پانچو و شنل زنانه

آشنایی با پانچو و شنل | تفاوت و شباهت ها

پانچو و شنل چیست؟

پانچو و شنل زنانه دو نوع تن پوشش زنانه است که دوخت بسیار ساده ای دارد و معمولا به شکل دایره، مستطیل یا مثلث برش داده‌ می‌شود.

پانچو و شنل سن و سال نمی شناسد!

پانچو و شنل تنها لباس‌های زنانه ای هستند که سن و سال نمی شناسد! از دختربچه‌های سه و چهار ساله تا خانم‌های مسن، همه‌ می‌توانند این لباس را بپوشند و از زیبایی و راحتی آن بر تن خود لذت ببرند.

پانچو و شنل زنانه

این دو مدل لباس را در هر مجلسی‌ می‌توانید بپوشید. فرقی نمی کند‌ می‌خواهید به مهمانی بروید، یک قرار دوستانه دارید یا‌ می‌خواهید با آن در اداره یا محل کارتان حاضر شوید. سبک طراحی این دو مدل لباس، راحت و گشاد است که مدل‌های بسیار متنوعی دارند و با انواع پارچه ها مخصوصا به صورت بافت، طرحدار و ساده دوخته‌ می‌شود. الگوی مدل اصلی و اولیه پانچو و شنل، بدون آستین است اما طراحان خوش ذوق مختلف در سرتا سر دنیا با اضافه کردن آستین به برخی از مدل‌های آن، تنوع این محصول را بیشتر کرده اند.

 

پانچو و شنل هم پوشیدنشان راحت است و هم ست کردنشان!

این روزها استفاده از پانچ و شنل در میان دختران و خانم‌های خوش سلیقه طرفداران بیشتری پیدا کرده است. پانچو و شنل با این ‌که فرم خاص و چندان پیچیده ای ندارد اما به ظاهر شما پوششی خاص و متفاوت‌ می‌دهد.

یک پیراهن یا تیشرت مناسب به همراه یک شلوار جین بپوشید، پانچو یا شنل تان را تن کنید و با انتخاب یک چکمه کوتاه یا بلند چشم همه را به سمت پوشش زیبای خود جلب نمایید.

یادتان باشد معمولا شنل‌های کوتاه که تا زیر زانو را‌ می‌پوشاند تن خور بهتری نسبت به شنل‌های بلند دارند.

یقه شنل و پانچ ها هم مدل‌های متنوعی دارد. معمولا از یقه گردی برای هوای سرد پاییز و زمستان، از یقه شل برای هوای دلنشین بهار و از یقه هفتی برای تابستان استفاده‌ می‌شود.

اگر‌ می‌خواهید پانچو یا شنل را برای محل کارتان تهیه کنید سعی کنید در بوتیک ها و رگال‌های لباس چشمتان به دنبال رنگ‌های کرم ، قهوه ای، مشکی یا سرمه ای باشد.

این رنگ ها با یک پیراهن تک رنگ ساده، برای محیط کار عالی است مخصوصا اگر از یک بوت یا نیم بوت جین قهوه ای روشن یا تیره زیر آن استفاده کنید.

اگر پانچو و شنل را دوست دارید اما مدل گشاد آن را نمی پسندید و با پوشیدن آن احساس شلختگی‌ می‌کنید  و در کل راحت نیستید یک کمربند چرم زنانه که به رنگ پانچ شما بیاید مشکل تان را حل‌ می‌کند. با بستن کمربند هم کمر خود را باریک تر نشان‌ می‌دهید هم خودتان را از لذت پوشیدن پانچو و شنل بی بهره نگذاشته اید!

شنل و پانچوهایی که ریشه دار هستند هم سبک خاص خودشان را دارند و از محبوبیت زیادی در بین دختران کم سن و سال و نوجوانان برخوردار است.

 

 

چند توصیه برای ست کردن پانچو و شنل

  • پانچ و شنل برای خانم‌های لاغر جلوه بیشتری دارد چون سایز دوخت این لباس ها آزاد است و معمولا لباس‌های گشاد برای خانم‌های چاق مناسب نیست و اندام آن ها را درشت تر نشان‌ می‌دهد.
  • سعی کنید از کفش‌های اسپرت برای ست کردن با پانچو استفاده نکنید.
  • زیر پانچو یا شنل شلوار خیلی گشاد نپوشید!
  • رنگ لباسی که زیر پانچو یا شنل‌ می‌پوشید را حتما با آن ست کنید که توی ذوق نزند.
  • اگر از پانچو ساده و تک رنگ استفاده‌ می‌کنید بهتر است شال یا روسری تان طرح دار باشد و برعکس!
  • اگر از شلوار کوتاه استفاده‌ می‌کنید پوشیدن یک نیم بوت شکیل زیر پانچو، زیبایی ظاهری شما را دوچندان‌ می‌کند.
  • برای جلوه بیشتر استایل تان با پانچو و شنل،‌ می‌توانید از کلاه هم استفاده کنید.
  • برای پانچو و شنل‌های یقه شل، پوشیدن یک پیراهن یا تیشرت آستین بلند ساده و چسبناک سبک جذابی به تیپ شما‌ می‌دهد.

 

در هر حال یادتان باشد این شما هستید که انتخاب‌ می‌کنید چگونه لباس بپوشید. رنگ ها را به چه صورتی با هم ست کنید و چه سبکی به ظاهر شما بیشتر‌ می‌آید. با توجه به توصیه‌های این مقاله که توسط پارچی جمع آوری شد و دانش خودتان از سلیقه و تیپ شخصیتی که دارید‌ می‌توانید به روش خودتان به زیبایی از ست کردن شنل و پانچو بر اندام خود لذت ببرید!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید