شب یلدا ست لباس

لباس و شومیز زنانه ویژه‌ی شب یلدا 99 | قیمت و خرید

اجازه دهید پیش از آنکه به لباس و شمیز زنانه ویژه‌ی شب یلدا برای سال 99 بپردازیم، کمی در مورد شب یلدا صحبت کنیم.

شخصا پاییز را با زرد شدن برگ درختان حس می‌کنم. جلوی خانه‌ی ما که در شهر سرسبز رشت واقع شده، پر است از درختان بلند و حتی یک رودخانه‌ی کوچک! قبول دارم. باورش کمی سخت است. نمی‌دانم شما هم‌وطن عزیز که این مطلب وبسایت پارچی را می‌خوانید، از کدام شهر ایران عزیزمان هستید، اما من که هر روز صبح را با تماشای یک منظره زیبا شروع می‌کنم.

پاییز درخت

این روز ها که این مطلب را می‌نویسم، برگ درختان در زرد‌ترین حالت خود قرار دارند. باد می‌زند و با بارش باران پراکنده، می‌ریزند و هر روز عریان‌تر از دیروز می‌شوند. هم زیباست هم تلخ! پاییز را خیلی دوست دارم. زرد و نارنجی شدن برگ درختان را هم جزو زیباترین اتفاقات دنیا می‌دانم. اما همیشه ریختن برگ درختان برایم دلگیر است!

بگذریم. به روز های پایانی پاییز 99 نزدیک می‌شویم. از سایه‌ی شوم کرونا بر کشورمان که بگذریم، دورهمی های شب یلدا واقعا لذت بخش‌اند. پیش از شیوع ویروس کرونا، همه‌ی دلخوشیمان در این روز های تاریک اقتصادی، تنها دورهمی ها و مهمانی ها بودند. نمی‌دانم کار درست چیست. شخصا هنوز برایم سوال است که مهمانی شب یلدا و دورهمی هایش چگونه با رعایت اخلاق و مسئولیت اجتماعی مان در قبال زحمت‌کشان بیمارستان ها ، برگذار خواهند شد.

شب یلدا ست لباس

در هر صورت هم شب یلدا در فرهنگمان ریشه دارد و هم ما ایرانی ها عاشق شادی و خوش‌حال بودن و دور هم جمع شدن هستیم. شاید در سال 99 مهمانی های کمتری را تجربه کرده باشیم و یا جمع هایمان خلوت‌تر و کوچک‌تر شده باشند، اما در هر صورت بودن و جمع شدن دست کم پیش اقوام درجه یک و خانواده، آجیل و هندوانه خوردن، فال گرفتن و حافظ خواندن، ارزش و زیبایی های خودش را دارد.

هندوانه یلدا

من از طرف خانواده‌ی پارچی فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال 99 را به همه‌ی شما همراهان عزیز تبریک می‌گویم. و اما برسیم به اصل موضوع: لباس و شومیز زنانه ویژه‌ی شب یلدا !

در شب یلدا 99 چه لباسی بپوشیم؟

وقتی صحبت از دورهمی و مهمانی می‌شود، انتخاب لباس بخصوص برای خانم ها اهمیت ویژه‌ای دارد. در این میان با هم مرور می‌کنیم که چه لباس هایی برای آن دسته از عزیزان که در کنار خانواده و دوستان خود، طولانی‌ترین شب سال را سپری خواهند کرد، مناسب تر خواهند بود.

قرمز به سرخی انار

قرمز مهم‌ترین رنگ مورد استفاده هم برای تزئین و سفره‌ی شب یلدا و هم با احتساب میوه و اجیل و خوردنی های خوشمزه شب یلداست. با یک جستجوی ساده متوجه می‌شوید که رنگ قرمز برای لباس های شب یلدا پر کاربرد ترین است. اما آیا استفاده از این رنگ بهترین انتخاب خواهد بود؟ در این مورد دیرتر صحبت خواهیم کرد. اما تا به اینجای کار، رنگ قرمز را به عنوان مهم‌ترین و اصلی ترین رنگ شب یلدا در نظر داشته باشید.

کلاه هندوانه قرمز
کلاه هندوانه قرمز

سبز و قرمز همچون هندوانه

هندوانه و انار مهم‌ترین میوه های شب یلدا هستند. بخصوص هندوانه. بهتر می‌دانید که هندوانه از رنگ سبز و قرمز تشکیل شده. در نتیجه برای کسانی که می‌خواهند تماما ویژه‌ی این شب طولانی لباس انتخاب کنند، این دو رنگ و حتی ست رنگی سبز و قرمز اصلی ترین گزینه خواهد بود.

شومیز زنانه ویژه شب یلدا 99

اجازه دهید با در نظر گرفتن فرهنگ خانواده‌های ایرانی و نوع مهمانی ها و هم چنین با توجه به شرایط استثنایی سال 99 (شیوع ویروس شوم کرونا) تمرکزمان را از تمامی لباس های زنانه، تنها معطوف کنیم به شومیز و لباس زنانه مجلسی. در غیر این صورت تا دلتان بخواهد لباس های مختلف زنانه ای وچود دارد که خانم ها می‌توانند برای شب یلدا استفاده کنند. اما مهم ترین آنها همان لباس مجلسی و شومیز خواهد بود. ما هم در پارچی برای سال 99، به غیر از چند استثنا، تنها به همین شومیز و مجلسی ها می‌پردازیم.

 

آیا انتخاب رنگ سبز یا قرمز برای لباس زنانه ویژه‌ی شب یلدا ضروری است؟

پاسخ این پرسش به خودتان بستگی دارد. چقدر به لباس های مناسبتی اهمیت می‌دهید؟ بی‌شک استفاده از رنگ های قرمز و سبز (بخصوص قرمز) بیشتر نشان می‌دهد که خودتان را برای یک شب بیاد ماندنی در کنار خانواده آماده کرده‌اید.

اما از طرفی، گروه دیگری هم وجود دارند که دقیقا چون اکثریت افراد یک کار مشخصی را انجام می‌دهند، خودشان گرایش به انجام همان کار در جهت عکس خواهند داشت. به عبارت ساده‌تر، همیشه هستند کسانی که به تمایز و خاص بودن اهمیت می‌دهند. این گروه می‌گویند چون در شب یلدا اکثریت قرمز می‌پوشند، ما اتفاقا تنها رنگی که استفاده نمی‌کنیم قرمز است!

خودتان بسنجید و ببینید که منطقتان در کدام یک از این دو دسته جای دارد. من برای اینکه محصولات پیشنهادیمان سلیقه‌ی هر دو گروه فوق را در بر بگیرد، اجناس پیشنهادی را محدود به رنگ قرمز و … نکردم بلکه تمامی لباس ها و شومیز های زنانه ای که برای شب یلدا 99 مناسب اند را در ادامه برایتان آماده کرده‌ام. این شما و این هم لباس های زنانه جدید سال 99 پارچی که در شب یلدا بی‌نظیر خواهند بود:

برای دیدن تصاویر و اطلاعات بیشتر از هر لباس، روی آن کلیک کنید

شومیز مشکی کراواتی
شومیز کراواتی مشکی در ۳ رنگ مشکی و سبز و قرمز. قیمت 128

 

شومیز کراواتی صورتی
شومیز کراواتی موجود در ۳ رنگ قیمت 128 هزار تومان

 

شومیز زنانه سرمه ای شیک
شومیز زنانه سرمه ای قیمت 235 هزار تومان

 

شومیز مشکی مرواریدی جدید
شومیز مشکی مرواریدی مجلسی قیمت 175 هزار تومان

 

پیراهن مجلسی گلدار صورتی
پیراهن (لباس) مجلسی گلدار صورتی قیمت 128000

 

شومیز زنانه شیک
شومیز پلیسه‌دار خردلی 220 هزار تومان

 

شومیز سرمه‌ای
شومیز پلیسه دار سرمه ای 220 هزار تومان

 

شومیز دخترانه شیک
شومیز آستین خز مجلسی 290 هزار تومان

 

هودی خارجی مخملی
هودی تمام مخمل قرمز قیمت 320000

 

بلوز شیک خاص
بلوز شیک (آستین ضربدری) در ۶ رنگ بندی

 

گربه وحشی خز
کت خز طبیعی گربه وحشی. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

شومیز زنانه قرمز
شومیز زنانه قرمز

 

کلاه هندوانه
کلاه هندوانه‌ای در رنگبندی مختلف

آنچه دیدید تنها چند نمونه بودند. اگر در رشت زندگی می‌کنید حتما از شعبه جضوری رشت پارچی دیدن نمایید.

نمونه های بیشتر:

شومیز زنانه

داخل فروشگاه پارچی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید