چگونه رنگ خردلی را در استایل خود ست کنیم؟

رنگ خردلی از ترکیب رنگ‌های زرد و نارنجی به وجود می‌آید و در دسته رنگ‌های گرم قرار دارد. خردلی رنگ جسور و لوکسی است به همین جهت ایجاد یک ست خردلی در پوشش نوعی اعتماد به نفس‌‌‌می خواهد. با سایت مد و پوشاک پارچی همراه شوید تا با انواع ست خردلی بیشتر آشنا شویم.

انواع ست خردلی

در این مطلب ست خردلی در استایل زنانه و استایل مردانه را بصورت جداگانه و بر اساس انواع لباس‌های خردلی رنگ بررسی‌‌‌می کنیم.

ست خردلی زنانه :

خانم هایی که به استفاده از رنگ خردلی در پوشش خود علاقه زیادی دارند هم خانه دارهای خوبی هستند هم شم اقتصادی قویی دارند. اگر شما هم‌‌‌می خواهید قدرت زنانه خود را در استایل تان نشان دهید ‌‌‌می توانید با ترفندهایی که در ادامه مطلب آمده است برای خود یک ست خردلی زیبا بیافرینید.

خردلی در مانتو

مانتو اصلی ترین پوشش خانم‌های ایرانی است. برای همین رنگ آن تاثیر چشمگیری در یک  استایل شیک و برازنده دارد. بهترین رنگ برای ست کردن با مانتو خردلی، رنگ‌های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه‌ای است. برای ست کردن مانتو خردلی جلوباز از شومیز، شلوار یا دامن هایی با رنگ‌های خنثی استفاده کنید، اگر مانتو ‌جلو ‌بسته ‌‌‌می پوشید از رنگ‌های مشکی یا سفید برای رنگ شال و کیف تان استفاده و آنها را به زیبایی با هم ست کنید.

 استفاده از خردلی در شلوار

اگر یک شلوار خردلی دارید و نمیدانید آن را با چه چیزی بپوشید، سری به کمد لباس هایتان بزنید. استفاده از شومیز‌های سفید، خاکستری، مشکی یا حتی رنگ‌های ارغوانی، بژ و بنفش با شلوار خردلی ست جذابی را خلق می‌کند. اگر لاغر هستید شومیز خود را درون کمر شلوار قرار دهید و یک کمربند چرم قهوه ای روی شلوار خود ببندید. استفاده از کفش پاشنه بلندی که همرنگ کمربند شما باشد استایل بی نظیری به شما ‌‌‌می دهد. اگر از شومیز رنگ‌های تیره استفاده‌‌ می کنید کافیست یک کمربند ظریف طلایی در کمر شلوار خود قرار دهید و مثل ماه بدرخشید.

خردلی و پیراهن

هیچ چیز به اندازه پوشیدن یک پیراهن یا شومیز خردلی که با رنگ سفید ترکیب شده باشد چشمگیر نیست. اگر پوست تیره ای دارید بهتر است از خردلی روشن در رنگ لباسهای بالاتنه استفاده کنید. خردلی تیره برای پوست‌های روشن مناسب تر است.

 خردلی در شال و روسری

اگر شال و روسری شما خردلی تک رنگ است برای مانتو یا سایر لباس‌‌ها از رنگ‌های طوسی، سفید و مشکی استفاده کنید. اگر شال و روسری شما ترکیبی از رنگ خردلی و رنگهای دیگر است برای مانتو و لباسی که می‌پوشید از رنگ‌های دیگری که درون روسری قرار دارد کمک بگیرید.

ست خردلی با کیف و کفش

شیک ترین گزینه برای ستکردن خردلی، استفاده کیف و کفش خردلی است مخصوصا اگر با رنگ شلوار ست شود. برای لباس هایی که با کیف و کفش خردلی‌‌‌می پوشید علاوه بر خاکستری و مشکی‌‌‌می توانید از  رنگ‌های بنفش و یاسی نیز استفاده کنید.

 ست خردلی با اکسسوری و زیورآلات

اگر هیچ لباس یا کیف و کفش خردلی ندارید اما می‌خواهید همچنان در میهمانی‌های رسمی و غیررسمی در مرکز توجه باشید و یا هنوز آنقدر اعتماد به نفس ندارید که از رنگ خردلی به عنوان رنگ اصلی در پوشش خود استفاده کنید اکسسوری مشکل شما را حل ‌‌‌می کند. زیورآلاتی مثل گوشواره‌های بلند، دستبند، حتی فریم عینک و لاک ناخن که از طیف‌های مختلف رنگ خردلی باشند اگر به خوبی با هم ست شوند به اندازه پوشیدن یک لباس خردلی زیبا، تاثیرگذار است و باعث می‌شود خوشپوشی شما بیش از همه به چشم بیاید.

مدرن ترین ست خردلی

مدرن ترین حالت ست خردلیها همجواری آن در کنار رنگ خاکستری است. این یک استایل لاکچری و مناسب افرادی است که می‌خواهند لوکس و تحسین برانگیز به نظر بیایند.

ست خردلی مردانه

خیلی از آقایان نمی دانند چگونه رنگ خردلی را در استایل خود استفاده کنند برای همین هنگام خرید کمتر سراغ این رنگ‌ها می‌روند. رنگ خردلی احساس اطمینان و خوش بینی را در آقایان بیدار می‌کند بنابراین به سادگی نمی توان از آن گذشت. با رعایت چند ترفند ساده‌‌‌می توانید بهترین ست خردلی را برای خودتان خلق کنید و در مرکز توجه قرار بگیرید.

ست خردلی با پیراهن مردانه

پیراهن خردلی برای آقایانی مناسب است که‌‌‌ می خواهند خاص باشند و به تیپ‌های اسپرت علاقه زیادی دارند. شلوار پارچه ای راسته مشکی گزینه خوبی برای هماهنگ کردن با پیراهن خردلی است.پیراهن خردلی احساس سرزندگی و شادابی به شما‌‌‌می دهد علاوه بر شلوار مشکی‌‌‌می توانید آن را با شلوار جین آبی، طوسی یا مشکی نیز ست کنید.

  ست خردلی با کاپشن

یک کاپشن خردلی و ست کردن آن با شلوار جین در فصل پاییز بدون شک حال و هوای خاصی به روحیه شما ‌‌‌می دهد و باعث می‌شود احساس خوبی از خودتان داشته باشید. تضاد میان رنگ خردلی و مشکی نیز استایل شما را از همه متمایز‌‌‌ می کند.

 

خردلی با تیشرت

تیشرت‌های خردلی برای فضاهای دوستانه و دورهمی‌های غیر رسمی انتخاب خوبی است، اگر آن را با یک شلوار طوسی یا مشکی هماهنگ کنید بدون شک در هر جمعی که باشید به آن انرژی‌‌‌می دهید.

هماهنگ کردن تیشرت خردلی با یک دستمال گردن اسپرت طوسی کنتراست رنگی زیبا و تاثیرگذاری در قسمت بالاتنه شما به وجود‌‌‌می اورد.

 

خردلی با کفش مردانه

کفش‌های جیر، چرم و نیم بوتهای خردلی اگر با یک کمربند همرنگ ست شود ترکیب بی نظیری به استایل شما می‌دهد. به شرطی که رنگ پیراهن و شلوار خودتان را درست انتخاب کرده باشید به طوری که با رنگ خردلی کفش و کمربند تان همخوانی لازم را داشته باشد.

 خردلی با اکسسوری‌های مردانه

برای کسانی که می‌خواهند از رنگ خردلی در جزئیات پوشش خود استفاده کنند یا عادت به تیپ‌های رسمی و رنگ‌های تیره در پوشش خود دارند اما می‌خواهند همچنان خاص باشند و جذابیت خود را با تاثیرگذاری رنگ پوششان حفظ کنند اکسسوری‌های مردانه به رنگ خردلی مانند کمربند، ساعت، دستبند‌های چرم، کراوات و شال گردن انتخاب کامل و هوشمندی است.

پایان

در این مطلب که توسط سایت مدوپوشاک پارچی ارائه شد شما با ترفند‌های انواع ست خردلی زنانه و مردانه آشنا شدید. یادتان باشد رنگ‌خردلی انرژی و هیجان زیادی دارد و شما به راحتی‌‌‌می توانید با رنگ‌های خنثی کاربرد آن را در ظاهر خودتان متعادل و تاثیر گذار کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید