن ترین لباس عروس تاریخ مد به شمار می رود. لباس عروس او همانند شخصیتش بسیار زیبا بود. این لباس که طراحی آن را پیر بالمین انجام داد شامل یقه ای ایستاده و آستین های پفی بود که آدری آن را با دستکش کلاسیک بلند سفید رنگ ست کرد.

لباس عروسی آدری هپبورن

کت دامن عروسی بیانکا جگر

کت دامن عروسی بیانکا جگر که توسط ایو سن لارن طراحی شده بود، نشان می دهد که تمام عروس ها حتما لازم نیست که در روز عروسی شان پیراهن بلندی بپوشند. استایل او شمال کت سفید، همراه با دامن سفید و یک کلاه بزرگ بود. لباس عروسی بیانکا جگر الهام دهنده ی عروس هایی بود که میخواستند سنت را کنار بگذارند.

کت دامن عروسی بیانکا جگر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دو =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید