ست رنگ خردلی

رنگ خردلی | آشنایی با ترکیب جادویی زرد و نارنجی

اگر به دنبال یک رنگ گرم و امید بخش هستید که در عین آرامشی که به شما می‌ دهد، انرژی مثبتی نیز از آن بگیرید، یکی از رنگ ‌های امیدبخشی که می‌توانید استفاده کنید، خردلی است. شاید برایتان جالب باشد اگر داستان این رنگ و نماد آن را بدانید. پس با تصویر خردلی در ذهن ‌تان ادامه مطلب را مطالعه کنید. با مطلب امروز پارچی همراه باشید تا دایره‌ی اطلاعات خودتان را ارتقا دهید.

فرمول خردلی (رنگ خردلی ترکیب چه رنگهایی است)

اگر قصد دارید برای نقاشی یا طراحی لباس، فرمول خردلی را به دست آورید، می توانید این رنگ را با ترکیب رنگ نارنجی و زرد به دست آورید.

ست رنگ خردلی

طیف خردلی (انواع رنگ‌های خردلی)

این رنگ هم مثل سایر رنگ های دیگر طیف گسترده ای از رنگ ها را از تیره تا روشن در بر می گیرد. از خردلی تیره تا روشن…آگاهی از طیف رنگی این رنگ زیبا و دلنشین می تواند دست تان را برای انتخاب طراحی فضای داخلی و لباس و اجزای دیگری به خردلی باز بگذرد.

رنگ خردلی نماد چیست؟

یکی از مشهورترین طیف‌ های رنگ زرد، همین رنگ جذاب و پرانرژی خردلی است. یک رنگ گرم که با رنگ بنفش مکمل است. خردلی نماد انحصار، آرامش، راحتی، خلاقیت، مثبت اندیشی، تنوع طلبی و محافظه کار بودن است. حتی دارا بودن نماد ایثار، ظرافت و شرافت هم باعث می‌ شود تا با دیدن خردلی آن را ستایش کنیم. افرادی که به خردلی علاقه دارند، خود را شخص با ارزشی می دانند که لایق احترام دیگران هستند و می خواهند همیشه به عنوان یک فرد خاص در جامعه دیده شوند. رنگ خردل برای این افراد نوعی ابراز وجود است و معمولاً آدم های محافظه کاری محسوب می شوند. خردلی یک نوع تناژ کمال طلبانه محسوب می شود که به فرد در طراحی لباس کمک می کند روی نقص های خودش تمرکز کند تا بتواند به عنوان یک فرد جسور خود را نشان دهد.

خردلی

خردلی با چه رنگی ست میشه ؟

خردلی یکی از تناژ های فوق العاده جذاب برای طراحان مد و لباس محسوب می شود. داشتن یک کت، پیراهن، شلوار یا کیف و کفش خردلی می تواند در تیپ و استایل تان معجزه به پا کند. با دیدن این رنگ در فروشگاه ها هم احساسات شادی بخشی در وجود افراد شکل می گیرد که آن ها را از دیگران متمایز می کند. البته استفاده بیش از حد آن قطعاً ترکیب خوبی ایجاد نمی کند…

ترکیب خردلی و قهوه ای

احتمالا اگر رنگ قهوه ای را به تنهایی در دنیای طراحی و دکوراسیون به کار ببرید، با رنگی کسل کننده و یکنواخت رو برو شوید که به تنهایی حس خوبی به بیننده منتقل نکند. در عوض با به کار بردن هوشمندان خردلی می توانید زیبایی و اثربخشی و حس خوبی را که از این ترکیب رنگ می گیرید، چندین برابر کنید. رنگ زنده و شاداب خردلی در کنار قهوه ای ترکیب زیبایی ایجاد می کند که علاوه بر شاد بودن به تقویت سلامت احساسی شما نیز کمک می کند؛ بنابراین چه در ترکیب لباس هایتان و چه طراحی دکوراسیون با رنگ های زرد و قهوه ای می توانید گرما و انرژی جذب کنید.

 ست رنگ خردلی زنانه

ترکیب خردلی با قرمز

قرمز شور و هیجان، اغوا کننده و فریبنده در کنار خردلی می تواند حیات و زندگی پرشوری را به نمایش بگذارد. حس خوب هیجان در کنار تناژ انرژی بخش و گرم خردلی ترکیب زیبایی از این دو به نمایش می گذارد که می تواند هر کسی را خیره کند.

رنگ ضد خردلی

زمانی که از خردلی استفاده می‌کنید از رنگ های متضاد آن مثل سفید و سیاه استفاده کنید تا این رنگ بیشتر به چشم بیاید. خردلی در کنار بنفش یک ترکیب فوق العاده ای ایجاد می کند که می تواند توجه هرکسی را به استایل و انتخاب شما جلب کند. تناژ هایی مثل سرمه ای یا سبز تیره هم باعث می شود زیبایی و جذابیت خردلی در استایل تان بیشتر به چشم بیاید.

 رنگ خردلی تیره

ست رنگ خردلی لباس برای چه افرادی مناسب است؟

بسیاری از افراد تصور می کنند خردلی رنگ بی حالی است. در واقع نه شور نارنجی را دارد و نه خمودگی رنگ زرد را به تصویر می کشد. در حالی که این رنگ را می توانید به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب کرده و نمای جذابی به آن ببخشید. با این رنگ می توانید انواع رنگ های سبز بلوطی، شرابی، سفید، بنفش، مشکی و صورتی را ست کنید. لباس های مجلسی را همچنین می توانید از ترکیب طیف تیره و روشن خردلی انتخاب کنید و شیک و جذاب به نظر برسید. خردلی بر خلاف رنگ زرد که رنگی گیج کننده است، ملایم و گرم است و برای ساختن ترکیب زیبایی از آن دست تان باز است…اگر پوست روشنی دارید، سعی کنید به جای استفاده از رنگ های طبیعی و روشن، از رنگ های شنی، شتری و خردلی استفاده کنید؛ اما اگر پوست گندمی یا سبزه دارید، رنگی مثل رنگ خردلی که دقیقاً تناژی گرمی هم راستا با پوست تان دارد، گزینه مناسبی نیست.
شما رنگ خردلی را در کدام قسمت زندگی تان به کار بردید؟ در طراحی و انتخاب لباس، دکوراسیون منزل یا در حد رنگ دیوارهای خانه تان؟ این رنگ زیبا و گرم می تواند آرامشی برای روحیه تان نیز باشد. پس معطل چه هستید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 8 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید