ست کردن شلوار خاکستری و پیراهن و کفش

راهنمای ست شلوار طوسی با انواع پیراهن و کفش

طوسی رنگی است که از ترکیب سفید و مشکی به دست می آید. دقیقا مانند خاکستری. با این تفاوت که در باور عموم طوسی نسبت به خاکستری تیره تر است. در هر صورت امروز با رنگ طوسی سر و کار داریم. رنگی که همه شما به خوبی با آشنایی دارید و آن را در استایل خود نیز به کار می‌برید. در مطلب امروز پارچی ، کاملا اختصاصی فقط می‌خواهیم در مورد ست کردن شلوار طوسی صحبت کنیم.

اگر نیاز به اطلاعات پایه‌ای در مورد ست کردن رنگ‌ها و ارتباط هر رنگ با رنگ دیگر دارید مطلب زیر را حتما مطالعه کنید:

همه چیز درباره‌ی رنگ و ترکیب رنگ‌ها

ست کردن شلوار طوسی

اگر چه رنگ طوسی در مانتو، پیراهن ، کت و شلوار و غیره بسیار کاربرد دارد اما پست امروز را به طور کامل تنها به ست کردن شلوار طوسی اختصاص داده‌ایم. پیش از شروع لازم به یادآوری می‌دانیم که این مطلب ویژه‌ی آقایان نبوده و قوانین و توصیه هایی که در مورد رنگ طوسی در ادامه مطرح می‌شود هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها کاربرد دارد. با ما همراه باشید.

ست کردن شلوار طوسی

رنگ طوسی و روش ست کردن آن

در مورد رنگ طوسی پیش از هر چیزی باید در نظر داشته باشید که طوسی رنگی کاملا خنثی است. یعنی چه؟ یعنی از ترکیب مشکی و سفید (که هر دو خنثی هستند) به وجود آمده است. در این مورد بیشتر بخوانید: ماهیت رنگ ها و روش ست کردن هر رنگ.

شلوار طوسی

اگ مطلب بالا را مطالعه کرده باشید، به خوبی می‌دانید که رنگ های خنثی می‌توانند با هر رنگ دیگری ست شوند. در نتیجه یک نتیجه‌ی ساده: شلوار طوسی با هر رنگی ست می‌شود! اما اگر پاسخی طولانی و با جزئیات بیشتری می‌خواهید در ادامه با ما همراه باشید که نگاهی دقیق‌تر به این موضوع داشته باشیم.

ست شلوار طوسی و پیراهن

بسیار خوب. از ترکیب شلوار طوسی با پیراهن شروع می‌کنیم که تا حدودی برای شما پر اهمیت تر و پر کاربرد تر است. خانم ها و آقایان می‌توانند شلوار طوسی خود را به دلیل خنثی بودن این رنگ، با هر رنگ دیگری ست کنند. اما در این میان تعدادی رنگ برای پیراهن وجود دارد که می‌تواند بیشتر از بقیه جلب توجه کند:

 

ست شلوار طوسی و پیراهن سفید

اولین رنگ پیراهن که به سادگی با شلوار طوسی ست می‌شود رنگ سفید است. هم برای آقایان و هم برای خانم ها، ست شلوار طوسی با پیراهن سفید ، ترکیبی شیک و زیبایی را می‌سازد. این ترکیب رنگ و استایل مخصوص به خودش را بخصوص برای مناسبت ها و جشن های رسمی توصیه می‌کنیم. اگر چه می‌توان از ترکیب پیراهن سفید و شلوار طوسی ، استایلی کاملا غیر رسمی و نیمه رسمی هم ساخت.

ست شلوار طوسی و پیراهن سفید

هم چنین به خانم ها توصیه می‌کنیم که این ترکیب را بیشتر جدی بگیرند، چون پیراهن سفید (حتی می‌توان تیشرت سفید را هم در نظر گرفت) برای خانم ها از ترند های همیشه ماندگار است. (چون همیشه زیباست و به سادگی با هر استایلی ست می‌شود). در این باره بیشتر بخوانید: چه ترند هایی برای خانم ها هر ساله تکرار می‌شوند؟

ست شلوار طوسی و پیراهن مشکی

پس از سفید نوبت به مشکی می‌رسد. ست شلوار طوسی با پیراهن مشکی هم بسیار زیبا است و هم چشم گیر. با این تفاوت که نسب به سفید کمی استایلی رسمی تر و سنگین تری را به وجود می‌آورد. در مورد ست کردن شلوار طوسی با پیراهن مشکی به آقایان توصیه می‌کنیم که این استایل را برای مناسبت های رسمی تر در نظر داشته باشند. (در این مورد بیشتر بخوانید: راهنمای جامع ساخت استایل رسمی ویژه‌ی آقایان).

ست شلوار طوسی و پیراهن مشکی

 

ست شلوار طوسی و تیشرت مشکی
شلوار طوسی و تیشرت مشکی نیز استایلی زیبا را می‌سازند. (استایل غیررسمی)

توجه: ست شلوار طوسی با پیراهن طوسی؟!

دوستان توجه داشته باشید که شلوار طوسی را با پیراهن طوسی، خیلی توصیه نمی‌کنیم. در واقع طوسی به خودی خود رنگی خنثی است. بهتر است برای پیراهن رنگ دیگری را در نظر بگیرید. می‌توانید کت خود را به رنگ طوسی در نظر بگیرید و با این حساب یک کت و شلوار به رنگ طوسی داشته باشید که در چنین شرایطی نیز بهتر است پیراهنتان رنگ دیگری داشته باشد. اما در غیر این صورت بهتر است طوسی را با طوسی ست نکنید.

 

نکته‌ای مهم برای ست کردن طوسی و رنگ های خنثی

اگر شلوار طوسی را با یکی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری ست می‌کنید، توصیه می‌کنیم حتما یک رنگی که مورد نظرتان است را در اکسسوری و یا یک جز کوچک از استایلتان پررنگ کنید. مثلا استایلی که تماما به رنگ های خنثی است، با انتخاب یک کیف یا مثلا یک کراوات قرمز، چشم ها را به سمت همان قسمت سوق می‌دهد.

استایل خاکستری

شلوار طوسی و پیراهن آبی

شلوار طوسی با پیراهن آبی به شکل شگفت انگیزی ترکیبی زیبا می‌سازد. هم برای آقایان و هم برای خانم ها، توصیه می‌کنیم که به این ترکیب توجه ویژه‌ای داشته باشند. (در نظر بگیرید که یک سخنرانی مهمی دارید و تصمیم به ساخت استایلی رسمی گرفته‌اید. چه ترکیبی بهتر از شلوار طوسی و پیراهنی آبی که با خودش خود به خود حس اطمینان و اعتماد را به مخاطب منتقل می‌کند؟ می‌پرسید چه ربطی داشت؟ بخوانید: روانشناسی رنگ ها)

ست شلوار طوسی و پیراهن آبی

ست شلوار طوسی و رنگ های گرم (قرمز، نارنجی و …)

نکته‌ی مهم قضیه در همین یک جمله خلاصه می‌شود که رنگ های گرم و جیغ در کنار رنگ های خنثی، خودشان را بیش از حد نشان می‌دهند. این نکته به خودی خود هم نکته‌ای مثبت برای ست کردن شلوار طوسی است و هم می‌تواند گاهی خطرناک شود! مثلا اگر استایلی سنگین و رسمی می‌خواهید ممکن است پوشیدن یک پیراهن نارنجی در کنار شلوار طوسی، به دلیل جلب توجه فراوان آن پیراهن نارنجی در کنار شلوار طوسی کل استایلتان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر همین جلب توجه رنگ مورد نظر را می‌خواهید که بسیار خوب انتخاب برایتان بسیار آسان خواهد بود. در غیر این صورت پاراگراف بعدی را مطالعه نمایید.

شاید برایتان جالب باشد: همه چیز درباره‌ی رنگ مرموز نارنجی و روش های ست کردن آن

چطور شلوار طوسی را با لباس رنگ روشن ست کنیم؟

در بالا مهم ترین رنگ هایی که می‌توانستند با شلوار طوسی ست شوند را با هم مرور کردیم. از طرف دیگر ماهیت خنثی بودن طوسی باعث می‌شود هر رنگ دیگری نیز با آن ست شود. اما نکته‌ای مهم را در این قسمت، به ویژه‌ به خانم ها توصیه می‌کنیم و آن دقت در انتخاب تناژ مناسب رنگ های روشن است. اگر می‌خواهید استایلتان شیک و لوکس به نظر برسد، بهتر است که رنگ های روشنی که برای ترکیب با طوسی انتخاب می‌کنید کم رنگ باشند و سفید قابل توجهی را درون خود داشته باشند.

چطور شلوار طوسی را ست کنیم؟

مثلا فرض کنید می‌خواهیم ترکیبی از شلوار طوسی و پیراهن صورتی را بسازیم. می‌توانید به راحتی یک صورتی پررنگ را انتخاب کنید و هیچ اشکالی هم ندارد. اما یک پیشنهاد لوکس برای شما استفاده از صورتی بسیار بسیار کم رنگ و یا رنگ زیبای یاسی است. این فرمول را می‌توانید برای زرد، سبز و هر رنگ دیگری نیز رعایت کنید. انجام دهید تا ببینید نتیجه چقدر شیک و لوکس خواهد شد.

بیشتر بخوانید: درباره‌ی رنگ ارغوانی و روش‌های ست کردن آن

ساخت استایل با شلوار خاکستری

ست شلوار طوسی و کفش

برای کفش بهترین انتخاب رنگ قهوه‌ای است. پس از آن زرشکی هم می‌تواند گزینه‌ای زیبا باشد. مشکی هم که با هر رنگی ست می‌شود. با وجود این ما کفش قهوه‌ای و زرشکی را برای ست کردن شلوار طوسی توصیه می‌کنیم. بخصوص برای استایل های رسمی، یک کفش چرم قهوه‌ای در کنار شلواری به رنگ طوسی استایل فوق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورد.

ست شلوار طوسی و کفش

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 4 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید