سئول 2020

استایل های خیابانی 2020 هفته مد کره جنوبی

در این روزهایی که پشت سر می گذرانیم، چشمان اهالی دنیای مد و فشن، همگی به سمت آسیا است و در این میان به دلایلی که در ادامه به آن اشاره می کنیم کره جنوبی شاخص ترین و پر اهمیت ترین است. با مطلب امروز پارچی همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر استایل های خیابانی هفته مد 2020 کره جنوبی و ست های انتخابی شهروندان خوش سلیقه سئول.

اگر نمی دانید استایل خیابانی چیست توصیه می کنیم پیش از دیدن استایل های خیابانی توکیو 2020، مطلب اختصاصی پارچی درباره استریت استایل را بخوانید: از نحوه پیدایش و تاریخچه آن تا نحوه برگذاری و تاثیراتش بر دنیای مد و فشن.

چرا هفته مد کره جنوبی اهمیت دارد؟

اصلی ترین شاخصه هفته مد سئول کره جنوبی برای سال 2020 به استایل های منحصر بفرد و از آن مهم تر، چهره های مطرح فعال در این هفته مد بر می گردد. تا دلتان بخواهد برای روزهای آینده که لحظه شماری آن می شود، اتفاقات خوبی در جریان است که همگی در شاهکار زاها حدید، دی دی پی سئول، به نمایش در می آیند. بیشتر از این به کت واک های پیش رو نمی پردازیم و آن ها را در مطالب جداگانه ی مخصوص کت واک های پارچی، پوشش می دهیم.

سئول 2020

کره جنوبی 2020 استایل خیابانیی

هفته مد سئول به زودی در شاهکار زاها حدید یعنی DDP به اجرا در می آید. منتظر کت واک های زیبا و سورئال 2020 کره جنوبی بمانید.

استایل خیابانی کره جنوبی

نه فقط در هفته مد 2020 بلکه در کل، نوع استایل مد و فشن کره جنوبی ، بیشتر تمرکز بر روی استعداد های نوظهور دارد تا صرفا برندهای شناخته شده. با این وجود تعدادی از این برند ها، طرفداران بیشتری دارند که لازم است به 2 نشان مشهور تر در بین برندهای فعال فشن کره جنوبی اشاره کنیم. برند اول Maxxij است که کاملا اکسپریمنتال و تجربی فعالیت می کند و برند بعدی Münn که به آثار سورئالش مشهور است. نگران نباشید ما هم مثل شما هیجان زده ایم و به زودی فشن شوی 2020 کره جنوبی و استایل های منحصر به فردش را پوشش می دهیم. 

دیگر وقت آن شده که سخن را کوتاه کنیم تا بهترین های استریت استایل های کره جنوبی را با هم ببینیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید