زیباترین و جدیدترین بوت های زنانه برای زمستان 2020

در حال حاضر که مطلب بوت زنانه 2020 را می خوانید، نیمه ی دوم پاییز را به سر می کنیم. جالب تر آن که در بعضی نقاط کشورمان، هوا حتی به پیشواز رفته و کاملا زمستانی شده! بهتر می دانید که بوت پوشیدن در زمستان، هم کاربردی است، هم یکی از اصلی ترین ارکان شیک پوش بودن! شاید باورتان نشود ولی افراد زیادی هستند که انتظار می کشند زمستان فرا برسد که تنها بتوانند بوت دلخواه خود را بپوشند. آنچه در مطلب امروز مجله پارچی می خوانید بهترین و زیباترین بوت های زنانه ویژه ی زمستان 2020 است.

بوت زمستان 2020

لازم به یادآوری است که این مدل های زیبا، تماماً از استایل های خیابانی امسال گرفته شده اند:

اگر استایل های خیابانی ویژه ی سال 2020 را هنوز ندیده اید، می توانید به طور جداگانه از لینک های زیر، گلچینی از بهترین های آنها را به انتخاب پارچی ببینید و بخوانید:

استایل خیابانی توکیو 2020

استایل خیابانی پاریس 2020

استایل خیابانی سئول 2020

با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر زیباترین بوت های زنانه سال 2020 :

1. بوت های زمستانی چاق

اولین مدل از لیست بهترین بوت های زنانه 2020 را با بوتی از برند بوتگا ونتا شروع می کنیم. (برای عزیزانی که آشنایی با این برند ندارند:  بوتگا ونتا تولیدکننده ای ایتالیایی است که در زمینه ی کیف، انواع لباس، ساعت و محصولات چرمی لوکس فعالیت می کند).

بوت بزرگ مشکی 2020

این مدل همان طوری که در تصویر میبینید، شبیه به یکی از تاثیر گذار ترین و ساختار شکنانه ترین بوت های برند پرادا است. بوت بوتگا ونتا بسیار لوکس، سنگین و با ساختاری استخوانی است. برای دوستانی که بیشتر به طراحی های مینیمال و ساده  علاقه مندند، این مدل را توصیه نمی کنیم. چون ممکن است برایشان کمی سنگین تر از استاندارد به نظر برسد. اما طرفداران ماکسیمال، می توانند به عنوان یک مورد بسیار زیبا این مدل را در نظر بگیرند.

2. بوت سفید

بوت های به رنگ سفید، یکی دیگر از زیباترین گزینه های موجود برای زمستان ۲۰۲۰ هستند. این مدل بوت ها، با رنگ سفید برفی، در استایل های خیابانی امسال بسیار استفاده شده اند و شاهد مدل های فوق العاده زیبا از آنها بودیم.

بوت زنانه سفید جدید
توصیه می‌کنیم که بوت های سفید را با جین های اسید شور و یا همانطوری که در تصویر می بینید، با طرحهای گل دار ست کنید. (بیشتر بخوانید: اصول ست کردن لباس). نمی دانم به خاطر دارید یا نه، اما استفاده از گل، به عنوان یکی از بزرگترین ترند های 2020 معرفی شده بود. (زیباترین ترند های 2020)

3. بوت پوست ماری

از زیباترین ترند هایی که با استایل خیابانی پاریس معرفی شد، پرینت های پوست ماری بر روی لباس است که زیبا ترین قسمت آن، به استفاده از این طرح ها بر روی بوت برمی گردد. برای تکمیل این ست زیبا، توصیه می‌کنیم که لباسی ابریشمی به رنگ بنفش را برای تکمیل استایل خود با این بوت ها در نظر بگیرید. در این صورت ست لباس تان لوکس تر و کامل تر خواهد شد.

بوت پوست ماری

4. بوت با طرح گورخر

شاید باورتان نشود اما ترند شدن طرح های گورخری به طراحی های مریم نصیرزاده بر می گردد. (مریم نصیرزاده خرده فروش و طراح ایرانی ساکن نیویورک آمریکا است. او بوتیکی در قسمت شرقی این شهر دارد. طراحی های نصیرزاده معمولا مینیمال و مستقل اند.) خلاصه که بوت های با طرح های پرینت شده ی گورخری، چندی است که اساسی ترند شده اند. طرح های گورخری کرم مشکی، انتخابی فوق العاده خواهند بود.

بوت زنانه 2020 گورخری

5. بوت های چرمی قهوه ای

بوت های چرمی قهوه ای، در دهه 90 به اوج محبوبیت خود رسیدند. اما ظاهرا برای بوت زنانه 2020 دوباره جزو اصلی ترین ترند ها شده اند. برای بوت های قهوه ای، گزینه های فراوانی خواهید داشت. از طرح های کروکدیلی براق قهوه ای گرفته، تا قهوه ای های تیره و روشن (هم خانواده رنگ بژ). از دیگر ویژگی های رنگ قهوه ای (اگر مطلب ترکیبات رنگ را خوانده باشید به خوبی می دانید) این است که چون از ترکیب تمام رنگ های اصلی به دست آمده، به راحتی می توانند با رنگ های دیگر ست شود. بوت های قهوه ای چرم را از دست ندهید.

بوت قهوه ای چرمی

6. بوت چرم مشکی

رنگ مشکی بخصوص اگر با جنس چرم ترکیب شود، هیچ گاه کهنه نمی شود و تاریخ انقضا ندارد. (چطور استایلی بدون تاریخ انقضا داشته باشیم؟) واقعیتی وجود دارد و آن این است که بوت های چرمی مشکی همیشه به کار شما خواهند آمد. اکثرا می بینیم که افراد اهل لباس، کلکسیون کاملی از بوت و کفش های به رنگ مشکی دارند. در نتیجه شما نیز آن ها را دست کم نگیرید. ترندی که امسال برای بوت های چرم مشکی پر رنگ تر از بقیه شده، بوت مشهور کیت ماس در سال 2003 است. ظاهرا بوت های او بار دیگر مشهور و همه گیر شده اند.

بوت زنانه مشکی 2020

2 نظرات

  • سلام و عرض ادب.
    ببخشید من دنبال بوت های خاص هستم برای خرید، یک نوع بوت چرم زنانه به نام بایکر دیدم؛ چرم سورنا موجود دارند و میگن تفاوت این بوت چرم زنانه بایکر سورنا با دیگر مدل ها فقط توی طراحیش هستش که سگک داره… میخواستم بدونم چه نوع بوت‌های خاص دیگه‌ای داریم اصا؟

    • سلام نگار جان.
      بوت هم مثل بقیه‌ی لباس‌ها کلی مدل خاص و متفاوت داره. قبل از هر چیزی لازمه بدونید که دنبال چه سبک و استایلی هستید. بعد اون، خاص بودن به راحتی از روی کیفیت و تمایز طراحی، قابل تشخیصه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید