ست لباس زنانه برای زمستان

همه چیز درباره ست لباس زمستان : چی لازمه و چطور بپوشیم؟

وقتی صحبت از زمستان می شود، اولین چیزهایی که به ذهن می آید، باران، برف و هوای خیلی سرد است. برای خیلی از طرفداران مد و فشن، ست لباس زمستان کار سختی محسوب می شود زیرا همه فکر می کنند که اگر لباس های گرم بپوشند، دیگر زیبا به نظر نمی آیند. به عبارتی یا باید گرم بود یا زیبا. یا حتی شده کسانی که تا مرز سرما خوردگی پیش می روند صرفا برای اینکه استایل خوبی داشته باشند. اما دیگر لازم نیست که یکی را فدای دیگری کنید و می توانید هر دوی آن ها را به هم داشته باشید. پارچی در مطلب امروز به شما آموزش می دهد که چگونه هم خیلی گرم باشید و هم زیبا و خوش استایل.

ست لباس برای وقتی که هوا خیلی سرد است!

از آنجایی که خرید لباس و بوت برای زمستان کمی هزینه بر است، بر خلاف فصل های دیگر نمی توان همیشه کمد خود را بازآفرینی کرد. از طرفی در هوای سرد نمی توان لباس های نازک تر پوشید و در آخر ما می مانیم و لباس های تکراری. اما هر چیزی راه چاره دارد. تنها راهش این است که خلاق فکر کنید. درست است که بایدها و نبایدها همیشه برای ست لباس در زمستان وجود دارد، زیرا به علت هوای سرد همه چیز چالشی می شود. اما با چند راهکار کوچک می توانید با لباس های تکراری، زمخت و گرمتان خوش استایل باشید.

در لباس های چند لایه مهارت پیدا کنید

لباس های چند لایه به استایلی گفته می شود که در آن چند لباس مختلف را روی هم می پوشند؛ مانند پیراهن بر روی آن ژاکت و بر روی ژاکت، پالتو. لباس های چند لایه همیشه و هر سال جزو ترندهای زمستان هستند. قطعا دلیلی برای این کار وجود دارد و آن این است که بهترین راهکار برای هم گرم ماندن و هم تنوع داشتن، پوشیدن چندین لباس مختلف روی هم است. پس از ترکیب لباس ها و پوشیدن آنها روی هم نترسید، خلاقیت به خرج بدهید و با اصول ست لباس در زمستان بدرخشید.

پالتوی زنانه برای زمستان

حتی زمانی که هوا خیلی سرد است بولیز کشمیر یا ژاکتتان که قبلا آن را به تنهایی می پوشیدید و کافی بود، قطعا تنهایی به کارتان نمی آید. اینجاست که باید خلاقیت به خرج دهید و در زیر لباستان لایه های دیگری بپوشید، طوری که کسی حتی متوجه آنها نیز نشود. به عنوان مثال در زیر شلوارتان، شلوارک چسب بپوشید یا در زیر پیراهن آستین بلند یک تیشرت بپوشید. کسی متوجه این لباس ها نمی شود و استایلتان را حفظ می کنید و همچنین بسیار گرم می مانید.

از نشان دادن بوت های خود نترسید

در طول این چند سال، خانم های زیادی را دیده ام که در زمستان و برف و باران بوت های خود را بر روی شلوار نمی پوشند، زیرا از جلب توجه می ترسند. بوت کوتاه که تکلیفش مشخص است و فقط برای گرم نگه داشتن پا مناسب است. اما زمانی که برف و باران است کاربرد آنچنانی ندارد. اما بوت های بلند را تحت هیچ شرایطی نباید زیر شلوار بپوشید. اگر بوت قرار نیست که از خیس شدن شلوارتان در هنگام برف و باران جلوگیری کند پس در اصل به چه دردی می خورد؟ یکی از آیتم های اصلی ست لباس زمستان بوت است. پس از نشان دادن آن و ساخت استایلی زیبا با بوت چشم پوشی نکنید. بوت های بلند بخرید و منتظر بمانید تا ساخت استایل درست با آن را برایتان شرح دهیم.

بوت برای ست لباس زمستان

بازآفرینی کاپشن هایی که در کمدتان هستند

زمستان برای خیلی ها هیجان انگیز است و از پوشیدن کاپشن خود لذت می برند اما با گذشت زمان و رسیدن به اواسط زمستان احتمالا از پوشیدن کاپشن تکراری آن هم هرروز خسته می شوند. اما چاره چیست؟ کاپشن جزو مواردی است که قیمت آن در همه جای دنیا گران است و نمی توان آن را به راحتی در مدل ها و رنگ های متنوع خرید. با بستن کمربندهای متنوع و رنگارنگ بر روی کت یا کاپشنتان می توانید آن ها را از تکراری و خسته کننده بودن در بیاورید و استایلی زیبا در زمستان داشته باشید. نکته ی جالب این است که این کمربندها را با هر مدلی از کاپشن یا کت می توانید ست کنید. حتی امسال برای کاپشن های پفی نیز کمربند استفاده می کنند.

کمربند برای پالتو زنانه

خز هم گرم و هم خوش استایل در ست لباس زمستان (خز مصنوعی البته!)

خز را فقط می توانید در آب و هوای سرد، یعنی زمستان و پاییز بپوشید. پس دست بجنبانید و از آن برای ساخت استایلی بهتر در زمستان استفاده کنید. از مزایای آن می توان به گرم کردن خوب و در عین حال زیبا بودن اشاره کرد. یعنی با یک تیر، دو نشان می زنید. از ویژگی های مثبت دیگر آن، قابلیت ست شدن با هر آیتمی است. شاید با خود بگویید که خز طبیعی خیلی بهتر از خز مصنوعی است، اما این عقیده صحیح نیست. اگر همان قدر پولی که صرف خز طبیعی می شود را خرج خز مصنوعی کنید، لباسی به مراتب با کیفیت تر خواهید داشت. نکته ی دیگر این است که بسیاری از برندهای لوکس، که هر ساله به تعداد آن ها افزوده می شود، استفاده از خز را در محصولات خود ممنوع اعلام کرده اند.

پالتوی خز

در ست لباس زمستان کلاه را فراموش نکنید

اولین چیزی که برای زمستان به ذهن همه می رسد و خرج زیادی برای آن می کنند پالتو و بوت است. اما همگی آیتم مهمی را که در گرم نگه داشتن تاثیر زیادی دارد، اغلب اوقات فراموش می کنند. سر و صورت در زمستان بیشترین برخورد را با باد و هوای سرد دارند. پس پیشنهاد می کنیم که برای امسال حتما به فکر خرید یک کلاه باشید. فرقی نمی کند چه جنسی باشد. اما در نظر داشته باشید که قرار است آن را به مدت حداقل دو ماه بپوشید، پس کلاهی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. از آنجایی که کلاه را فقط برای فصل زمستان آن هم در هوای خیلی سرد استفاده می کنید، رنگی را بخرید که بتوانید آن را با اکثر رنگ ها ست کنید. همچنین در ادامه رنگ هایی که امسال برای زمستان ترند شده اند را برایتان خواهیم گفت.

شال گردن و دستکش زنانه

(در پارچی بخوانید؛ تمام چیزی که راجع به ترکیب رنگ باید بدانید)

هرگز فراموش نشود، دستکش و شال گردن

درست است که لباس های یقه اسکی برای هوای سرد و زمستان بهترین گزینه برای محافظت از گردن در سرما به حساب می آید، اما اگر بخواهید به جایی بروید که هوای بیرون سرد اما هوای داخل گرم باشد و نتوانید لباستان را در بیاورید، مثلا پیش از رسیدن به مقصد به مدت طولانی درون ماشین باشید، قطعا یقه اسکی گزینه مناسبی نیست. اما جایگرین آن چیست؟ شال گردن! آیتمی که خیلی از ما در هوای سرد فراموشش می کنیم. شال گردن به راحتی گردنتان را گرم نگه می دارد و هر زمانی که نیازی با آن نبود، می توانید آن را راحت کنار بگذارید. همچنین ساخت استایل با آن بسیار آسان است. کسانی که آسم یا آلرژی دارند نیز برای بدتر نشدن بیماریشان ضروریست که از شال گردن استفاده کنند.

کلاه برای ست لباس زمستان

یکی دیگر از مواردی که جزو چیزهای باکلاس در ست لباس زمستان به حساب می آید، دستکش است. چیزی که حتی اگر پول زیادی نیز برای خرید آن مصرف کنید، ارزشش را دارد و ماندگار و بادوام است. پیشنهاد می شود در هوای سرد، بخصوص برفی حتما از دستکش های چرمی که داخل آن خز دارد استفاده کنید. همچنین برای استایل رسمی نیز جزو گزینه های بایدی به حساب می آید.

… و اما برای مردان

به جز خز و کمربند برای کاپشن و کت، مردان هم باید تمام مواردی که گفته شده را رعایت کنند. چراکه تمام مواردی که گفته شد جدا از خاصیت ساخت استایل، جزو ضروریات در هوای سرد هستند. اما اینکه مردان و زنان چگونه باید کت و شلوار و بوت خود را با هم هماهنگ انتخاب کنند یا اینکه از اکسسوری ها چگونه استفاده کنند را در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

برای ست لباس زمستان، قرار نیست همیشه مشکی بپوشیم

احتمالا توجه کرده اید که به محض اینکه زمستان تمام می شود، همه ی مردم سریعا تمام لباس هایشان به رنگ مشکی در می آید. اما چه چیزی در زمستان باعث می شود که بدون در نظر گرفتن رنگ دیگری به سراغ مشکی برویم؟ شاید بخاطر سرد شدن و تاریک شدن هوا و حس سردی که در ما ایجاد می کند به سراغ این رنگ برای ست لباس می رویم، یا شاید هم راحت ترین رنگی است که می شود در زمستان پوشید.

کندال جنر استایل زمستانی

اما اگر از این مسئله کلیشه ای و تکراری پوشیدن لباس مشکی در زمستان خسته شده اید، رنگ های بسیاری هستند که گزینه هایی خیلی بهتر از مشکی محسوب می شوند. شاید محدود شدن لباس ها در زمستان، تنوع رنگ ها را هم کم می کند، اما پوشیدن مشکی در زمستان، ضربه به خودی است. پس از رنگ های تیره دل بکنید و رنگ های دیگر را برای  ست لباس زمستان امتحان کنید.

رنگ هایی که در ادامه پیشنهاد می کنیم، هم برای مردان هستند و هم برای زنان.

 

سفید زمستانی

حالا زمان این است که سنت ها را بشکنید، جسارت به خرج دهید و از رنگ های متفاوت استفاده کنید. شاید با خود بگویید که پوشیدن سفید در زمستان رنگ مناسبی نیست، اما گزینه ای عالی برای تغییر روحیه در زمستان است. در سفید زمستانی، نسبت به سفید عادی، کرم بیشتری وجود دارد و در ماه های تاریک یا هوای برفی زمستان در آن خواهید درخشید. با این حال که این رنگ، روشن ترین رنگ در ست لباس زمستان است، اما با این حال به راحتی می توان آن را با رنگ های تیره ی دیگر ست کرد و گزینه های زیادی خواهید داشت.

رنگ سفید برای ست لباس زمستان

زرشکی

زرشکی همیشه جزو گزینه های محبوب برای زمستان بوده است. پوشیدن رنگ های گرم در زمستان کار بسیار مناسبی به حساب می آید، اما مثلا رنگ قرمز در زمستان بیش از حد چشم را اذیت می کند و اصلا پیشنهاد نمی شود. اما زرشکی، دقیقا قرمزی است که به آن مشکی اضافه شده، هم گرم است، هم زیادی روشن نیست. چه بهتر از این؟ پیشنهاد می کنیم که برای ست زمستان حتما از رنگ زرشکی در کمد لباستان داشته باشد، زیرا هم به راحتی با بقیه رنگ ها ست می شود و هم جلوه ی زیبایی به استایلتان می دهد. همچنین بهترین رنگ است برای عبور از زمستان و کم کم وارد شدن به فصل رنگ ها و تعطیلات!

رنگ زرشکی برای پالتو

سبز ارتشی

با اینکه رنگ سبز ارتشی، به عنوان رنگی برای پاییز در نظر گرفته می شود، اما باعث نمی شود که آن را برای ست لباس زمستان نپوشید. اگر خوب به قضیه نگاه کنید با یک تیر می توانید دو نشان بزنید. هم آن را برای پاییز استفاده کنید و هم برای زمستان. این اواخر طیف های مختلف رنگ سبز برای موارد مختلفی مانند کاپشن های پفی یا شلوار جین بسیار محبوب شده اند. از آنجایی که این رنگ کمی به خنثی بودن نزدیک است، می توانید آن را با بسیاری از رنگ ها ست کنید. همچنین کنتراست زیادی با هوای روشن برفی و آسمان خاکستری زمستان ایجاد می کند.

پالتوی سبز ارتشی برای زمستان

آبی سرمه ای

آبی سرمه ای، جزو بهترین گزینه ها برای جایگزین کردن مشکی به حساب می آید، زیرا هم به اندازه کافی تیره است و هم به راحتی می توان آن را با رنگ های دیگر ست کرد. به علاوه ی اینکه نسبت به رنگ مشکی، جذاب تر و جالب تر است. طیف های مختلفی از سرمه ای در طی سالیان اخیر به رنگ های محبوبی برای پوشیدن و ست کردن در زمستان تبدیل شده، زیرا دیگر مردم از پوشیدن مشکی خسته شده اند. با اینکه زمانی پوشیدن رنگ سرمه ای در کنار رنگ مشکی توسط طراحان مد کنار گذاشته شده بود، اما برای زمستان مردم آن را قبول کرده اند و ترکیب این دو رنگ این اواخر بیشتر دیده می شود.

کاپشن سرمه ای برای ست لباس زمستان
ترکیب رنگ زیبای آبی سرمه ای، مشکی و سبز ارتشی

رنگ بادنجانی

رنگ بنفش و طیف های مختلفی از آن مانند بادنجانی در قدیم به عنوان رنگ اشرافی شناخته می شدند و اکثرا شاهان از این رنگ استفاده می کردند. رنگ بادنجانی شما را بسیار با کلاس نشان می دهد. اگر دوست دارید از رنگ های تیره برای زمستان مانند زرشکی استفاده کنید اما فکر می کنید رنگ زرشکی برای زمستان زیادی است، بادنجانی گزینه ای عالی برای جایگزین کردن است. همچنین آن را می توانید به رنگ های زیادی ست کنید، بنابر این پیشنهاد می کنیم که حتما از این رنگ در کمد لباستان برای ست لباس زمستان داشته باشید.

کت و دامن بنفش

خاکستری

رنگ بعدی خاگسنری است که به عنوان مشکی جدید شناخته می شود. این رنگ را برای هر آیتمی و هر فصلی می توانید استفاده کنید و زمستان هم از این قضیه مستثنا نیست. خاکستری رنگ بسیار راحتی محسوب می شود که نه خیلی روشن مانند سفید و نه خیلی تیره مانند مشکی است. از آنجایی که این رنگ راحت محسوب می شود، پیشنهاد می شود که از آن در لباس های راحت مانند شلوار پارچه ای، سوییشرت و بافتنی های گشاد استفاده کنید.

 

ست خاکستری برای زمستان

چند ترکیب رنگ جدید برای زمستان

از آنجایی که در زمستان همگی ناخودآگاه به سراغ رنگ های تیره می روند، پوشیدن رنگ های روشن ممکن است چالشی باشند، یا حتی باعث شوند که احساس راحتی نداشته باشید. اما زمانی که رنگ های روشن را در فصل سردی مانند زمستان امتحان کنید، عاشق آنها می شوید. فصل زمستان به علت هوای سرد و آسمان خاکستری اش به اندازه دلگیر است، پس ما با لباس های تیره و تاریک این حس را نباید شدت ببخشیم. در این قسمت برایتان چند ترکیب رنگ برای زمستان آورده ایم تا از رنگهای تکراری و تیره ی زمستانی خلاص شوید.

آبی سرمه ای و سبز

سعی کنید در کنار آبی سرمه ای از سبزهای روشن تر و جوان تر استفاده کنید تا ترکیب سنگین و همچنین شاداب و جوانی داشته باشید.

سبز و سرمه ای در ست لباس زمستان

خاکستری و بنفش

رنگ های پاستل و خنثی را فرقی نمی کند در چه فصلی باشید، آن ها را فراموش نکنید. بنفش در کنار خاکستری یا رنگ های ملایم دیگری مانند کرم ترکیب زیبایی می سازد.

خاکستری و بنفش در ست لباس زمستان

سرمه ای و سفید

اگر می خواهید هم رنگ تیره و هم روشن را در استایلتان داشته باشید، ترکیب آبی سرمه ای یا سبز تیره با سفید گزینه ای عالی به حساب می آید.

ترکیب رنگ سرمه ای و سفید برای ست لباس زمستان

خاکستری و زرد

چه رنگی بهتر از رنگ گرم و شاد زرد برای ترکیب با خاکستری خنثی؟ همچنین اگر در نظرتان زرد برای زمستان زیادی روشن است، می توانید از مقدار کمتری از آن استفاده کنید و بیشتر در اکسسوری ها آن ره به کار ببرید، مانند بوت یا کیف، شال گردن یا شال و کلاه.

ترکیب رنگ خاکستری و زرد

چه پالتو هایی را برای ست لباس زمستان امسال بپوشیم؟

پالتو که جزو اصلی ترین آیتم ها برای زمستان است، در هر کمد لباسی پیدا می شود. یک پالتو زیبا هم شما را خوش استایل نشان می دهد هم در هوای سرد زمستان شما را بسیار گرم نگه می دارد. همین طور خرید پالتو کار تقریبا چالشی برای خانم ها به حساب می آید. همه دوست داریم پالتویمان هم ترند باشد هم بشتر از یک سال از آن استفاده کنیم، هم شیک و گران قیمت باشد ولی نه آنقدر گران که حسابمان خالی شود و تکمیل کننده استایلمان باشد. کار تقریبا سختی به حساب می آید اما اگر بدانید که دنبال چه مدل هایی باید باشید، می توانید پالتویی بخرید که تمام زمستان آن را بپوشید و از آن خسته نشوید.

انواع پالتوهای زنانه

در این قسمت پالتوهایی را برایتان آورده ایم که همیشه در صدر بوده اند و هیچ گاه از مد نیفتاده اند.

پالتو ترنچ

پالتوهای ترنچ همیشه در صدر محبوب ترین پالتوها بوده اند. این پالتوها در اصل در قرن 19 برای سربازان طراحی شده بودند که اکثرا از جنس پارچه ضد آب یا گاباردین ساخته می شدند. کسانی مانند آدری هپبورن و مگان مارکل در طول زمان باعث معروفیت این مدل پالتو شدند، اما امروزه این پالتو به همه جای دنیا سرائت کرده و نظر همه را به خود جلب کرده است. خرید این مدل پالتو بیشتر مانند سرمایه گذاری است، هیچ گاه از مد نمی افتد و می توانید چندین سال از آن استفاده کنید، مگر اینکه خودتان خسته شوید.

پالتو ترنچ زنانه

پالتو ماکسی

اگر دنبال پالتویی گرم و در عین حال راحت برای زمستان هستید، پالتو ماکسی را در نظر داشته باشید. کلید اصلی برای درخشیدن در پالتو ماکسی این است که آن را بلند انتخاب کنید و بلندی آن را نشان دهید. قد بلند این پالتو همچنین شما را کشیده و بلندتر نیز نشان می دهد و گزینه ای عالی برای کسانی است که می خواهند بلندتر به نظر برسند. همچنین برای کسانی که قدشان کوتاه است ممکن است پوشیدن این پالتوها دردسر باشد زیرا ممکن است روی زمین کشیده شود و مانند این باشد که انگار لباس دیگری را پوشیده اند. برای این افراد پیشنهاد می شود که آن را بوت های پاشنه بلند ست کنند تا استایلی زیبا داشته باشند.

پالتو زنانه ماکسی

پالتو چرم قهوه ای شکلاتی

رنگ های قهوه ای نیز هیچ گاه از مد نمی افتند و همیشه می توانید آن ها را استفاده کنید. ویژگی مثبتی که این پالتوها دارند این است که می توانید آن ها را با طیف مختلفی از رنگ ها مانند زرشکی، آبی روشن و سبز خاکی ست کنید.

پالتو زنانه چرم قهوه ای

پالتو پشمی

این پالتوها هر سال در صدر لیست ترندها می آیند و همینطور هر سال مورد استقبال مردم نیز قرار می گیرند. ویژگی گرم و پرزدار بودن آن ها باعث شده که در هوای سرد زمستان از شما در برار سرمای هوا مراقبت کند و امسال در طراحی های متنوعی عرضه شده. اگر احساس می کنید که این پالتو ها درخور سنتان نیستند و آیتمی سنگین تر می خواهید می توانید پالتوهایی را که در قسمت یقه از پارچه پشمی استفاده شده، بپوشید.

پالتو پشمی زنانه

پالتو مدل شنل کلاسیک

احتمالا شنل شما را یاد قهرمان های داستان های خیالی می اندازد. اما باید بدانید که امسال شنل ها دوباره به دنیای مد و فشن برگشته اند و برای ست لباس زمستان گزینه ای بسیار مناسب هستند. پالتوهای مدل شنل امسال در طراحی های بسیار متنوع و زیبایی ارائه شده که پیشنهاد می کنیم از آنها یکی در کمد لباستان برای زمستان حتما داشته باشید. این پالتو را برای ست زمستان می توانید با بافت کاموایی و جین چسبان و بوت بلند ست کنید.

شنل زنانه برای ست لباس زمستان

در ادامه برایتان مدل هایی از پالتوهای مردانه را نیز آورده ایم

همان قدر که هم گرم ماندن و هم خوش استایل ماندن برای زنان در زمستان چالشی است، برای مردان هم اینطور است. از آنجایی که برای گرم ماندن باید لباس های زیادی پوشید استایلتان ممکن است صدمه بخورد. برای همین شیک ماندن در زمستان کمی سخت است. مدل هایی که در ادامه خواهید دید شامل مدل های کلاسیک و معاصر هستند و در عین شیک پوشی شما را از سرما نیز محافظت می کنند.

اورکت چک

پالتو های چک که بیشتر شامل پترن های چهارخانه است از قدیم مد بوده اند و حتی در شلوار و کفش هم از آنها استفاده می شده است. این مدل سالیان سال است که محبوب بوده و در تمام فصل ها مورد استقبال قرار می گرفت. پالتو چک جزو لباس هایی است که هیچ وقت از آنها خسته نمی شوید و هیچ گاه از مد نمی افتند.
پالتوهای چک بهترین راه برای آوردن رنگ به کمد لباستان در ست زمستانی هستند، یا اینکه می توانید از رنگ های مونوکروماتیک یا تک رنگ مانند مشکی و خاکستری استفاده کنید که تقریباً با هر چیزی ست می شود. تنها نکته ای که باید در ذهن داشته باشید این است که اگر پالتو یتان پترن های بزرگ و رنگارنگ داشت آن را با رنگ های خنثی ست کنید. همچنین موارد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که سایز آن را متناسب با بدن خود انتخاب کنید و نه کمی بزرگتر و نه کوچکتر.

اورکت چک برای مردان ست زمستانی

کاپشن های پفی

دیگر وقت آن رسیده که کاپشن های پفی را جایگزین ژاکت های عادی کنید. زیرا از لحاظ گرمایی کاربرد بیشتری دارند و از طرفی در عین حال که تمام مزیت های یک ژاکت عادی را دارد، استایل بهتری نیز میتوان با آن ساخت. کاپشن های پفی را برای ست لباس زمستان می توانید مانند بقیه کت ها بپوشید و از آن لذت ببرید.
برای استایل رسمی در طول هفته خیلی راحت می توانید آن را بر روی کت بپوشید و در آخر هفته می توانید آن را با بلوز بافت، بوت و شلوار جین بپوشید و یک استایل کژوال داشته باشید. در نظر داشته باشید که برای کاپشن پفی از رنگ های روشن استفاده کنید و اگر می خواهید که استایل رسمی تری داشته باشید مدل یقه ایستاده آن را انتخاب کنید. مدل هایی که کلاه دارند برای استایل کژوال و استایل خیابانی گزینه مناسب تری هستند.

کاپشن پفی مردانه ست لباس زمستان

کت ترنچ

زادگاه تمام کت های مردانه به دوران جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم بر می گردد، اما زاده شدن کت ترنچ بیشتر از این حرف‌ها مدیون لباس‌های نظامی است. این کت ها طراحی بسیار زیبایی دارند و  از زمان جنگ جهانی اول تغییر زیادی نکرده است. کت ترنچ که بیشتر اوقات به کت بارانی معروف نیز معروف است از ویژگی های آن می توان به پارچه ی ضد آب و قد بلند اشاره کرد. اگر می خواهید در زمستان همانطور که گرم هستید استایل بسیار رسمی و باکلاس نیز داشته باشید کت های ترنچ گزینه ای مناسب هستند.  اگر می‌خواهید با این کت ها استایل کژوال و خیابانی داشته باشید رنگ شتری آن را حتما در نظر بگیرید. کت های ترنچ در عین کلاسیک بودن طراحی مدرنی نیز دارد.

ست لباس زمستانی مردانه

ژاکت بامبر

اگر فکر می کنید اور کت هایی که تا زانو می آیند، شما را به یاد فیلم های کارآگاهی و جاسوسی می اندازد، در بازار بسیاری مدل های کوتاه تر هستند که طراحی مدرن تری دارند. ژاکت بامبر جزو اولین گزینه هاییست که برای ژاکت های کوتاه به ذهن همه می آید. این کاپشن ها برای ست لباس زمستان مردانه ظراحی های متنوعی دارند که انتخاب را راحت تر می کنند. وقتی صحبت از هوای سرد و زمستان می شود اولین چیزی که ما را بسیار آزار می دهد باد شدید و سردی است که می وزد.

این ژاکت ها به علت پارچه ای که در آن استفاده می شود هوای سرد را بیرون نگه می دارد و هوای گرم را داخل، بنابر این در زمستان همیشه گرم می مانید. این ژاکت ها برای ساخت استایل رسمی مناسب نیستند، زیرا راحتی خود را از دست می دهند اما برای استایل راحتی و خیابانی می توانید آن ها را با بافت های کلفت و بولیز های یقه اسکی ست کنید.

(در پارچی بخوانید؛ شناخت انواع پارچه و ویژگی های آن ها)

کت بامبر مردانه زمستانی

برای ست لباس زمستان چه بوت هایی را انتخاب کنیم؟

حال می رویم به سراغ آیتم بعدی که از هر چیزی که فکرش را می کنید، در زمستان از اهمیت زیادی برخوردار است. از آنجایی که در زمستان برف و باران خیلی زیاد است، اینکه چه بوتی را انتخاب می کنیم، اهمیت زیادی دارد. بوتی که انتخاب می کنید نباید آب یا سرما در آن نفوذ کند یا باعث شود که در روزهای برفی زمین بخورید. همچنین از آنجا که مراقبت از پا اهمیت زیادی دارد و اولین جایی است که اگر سرد شود باعث می شود سرما بخوریم، باید در انتخاب بوت نکات زیادی را در نظر بگیریم که این نکات را برایتان بازگو خواهیم کرد.

چکمه ی زمستانی زنانه

با نزدیک شدن زمستان بوت های گرم و ضد آب و عایق کاری شده، جزو آیتم هایی هستند که هر کسی باید داشته باشد. چه شما به بوتی برای کوه نوردی نیاز داشته باشد، چه بوتی که بتوانید در صبح بر روی یخ بایستید. بوت های درست و کاربردی از پای شما در برابر برف و باران مراقبت می کند تا زمانی که بهار برسد. قبل از خرید یک بوت برای ست لباس زمستان باید نکاتی را بدانید:

بهترین متریال برای چکمه ی زمستانی چیست؟

برای بررسی متریال بوت آن ها را به دو دسته تقسیم می کنیم: قسمت بالای بوت و کف بوت. قسمت بالا جایی است که روی پا و مچتان را می پوشاند، بنابر این شما باید دنبال متریالی باشید که ضد آب هستند مانند چرم یا نایلون که آب در آنها نفوذ نمی کند. هیچ گاه به سراغ چکمه هایی که جنس آنها از پارچه یا جیر هستند نروید، زیرا در برابر آب و برف مقاوم نیستند، مگر اینکه آن ها را فقط برای مهمانی و مجالس بخرید. در غیر این صورت اگر می خواهید که بوت را هر روز هفته در بدترین آب و هوا بپوشید حتما از جنس چرم یا نایلون باشد. همچنین چرم برتری و مزیت های زیادی نسبت به پارچه دارد که از مهم ترین آنها می توان به ظاهری شیک تر و ماندگاری خیلی طولانی تر اشاره کرد.

بوت زنانه ست لباس زمستان تیمبرلند

 

کف بوت یا زیر آن باید پایتان را خشک نگه دارد و همچنین کشش و نرمی زیادی داشته باشد. برای چکه ی زمستانی اصلا نباید مدلهایی را که زیر آن ها تخت و صاف است را انتخاب کنید، زیرا با اولین برفی که می آید و به محض پا به بیرون گذاشتن، قطعا سر خواهید خورد. چکمه هایی برای هوای زمستان مناسب هستند که کف آنها برجستگی و سوراخ داشته باشد تا از سر خوردنتان جلوگیری کنند. پس حتما به کف بوت یا لژ آن قبل از خرید توجه کنید.

بوت های گرم چه ویژگی هایی دارند؟

عوامل زیادی هستند که باید آن ها را برای خرید مناسب ترین بوت برای زمستان در نظر بگیرید. قبل از خرید، این موارد را حتما در ذهنتان داشته باشید تا بتوانید چکمه ای را انتخاب کنید که هم گرم باشد هم راحت.

چکمه ی زنانه

پارچه داخل: عایق بندی درست و مناسب اولین نکته برای گرم شدن و گرم ماندن پا در زمستان است. بوت هایی که داخل آنها از پشم استفاده شده گزینه ای عالی برای گرم ماندن پاهایتان محسوب می شود. زیرا پشم به صورت ذاتی خاصیت تنظیم دما دارد و پا بدون اینکه عرق کند، گرم می ماند. ترجیحا بوت هایی که داخل آنها ساده است و از پارچه معمولی استفاده شده را نخرید. زیرا مجبورید با آنها جوراب های کلفت بپوشید و بعد از مدتی پاهایتان به جای گرم ماند، شروع به عرق کردن می کند و بیشتر سردتان می شود.

بوت زنانه داخل خز

ارتفاع بوت: اگر برنامه دارید که در برف زیاد قدم بزنید، به بوت بلندتری نیاز دارید تا ساق پاهایتان را هم گرم نگه دارد. همچنین در باران های زیاد که موجب آب گرفتگی می شود بوتی که بلند باشد، از ورود آب به داخل جلوگیری می کند. راه رفتن با بوت های کوتاه تر در کل آسان تر و سریع تر است، اما در روز برفی اگر بخواهید کمی پیاده روی کنید، احتمالا برف به داخل چکمه راه پیدا می کند. بوت های کوتاه اصولا برای پاییز گزینه مناسب تری هستند تا زمستان.

بوت بلند زنانه برای زمستان

با هم چند ست لباس زمستان را ببینیم

خب حالا زمان آن رسیده که چندین ست برای زمستان را برایتان به نمایش بگذاریم. زمستان جزو فصل های چالشی برای خوش استایل بودن است و خیلی ها نمی توانند هم استایل زیبایی داشته باشند و هم همزمان گرم بمانند. اما نگران نشوید، افراد زیادی هستند که مانند شما این حس را دارند. شما با ساخت استایل از روی مدل های پایین یا با الهام گرفتن از آنها و اضافه کردن شال یا کلاه به آن می توانید استایلی زیبا و گرم برای زمستان داشته باشید و از این فصل زیبا لذت ببرید.

پالتوی رنگ پاستل و شلوار جین

این استایل را هم می توانید برای مهمانی و قرارهای بیرون و هم سرکار بپوشید. شلوارهای کوتاه برای زمستان گزینه ای عالی هستند زیرا ه راحتی می توانید بوت های بلند خود را نشان دهید و از آنها لذت ببرید. با یک کیف دستی کوچک این استایل را تکمیل کنید.

پالتوی زنانه بنفش ست لباس

پالتو پلنگی و شلوار جین

همراه با این کت پلنگی شلوار کوتاه جین همرا با یک لباس یقه اسکی رنگ تیره بپوشید تا آن را کامل کنید. این گونه صندل ها برای شهرهایی که زمستان بسیار سردی دارند پیشنهاد نمی شود. کیف دستی بزرگی با طیف رنگی نزدیک به پالتویتان گزینه ی خوبی است.

پالتوی پلنگی زمستانی زنانه

کاپشن پفی

پیشنهاد می شود که حتما در کمد لباستان برای زمستان، کاپشن های پفی را فراموش نکنید. آنها به شدت بامزه و خوش استایل هستند و در سرمای زمستان شما را گرم نگه می دارند. آن هارا می توانید با ساق و بوت های بلند ترکیب کنید. همچنین کاپشن های پفش را همراه با اسنیکر نیز می توانید ست کنید.

کاپشن پفی زنانه ست لباس زمستان

لباس ماکسی و بوت

زمانی که زمستان می آید لباس ماکسی و مانتوهای یکسره خود را کنار نگذارید. لباس ماکسی خود را می توانید با بولیز یقه اسکی ضخیم و بوت بلند بپوشید، خواهید دید که چه ترکیب زیبایی برای زمستان هستند. آن را می توانید در جلسات رسمی و همچنین قرار های دوستانه بپوشید. اگر باز هم به اندازه کافی در هوای سرد زمستان گرم نشدید، می توانید بر روی آن ژاکت یا کت بپوشید.

پیزاهن زنانه برای زمستان

پالتوی مشکی گلدار

پس زمینه مشکی همراه با طرح های گلدار برای امسال ترند شده اند و مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. می توانید از آنها و استایلی که می سازید لذت ببرید و در عین حال گرم هم بمانید. هم چنین می توانید از لباسی که با این طرح باشد نیز استفاده کنید، اما برای زمستان کت جلوه و ظاهر بهتر و شیک تری دارد.

پالتوی زنانه گلدار برای زمستان

ژاکت جین

اگر به ژاکت های جین علاقه دارید یا آن ها را در کمدتان دارید، لازم نیست برای زمستان آن ها را کنار بگذارید. می توانید آن ها را بر روی پالتو و با یک شالگردن پشمی ست کنید. برای جمع های دوستانه و قرار های خودمانی گزینه ای عالی است.

ژاکت جین زنانه

رنگ های پاستلی

ست لباس برای زمستان حتما لازم نیست که شامل رنگ های تیره باشد. رنگ های پاستل در زمستان، نشان دهنده ظرافت و زیبایی در این فصل سرد است. شال گردن و کت به رنگ های روشن پاستلی مانند بنفش، صورتی کمرنگ و آبی به همراه شلوار جین تیره و بوت تیره بلند ترکیب زیبایی می سازد.

پالتو رنگ روشن زنانه همراه با چکمه زنانه

استایل کلاسیک پالتو و شلوار جین

خیلی وقت ها بهترین استایل، همان استایل کلاسیک و ساده است. استایلی بسازید که بشود به راحتی آن را درست کرد. مانند پالتوی پشمی یا پارچه ای ساده همراه با جین یا شلوار پارچه ای، به همراه بوت های بلند یا کتونی. این استایل را با کیف چرم کامل کنید.

ست لباس زمستان

سخن آخر

آخرین نکته ای که به آن باید اشاره کنیم این است که قبل از هرچیزی حواستان به این مسئله باشد که زیبایی را فدای سلامت خود نکنید. اگر از استایلی خوشتان می آید اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا مرا در سرمای زمستان گرم نگه می دارد یا نه؟ اگر جواب آره بود پس از استایلتان لذت ببرید و در سرمای زمستان مانند خورشید بدرخشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید