ست شومیز آبی کاربنی : چطور با دامن و شلوار و دیگر رنگ ها استایل بسازیم؟

در روزهایی زندگی می‌کنیم که شومیزها به عنوان یک پوشاک محبوب قلب خانم‌‌های جوان را تسخیر کرده است. اگر شما هم جز این افراد هستید حتما حداقل یکی دوتا شومیز در کمد خودتان دارید. اگر خیلی خوش سلیقه باشید و اهل مد روز که مطمئنا از صف خرید شومیز‌های آبی کاربنی جا نمانده اید. با سایت مد و پوشاک پارچی همراه شوید تا ایده‌های جذابی برای ست شومیز آبی کاربنی به شما ارائه دهیم.

شومیز آبی کاربنی

چرا شومیز آبی کاربنی؟

چرا که نه؟! آبی کاربنی رنگ سال ٢٠٢٠ معرفی شده بود. این رنگ نماد صلح و آرامش است. وقتی شومیز آبی کاربنی می‌پوشید حسی از دریا و آسمان را در ذهن‌‌ها تداعی می‌کنید. حداقل تاثیری که این پوشش زیبا بر شما‌‌‌‌ می‌گذارد این است که صورتتان را آرام و خونسرد نشان‌‌‌‌ می‌دهد. پس چه چیزی بهتر و هوشمندانه تر از انتخاب آبی کاربنی آن هم در دنیای پر از تشویش امروزی.

چگونه شومیز آبی کاربنی را ست کنیم

ست شومیز آبی کاربنی

حالا که چنین انتخاب دقیقی داشته اید سایت پارچی شما را تنها نمی گذارد. با ما باشید تا با ترفندهای ست کردن شومیز آبی کاربنی بیشتر آشنا شویم.

ست آبی کاربنی و مشکی

آبی کاربنی سرد است یا گرم؟

رنگ آبی کاربنی یکی از طیف‌های رنگ آبی است. طبیعت این رنگ سرد است و به نوعی یک رنگ کلاسیک محسوب‌‌‌‌ می‌شود. این ویژگی به شما کمک‌‌‌‌ می‌کند بهترین ست شومیز آبی کاربنی را برای خودتان خلق کنید.

رنگ آبی کاربنی با چه رنگ هایی ست‌‌‌‌ می‌شود؟

مزیت رنگ آبی کاربنی این است که از مد نمی افتد و به راحتی با سایر رنگ‌‌ها ترکیب‌‌‌‌ می‌شود. رنگ‌های قرمز، سرخابی، آبی آسمانی، یا نفتی، سرمه ای، سفید، سبز، زرد صورتی، آجری و مشکی به زیبایی با آبی کاربنی ست‌‌‌‌ می‌شود.

ست شومیز آبی کاربنی و دامن مشکی

 ست شومیز آبی کاربنی و دامن

این ست مناسب مراسم و مهمانی‌های دوستانه است. از انواع مدل‌های دامن‌‌‌‌ می‌توانید برای ست کردن با شومیز خود استفاده کنید. اگر شومیز شما طرح دار است مانند شومیزهای یقه حلزونی یا آستین کلوش دامن‌های راسته و کلوش که برش ساده ای دارند به زیبایی با آن ست‌‌‌‌ می‌شود. برای شومیز‌های ساده و یقه دار از دامن‌های پفی و طرح دار استفاده کنید. بهتر است رنگ غالب در دامن آبی کاربنی باشد. دامن‌های تک رنگ مشکی، سرخابی در کنار شومیز آبی کاربنی چشم‌‌ها را به سمت شما خیره‌‌‌‌ می‌کند.

ست شومیز آبی کاربنی و شلوار جین زنانه

ست شومیز آبی کاربنی و شلوار

این ست برای تیپ‌های کژوال مناسب است. اگر قصد خرید دارید یا‌‌‌‌ می‌خواهید کمی پیاده روی کنید یک شومیز آبی کاربنی با یک شلوار جین به زیبایی ست‌‌‌‌ می‌شود. شومیز آبی کاربنی با شلوار جین راحت ترین و شیک ترین ست که‌‌‌‌ می‌توانید برای خودتان خلق کنید و در مرکز توجه قرار بگیرید. شلوار مشکی هم با شومیز کاربنی چشم نواز است.‌‌‌‌ می‌توانید شومیز را درون شلوار قرار دهید و رنگ کمربند و کفش خود را برای جلوه بیشتر با شومیز آبی کاربنی ست کنید. برای شومیز هایی که کمربند دارند آن را روی شلوار قرار دهید.

ست شومیز آبی کاربنی و شلوار

 شومیز آبی کاربنی را چطور با مانتو ست کنید

اگر از شومیز آبی کاربنی در زیر مانتو جلو باز استفاده‌‌‌‌ می‌کنید از رنگ‌های روشن برای جلوه بیشتر استفاده کنید. بهترین حالت برای این ست استفاده از مانتوهایی با رنگ خنثی است.

لاک آبی کاربنی

 اکسسوری‌‌ها را نادیده نگیرید

رنگ کیف دستی یا فریم‌های عینک را آبی کاربنی انتخاب کنید. استفاده از جواهرات و زیور آلاتی که دارای نگین‌های آبی هستند در کنار یک شومیز آبی کاربنی استایل شما را درخشان تر‌‌‌‌ می‌کند. حتی از لاک آبی کاربنی هم‌‌‌‌ می‌توانید کمک بگیرید.

 برای ست کردن شومیز آبی کاربنی چه کفشی انتخاب کنیم؟

کفش های پاشنه بلند پامپز در رنگ های بالا انتخاب خوبی برای ست کردن با شومیز آبی کاربنی است. شاید شما هم فکر‌‌‌‌ می‌کنید ترکیب قرمز و آبی زیادی توی ذوق‌‌‌‌ می‌زند؛ اما کافیست خودتان را با یک شومیز آبی کاربنی یک شلوار جین و کفش پاشنه بلند قرمز خوشرنگ تصور کنید. آبی کاربنی آرامش شما را نشان‌‌‌‌ می‌دهد و رنگ قرمز با شوری وصف ناپذیر این آرامش را پرحرارت‌‌‌‌ می‌کند. پس در تاثیر پوشیدن کفش پاشنه بلند قرمز در شیک پوشی خودتان شک نکنید. قرمز و آبی جلوه کلاسیک و تاثیرگذاری به استایل شما‌‌‌‌ می‌دهد.

ست آبی کاربنی و سفید

جذاب ترین ست آبی کاربنی

ست سفید و ابی کاربنی بی نظیر است. فرقی نمی کند در کنار شومیز کاربنی خود دامن بپوشید یا شلوار و یا حتی مانتو؛ رنگ سفید جذابیت زیادی در کنار آبی کاربنی به استایل شما‌‌‌‌ می‌دهد. شومیز آبی کاربنی وقتی با رنگ سفید ترکیب‌‌‌‌ می‌شود به شما ظاهری پاک و معصوم و پر از آرامش هدیه‌‌‌‌ می‌دهد. این ترکیب برای فصل‌های گرم سال و تابستان‌های داغ استفاده بیشتری دارد. پوشیدن شلوار سفید به همراه یک شومیز آبی کاربنی یک ایده بسیار عالی است.

ست شومیز آبی کاربنی و سبز

شومیز آبی کاربنی را با رنگ سبز هم‌‌‌‌ می‌توانید ست کنید

اگر شومیز آبی کاربنی را با رنگ سبز هماهنگ کنید طبیعت و طبیعت دوستی را در ذهن مخاطبان خود مخابره‌‌‌‌ می‌کنید. چون هر دو رنگ سرد هستند بهتر است در فصل بهار و تابستان استفاده شود تا به شما احساس خنکی بدهد. اگر در فصل سرد سال هستید یک پالتوی سبز زمردی روی شومیز خود بیاندازید و از استایل بی نظیر خودتان لذت ببرید.

ست آبی کاربنی و زرد

آبی کاربنی و زرد؛ یک ترکیب جادویی

شاید بخواهید توجه همه را به سمت خود جلب کنید. یک شومیز آبی کاربنی به تنهایی از عهده این سطح از انتظارات شما بر نمی آید. در این مواقع از رنگ زرد کمک بگیرید. یک دستمال گردن زرد، شال زرد، عینک با فریم‌های زرد اگر اصولی با شومیز شما ست شود شما را به هدفتان خواهد رساند. هر چه در کنار آبی کاربنی از رنگ زرد استفاده بیشتری کنید توجه افراد بیشتری را به سمت خود هدایت‌‌‌‌ می‌کنید.

ست آبی کاربنی و قهوه ای

با قهوه ای کنار بیایید!

اگر تضاد شدید زرد و آبی کاربنی را دوست ندارید سراغ رنگ‌های آجری بروید. آجری ملایم تر از زرد است و تضاد کمتری دارد اما چیزی از جذابیت زرد کم ندارد. اگر کمی محافظه کارتر هستید به سراغ رنگهای قهوه ای بروید. ست شومیز آبی کاربنی با قهوه ای شما را لاغرتر نشان‌‌‌‌ می‌دهد. انتخاب این ست شما را عاقل و با ثبات معرفی‌‌‌‌ می‌کند.

ست آبی کارنبی و صورتی زنانه

چگونه با شومیز آبی کاربنی متفاوت باشید؟

شاید بخواهید کمی متفاوت باشید. نمی خواهید خودتان را محدود به رنگ‌‌ها و ترکیب‌های معمولی کنید. خوب سایت مد و پوشاک پارچی شما را درک‌‌‌‌ می‌کند و به شما پیشنهاد‌‌‌‌ می‌دهد سراغ رنگ‌های صورتی با تن‌های تند مثل سرخابی بروید. شاید لاکچری به نظر نیاید اما حتماً خاص جلوه‌‌‌‌ می‌کنید. یک شومیز آبی کاربنی که با دامن صورتی ست  شده است سرزنده گی و طراوت خاصی به شما‌‌‌‌ می‌بخشد. مخصوصا اگر از رنگ سفید هم در این ست استفاده کنید.

وقتی دنبال یک ست بی دردسر هستید…

برای شما هم یک ایده جذاب داریم.  سیاه و آبی کاربنی کم دردسر ترین و راحت ترین ستی است که‌‌‌‌ می‌توانید برای خودتان ایجاد کنید. شاید خیلی حوصله گشتن در کمد لباس‌‌ها و جعبه زیورآلات تان را نداشته باشید.‌‌‌‌ می‌خواهید هرچه زودتر به محل کار یا قرار خود برسید. با این احتمال که یک کفش پاشنه بلند مشکی در کمدتان پیدا‌‌‌‌ می‌شود یک شلوار مشکی بپوشید و تمام!

پایان

در دنیای نا آرام امروز طیف‌های مختلف رنگ آبی جایگاه ویژه ای دارند. آبی کاربنی رنگ اعتماد و اطمینان بخشی است. این رنگ برای بهتر کردن حال و هوای این روزهای ما بسیار مناسب است. فروشگاه اینترتی پارچی مفتخر است با ارائه انواع شومیز‌‌ها در مدل‌‌ها و جنس‌های مختلف به شما در انتخاب بهترین لباس‌‌ها کمک کند. از محصولات ما همین الان دیدن کنید.

تصاویر بیشتر:

ست زنانه آبی کاربنی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید