آرایش برای پارتی

۱۵ ایده‌ی جدید برای آرایش در پارتی و مهمانی‌‌ها

زمانی که به پارتی یا مهمانی دعوت می‌شویم، اولین مسئله‌ای که ذهنمان را درگیر خودش می‌کند این است که برای پارتی چه آرایشی انجام دهیم یا چه لباسی بپوشیم؟ و وقت زیادی را صرف این مسئله می‌کنیم. خیلی وقت‌ها حتی از نتیجه‌ی آرایش یا لباسمان نیز راضی نیستیم و برای همین مسئله از مهمانیمان لذت زیادی هم نمی‌بریم. اما نگران نباشید. در مطلب امروز پارچی ایده‌های زیادی در رابطه با آرایش پارتی برایتان فراهم کرده‌ایم که بعد از خواندن این مطلب دیگر درگیر مسئله‌ای به نام آرایش برای پارتی نمی‌شوید و همیشه بهترین ایده‌ها را خواهید داشت و از آرایش خود در طول مهمانی لذت زیادی می‌برید.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب پارتی، رفتن به آن با آرایش‌هایی است که در طول روزمره نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. بعضی از این آرایش‌ها ممکن است کمی وقت طولانی‌‌تری برای پیاده‌سازی بگیرند، اما فرایند حاضر شدن برای مهمانی به اندازه خود آن اهمیت دارد و لذت‌بخش و جالب است. با ما همراه باشید تا بهترین ایده‌های آرایش برای هر مهمانی مانند تولد، پارتی‌های دوستانه، عروسی و … را فرا گیرید.

( بیشتر بخوانید: انواع مدل و آرایش مو برای هر نوع صورت و هر رنگ پوست )

آرایش چشم اکلیلی مات

این نوع آرایش چشم بیشتر بر روی صورت‌‌ مدل‌های برند شنل دیده می‌شود. اما نکته‌ای که شما برای مهمانی باید حتما آن را در نظر داشته باشید استفاده از اکلیل‌های مشکی برای جذاب‌تر دیده شدن آرایشتان است.

آرایش چشم اکلیلی

سایه براق

کسانی که به دنبال آرایش ملایم‌تری نسبت به مدل بالایی هستند، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ این آرایش برای پارتی بروند که دوام بیشتری هم دارد. اول از یک سایه کرمی به رنگ خنثی در بالای چشم‌هایتان استفاده کنید. سپس سایه براق طلایی رنگ را بروی آن و گوشه چشم بزنید. سپس در آخر از یک ریمل قهوه‌ای رنگ برای تکمیل آرایشتان استفاده کنید.

آرایش چشم طلایی

خط چشم پولکی

پولک‌‌ها همیشه در مهمانی و پارتی‌ها برنده هستند اما این دفعه از آنها در آرایش چشم‌ استفاده کنید و به جای خط چشم پولک به کار ببرید و در پارتی بدرخشید.

آرایش چشم برای پارتی

آرایش چشم اسموکی کلاسیک

هر موقع شک داشتید که چه آرایشی برایتان مناسب است به سراغ آرایش اسموکی بروید، زیرا همیشه جوابگو است. (برای انجام قدم به قدم این آرایش این مطلب را بخوانید)

آرایش چشم اسموکی

لب‌های اکلیلی

بر روی برق لب خود مقداری اکلیل بپاشید و همراه با آن خط چشم گربه‌ای فانتزی بکشید و می‌بینید که در مهمانی بسیار خاص و تک خواهید بود.

رژلب براق اکلیلی

آرایش چشم نیمف (Nymph)

این آرایش ملایم است و باعث می‌شود ظاهرتان مرموز و جذاب به نظر برسد و برای آرایش‌های یونیکورنی و فانتزی گزینه‌ای عالی است.

آرایش چشم بنفش برای پارتی و مهمانی

مژه‌‌های براق برای پارتی

ریمل‌‌های براق گزینه‌‌های بسیار زیبایی هستند که در روزمره نمی‌توان از آنها استفاده کرد. پس چرا برای مهمانی از آنها استفاده نکنید؟ مژه‌های براق به چشم‌‌هایتان برق و جذابیت بسیار زیبایی می‌بخشد. کافی‌است یک بار آنها را امتحان کنید تا دیگر نتوانید از آنها دل بکنید. در کنار ریمل‌های براق و اکلیلی از خط چشم کلاسیک گربه‌ای استفاده کنید تا آرایشتان تکمیل شود.

ریمل براق اکلیلی

مداد چشم روشن

استفاده از مداد های رنگی برای چشم فقط برای فصل تابستان نیست. زیر چشم‌هایتان را با یک مداد مات به رنگ آبی خط بکشید تا یک نگاه خیره کننده داشته باشید و سپس برای تکمیل آرایش از رژلب قرمز استفاده کنید.

رژلب قرمز برای پارتی

آرایش مونوکروم (تک رنگ)

ست رژلب با رژگونه همیشه جزو محبوب ترین مدل‌‌های آرایشی در طول سالیان بوده است. رژلب و رژگونه خود را با هم ست کنید و از نتیجه‌ی آن در پارتی و مهمانی‌های خود لذت ببرید.

آرایش رژلب و رژگونه

رژلب آدامس بادکنکی

رژلب‌‌های صورتی بر روی صورت همه زیباست و این رژلب صورتی کمرنگ با تن آبی جزو زیباترین رنگ‌ها برای زمستان به حساب می‌آید. با سایه سفید رنگ و مقدار زیادی ریمل شبیه یک عروسک به نظر می‌آیید.

آرایش برای پارتی و مهمانی

رژلب براق و صیقلی

رژلب‌های براق و صیقلی دوباره مد شده‌اند و این بار با مژ‌ه‌‌های ضخیم و مشکی برگشته‌اند. این مورد، آرایشی ساده، زیبا و شیک است.

آرایش ساده برای مهمانی

( در پارچی بخوانید: چطور یک آرایش طبیعی داشته باشیم؟)

رژلب‌های تیره

اگر می‌خواهید به استایل خود در عین سادگی، جذابیت و زیبایی بیشتری اضافه کنید، رژلب مورد علاقه خود را چند تناژ تیره‌تر کنید.رژلب زرشکی تیره

این مدل از آرایش در استایل پارتی و جشن ها کاربرد فراوانی دارد.

خط چشم فانتزی روشن

این مدل خط چشم را همراه با آبی کبالت امتحان کنید، تا آرایشی بسیار شیک و با کلاس برای مهمانی‌ و پارتی‌ها داشته باشید. همچنین برای مراسم‌‌های رسمی‌تر این آرایش را می‌توانید با رژلب‌‌‌های رنگ نود امتحان کنید.

آرایش مهمانی

آرایش چشم براق مشکی

برای داشتن چشمانی جذاب و خیره کننده، سایه چشم مشکی را دور تا دور چشمان خود بکشید و سپس بر روی آن کمی اکلیل مشکی اضافه کنید.

آرایش چشم مشکی

خط چشم طلایی

بالای چشم‌های خود را کاملا از خط چشم طلایی پر کنید و آن را ادامه دهید تا بیرون چشم‌هایتان و بعد آن را نازک کنید تا آرایشتان ظرافت و زیبایی خود را داشته باشد.

خط چشم طلایی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شانزده =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید