ساخته‌های کتسویا کوما

کتسویا کامو ؛ مروری بر مهم‌ترین آثار آرایشگر موی افسانه‌ای فشن

هنگامی که یک کالکشن لباس معرفی می‌شود و به نمایش در می‌آید، اکثر تشویق‌ها مشمول طراح لباسی می‌شود که آن کالکشن را طراحی کرده است. اما دریغ از توجه به این موضوع که در پشت صحنه عاملان زیادی دست به دست هم داده‌اند تا نمایش اجرا شود. از میکآپ آرتیست‌ها گرفته تا آرایشگران مو. با اینکه آرایش مدل‌ها و موهای آنان نیز جزوی از یک نمایش هستند اما کمتر کسی پیدا می‌شود که به سراغ عاملان پشت صحنه نیز برود. در مطلب امروز پارچی راجع به کتسویا کامو ، یک آرایشگر مو و همچنین کلاه‌ساز اشاره می‌کنیم که سابقه همکاری با بسیاری از برند‌ها از جمله برند شانل را داشته است.

طراحی لباس خاص

(بیشتر بخوانید: نگاهی به کالکشن ۲۰۲۰ برند شانل)

کتسویا کامو دارای استعدادی خاص و سلیقه‌ای عجیب بود که به زیبایی زودگذر و بی‌دوام اعتقاد داشت. بسیاری از ساخته‌های بعد از نمایش فشن فرصت زندگی خود را از دست می‌دادند. داستان این فرد در ژاپن شروع شد، جایی که در آن به عنوان یک آرایشگر معمولی کار می‌کرد و بعد از مدتی به پاریس رفت. اما اوج موفقیت کامو زمانی بود که دوباره به ژاپن برگشت و با دو طراح لباس به نام‌های واتانابه و تاکاهاشی از برند آندرکاور آشنا شد. واتانابه کسی بود که می‌خواست روح سبک پانک را هنوز زنده نگه دارد و کامو نیز تصمیم گرفت او را در این مسیر یاری کند. ساخته‌های کتسویا کامو برای واتانابه شامل کلاه‌های تیغ مانند و بلند از جنس کاغذ، کلاه‌ گیس‌های بلند مدل راپونزل و همچنین کلاه ایمنی از جنس فلز بود.

استایل خاص

در پارچی بخوانید: چگونه مدل و رنگ موی مناسب خود را انتخاب کنیم

همچنین برای برند آندرکاور نیز ساخته‌های عجیب و خاصی می‌بینیم مانند ماسک‌های عجیب پاره پاره، کلاه‌هایی از جنس مو و تاج‌های خار مانند. اما مدتی پیش کتسویا کامو با این دنیا بدرود گفت و میراث زیبای او نیز دست نخورده باقی ماند. کامو با تاکاهاشی به مدت ۲۴ سال همکاری کرد و بعد از فوت وی تاکاهاشی در پیج اینستاگرام خود نوشت: ” کارکردن با کتسویا همیشه پر از سورپرایز و چیز‌های جدید بود. خلاقیت و نبوغ کامو در کنار شخصیت کامل و زیبای او باعث می‌شد که هر روز او را از روز پیشین بیشتر ستایش کنم. از مرگ او بسیار متاسفم و منتظر روزی هستم که با یکدیگر دوباره ملاقات کنیم

اکسسوری خاص بهار

(مطالب مرتبط: ترند‌های بهار ۲۰۲۰؛ کالکشنی از انواع آرایش و مدل‌ موهای خاص)

وی همچنین سابقه کار با طراح فرانسوی حیدر آکرمن را داشته است. وی در رابطه با کتسویا کوما به مجله ووگ گفته است که: ” هیچ کلماتی و مکالمه‌ای نیاز نبود. در سکوت ما با هماهنگی با یکدیگر کار می‌کردیم و من به تماشای کار وی می‌پرداختم و می‌دیدم که کار وی من را به دنیایی از زیبایی و دیوانگی می‌برد. او بهترین همکاری بود که هر کسی می‌توانست داشته باشد.

کالکشن برند شانل
از دیگر همکاری‌های کامو با برند شانل در سال ۲۰۰۹ برای کالکشن کوتور این برند بود که شامل کلاه‌های زینتی از جنس کاغذ بود

در ادامه بهترین، خاص‌ترین و همچنین عجیب‌ترین کار‌های کتسویا کامو را به نمایش می‌گذاریم. کار‌هایی که در عین زیبایی شما را به دنیای عجیب و خارق‌العاده این آرتیست با استعداد می‌برند.

 

استایل خاص

کلاه شاخ‌دار عجیب

استایل خاص

کلاه خاص و عجیب

برند شانل مدل مو

کتسویا کوما آرایشگر

کلاه عجیب و خاص

مدل موی راپونزل

کلاه دست‌ساز خاص

استایل خاص

لباس عجیب و خاص

استایل کانسپت

طراحی لباس زیبا

موهای خاص و بلند

کلاه دست‌ساز

کتسویا کوما

طراحی لباس خاص

استایل عجیب

استایل خاص

طراحی لباس

آرایش مو خاص

مدل مو خاص

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید