ست لباس مادر دختری

راهنمای ست لباس مادر دختری برای جشن،مناسبت و فصل‌های مختلف

بنا به درخواست شما مخاطبان عزیز پارچی، در مطلب امروز نگاهی خواهیم داشت به زیباترین مدل های ست لباس مادر دختری ، ویژه‌ی بهار و تابستان  1399 و مناسبت های گوناگون نظیر تولد و جشن و لباس بیرون و غیره. مادرانی که می‌خواهند برای یک مناسبت خاص نظیر تولد، جشن و مهمانی و یا حتی برای استایل های روزمره خودشان ست لباس مادر دختری تهیه کنند، مطلب پیش رو را با دقت مطالعه نمایند تا بتوانند روش ست کردن لباس را بیاموزند. امیدواریم مطلب امروز برای شما مخاطبان عزیز مفید باشد. با ما همراه باشید.

ست لباس مادر و دختر جدید

ست لباس مادر و دختر

پیش از شروع مطلب پرطرفدار ست لباس مادر دختری ، لازم است چند نکته را یادآور شویم.

اولا اینکه ممکن است به آسانی تمام این لباس ها و ست ها را پیدا نکنید! چون تمام این مدل ها و طرح ها از مجلات مد و لباس خارجی گرفته شده است و احتمالا نمونه‌های دقیق آنها موجود نباشند اما نمونه‌های شبیه به آنها را با گشتن در فروشگاه ها (چه فیزیکی و چه اینترنتی) ممکن است پیدا کنید.

ست لباس مادر دختری

دوما توصیه می‌کنیم روش های ست کردن را خودتان بیاموزید و بجای اینکه دقیقا از یک مدل خاص پیروی کنید و همان ست را خریداری نمایید. در واقع نکات مهم فراوانی برای ست کردن لباس مادر و دختری وجود دارد که در این مطلب بیشتر برای همین نکات اهمیت دارد و سعی می کنیم که آن ها را پوشش بدهیم.

ست لباس مخصوص مادر و دختر

و در آخر به عنوان یک خبر خوب: به زودی از فروشگاه پارچی انواع و اقسام مدل های جدید از ست های لباس مادر دختری را برای شما آماده خواهیم کرد که در همین صفحه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

ست لباس مادر و دختر دقیقا چه ستی است؟

معمولا ست لباس مادر دختر به لباس هایی که مخصوص مادر و دختر طراحی و دوخته شده‌اند گفته می‌شود که یا عینا مثل هم هستند و تنها در اندازه‌های مختلف طراحی شده‌اند و یا اینکه حداقل در یک فرم ظاهری شاخص نظیر رنگ مشترک‌اند. اما عموما این ست ها معمولا یکسان و شبیه به هم هستند.

ست لباس دختر مادری

به هر حال، در ادامه بر اساس کاربرد ها و مناسبت های متفاوت، این ست را جدا جدا به شما معرفی می‌کنیم تا همینطوری که عکس ها را تک تک تماشا می‌کنید، کاربرد هر کدام نیز برایتان مفید باشند.

ست لباس مادر و دختر برای تولد

معمولا در کشور ما مراسم تولد یکی از شاخص ترین و مهم ترین جشن های دوستانه و خانوادگی است. بخصوص ویژه‌ی خانم های خوش سلیقه‌ ایرانی که برای این مراسم با ذوق و حوصله‌ی فراوان کلی تدارک می‌بینند. خلاصه که ست لباس مادر و دختر برای جشن تولد بسیار پرکاربرد است و بی راه نگفته‌ایم اگر این مناسبت را بیشترین کاربرد آن بدانیم. بخصوص در تولد دختران، ایده‌ی لباس و ست یکسان در ذهن هر مادری ممکن است عبور کند. در نتیجه اولین مناسبت مطلب امروز را با تولد شروع می‌کنیم. این شما و این هم زیباترین و جدیدترین مدل های ست لباس مادر و دختر ویژه‌ی جشن تولد:

ست مادر دختری تولد

ست مادر دختر تولد جدیدترین مدل

ست دامن دختر و مادر

ست لباس مادر دختری تولد

ست مانتو مادر دختری (لباس بیرون)

بسیار خوب. اکنون وقت آن شده که یکی از چالشی ترین فرم از ست لباس مادر و دختر را با هم مرور کنیم. مدل هایی که در این قسمت می‌بینید را برای بیرون از خانه توصیه می‌کنیم. (بهتر میدانید که عملا لباس بیرون در این قسمت، به دلیل اقتضای شرایط کشورمان بیشتر شامل مانتو می‌شود.) به هر حال مدل هایی از سایر لباس های ضخیم را نیز برایتان آماده کرده‌ایم.)

مانتو ست لباس دختری

ست لباس بیرون مادر دختری

ست لباس بیرون مادر دختر

مانتو ست مادر دختری

لباس مانتو مادر و دختر ست

ست لباس مادر و دختر مدل

ست لباس مادر دختر مانتو

ست لباس مادر دختری برای کریسمس

این مورد برای کشور ما کاربردی ندارد. اما به دو دلیل تعدادی از آنها را در این قسمت می‌آوریم. اولا برای آنکه بنا به هر دلیلی برای حتی عده‌ی خاصی نظیر ارمنی‌های هم‌وطن ما ممکن است کاربرد داشته باشد و ثانیا معمولا ست های مادر و دختر در خارج ایران در کریسمس بسیار رایج است. (کریسمس برای غربی ها یکی از مهمترین جشن ها بوده و انتخاب و توجه به لباس در فرهنگ آنها بدیهی به نظر می‌رسد.) خلاصه اینکه برای تماشا هم که شده، از مدل های زیر لذت ببرید.

ست مادر دختری کریسمس

ست مادر دختری کریسمس

ست لباس مادر و دختر زمستان

ست لباس مادر دختری مجلسی

ست لباس مادر دختری برای مراسم و مجالس، بی‌شک پرکاربردترین است. به عبارت دیگر در جشن ها و مراسم‌ها بیشتر می‌بینیم که مادر و دختر ها به سراغ ست های یکسان بروند. مدل هایی که در این قسمت می‌بینید برای اکثر جشن ها و دورهمی ها مناسب خواهند بود. ببینید و الهام بگیرید و استفاده کنید.

ست لباس مادر دختری مجلسی

لباس مادر دختری مجلسی آبی

لباس مجلسی مادر دختری جدید

ست لباس مادر و دختر ویژه‌ی بهار و تابستان

در ادامه مدل هایی را برایتان آماده کرده‌ایم که برای فصل های گرم نظیر بهار و تابستان بسیار مناسب خواهند بود. از عید نوروز گرفته تا سایر جشن ها و همچنین استفاده در بیرون از خانه، موارد زیر می‌توانند برایتان مناسب باشند. ناگفته نماند که عده‌ای از آن ها ممکن است با این بهار و یا تابستان و به طور کلی ویژه‌ی فصل های گرم باشند اما به عنوان لباس بیرون در کشورمان کاربردی نداشته باشند. در هر صورت خودتان ببینید و الهام بگیرید و با توجه به شرایط و قابلیت های آنها ازشان استفاده نمایید.

ست لباس مادر دختری بهاره

ست لباس بهار و تابستان مادر و دختر

لباس بهاره مادر دختر

ست لباس بهار تابستان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 5 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید