ست لباس آبی کلاسیک

راهنمای ست لباس با آبی کلاسیک ، رنگ سال 2020

کمتر از یک ماه، از معرفی رنگ سال 2020 ، یعنی آبی کلاسیک می‌گذرد. اگر نگاهی به کالکشن‌های برندهای معروف بیندازیم، رنگ زیبای آبی را در لباس‌هایی که ارائه دادند، خواهید دید. اما در این لباس‌ها شاهد ترکیب رنگ‌های زیادی با آبی کلاسیک نیستیم و از این رنگ به صورت تکی استفاده کرده‌اند. در مطلب امروز پارچی، چندین ترکیب رنگ برای ست لباس با آبی کلاسیک برایتان فراهم کرده‌ایم. از این ترکیب رنگها در زمستان و تعطیلات عید نوروز و فصل بهار می‌توانید استفاده کنید و از استایل خود با رنگ جدید سال لذت ببرید. اما قبل از هر چیزی پیشنهاد می کنیم درباره آبی کلاسیک بیشتر بخوانید، و اطلاعات مفید و زیادی درباره این رنگ زیبا به دست‌ بیاورید.

آبی کلاسیک رنگ سال 2020
عکس رسمی منتشر شده از موسسه پنتون برای آبی کلاسیک ، رنگ سال 2020

کلمه کلاسیک در رنگ آبی امسال، باعث می‌شود که ذهن‌های بسیاری که قصد استفاده از این رنگ را دارند به بیراهه هدایت شود. اما اگر کلمه کلاسیک را نادیده بگیرید می‌بینید که نکات زیادی درباره این رنگ وجود دارد. رنگ آبی باعث شده که در ست‌های لباس جایگزین رنگ پرکاربرد و محبوب بژ شود.

معاون رئیس موسسه رنگ پنتون، لوری پرسمن در رابطه با رنگ آبی سال 2020 گفته : رنگها حس درونی ما را به دنیا نشان می‌دهند و این آبی خاص میل ما را به آرامش، اطمینان، ثبات و پایداری بیشتر می‌کند، از آنجایی که با وارد شدن به دهه جدید ممکن است احساس ناراحتی و اضطراب به ما دست دهد.

ما می‌خواهیم بیشتر احساس امنیت کنیم و به سال جدید با روی باز و خوب، خوش‌آمد بگوییم.

ست لباس رنگ آبی کلاسیک

وی می گوید که این رنگ از ذهنیت ” کمتر بخر اما بهتر بخر ” به وجود آمده، از آنجایی که این رنگ انتها ندارد و طول عمر ابدی دارد و هیچ گاه از مد نمی‌افتد و قدیمی نمی‌شود. همچنین برای داشتن محیط زیستی سالم‌تر و پاکیزه، هرروز به سمت رنگ‌هایی می‌رویم که حالا حالاها قرار نیست از مد بروند و همین قضیه باعث می‌شود که خرید لباس‌ها و همچنین دور ریختن آنها به تعویق بیافتد و کمتر شود.

رنگ آبی جزو رنگ‌هایی است که به سرعت در بین همه فراگیر می‌شود و در طول تاریخ جزو رنگ‌‌های بوده که همیشه مورد استقبال مردم قرار گرفته است. آبی در دسته‌ی رنگ‌های جهانی و همه‌گیر قرار می‌گیرد، زیرا اکثر ما انسان‌ها به سرعت و راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنیم.

ست لباس آبی

با اینکه مدت کمی از انتشار این رنگ می‌گذرد سردمدار‌های دنیای مد از جمله شنل، مارک جیکوبز، جیوانچی و گوچی از رنگ آبی کلاسیک در کالکشن بهار تابستان ۲۰۲۰ خود استفاده کرده‌اند و تاثیر زیادی بر لباس‌‌هایی که مردم می‌پوشند گذاشته‌اند. در ادامه چندین ترکیب رنگ زیبا برای ست لباس آبی کلاسیک برایتان فراهم کرده‌ایم، که می‌توانید از این ترکیب رنگها ایده بگیرید و در لباس‌های خود از آنها استفاده کنید.

ست لباس نوروز

ست لباس آبی و مشکی

ست لباس آبی و نارنجی

ست لباس آبی و زرد

ست لباس آبی

ست لباس آبی و بژ

ست لباس آبی و سفید

ست لباس آبی و کرم

ست لباس آبی و سبز

ست لباس آبی 2020

ست لباس آبی کلاسیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید