انواع لباس ریک و مورتی : تیشرت ، شلوار ، هودی و پلیور و ...

Rick & Morty Collection

دانشمندی دائم‌الخمر و نوجوانی معمولی

انیمیشن سریالی ریک و مورتی (Rick and Morty) طی چند سال گذشته به یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها میان جوانان و حتی بزرگسالان تبدیل شده. فصل یکم این مجموعه در سال ۲۰۱۳ آغاز شد، این روزها فصل چهارم آن در حال انتشار است و دوباره توجه‌ها را به خود جلب کرده. این سریال داستان ماجراجویی‌های ریک، دانشمند نابغه و دائم‌الخمر و خودشیفته که شخصیتی پیچیده و چند لایه دارد، و نوه‌اش مورتی، نوجوانی معمولی و با عزت نفس پایین، را روایت می‌کند. با وجود آن‌که این سریال در دسته‌ی آثار کمدی، ماجراجویی و علمی-تخیلی قرار می‌گیرد، استفاده‌ی خالقان اثر، (دن هارمن و جاستین رویلند) از طنز و علم و تخیل، در جهت پرداختن به دغدغه‌های انسانی است. جاستین رویلند (Justin Roiland) که هم صداپیشگی ریک و هم صداپیشگی مورتی را به عهده دارد، در زندگی بخشیدن به این دو شخصیت متضاد و مکمل، که هرکدام با تضادهای درونی خود نیز دست به گریبان‌اند، سربلند بوده است. در پست امروز اما بیشتر با لباس ریک و مورتی سر و کار داریم. با ما همراه باشید.

 

ریک و مورتی

در پست امروز می‌خواهیم آن دسته از لباس‌های موجود در فروشگاه اینترنتی لباس پارچی که به سریال ریک و مورتی ارتباط دارند را برایتان گرد آوریم تا علاقمندان بتوانند راحت تر به محصول مورد نظر خودر برسند. 

محصول ۱: پلیور ریک و مورتی
برند: برشکا

توجه: این صفحه همواره بروزرسانی می‌شود و با توجه به فصل و متناسب با شرایط محصولاتی جدید و مربوط به ریک و مورتی اضافه می‌گردد.

محصول ۲: هودی ریک و مورتی
برند: پول اند بیر

محصول 3: هودی ریک و مورتی
برند: برشکا

محصول 4: هودی ریک و مورتی
برند: پول اند بیر

سوالات متداول

لباس ها اصل هستن؟

همه‌ی لباس ها اصل هستن و با تضمین اصل‌بودن توسط پارچی به فروش می رسن. یعنی 10 روز فرصت دارین که بررسی کنین اگه اصل نبود میتونین کالا رو برگشت بزنین.

هزینه ارسال چقدره؟

تمام حصولات این لیست ارسال رایگان به سراسر ایران دارند.

چقدر طول میکشه کالا دستمون برسه؟

چون همه‌ی لباس ها خارجی هستن بین 10 تا ۱۴ روز طول میکشه برسن به ایران.

میتونیم اول تحویل بگیریم بعد حساب کنیم؟

چرا که نه! سفارش بدین تا دستتون برسه. بررسی کنین و اگه محصول رو دوست داشتین و از خریدتون راضی بودین بعد همونجا هزینه اون رو حساب کنین. فقط موقع سفارش گزینه پرداخت در محل رو بزنین.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دوازده =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید