استایل جوان پسند جذاب

فقط جوانان بخوانند: 7 قانون خوش استایل بودن (قسمت دوم)

با بخش دوم مطلب خوش استایل بودن ویژه‌ی جوانان ، همراه هستید که برگرفته از تجربه‌ی بزرگان و اهالی مدل لباس است و می‌کوشد که عادت های اشتباه جوانان 20 تا 30 سال را تصحیح نماید. با ما در ادامه‌ی این مطلب همراه باشید. (اگر قسمت اول را مطالعه نکرده‌اید):

7 قانون خوش استایل بودن ویژه‌ی جوانان (قسمت اول)

4. خساست در لباس های مهم ممنوع

در قسمت چهارم از سلسله قوانین خوش استایل و شیک پوشی ویژه جوانان ، کمی در مورد خساست صحبت می کنیم. شما هم ممکن است این مشکل را داشته باشید که پولتان برای خرج در استایل و لباس کافی نباشد. (بهتر می دانید که در دوران جوانی همه‌ی ما خرج های فراوان و متعددی داریم). اما مخاطب ما آن دسته از عزیزانی هستند که به استایل و شیک پوشی اهمیت می دهند و دوست دارند که چهره ایی که از آنها در ذهن بقیه باقی می‌ماند، یک شخص خوش تیپ و خوش استایل باشد. جوانان عزیز حتما توجه داشته باشید که حتی اگر به شدت بی پول باشید، باز هم باید تا جای ممکن پس انداز کنید تا بعضی از موارد پوشش و سبک لباستان را اتفاقاً گران بخرید.

هدر دادن پول

منظور از گران، برندهای گران قیمت و یا ولخرجی در خرید لباس نیست. منظور این است اگر اهمیت یک لباس را درک کردید ولی چنانچه مدلی که مورد پسند و سلیقه تان بود قیمت قابل توجهی داشت، از خرید آن نترسید. (به عبارت دیگر برای خرید بعضی از لباس های مهم دست و دل باز باشید). همیشه برای خرید بازی های کامپیوتری، رفتن به رستوران های ایتالیایی، فرصت وجود دارد اما لذت پوشیدن کت و شلواری زیبا و خوش دوخت در جوانی، ممکن است هیچ گاه دیگر تکرار نشود.

کت و شلوار گران قیمت
یک کت و شلوار با کیفیت همیشه ارزش دست و دلبازی را دارد.

 

لازم است در این قسمت یک موضوع را روشن کنیم و آن تفکیک لباس های مهم و حیاتی است. وقتی میگوییم یک لباس مهم، منظورمان تی شرت و شلوار جین نیست. بلکه لباس هایی است که در موقعیت های حساس تر پوشیده می شوند و اهمیت بیشتری دارند. نظیر کت و شلوار و کفش رسمی. هر کسی با هر وضع مالی می تواند از خرج ها و خوش گذرانی های تکراری بگذرد و با کمی پس انداز خواهد توانست حداقل یک ست زیبا و با کیفیت از کت و شلوار و دیگر لباس های مهم برای دوران جوانی‌اش تهیه نماید.

5. لباس بسیار گران قیمت هیچگاه پوشیده نمی‌شود!

قانونی وجود دارد که می‌گوید هر چه لباسی گران قیمت تر باشد، استفاده از آن کمتر خواهد بود. 

حتما توجه داشته باشید ممکن است با نگاه اول ، این تصور ایجاد شود که در این قسمت هر چه می گوییم متناقض با مورد چهارم است. اما خوب دقت کنید  که اگر برای لباسی هزینه زیادی را پرداخت کرده اید، ضمن آنکه از آن لباس مراقبت می کنید و به عنوان یک داشته و دارایی خود و هم چنین یک ارزش نگهداری می کنید، لازم است که آن لباس را در موقعیت ها و  زمان های متناسب استفاده نمایید و بپوشید. 

لباس گران قیمت
لباس گران قیمت را خریده‌اید که بپوشید و استفاده کنید.

 بارها از افراد مختلف شنیده ایم که از روی خساست و یا وسواس بیش از اندازه، لباس گرانقیمت خودشان را در موقعیت های مناسب نپوشیدند و آن زمانی که باید استفاده می‌کردند، نکردند! این فرصت را در جوانی و دوره اوج نشاط و خوشتیپی خودتان از دست ندهید. قبل از خرید حتما بررسی و تحقیق کنید و پس از خرید یک لباس گران قیمت نیز اگر برای آن هزینه‌ی قابل توجهی پرداخت کرده اید، اتفاقاً لازم است که همیشه جلوی چشمتان باشد و باید به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشید و منتظر مناسبت ویژه آن باشید و برای پوشیدن آن لحظه شماری کنید.

6. همیشه ثابت نخواهید ماند

قانون ششم استایل برای نوجوانان توجه به این موضوع است که سلیقه و ذائقه شما همیشه یکسان نخواهد بود. از آزمون و خطا و امتحان کردن سبک ها و استایل های مختلف نترسید. گاهی بهتر است بعضی اتفاقات را تجربه کرد تا آنکه همیشه نظری پیش از رخ دادن آن در ذهن داشت. این موضوع را از خاطر نبرید که سلیقه شما حتی در جوانی نیز تغییر می‌کند. از تغییر نترسید. ممکن است استایلی که امروز انتخاب می کنید را سال دیگر به هیچ عنوان نپسندید. هیچ ایرادی ندارد. امتحان کنید و آنقدر آزمون و خطا انجام دهید تا به استایل منحصر به فرد خود برسید.

7. استایل و خوشتیپی را می‌توان آموخت

جوانان عزیز، ممکن است پیش خود بگویید که بعضی ها سلیقه دارند و ذاتا خوشتیپ اند! این طرز فکر را کامل دور بریزید و برای همیشه از ذهن خود خارج نمایید. اتفاقاً استایل و خوش تیپ بودن به هیچ عنوان مادرزادی همراه ما نیستند و هر کسی که خوش استایل است یا از دیگران آن را فراگرفته و یا با آزمون خطا به آن رسیده و یا به سادگی دانش‌اش در لباس و ساخت استایل از شما بیشتر است!

خوشتیپ مردونه
هیچکس خوشتیپ به دنیا نمی‌آید. هر چیزی را می‌توان آموخت و استفاده کرد.

 بگذارید خیالتان را راحت کنیم: هر کسی می تواند خوش استایل باشد. به شرطی که برای آن ارزش قائل شود و بفهمد که هر مهارتی با مطالعه و تمرین قابل دستیابی است. دنیای امروز دیگر مثل گذشته نیست و این روزها اطلاعات به راحتی در بستر اینترنت به سرعت هرچه تمامتر پخش و منتقل می‌شود و لازم نیست دنبال منابع عجیب و غریبی برای ارتقاء دانش خود از استایل و سبک پوشش باشید. در همین مجله‌ی پارچی که یکی از مطالب آن را مطالعه می نمایید، آنقدر مطلب و محتوا در مورد ساخت استایل و سبک پوشش وجود دارد که مطمئن باشید به این آسانی ها نمی توانید همه‌ی آنها را مطالعه کنید! دیگر با این واقعیت کنار بیاید که اگر دوست دارید خوش تیپ باشید و می خواهید که خوش استایل باقی بمانید، لازم است که بهای آن را بپردازید: بهای خوش تیپ بودن و درک درست ساخت استایل مطالعه و تمرین است. 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + بیست =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید