توضیحات بازگشت کالا

فروشگاه اینترنتی پارچی، برای رضایت شما مشتریان عزیز، طبق توضیحات زیر، پس از تحویل کالا، به مدت 10 روز فرصت تست و بررسی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با خاطری آسوده خرید کنید.

شرایط بازگشت کالا به شرح زیر است:

1. اگر کالای خریداری شده زدگی یا پارگی داشته باشد.

2. اگر کالای خریداری شده با مشخصات آن در سایت نظیر جنس، رنگ، سایز و … مغایرت داشته باشد.

3. اگر سایز کالا مناسب نباشد. (دقت نمایید که این بند شامل محصولات وارداتی که فرایند فروش آنها دو هفته طول می‌کشد نمی‌شود. جای نگرانی نیست زیرا با راهنمایی پشتیبانان پارچی می‌توانید با خیالی آسوده دقیقا سایز خودتان را تشخیص دهید).

4. اگر مشتری از خرید خود پشیمان شود می‌تواند کالا را برگشت دهد. (اجناس وارداتی که فرایند فروش آنها دو هفته طول می‌کشد مشمول این بند نمی‌شوند).

1. کالای بازگشتی باید عینا مشابه محصول تحویلی باشد. یعنی هیچ گونه تغییری در ظاهر، پارچه، بو و … نداشته باشد.

2. کالای مرجوعی باید تمام برچسب برند، قیمت و سایر متعلقات اولیه را عینا بدون تغییر حفظ کرده باشد. 

3. کالاهایی نظیر عطر و ادکلن تنها به صورت پلمپ پس گرفته می‌شوند.

4. کیف و کفش با تمام پوشش های پلاستیکی و حجم‌دهنده های کاغذی درون خود پس گرفته می‌شوند.

1. زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان بازگشت سلیقه ای ندارند.

2. لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و امکان بازگشت ندارند.

3. لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابلیت بازگشت ندارند.

4. لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.

5. کالاهایی که پس از ثبت سفارش وارد کشور می‌شوند (یعنی برندهای خارجی که در انبار پارچی موجود نبوده و پس از ثبت سفارش فرآیند واردات آنها انجام شود) تنها به دو شرط قابل بازگشت هستند: مشکل در سلامت فیزیکی کالا و اصل نبودن محصول. این کالاها قابلیت بازگشت سلیقه و مغایرت سایز را ندارند.

برای پس فرستادن محصول با فروشگاه پارچی تماس حاصل فرمایید و یا به پشتیبانان پارچی در واتسپ و غیره موضوع را اطلاع دهید. سایر توضیحات به شما اطلاع داده خواهد شد. به هیچ عنوان بدون هماهنگی قبلی محصول را ارسال نکنید.

چنانچه علت بازگشت کالا اصل‌نبودن و مشکل در سلامت فیزیکی آن باشد، هزینه پست برگشت نیز برعهده‌ی پارچی است. اما اگر دلیل بازگشت کالا مناسب نبودن سایز و انصراف و بازگشت سلیقه‌ای باشد، هزینه پست را مشتری پرداخت خواهد کرد.

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید