بررسی استایل جانی دپ ؛ یکی از خوش استایل ترین های هالیوود

بدون تردید هالیوود و ستارگان آن برای بخش عظیمی از مردم دنیا محبوبیت چشم گیری دارد ، از زندگی شخصی سوپر استار های هالیوود بگیرید تا نوع آرایش و سبک لباس پوشیدن و سایر بخش های زندگی آنان.
شاید شما هم استایل ایده آلتان را با یکی از سوپر استار های محبوبتان در هالیوود تطبیق دهید و از همان سبک پیروی کنید. اما از همه اینها گذشته حتی اگر اهلش هم نباشید ، بعید است تحت تاثیر استایل ستارگانی چون برد پیت و دی کاپریو و جانی دپ و سایر خوش استایل های این چنین مشهور هالیوود قرار نگرفته باشید.
امروز در پارچی قصد داریم شما را با استایل یکی از خوش تیپ ترین های هالیوود بیشتر آشنا کنیم . جانی دپ ، یکی از خاص ترین سوپر استار ها در نوع پوشش و استایل که بی شک از بهترین ها است.

کلاه جانی دپ

اگر بخواهیم آیتم های اصلی در استایل جانی دپ را برشماریم ، قطعا کلاه شاپو ، گردنبند ، دستبند ، عینک های خاص و در کل اکسسوری های زیاد و جذابی که بسیار از آنها استفاده می کند را باید به عنوان مهم ترین بخش در استایل او نام ببریم. در ادامه به صورت اختصاصی بیشتر درباره این آیتم ها و جزییات در استایل جانی دپ خواهیم پرداخت.

کلاه های جانی دپ

اگر بخواهیم عضو اصلی در بسیاری از استایل های جانی دپ را نام ببریم ، همانطور که اشاره ای هم به آن شد کلاه شاپو های او می باشد.

کلاه جانی دپ

 

کلاه های او اکثرا سبز و گاهی وقت ها قهوه ای رنگ می باشند. به نوعی جانی دپ را باید از آغازکنندگان موفق این ظاهر در قرن ۲۰ام دانست ، دپ در حرکتی بدیع با استفاده از این کلاه در رویدادها و جشنواره ها ظاهری جدید از خود ارائه داد. کلاه شاپو به عنوان یک ظاهر کلاسیک شناخته می شود. به نوعی جانی دپ در هالیوود به این ظاهر بیشتر ارزش نهاده و با استفاده از آن ظاهری منحصر به فرد برای خود ساخت.

کت های پشمی در استایل جانی دپ

دپ همیشه انتخاب های زیرکانه ای در استایل خود داشته و به سختی   می توان تصاویری نا امید کننده از استایل و پوشش او دید. کت (پشمی) ایده آل همیشه یکی از کلیدی ترین لباس های جانی دپ بوده.

کت جانی دپ
دپ یکی از بزرگترین هواداران کت های پشمی است که شاید هیچکس دیگری نخواهد یکی از آنرا در کمد لباسهایش داشته باشد. این موضوع دقیقا همان شیوه ای خاص است که جانی دپ به عنوان یک کاراکتر فیلم در کارهایش در پیش می گیرد.

شلوار های جانی دپ

اگر بخواهید کت پشمی که انتخاب میکنید استایل ایده آلی از شما بسازد ، باید یک ست مناسبی از شلوار را با آن داشته باشید. شلوار های با طرح راه راه و یا طرح چهارخانه ، شلوار هایی است که جانی دپ برای ست کردن با کت هایش انتخاب می کند.

شلوار راه راه جانی دپ

پیراهن های جانی دپ

اگر استایل جانی دپ را با شلوار جین ببینید همیشه با پیراهن مردانه همراه خواهد بود ، و این بخشی از ظاهر زیرکانه دپ است.

دپ همیشه بهترین ست ها و هوشمندانه ترین استایل ها را می سازد ، این موضوع باعث می شود او همواره یکی از شیک پوش ترین ها باشد. اگر شما به دنبال ظاهری هوشمندانه و خاص هستید ، پیراهن های مردانه چهار خانه ، پیراهن های پشمی با ست آبی یا جین تیره شما را به ظاهر این سوپر استار هالیوود می رساند.

پیراهن چهارخانه

اکسسوری های جانی دپ

جانی دپ را باید مرد اکسسوری ها دانست ، که قطعا در استایل ها و ظاهر او به خوبی مشهود هستند و کمتر کسی است که متوجه علاقه جانی دپ در به کار بردن انوع اکسسوری در استالیش نشده باشد. او به گونه ای از این اکسسوری ها و متعلقات استفاده میکند که به هیچ عنوان ظاهری ناهنجار و در هم به وجود نیاورد ، که این مهم ترین چیزی است که باید در نظر داشت. جانی دپ حتی با استایل و ظاهر غیر رسمی و صرف نظر از فصل ها از دستمال گردن و شال در ساخت استایلش بهره می برد.

اکسسوری های جانی دپ

مهم است بدانیم که او همواره از اکسسوری های به فرم آویزان و گشاد یا اصطلاحا لش استفاده می کند. برای مثال یک شال گردن یا دستمال گردن با گره شل و آویزان ، ظاهری غیر رسمی و در عین حال زیرکانه و هوشمندانه را به یکباره در شما به وجود می آورد ، دقیقا مانند جانی دپ.
انواع گردنبند ها و دستنبد ها و انگشتر ها و عینک ها که هر کدام به نوعی در ساخت استایل متفاوت و خاص دپ نقشی اساسی ایفا می کنند. پس اگر مشتاقانه سعی دارید استایلی مانند وی داشته باشید ، حتما بخش اکسسوری های وی را به عنوان قسمتی مهم در نظر داشته باشید.

اکسسوری های جانی دپ

ساختار استایل جانی دپ

وجه اشتراک بیشتر استایل های دپ ساختار چند لایه پوشش اوست ، که این ساختار لایه لایه به آسانی در بیشتر تصاویر او قابل مشاهده است.

بهترین استایل جانی دپ

آنچه در تصویر بالا می بینید یک جلیقه چرمی ، با پیراهن سفید در زیر آن و رنگی متناقض با رنگ جلیقه که به سادگی استایلی خارق العاده از وی به نمایش می گذارد. چرم همیشه یک آپشن ساده و آسان برای ساختن استایل های متفاوت است ، که دپ از آن بهره برده. همانطور که در تصویر بالا می بینید پیراهن با یقه کوچک و باز و آستین هایی تا زده ، که از جمله استایل های جانی دپ است ، تا چه میزان می تواند جذاب باشد. پس اگر میانه خوبی با پیراهن های آستین کوتاه ندارید ، می توانید پیراهن های آستین بلند که آستین آن تا بالا تا شده را امتحان کنید ، دقیقا مانند دپ.

استایل مو های جانی دپ

در زیر سیر تغییرات استایل موهای جانی دپ را خواهید دید:

عینک جانی دپ
جانی دپ سبک جدیدی از استایل موهای آشفته اش در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۳ رونمایی کرد، هالیوود ، کالیفرنیا

 

استایل موی معروف جانی دپ
جانی دپ با استایل موهای بلند (chin length) و آشفته که به شدت چهره جذابی از او می سازد ، در آیین نمایش سریال سایه های تاریک ، ۹ می ۲۰۱۲ ، لندن

 

موی کوتاه جانی دپ
جانی دپ با استایل موهای کوتاه اش ( که این چهره تازه و نوی او برای اولین بار دیده می شد) در فستیوال کن ، ۱۹۹۷

 

استایل موی جانی دپ
جانی دپ از مدل موهای متوسط و پریشانش در گفت و گوی مطبوعاتی اش برای فیلم “عروس مرده” رو نمایی کرد ، فستیوال فیلم تورنتو ، ۲۰۰۵

 

استایل موی جانی دپ دزدان کارائیب
جانی دپ با استایل مشهور موهایش ،نمونه ای از استایل های پریشان ، که وی علاقه بسیاری به این سبک استایل مو دارد ، در نمایش فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند ۲۰۱۷ ، امریکا
دپ سال 2011 فستیوال فیلم کن
مدل دیگر موهای جانی دپ در نمایش فیلم دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته ۲۰۱۱ ، فستیوال فیلم کن

 

در آخر باید اضافه کنیم همواره جانی دپ را شجاع ترین سوپر استار در انتخاب استایل می دانند. استایل هایی که شاید بسیاری در انتخاب آن تردید داشته ، اما او به بهترین شکل با ست ها و ترکیب های خاص آن ها را به نمایش می گذارد، استایل هایی گاها نو آورانه که دپ پروایی از انتخاب آنها ندارد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید