ست لباس پیشنهادی عید و بهار 99​

عید و بهار 99

سال جدید را به تمام همراهان سایت پارچی تبریک می‌گوییم. صمیمانه خواستار شادی و مهربانی و زیبایی برای شما هم‌وطنان عزیز هستیم. امید آنکه دنیای این روزهای جهان، حالش بهتر شود و کمی عشق و دوستی را دریابد. به هر حال، در این مطلب به ست لباس عید و بهار 99 خواهیم پرداخت. پست امروز ویژه‌ی بهار 99 بوده و تا پایان این فصل برقرار است. لذا همراهان عزیز می‌توانند از محتوای آموزشی این پست استفاده کنند و چنانچه قصد خرید ست لباسی برای عید و بهار 99 دارند، پیشنهادات زیبای پارچی را هم در نظر بگیرند. با ما همراه باشید.

ساخت استایل ویژه‌ی بهار

آنچه امروز در این پست می‌خوانید معرفی جدیدترین ست های لباس ویژه‌ی بهار و عید 99 خواهد بود. اجازه دهید پیش از آنکه وارد ست های پیشنهادی پارچی شویم و این استایل های آماده را با هم مرور کنیم، به راه‌های ساخت استایل بهار و نکاتی که لازم است در نظر داشت بپردازیم و پس از آن کمی در مورد رنگ صحبت کنیم تا در انتها به این استایل و ست لباس های آماده‌ی بهاری برسیم. از خاطر نبرید که برای بهار نکات ریز و مهم فراوانی وجود دارد که رعایت آنها باعث افزایش چشم‌گیر سبک پوششتان می‌شود. مطلب ست لباس های بهار و عید 99 پارچی را بخوانید تا همه این نکات را فرا بگیرید.

بهار جدید ست لباس

در بهار چی بپوشیم؟

انتخاب رنگ مناسب بهار

در مورد رنگ سخن بسیار است. اولین نکته در مورد رنگ مناسب عید و بهار را با رنگ سال 99 و 2020 آغاز می‌کنیم. همانطوری که در این مطلب دیدید، رنگ امسال آبی کلاسیک است. اگر می‌خواهید درباره‌ی این رنگ بخوانید وارد لینک بالا شوید تا از تمام جزئیات آن، نظیر تناژ دقیق، کد رنگ و علت انتخاب آبی به عنوان رنگ سال آشنا شوید. اگر می‌خواهید نکاتی را برای ست کردن این رنگ بخوانید مطلب راهنمای ست کردن آبی کلاسیک را به شما توصیه می‌کنیم. 

گذشته از رنگ آبی، که مختص امسال است، تعدادی از رنگ ها ویژه‌ی بهار هستند: صورتی و زرد دو رنگ فوق‌العاده‌ای بوده که در بهار استفاده از آن‌ها را توصیه می‌کنیم. این دو رنگ برای بهار معجزه می‌کنند. (هم برای آقایان هم خانم ها). اما در مجموع اگر یک فرمول نهایی برای انتخاب رنگ می‌خواهید، پارچی رنگ های روشن را توصیه می‌کند. چون هم با شرایط آب و هوایی بهار می‌خواند هم روشن و شادی را به همراه می‌آورد. 

همچنین ترکیب رنگ‌ های پاستلی و رنگ های حنثی ترکیبی بی‌نظیر برای بهار می‌سازند.

در کل به یک دلیل نمی‌توان خیلی هم در مورد رنگ لباس ویژه‌ی بهار و عید حساس شد، چون این فرمول ها با انتخاب لباس های طرح دار (بخصوص طرح‌های گلدار که برای بهار بسیار مهم هستند) به هم می‌ریزد.

بسیار خوب. تا همینجا کافی است و به مورد بعدی می‌رویم.

اگر اهل ترند هستید بخوانید:

به جرئت می‌توان گفت که ترند های بهار امسال ، از زیباترین ترند های کل تاریخ دنیای فشن بوده‌اند. از مطلب زیر می‌توانید ببینید که این ترند ها کدام اند:

ترند های بهار 2020

برای بهار امسال استفاده از طرح‌های گلدار را به شدت توصیه می‌کنیم. می‌توانید به سادگی انواع و اقسام ست لباس برای بهار و عید را به طرح های گلدار انتخاب کنید. (چند پیشنهاد زیبا برایتان در انتهای مطلب داریم.)

پس از آن نوبت به استفاده از ریمل و رژلب های ویژه‌ی امسال می‌رسد. البته این موضوع را به کسانی که استایل محافظه کارانه ندارند توصیه‌ می‌کنیم. (بیشتر از این توضیح نمی‌دهیم چون در مطلب اختصاصی بالا هر چه بخواهید را خواهید یافت).

 

 

ست لباس پیشنهادی پارچی

استایل‌های آماده

ست اول:

ست لباس عید مردانه آبی

اولین استایل پیشنهادی پارچی ، ست لباسی با رنگ روشن و آن هم از رنگ سال (آبی کلاسیک و روشن) است که با حال و هوای عید و بهار کاملا همخوانی دارد و توجه هر شخص خوش‌سلیقه ای را به خود جذب می‌کند.

تنها 390 هزار تومان
  • پیراهن مردانه چهارخانه (کاملا پنبه)
  • جین آبی روشن درجه یک
  • کتانی آدیداس استن اسمیت

ست دوم:

ست لباس عید مردانه جین

استایل دوم نیز مانند اول با رنگ زمینه‌ی آبی ساخته شده است. این ست لباس برای طرفداران جین ، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها بشمار می‌رود. از خاطر نبرید که بهار بهترین فصل برای پوشیدن جین است.

تنها 436 هزار تومان
  • پیراهن مردانه پنبه جین
  • جین آبی روشن درجه یک
  • کتانی آدیداس استن اسمیت

ست سوم:

ست لباس عید مردانه آبی قرمز

سومین ست لباس آماده‌ی پیشنهادی پارچی برای عید را با همان فرمول اما اینبار با یک پیراهن زیبای قرمز چهارخانه ادامه می‌دهیم. اگر به این ست علاقه‌مندید، عجله کنید چون از این استایل در انبار پارچی تعداد اندکی باقی مانده است.

تنها 365 هزار تومان
  • پیراهن مردانه چهارخانه قرمز (کاملا پنبه)
  • جین آبی روشن درجه یک
  • کتانی آدیداس استن اسمیت

پیشنهاد کتانی ویژه‌ی عید

ونس مشکی کلاسیک

کتانی اسپرتی که هیچگاه از مد نمی‌افتد و همیشه جذابیت خودش را دارد. (پیشنهاد برای خانم‌ها)

جیوکس خاکستری

محصولی نرم و راحت ویژه‌ی استایل اسپرت و مینیمال. این کتانی را به آقایان خوش‌استایل توصیه می‌کنیم.

آدیداس استن اسمیت

استن اسمیت هیچ نیازی به تعریف و تمجید ندارد. پرفروش‌ترین کتانی ورزشی آدیداس، آنقدری مشهور است که برای همه آشناست. اما اهمیت این کتانی با رنگ زیبای سفید سبز خود، برای بهار دو چندان شده. این کتانی را هم به آقایان و هم به خانم ها توصیه می‌کنیم.

این مطلب بروزرسانی می‌شود


در انتها ضمن تشکر از همراهی‌تان، عاجزانه تقاضا می‌کنیم که نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما در همین پایین کامنت کنید. با ما در میان بگذارید که چه سبک و استایلی را بیشتر می‌پسندید تا همان ست و استایل را برایتان آماده کنیم.

4 نظرات

  • چرا انقدر مطالبتون قشنگه؟ :/
    خیلی طراحی خوبی داره. واقعا گشتن تو سایتتون لذت بخشه 👌👍👍

      سبحان نظری
    • ممنون. مرسی از این انرژی مثبتتون. قلبا خوشحالمون می کنین.

  • مطلب خیلی مفیدی بود ، چرا ست لباس زنونه نمیذارید؟

      امیر عبدالهی
    • چرا حتما به زودی ست های پیشنهادی برای خانم ها هم قرار میدیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دو =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید