انواع استایل شلوار جین زنانه

انواع استایل با شلوار جین زنانه | اصول پوشیدن و ست کردن شلوار جین زنانه

یکی از متنوع‌ترین اصول در دنیای مدل و لباس، تیپ و استایل است. شلوار جین یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مدهای مربوط به تمام زمان‌ها است. با پوشیدن شلوار جین به سبک‌های جدید، می‌توانید استایل خود را جذاب و امروزی کنید. فرقی نمی‌کند چه استایلی از شلوار جین زنانه مورد علاقه شما است، تنها ایجاد کمی تغییر در استایلتان می‌تواند شما را بسیار شیک و امروزی کند. برای انتخاب بهترین شلوار جین متناسب با فرم و استایلتان، باید با یک سری اصول و قوانین آشنا باشید. در این مطلب می‌توانید با انواع مدل‌های شلوار جین آشنا شده و بهترین استایل شلوار جین زنانه متناسب با اندام خود را بسازید.

ساخت استایل با انواع شلوار جین زنانه

امروزه شلوار جین به یکی از لباس‌های ضروری کمد هر خانمی تبدیل شده است. اگرچه پوشیدن شلوار جین با یک تی‌شرت ساده نیز ممکن است عالی به نظر برسد، اما می‌توان آن را به صورت حرفه‌ای‌تر نیز ست نمود. یکی از نکات اصلی در هنگام پوشیدن شلوار جین، حفظ تعادل است. به این معنی که نسبت بین استایل و اندازه‌های آن باید رعایت شود. هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که شلوار جین حتما با استایلتان متناسب باشد. در ادامه با انواع شلوار جین برای ساخت استایلتان آشنا خواهید شد.

شلوار جین راسته

به طور کلی این نوع شلوار در دسته استایل شلوارهای کلاسیک قرار می‌گیرد. شلوار جین راسته اگر به خوبی ست نشود، ممکن است بدون جذابیت و بی‌روح به نظر برسد. این شلوار را می‌توانید با تی‌شرت‌های نوشته‌دار، کت‌های طرح‌دار و کفشهای منحصربه‌فرد به راحتی ست کنید. طراحی جین‌های راسته به شکلی است که با هر نوع فرم بدن متناسب به نظر می‌رسند؛ مخصوصا اگر دارای قدی کوتاه هستید، پوشیدن شلوار جین راسته باعث کشیده‌تر به نظر رسیدن پاهای شما می‌شود. این شلوارها را می‌توان با هر نوع لباس و کفشی ست کرد.

استایل شلوار جین راسته

شلوار جین دمپا گشاد

امروزه علاقه‌مندان به مد و فشن، تمایل بسیاری به استفاده از جین‌های دمپا گشاد دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به استایل آزاد و راحت تمایل دارید، این نوع شلوار جین از ضروریات کمدتان محسوب می‌شود. برای اینکه بتوانید با این شوار یک استایل جذاب داشته باشید، آن را با آیتم‌هایی مانند کت جیر و یا کفش‌های لژدار ست کنید. بهترین لباس‌ها برای همراهی با شلوار جین دمپا گشاد، پیراهن‌های یقه‌باز، بافت‌های یقه‌ اسکی چسبان، کفش‌های پاشنه‌بلند و لژدار و کت‌های کوتاه هستند.

استایل شلوار جین دمپا گشاد

شلوار جین اسکینی

این مدل شلوار به شکلی کاملا چسبان بوده و شکل اندام و پاها را به طور کامل نشان می‌دهد. شلوار جین اسکینی برای افرادی که اندام متناسب و پاهای لاغر دارند مناسب‌تر است. این شلوار را می‌توان با لباس‌های متنوع و در موقعیت‌های مختلف پوشید. شلوارهای جین اسکینی در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و با هر نوع لباسی می‌توان آن را ست کرد. یکی از علت‌های محبوبیت این نوع شلوار، قابلیت ست کردن آن با انواع تی‌شرت‌ها، تاپ‌ها و پلیورها است. همچنین جین اسکینی را می‌توان همراه با هر نوع کفشی از اسنیکرز تا کلاسیک به راحتی ست کرد.

استایل شلوار جین اسکینی

شلوار جین کوتاه

یکی از جالب‌ترین استایل‌های جین امروزی، پوشیدن شلوار جین کوتاه محسوب می‌شود. برای داشتن یک استایل عالی می‌توان شلوار جین کوتاه را همراه با یک کفش پاشنه‌بلند و یک تی‌شرت سفید کلاسیک پوشید تا شلوارتان بهتر به نظر برسد. از آنجایی که این شلوار دارای قدی کوتاه است، می‌توانید کوتاهی آن را با پوشیدن یک کت بلند یا بزرگ متعادل کنید.

استایل شلوار جین کوتاه

شلوار جین مام استایل

پوشیدن این نوع شلوار جین در سال 90 میلادی رواج پیدا کرد و در شکل‌های مختلفی شامل کمر بلند، پاچه راسته و رنگ آبی مورد استفاده قرار گرفت. ست کردن این جین‌های قدیمی با لباس‌های مدرن استایل شما را بسیار جذاب خواهد کرد. این شلوار را می‌توانید در فصل بهار همراه با یک لباس نخی طرح‌دار بپوشید و ترکیب خوبی برای طبیعت‌گردی و مهمانی بسازید. در تابستان پوشیدن شلوار مام استایل همراه با یک نیم‌تنه و پیراهن‌های نخی کوتاه می‌تواند بسیار زیبا باشد. در فصل پاییز و زمستان نیز می‌توانید از یک پلیور بافتنی تک‌رنگ و یا کت‌های اورسایز پشمی و بوت‌های کوتاه ساق‌دار همراه با شلوار جین مام استایل خود استفاده کنید.

استایل شلوار جین مام استایل

شلوار جین آزاد

اگر به دنبال یک استایل جوان‌پسند و شیک هستید، می‌توانید از شلوار جین آزاد استفاده کنید. شکل ظاهری این شلوار بسیار راحت و عالی است. این نوع شلوار را می‌توانید با یک بلوز آستین کوتاه بافتنی و کت چرم ست کرده و یک استایل حرفه‌ای ایجاد کنید.

استایل شلوار جین آزاد

شلوار جین پاره

برای داشتن یک استایل فوق‌العاده می‌توانید از شلوار جین پاره کم‌رنگ همراه با یک لباس جذاب استفاده کنید. همچنین می‌توانید لباس خود را با یک اکسسوری زیبا به همان سبک ست کنید. بهتر است در این استایل از کفش‌های لوفر متالیک یا لباس‌های زرق و برق‌دار مانند بلوز آستین کلوش همراه با شلوار جین پاره استفاده نکنید.

استایل شلوار جین پاره

شلوار جین بوی فرند (BoyFriend)

شلوارهای جین بوی فرند ظاهر راحتی دارند و از سایز معمول افراد کمی بزرگ‌تر به نظر می‌رسند. پوشیدن پلیورهای فیت، پیراهن‌های دکمه‌دار تک‌رنگ، شومیزهای گل‌دار و کت‌های جین کوتاه برای ست کردن با شلوار جین بوی فرند گزینه مناسبی هستند. از آنجایی که این شلوارها به شکلی راحت و آزاد هستند، بهتر است آن را با لباس‌های اورسایز استفاده نکنید. برای انتخاب کفش نیز می‌توانید از بوت‌های پاشنه‌بلند طرح پوست حیوانات، بوت‌های ساق‌دار و اسنیکرزها استفاده کنید. اگر دارای قدی کوتاهی هستید، این نوع شلوار جین برای شما مناسب نیست و بهتر است پیش از پوشیدن این شلوار ابتدا فرم بدنتان را بشناسید. همچنین استفاده از این نوع شلوار برای یک استایل رسمی به هیچ عنوان مناسب نیست.

استایل شلوار جین بوی فرند

شلوار جین گرل فرند (GirlFriend)

شلوار جین گرل فرند پاهای راسته‌تر و فاق بلندتری دارد و نسبت به مدل قبلی کمی جمع‌ و جورتر و زنانه‌تر است. اگر جین بوی فرند برای شما کمی گشاد به نظر می‌رسد، می‌توانید از جین گرل فرند استفاده نمایید. این شلوارها دارای کمر تنگ‌تری بوده و در قسمت پاها کمی گشادتر هستند. شلوار جین گرل فرند علاوه بر استایلیش بودن، قد شما را نیز بلندتر نشان می‌دهد. تفاوت این نوع جین با جین بوی فرند در فاق بلند و گشادی پاهای شلوار است. شلوار جین گرل فرند را می‌توانید همراه با یک تی‌شرت سفید و کت چرم با یک کتانی سفید و عینک آفتابی ست کنید و یک استایل کژوال فوق‌العاده برای خودتان بسازید.

استایل شلوار جین گرل فرند

شلوار جین فاق بلند

جین‌های فاق بلند برای باریک نشان دادن کمر و بلند و کشیده نشان دادن پاها بسیار عالی هستند. نوع جذب این نوع شلوار، از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای ساخت استایل محسوب می‌شود. اگر شلوار جین فاق بلند را با یک چکمه کوتاه پاشنه‌دار و پالتوی بلند بپوشید، قدتان بسیار بلندتر به نظر خواهد آمد. همچنین در صورتی که بلوزتان را داخل شلوار جین فاق بلند خود قرار دهید، استایلتان به فرم ساعت شنی شبیه شده و باعث ایجاد ظاهری جذاب خواهد شد. این مدل شلوار جین برای بدن‌های لاغر و معمولی بهتر است. اگر کمرتان چاق است، می‌توانید این مدل شلوار را با کمربند استفاده کنید. همچنین بهتر است برای لاغرتر به نظر رسیدن بالاتنه، شلوار جین فاق بلند تیره را با لباس تیره بپوشید.

استایل شلوار جین فاق بلند

شلوار جین زنانه را با چه کفشی ست کنیم؟

برای ست کردن شلوار جین با کفش، گزینه‌های بسیار زیادی در اختیار خواهید داشت. به عنوان مثال پوشیدن کفش بدون پاشنه و اسنیکرز با شلوار جین، استایلتان را اسپرت و روزمره و پوشیدن کفش پاشنه بلند با شلوار جین، استایلتان را رسمی خواهد کرد. اگر به دنبال پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار در استایل خود هستید، بهتر است از کفش‌های پاشنه کوتاه و یا چکمه با شلوار جین خود استفاده کنید. همچنین برای شیک‌تر به نظر رسیدن استایلتان می‌توانید شلوار جین را با چکمه‌های کوتاه مخمل و چکمه‌های بلند بالای زانو استفاده کنید.

استایل شلوار جین با کفش

شلوار جین زنانه را با چه اکسسوری ست کنیم؟

برای کامل کردن استایلتان با شلوار جین، استفاده از اکسسوری‌ها بهترین راه است؛ اما نباید در استفاده از آن‌ها زیاده‌روی کنید. استفاده از دستمال سر یا یک کلاه ساده به همراه شلوار جین در فصل زمستان بسیار عالی است. همچنین در فصل تابستان می‌توانید از یک عینک جذاب در استایل خود استفاده کنید. برای داشتن یک ظاهر ساده و شیک با استایل شلوار جین زنانه خود، می‌توانید از گوشواره‌هایی خاص و یک کیف مد روز به همراه جین خود استفاده کنید.

استایل شلوار جین با اکسسوری

انتخاب شلوار جین زنانه مناسب با اندام هر فرد

اگر می‌خواهید بدانید که چه نوع شلوار جینی استایل شما را بهتر نشان می‌دهد، ابتدا باید فرم اندامتان را بشناسید تا بتوانید جذاب‌ترین شلوار متناسب با اندام خود را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای خانم‌هایی که دارای اندام گلابی شکل و بالاتنه کوچکی هستند، انتخاب شلوارهای فاق بلند گزینه نامناسبی است. این افراد باید شلوار جین کوتاه و آزاد را برای خود انتخاب کنند. خانم‌هایی که دارای قدی بلند هستند، می‌توانند از جین‌های راسته و جذب استفاده کنند تا بهتر به نظر برسند. پوشیدن شلوارهای جین اسکینی و مام استایل برای افرادی که اندامی ساعت شنی دارند، بسیار جذاب است. البته بیشتر مدل‌های شلوار جین برای این افراد مناسب است. همچنین اگر فرم بدن چهارگوش دارید، از مدلی مثل جین مام استایل با کمر بلند یا متوسط استفاده کنید که به بدن انحنا ‌دهد.

استایل شلوار جین متناسب با اندام

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید