بررسی خاص ترین و متفاوت ترین کت واک و فشن‌شو های مد

دنیای مد، دنیای خلاقیت، ساختارشکنی، عشق و هیجان است. هر چه که به جلوتر می‌رویم، برند‌های لباس سعی می‌کنند که محصولات و همین طور کت واک ها را خاص تر و منحصر به فرد تر به برگذار کنند. علت آن هم این است که هر روزه به تعداد برندهای لباس افزوده می‌شود و برای در اوج ماندن و حفظ جایگاه ، باید همواره منحصر به فرد و جذاب بود و همه‌ی توجه ها را به سمت خود جلب کرد.

گوچی خاص

در طی چند سال اخیر برند های مطرح لباس، کت واک های خاصی را به نمایش گذاشته‌اند که با تماشای آنها چیزی بیشتر از یک کت واک می‌بینیم. عشق و هیجان و خاص بودنی که در طراح وجود دارد او را به سمت دنیایی از خلاقیت و نوآوری سوق می‌دهد. نام و آوازه برندهایی مانند الکساندر مک کویین، گوچی یا شنل به علت طراحی‌ها و کت واک های خاص بر سر زبان‌ها افتاده و واقعا هم نمایش‌هایی را ارائه می‌دهند که مخاطب جز خیره شدن، کاری نمی‌تواند انجام دهد.

کت واک

(بیشتر بخوانید: بهترین‌های الکساندر که مو به تنتان سیخ می‌‌کند. )

اما در این بین بسیاری از برندهای دیگر نیز طراحی و کت واک های ساختارشکنانه و خاص ارائه داده‌اند اما آن‌طور که باید سر و صدا نکرده‌اند و بسیاری آنها را نمی‌شناسند. در مطلب امروز پارچی با همدیگر نگاهی خواهیم داشت به خاص‌ترین و ساختارشکنانه‌ترین کت واک ها و کالکشن‌های دنیای مد. دقت داشته باشید که کت واک‌ هایی که می‌بینید بیشتر از منظر نوع برگذاری و لوکیشن مورد بحث بوده‌اند نه لباس‌ها و سبک طراحیشان.

کت واک های خاصی که مدل‌ها در آن لزوما نیاز به راه رفتن ندارند

وقتی اسم کت واک به میان می‌آید، احتمالا همگی به یاد صحنه‌ای که مدل‌ها بر روی آن راه می‌روند، می‌افتیم. البته که دراکثر مواقع نیز همین اتفاق می‌افتد و مخاطب بیشتر بر روی لباس‌ها متمرکز است و همچنین برند‌ها سعی می‌کنند که طراحی صحنه خاصی داشته باشند و یا کت واک خود را در یک مکان منحصر به فرد به نمایش بگذارند. اما کت واک های خاصی که در ادامه می‌بینیم از این چهارچوب خارج شده و در نوبه خود انقلاب بزرگی در صنعت مد و لباس به حساب می‌آیند. در این کت واک ها انواع و اقسام اتفاق های خاصی را می‌بینیم که آینده مد را رقم می‌زنند و آن را به مرحله‌ی جدید و دنیای به‌روز‌تری می‌برند.

موسکینو، همیشه سرشار از نوآوری

زمانی که اسم موسکینو می‌آید، احتمالا به یاد طراحی های عجیب و ساختارشکن آن می‌افتیم. اما در سال ۲۰۱۵ در طول هفته مد میلان، این برند کت واک خود را در یک کارواش برگزار کرد. این کارواش یک کارواش اتوماتیک بود و مدل ها از بین برس‌هایی که می‌چرخیدند رد می‌شدند.

موسکینو

فندی و جاه طلبی فراوان

فندی به برگزاری کالکشن‌هایش در مکان‌های بسیار مشهور و از لحاظ تاریخی بسیار مهم، شهرت دارد. کت واکی که در سال ۲۰۰۷ در دیوار بزرگ چین برگزار شد را همگی به خوبی به یاد می‌آوریم که به عنوان طولانی ترین کت واک از آن یاد می‌شود.

فندی

در سال ۲۰۱۶ فندی تصمیم گرفت کت واک خود را در فواره تروی که به چشمه عشاق رم نیز شهرت دارد برگزار کند. این فواره یکی از معروف‌ترین آبنماهای جهان است و مدل‌ها بر روی سطح شیشه‌ای که بر روی آب قرار داشت راه رفتند و صحنه‌ای زیبا و خاص را رقم زدند.

کت واک خاص فندی

کارل لاگرفلد، نابغه‌ای که هرگز در دنیای مد فراموش نخواهد شد

کارل لاگرفلد که طراح برند فندی، شانل و برند خود نیز است همیشه به نوآوری و ایده‌های جدید و سخت کوشی معروف است. برندهای شانل و فندی بخاطر مکان‌هایی که در آن کت واک برگزار می‌کنند بسیار معروف هستند و همیشه چیز جدید برای ارائه دارند و همه‌ی اینها به لطف کارل لاگرفلد بوده است. در سال ۲۰۱۷ لاگرفلد کت واک متفاوتی از جنس تکنولوژی و آینده ارائه کرد. طراحی این مکان به گونه‌ای بود که دیوارهای آن از کابل‌های برق و مانیتور ساخته شده بودند.

کار لاگرفلد خاص

در سال ۲۰۱۶ نیز مدل‌ها سر وقت همراه با چمدان‌هایشان به فرودگاه آمدند و نمایش زیبایی را رقم زدند.

کار گروهی و شکستن تمام چهارچوب‌ها

تعدادی از دانشجویان دانشگاه هنر ماساچوست همراه با طراح بریتانیایی تد بیکر از تمام چهارچوب هایی که منطقی و طبیعی هستند فراتر رفتند و همه چیز را به چالش کشیدند. آنها راه رفتن افقی را به عمودی تبدیل کردند و مدل‌ها از بالای هتلی به صورت عمودی با پایین می‌آمدند. این ایده نه تنها خیلی آوان‌گارد و ساختارشکنانه بود، بلکه اجرای آن نیز بسیار خطرناک و سخت به نظر می‌رسد.

کت واک خاص

تامی هیلفیگر و بازگشت به دبیرستان

در سال ۲۰۱۵ تامی هیلفیگر کالکشن خود را به حال و هوای دبیرستان برگرداند و آن را در زمین فوتبال دبیرستان به نمایش گذاشت.

کالکشن خاص و عجیب

لویی ویتان و روحیه عجیب مارک جیکوبز

مارک جیکوبز، خود روحیه عجیب و ساختارشکنی دارد و این را در زندگی شخصی‌اش نیز می‌توانیم صراحتا ببینیم. در سال ۲۰۱۳ در کت واک لویی ویتان، وی به مدل‌هایش استراحت داده و زحمت قدم زدن را از آنان گرفت. کالکشن و محصولات به گونه‌ای نمایش داده شدند که مدل‌ها بر روی آسانسور ایستاده بودند و آسانسور در حال حرکت بود.

کت واک لویی ویتان

به نظر می‌رسد که مارک جیکوبز در کل با مسئله راه رفتن مدل‌ها مشکل دارد! در یکی دیگر از کالکشن‌های لویی ویتان مدل‌ها بر روی وسیله بازی نشستند و با چرخش این وسیله لباس‌ها نیز به نمایش درآمد.

کت واک خاص و عجیب لویی ویتان

شانل، همیشه خاص و متفاوت

شانل که همیشه کت واک های متفاوتی ارائه می‌دهد این بار نیز دست به کار جدید و خاص زده است. نمایشی که در یک هایپر مارکت انجام شد و مدل‌ها در حین قدم زدن و نشان دادن لباس‌هایشان برای خود خرید می‌کردند!

برند شانل

کت واک شانل
تمام محصولات و خود مکان نیز توسط برند شانل برای این کت واک ساخته شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید