راهنمای خرید عمده شومیز (پیش از خرید بخوانید)

چرا عمده فروشی شومیز؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به تازگی وارد حرفه لباس فروشی زنانه شده‌اید حتما تاکنون شناخت خوبی از مشتریان و سطح فروش خود داشته‌اید. اکنون دیگر به اهمیت شومیز به عنوان یک پوشاک شیک و متنوع و جایگاه آن در بین خانم‌های ایرانی پی برده‌اید و می خواهید از این راه کسب درآمد کنید. این مطلب راهنمای شما در خرید شومیز بصورت عمده است.

اگر به دنبال سود خرده فروشی از خرید عمده و رونق کسب و کار خود هستید انتخاب شومیز و خرید عمده آن به دلیل استفاده زیاد در میان خانم ها و دختران جوان، یکی از سودآورترین کار پوشاک است وگزینه بسیار پرفروشی است. چرا که شومیز یک لباس همه پسند است و برای همه سنین و همه مراسم ها با در نظر گرفتن طرح و مدل آن  قابل استفاده و بنابراین تقاضا برای آن هم در بازار زیاد است.

در ادامه این مطلب که توسط سایت مد و پوشاک پارچی جمع آوری شده است با ما همراه شوید تا با راه‌های خرید عمده شومیز بیشتر آشنا شویم.

 

راهنمای خرید عمده شومیز

برای خرید عمده شومیز شما دو مرحله مهم در پیش رو دارید. مرحله اول تجزیه و تحلیل بازار شخصی کسب و کار خودتان است و مرحله دوم بررسی بازار عمده فروشی شومیز!

پس اگر می‌خواهید کارتان رونق بگیرید، با مقوله خرید عمده شومیز بیشتر آشنا شوید و قفسه مغازه تان را از انواع و اقسام شومیزهای رنگارنگ و باکیفیت پر کنید نکاتی که در ادامه این مطلب به شما در مراحل خرید عمده شومیز و راه و روش‌های آن اطلاعات جامعی می‌دهد را با دقت بخوانید.

 

 

مرحله اول: تجزیه و تحلیل بازار شخصی

فاکتورهای مهمی که هنگام خرید عمده شومیز باید بدانید!

  • بررسی بودجه

باید بودجه‌های خود را بررسی کنید. نیازسنجی درستی از بازار فروش شومیز داشته باشید و با توجه به آن، اطلاعات دقیقی از سرمایه‌‌‌ای که می‌خواهید برای خرید عمده شومیز اختصاص دهید به دست بیاورید.

 

  • آشنایی با پارچه‌های شومیزی

از پارچه‌های مختلفی برای دوخت شومیز استفاده می‌شود که پرکاربرترین آنها پارچه حریر، حریر کرپ، جین، لنین، تریکو و… می‌باشد. بدون شناخت انواع پارچه‌های شومیزی، معایب و مزایای هر کدام و کیفیت دوختشان نمی توانید در خرید عمده شومیز موفقیت چندانی کسب کنید. شما باید بدانید هر شومیز از چه پارچه‌‌‌ای دوخته شده است، مناسب چه فصلی است و در چه مراسمی قابل استفاده است.

 

 

  • شناخت مدل‌های شومیز

سایت ها، وب سایت ها و وبلاگ ها بستر مناسبی هستند تا شما انواع مدل‌های ساده و مجلسی شومیز مانند شومیز یقه کراواتی، شومیز آستین کلوش، شومیز یقه قایقی، شومیز یقه حلزونی و… را از هر جهت مورد بررسی قرار دهید. عکس، قیمت و مشخصات آن را ببینید و برای خرید عمده این محصول آماده شوید.

 

 

  • تعداد شومیزهای مورد نیاز

وقتی با یک تولیدکننده درباره خرید عمده شومیز صحبت می‌کنید اولین سوالی که از شما می‌پرسد این است که چه تعداد شومیز می‌خواهید. پس شما با توجه به بودجه و تقاضای مشتری و کشش بازار، قبل از هر چیز حجم سفارشات خود را مشخص کنید. این موضوع مهمی است که در ابتدا شاید نتوانید آمار دقیقی برای سقف خرید خود تعیین کنید اما به مرور زمان به عدد حقیقی در میزان خرید عمده شومیز ‌های خود دست پیدا خواهید کرد.

 

  • سایز شومیزها

بعضی عمده فروشی ها محدودیت‌های خرید برای شما می‌گذارند. مثلا ممکن است نتوانید از یک شومیز فقط یک سایز خاص را سفارش دهید و یا در صورتی شومیزهای خود را به شما می‌فروشند که از هر سایز تعداد مشخصی خریداری کنید.

باز هم آنچه مسیر خرید عمده شومیز را در این مرحله برای شما روشن می‌کند و کم و کیف آن را دقیقا مشخص می‌نماید شناخت سلیقه مشتریان است.

 

 

  • ارزیابی بازار

در این قسمت از مطلب جامع راهنمای خرید شومیز زنانه بصورت عمده، با هم به ارزیابی بازار میپردازیم. اینکه شما در چه شهری زندگی می‌کنید و مشتریان شما چه مدل شومیز هایی را می‌پسندند خیلی مهم است. تحقیق کنید ببینید چه مدل هایی بیشتر فروش دارند و ارزیابی درستی از بازار خود داشته باشید. در این صورت به راحتی می‌توانید با توجه به طیف مختلف مشتریان، مدل‌های روز و تغییر فصل ها، مدام محصولات خود را به روز رسانی کنید.

 

 

مرحله دوم: ورود به بازار خرید عمده شومیز

  • تحقیق کنید

وقتی تصمیم خود را برای خرید عمده شومیز قطعی کردید شروع به تحقیق درباره انواع و اقسام شومیز ها در سطح کلی بازار کنید. پارچه‌های مناسب برای دوخت شومیز که در تولیدی‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد را بشناسید. سعی کنید با انواع مدل‌های آن و کاربرد هر کدام در زمان و مکان‌های گوناگون آشنا شوید.

  • مشورت بگیرید

از افراد هم صنف خودتان مشورت بگیرید. درباره خرید عمده شومیز و تفاوت‌های آن نسبت به خرید جرئی سوال بپرسید و درباره توانایی و هنر فروش انواع شومیز اطلاعاتی کسب کنید. آنها راهنماهای خوبی هستند. تجربه هایی که در خرید عمده شومیز داشته اند را در اختیار شما می‌گذارند. کمک می‌کنند که شما پیش بینی درستی از کسب و کار خودتان داشته باشید. به شما یادآوری می‌کنند که بی گدار به آب نزنید و چالش‌های خرید عمده شومیز را بهتر بشناسید.

 

  • یک منبع معتبر برای خرید عمده شومیز پیدا کنید

با اطلاعاتی که به دست آورید و شناختی که در زمینه خرید عمده شومیز کسب کردید می‌توانید خرید عمده خود را از میان منابع زیر انتخاب کنید.

یادتان باشد منبعی که انتخاب می‌کنید باید صداقت داشته باشد. در کنار مزایا و محاسن شومیزهای خود معایب آن را هم بگوید؛ برای مثال اینکه شومیز تنخور خوبی ندارد، کیفیت آن نسبت به قیمتش پایین تراست و… اطلاعات مهمی است که یک عمده فروش صادق باید شما را در جریان آن قرار دهد.

 

  1. تولیدی ها

خرید عمده شومیز از تولیدی ها نسبت به واسطه ها و پخش کننده ها محاسن زیادی دارد. یکی از مزایای خرید عمده شومیز بطور مستقیم از تولیدی ها حذف واسطه هاست. در این صورت شما قیمت واقعی شومیز را پرداخت می‌کنید. وقتی با تولیدی به صورت مستقیم برای خرید عمده شومیز وارد مذاکره می‌شوید می‌توانید طیف گسترده‌‌‌ای از اجناس و شومیزهای آن تولیدی را ببینید در حالی که پخش کننده ها فقط به تعداد کمی از محصولات دسترسی دارند.

یک لیست از بهترین تولیدی‌های شومیز انتخاب کنید و ببینید هر کدام از تولیدی ها از چه پارچه هایی برای دوخت شومیز‌های خود استفاده می‌کنند. یادتان باشد کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند! شاید خرید عمده شومیز هایی که از پارچه بی کیفیت تری دوخته شده اند برای شما ارزان تر تمام شود اما یادتان باشد نمی توانید در کسب و کار خود موفق باشید و دیر یا زود باید دور فعالیت خود را خط بکشید. چون هر چند در ابتدا از فروش محصولات بی‌کیفیت خود سود می‌کنید اما به مرور زمان مشتریان خود را از دست می‌دهید و در نتیجه نه تنها به سودی که می‌خواهید نمی رسید بلکه متحمل ضرر و زیان شدیدی نیز خواهید شد.

پس برای خرید عمده شومیز همیشه به دنبال تولید کننده ی شومیز هایی باشید که هم نام و نشان داشته باشند و هم قیمت‌های مناسبی به شما پیشنهاد می‌دهند.

 

  1. مغازه‌های عمده فروشی

به عنوان یک راهنمای مهم در خرید شومیز عمده، در نظر بگیرید که خیلی از مغازه ها هستند که کار تولیدی ها را انجام می‌دهند و شومیزهای خود را به صورت عمده می‌فروشند. اگر به تولیدی ها به صورت مستقیم دسترسی ندارید می‌توانید برای خرید عمده شومیز از این مغازه ها اطلاعاتی کسب کنید و پس از تحقیقات لازم وارد معامله شوید.

 

  1. شخص واسطه

افرادی هستند که به صورت واسطه گری شومیز را بصورت عمده از تولیدی ها می‌خرند و به دست مغازه دارها و خرده فروش ها می‌رسانند. اگر کسانی را می‌شناسید که در این شغل متخصص هستند و به آنها اعتماد دارید و مطمئنید قیمت ها را با شما منصفانه تمام خواهند کرد گفتگوی خود را برای خرید عمده شومیز با آنها آغاز کنید.

 

  • با چند منبع کار می‌کنید؟

می خواهید با یک منبع برای خرید عمده شومیز کار کنید، تا وفاداری شما ثابت شود  و همیشه تخفیف‌های خوبی بگیرید یا تنوع طلب هستید و چند تولیدی را برای تنوع بیشتر برندها و محصولات خود ترجیح می‌دهید. اینها مسائلی است که به شم اقتصادی و سلیقه تجاری شما بستگی دارد.

در هر حال همیشه عمده فروش هایی که کیفیت شومیز‌های خود را تضمین می‌کنند را در اولویت انتخاب خود قرار دهید. چون شما قرار است حجم انبوهی از شومیزها را به صورت یکجا خریداری کنید. اگر کیفیت شومیزها به هر دلیلی ضعیف باشد معمولا امکان برگشت هزینه‌‌‌ای که پرداخت کرده‌‌اید یا ناممکن یا بسیار سخت است. پس ضمانت بحث بسیار مهمی است و دغدغه‌های شما را از خرید عمده شومیز تا حدود زیادی کاهش می‌دهد. چون می‌توانید مطمئن شوید در صورت بروز هر مشکلی از جانب عمده فروش، غرامتی به شما پرداخت می‌شود.

 

  • روش خرید را مشخص کنید

برای خرید عمده شومیز از چه طریقی می‌خواهید اقدام کنید. اگر به روش‌های کسب و کار سنتی عادت دارید روش حضوری  و یا اگر دلایل دیگری دارید و نمی خواهید خودتان را محدود کنید به روش‌های غیر حضوری و اینترنتی برای خرید عمده شومیز فکر کنید.

  1. خرید اینترنتی

خرید اینترنتی در سرتاسر جهان به یک سبک زندگی در فرهنگ عادات روزمره مردم تبدیل شده است. کشور ایران هم از این قافله عقب نمانده است. تولیدی‌های زیادی با راه اندازی سایت‌های فروش اینترنتی امکان خرید انواع شومیز را برای مشتریان خود به صورت کلی و عمده فراهم نموده اند. اگر نمی خواهید هزینه اضافی بابت حمل و نقل و … پرداخت کنید و وقت و زمان برای تان خیلی مهم است می‌توانید همان طور که در خانه یا محل کار خود نشسته‌‌اید بدون اینکه نگران تعطیلی یا ساعت کاری باشید به رصد فروشگاههای اینترنتی فروش عمده شومیز بپردازید و پس از تحقیقات لازم خرید خود را انجام دهید. مزیت خرید اینترنتی علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها این است که زمان شما را به نفع توسعه، تبلیغات و بازاریابی شغلتان ذخیره خواهد کرد.

مرز جغرافیایی در خرید عمده شومیز بصورت اینترنتی وجود ندارد. تنها چیزی که اهمیت فوق العاده زیادی دارد بحث اعتماد و اطمینان به مرکزی است که می‌خواهید از آن خرید کنید. پس در ابتدای کار محتاطانه خرید کنید و اجازه دهید فروشنده زمینه جلب اعتماد شما را فراهم کند.

 

چند نکته برای خرید عمده شومیز به صورت اینترنتی

  • درباره فروشگاه‌های مجازی و سایت‌های اینترنتی فروش عمده شومیز، تحقیقات لازم را انجام دهید. دقت کنید که حتماً مجوزهای لازم را داشته باشد.

 

  • نظرات کاربران و خریداران را درباره چگونگی تحویل سفارشات بخوانید. ببینید چقدر باید از زمان ثبت سفارش شما تا دریافت بار شومیز خود معطل شوید و آیا آن زمان به صرف شما هست یا نه.

 

  • از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک فرصت برای خرید عمده شومیز به بهترین نحو استفاده کنید. پیج‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرام، به علت اینکه فروش حضوری ندارد و بهایی بابت اجاره مغازه یا آب و برق پرداخت نمی‌کنند قیمت‌های خوبی برای محصولات شومیز خود در نظر گرفته اند.

 

  • آگاه باشید و ببینید چیزی که سایر مشتریان سفارش داده اند چقدر با آنچه به دستشان رسیده مطابقت داشته است.

 

  • در نهایت کیفیت بسته بندی شومیزهایی که سفارش می‌دهید یکی از عوامل نشان دهنده نوع مشتری مداری آن عمده فروش است.

 

 

  1. خرید حضوری

برخی اعتقاد دارند برای خرید یک کالا بصورت عمده حتما باید فروشنده را به صورت مستقیم ملاقات کنند، اجناس را سبک و سنگین نمایند و محصولات مشابه را هم زمان با هم ببینند و مقایسه‌های لازم را انجام دهند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید برای خرید عمده شومیز می‌توانید حضورا وارد بازار شوید. هم شومیزهای جدیدتر را ببینید و هم با یک گشت وگذار ساده کیفیت شومیزها را با دستان خودتان لمس کنید و به یک نتیجه گیری ایده آل برسید.

سوالی که در این مرحله پیش می‌آید این است که محل زندگی شما کجاست و خرید عمده شومیز از کدام بازار برای شما به صرفه تر است.

 

  • خرید عمده شومیز از تهران

در همه شهرهای ایران بازار تولیدی‌های پوشاک متعددی وجود دارد که هم جنس خوب و هم قیمت مناسبی دارند اما اگر می‌خواهید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید شهر تهران بهترین جا برای خرید عمده شومیز است. یادتان باشد تهران قلب اقتصادی ایران و بزرگترین شهر تجاری کشور است. بازار خرید عمده شومیز در تهران بسیار گسترده است. از جمله بازار بزرگ (پانزده خرداد) که پر از مراکز تجاری، پاساژ‌های تودرتو و مجتمع‌های بزرگی است که قدم به قدم در حال فروش عمده شومیز ‌های خود هستند. از جمله بازار رضا، طبقه همکف در سرای ملی، خیابان جمهوری، خیابان فلسطین، پاساژ پارسیان، پاساژ کویتی ها، بازارملل، خیابان فلسطین جنوبی، خیابان جمهوری و محله عبدل آباد تهران که تنوع زیادی در شومیز‌های خود دارد.

 

  • خرید عمده شومیز از شهرستان

اگر در شهرستان زندگی می‌کنید، محدودیت‌های زیادی دارید و نمی خواهید از تهران خرید خود را انجام دهید شروع به تحقیق درباره مراکز عمده فروشی لباس زنانه و شومیز در شهر خودتان یا نزدیکترین شهر تجاری به محل زندگی تان کنید. یکی از راه‌های پرس و جو، تحقیق در موتورهای جستجوگر است. شما با یک سرچ ساده عبارت خرید عمده شومیز به لیستی از عمده فروشان شهر خود دسترسی پیدا می‌کنید.

قشم و کیش و بندرهای جنوبی مراکز تبادلات داخلی و خارجی لباس‌های زنانه  به صورت عمده است که بخش بزرگی از نیازهای بازار کشور را تامین می‌کند.

بعد از اینکه منبع خرید شومیز را مشخص کردید و یکی از روش‌های اینترنتی یا حضوری را برگزیدید حالا نوبت ارتباط با عمده فروشان شومیز و آغاز یک سئد دوجانبه و رضایت بخش است.

 

 

 

نکته پایانی

سایت پارچی با آرزوی موفقیت کسب و کارتان، به شما یادآور می‌شود که کلاهبرداران همه جا هستند. مواظب باشید عمده فروش‌های تقلبی شومیز، از اعتماد شما سوء استفاده نکنند و سرمایه تان را یکباره بر باد ندهند!  خیلی ها خودشان را به جای صاحبان برند‌های معروف یا فروشگاههای معتبر  جا می‌زنند و شومیزهای تقلبی را به جای اصل آن به قیمت‌های زیاد و حتی تا چندین برابر به مشتریان ساده لوح و کسانی که اطلاعات درستی از بازار ندارند می‌فروشند. امیدواریم با رعایت نکات این مقاله، توانسته باشیم راهنمای خوبی برای شما در خرید عمده شومیز زنانه باشیم.

ممنون از اینکه مطلب راهنمای خرید شومیز عمده از پارچی خواندید و با ما تا به اینجا همراه بوده‌اید.

صرفا جهت اطلاعتان در نظر بگیرید که شما میتوانید برخی از محصولات موجود در فروشگاه پارچی را (بویژه شومیز زنانه) بصورت عمده خریداری نمایید.

جهت اطلاع بیشتر از محصولات و قیمت آنها، به واتسپ ۰۹۳۹۶۷۲۱۴۶۰ پیام دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شش =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید