استایل برد پیت

استایل برد پیت زیر ذره بین: چرا برد پیت همیشه جذاب است؟

هالیوود و ستاره های آن بدون تردید بزرگترین الگوهای پوشش و استایل در سراسر دنیا محسوب می شوند. احتمالا شما هم یک ستاره محبوب در هالیوود دارید که همواره در تلاشید مانند آن لباس بپوشید و استایلی مثل او داشته باشید. در هر حال، برخی ستارگان هستند که همواره تیپ و استایلشان زبان زد مردم در سراسر دنیاست. بدون تردید در بین این ستارگان برد پیت جزو برترین هاست. امروز در پارچی به بررسی استایل برد پیت، یکی از مشهور ترین ستارگان تمام نشدنی هالیوود می پردازیم. قطعا هر مرد و زنی استایل های جذاب او را تحسین می کند و یکی از مهم ترین الگوهای هالیوود برای همگان است.

اما راز این استایل های جذاب و مشهور که ما را به وجد می آورد چیست؟ قطعا اصولی در پس آن نهفته که اینگونه شهرتی برای استایل های برد پیت آفریده. اگر به دنبال جواب ابهاماتتان درباره استایل های خارق العاده او هستید، حتما تا انتهای مطلب امروز همراه ما باشید.

زندگی حرفه ای برد پیت

ویلیام بردلی پیت بازیگر نام آشنای آمریکایی، ستاره 55 ساله ی نام آشنایی که متولد 18 دسامبر 1963 بوده و جدای از بحث جذابیت او و استایلش در شهرتش، با پنج بار نامزدی اسکار و گلدن گلوب، ثابت کرده که استعداد فوق العاده ای در دنیای بازیگری نیز دارد. برد پیت در سال 1991 وارد عرصه بازیگری شد و تا امروز همواره در بالاترین سطح هالیوود به موفقیت های بی نظیری دست یافته است. مانند استایل مشهورش، زندگی شخصی وی هم با حاشیه های بسیاری همراه بوده، از ازدواج و جدایی با جنیفر انیستون، تا آنجلینا جولی، همه این ها دائما او را سر تیتر خبرها قرار داده است. بدون تردید زوج برد پیت و آنجلینا جولی یکی از نمادین ترین ازدواج های هالیوود بوده اند و از زندگی شخصی آنان تا استایل هایشان، با هم در مراسمات و رویداد ها ، همیشه زیر ذره بین رسانه ها و افکار عمومی بوده اند. طبق نظرسنجی‌ های صورت گرفته، برد پیت و آنجلینا جولی از محبوب‌ترین زوج‌ های هالیوودی محسوب می‌شوند. همچنین طی سال‌های ۲۰۰۶، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ مجله فوربز وی را در لیست قدرتمندترین افراد مشهور جهان قرار داد. در هر صورت، بهتر است از بحث اصلی مان یعنی استایل های خاص او جدا نشویم.

استایل برد پیت

مجله امپایر در سال 1995، برد پیت را به عنوان یکی از 25 ستاره جذاب تاریخ سینما معرفی کرد. البته این جذابیت در تمام استایل پیت مشهود است ، اینکه او در یکی از 25 ستاره جذاب تاریخ باشد اصلا تعجب بر انگیز نیست دلیل آن هم روشن است ، برد پیت برای سه دهه در اوج ، به عنوان الگوی مردان در سراسر دنیا با هر رده سنی بوده است. او همواره سیر تکاملی را در استایلش طی کرده ، فرقی نمی کند کت و شلوار های کلوین کلاین یا لباس های رسمی آرمانی، پیت همیشه به دنبال بهترین ها است. انتخاب های شجاعانه پیت محدود به دهه نود و اوج جوانی او نمی شود ، بلکه او همواره حتی در پنجاه سالگی، بدون هیچ ترسی، به سراغ لباس ها و استایل های جدید می رود. برد پیت، بار ها و بار ها ثابت کرده که تنوع استایل جذاب مردانه بسیار فراتر از چند کلیشه ی تکراری است، فقط باید قدرت انتخابش را داشته باشید.

استایل برد پیت

سیر تکاملی استایل برد پیت

استایل برد پیت در 5 سال گذشته نسبت به قبل، بسیار آرامش یافته است! به عبارتی دیگر، حس و گرایش لباس های او به سمت رنگ های تیره و سایه های سست تر و سبک تر تمایل یافته. انتخاب اجزای راحت و ظریف تر که از تلفیق جذابیت مدرن و تاثیرات فرهنگ ژاپنی بهره گرفته شده. در رویداد های اخیر استایل برد پیت گاهی بی پروا تر از گذشته، با اجزایی متفاوت ترکیب می شود.
همچنین مهم ترین اکسسوری های برد پیت، کلاه و عینک هستند. هرچند که او به سراغ اکسسوری های دیگری هم می رود، نظیر عصا! باور نمی کنید؟ پس حتما تا انتهای مطلب امروز مجله پارچی همراه باشید، تا بیشتر به ابعاد بی پروایی پیت در استایلش پی ببرید.
استایل برد پیت

بررسی چند استایل یک دست برد پیت ، از تمام مشکی تا خاکستری

رنگ و بوی راک در استایل های تمام مشکی برد پیت به چشم می خورد. جین مات سیاه و بالاپوش راحت و صاف، یک انسجام کلی در ترتیب پوشش و استفاده از اکسسوری متناسب با استایل مشکی، همه این ها در ظاهر تمام مشکی او وجود دارد. در زمستان ، ژاکت اسپورت مشکی در زیر یک کت مشکی، نقشی مانند جلیقه را ایفا می کند اما با ظاهری متفاوت. کفش های دربی چرمی، یک پختگی خاصی به استایل او می بخشد و زیپ نیمه باز ژاکت زیر کت، حس اسپورتی را در استایل های نیمه رسمی برد پیت زنده می کند. (دربی ها در 1850 یک کفش شکار و ورزشی محسوب می شد و در اواخر قرن بیستم، به صورت کفش های معمولی در پوشش های شهری در آمد، و در بین مردم بسیار رایج گردید).
استایل برد پیت
برد پیت کت و شلوار های تابستانی را ، از پارچه گرفته تا رنگ روشن آن، بسیار دوست دارد. او ، در جشنواره ی کن، با این مدل دو تکه تمام سفید ، ظاهر شد. از اکسسوری آن هم باید به زنجیر های طلایی، که حسی متناسب با فصل گرم را تداعی می کند، اشاره کرد. مدل موهای صاف او قطعا در اینجا یک ترکیب ایده آل را در استایل او ساخته. اصطلاحا این استایل مینیمال او ، رنگ و بویی ژاپنی را تلقین می کند.
استایل برد پیت
روی فرش قرمز ، استایل تمام مشکی به یک کت ابریشمی ملایم حس آرامش بخشی را دارد. با آستین هایی بلند ، کت او کاملاً بدون ساختار است و باعث بهبود بافت می شود. این ظاهر کتان، احساسی ارگانیک و طبیعی استایل می افزاید. این پوشش در ترکیب با شلوار ها و چکمه های مشکی مطابقت کامل و ایده آلی دارد.
استایل برد پیت
استایل کرم خاکی در ترکیب با رنگ بژ از ژاکت گرفته تا کتانی، زیبایی و راحتی ظاهری خاصی را به مخاطبان عرضه می کند.
استایل کاملا تک فام و یک رنگ خاکستری، یکی از رنگ های فصول گرم برد پیت است. یک پیراهن پنبه ای نازک و راحت در ترکیب با شلوار بلند او، ظاهر راحت و متفاوت را برای برد پیت می آفریند، و شاید الهام گرفته شده از یک بیابان باشد. در حضور اکسسوری های محبوب پیت ، یعنی عینک و گرنبند زنجیری طلایی حس یک استایل تابستانی را دو چندان می کند. در مورد دیگر ، باز هم شلوار بلند و کت اسپورت خاکستری با پیراهن نخی، همان حس راحتی و کژوال بودن را بیان می کند.
استایل برد پیت

درباره استایل سلطنتی و لوکس در کنار یک عصا چه نظری دارید؟

کراوات طلای سفید با پیراهن سفید این بازیگر ترکیب می شود و یک استایل مجلل مدرن را تشکیل می دهد. در حضور کفش های آکسفورد مشکی ، جزییات این استایل تکمیل می شود.
استایل برد پیت

فیلم های برد پیت و بررسی استایل های پرفراز و نشیب

پوشش برد پیت در فیلم هایش پر از استایل های نمادین برای ما است. همه ما با استایل های ماندگار او در سینما خاطره داریم و هیچگاه آن ها را از یاد نمی بریم. او تقریبا هر سبک پوششی را در فیلم هایش به نمایش گذاشته. شاید بسیاری همواره دوست داشته اند تصاویری که از استایل های پیت در فیلم هایش نمایش داده شده را شبیه سازی کنند و عکس هایی با همان ژست ها را داشته باشند.

1. داستان عاشقانه واقعی (1993)

این فیلم با بازی برد پیت در سال 1993 ساخته شده است. یک نقش جزئی اما به یاد ماندنی. برد پیت را به عنوان بازیگر نقش “فلوید” در این فیلم می بینید، با یك پیراهن خاکستری در کنار یک شلوار خاكستری بگی دیگر (که هر دو با مبل مطابقت داشته) و مدل مو های بلند که در مجموع باید گفت یک استایل فوق العاده معمولی را به مخاطب القا می کند. با این وجود قبول دارید که همچنان برد پیت در این استایل جذاب است؟!

استایل برد پیت

2. فیلم هفت (1995)

فیلم هفت، یکی از بهترین ساخته های دیوید فینچر با بازی مورگان فریمن و برد پیت، جدا از فوق العاده بودن فیلم و همچنین بازی بی نظیر برد پیت در نقش یک پلیس آماتور و عاشق، کاراکتر های ماندگاری را برای طرفداران سینما خلق کرد. یکی از اولین بافت های ظاهری که در سراسر دهه 90 به یگانگی برد پیت به عنوان خوش تیپ ترین مرد کمک کرد ، این کراوات یکنواخت با ژاکت تیره و کت چرمی مشکی در ترکیب با پیراهن سفید ، قرار گیری کراوات در زیر ژاکت یقه باز جدای از نقش پلیسی او در این فیلم ، یک استایل معمول دوست داشتنی و جذاب را برای پیت ساخته است.
استایل برد پیت

3. فیلم باشگاه مبارزه (1999)

تا امروز 20 سال از فیلم نمادین باشگاه مبارزه که در آن بازیگرانی چون برد پیت و ادوارد نورتون بدرخشیده اند، می گذرد. این فیلم همچنان مثل همیشه به یاد ماندنی است ، اما نباید از طراحی لباس های آن نیز گذشت که باعث شده که شخصیت های این فیلم در خاطر همگان ثبت شود. ظاهراً طراحان نیز نمی توانند لباسهای خاص آن را فراموش کنند. این زیبایی شناسی برجسته هر دو در لباسهای مردانه و همچنین در کمد افراد مشهوری مانند جاستین بیبر یافت می شود. به نوعی پیراهن های سبکی دهه هفتادی را عرضه می کنند ، که او با کت های چرمی براق هماهنگی خاص خود را در استایلش پدید می آورد.

 

در صحنه های دیگر، برد پیت پیراهن های جذاب خود را کنار گذاشت تا بدن خود را نمایان سازد. تمام این تناسبات، از موها، تا هرچیزی که می بینید، برای دهه ای که پیت به یک سمبل جذابیت و خوش تیپی به عنوان یک الگو مطرح شد و الهام بخش مردان در سراسر جهان شد. این تیشرت های چاپی همان اندازه الهام بخش اند که این کت چرمی برای همگان، به یک بخش جذاب از یک استایل جذاب تبدیل گشت.

استایل برد پیت در فیلم fight club
همان طور که می بیند در کالکشن بهاره 2020 برند امیری پیراهنهای بلند و ابریشمی سبک و سیاق پیراهن های پیت در باشگاه مبارزه را زنده می کند. (الهام گرفته شده از قیلم باشگاه مشت زنی دیوید فینچر).

استایل برد پیت

4. یازده یار اوشن (2001)

در سال 2001 ، پیت با فیلم 11 یار اوشن به عنوان یک استعداد هالیوودی در لیست A به سوپر استار بین المللی تبدیل شد. پیت با عنوان Rusty Ryan بازی می کند ، در کنار Danny Ocean (جورج کلونی). مرد دست راستی اوشن ، رایان بر عملیات نظارت دارد و (همانطور که در ادامه مشخص شده است) قلب واقعی تیم است. رایان اغلب در لباس های توری ، پیراهن های یقه باز ، کفش ها و لباس های متناسب با آن و تقریبا همیشه با یک غذای فست فود در دست دیده می شود. پیراهن یقه کوبایی و کت و شلوار سفید که او در لاس وگاس می پوشید. خوش تیپ و خوش ذوق و سخاوتمندانه ، رایان را به خاطر لباسهای شلوغ و رفتارهای خاصش و با وجود تمایلات گوناگون که با ماهیت شناختی او مغایرت دارد، می شناسند.
استایل برد پیت در فیلم 11 یار اوشن
عینکی با ابهت در زمان خود ، جدای از آن سه ترند در استایل پیت به چشم میخورد که هنوز هم با قدرت در استایل های جذاب و محبوب جای دارند. از یقه های باز و بلند کت او ، پیراهن یقه کوبایی و ترکیب رنگ های پاستلی که اجزای ماندگار و مهم استایل برد پیت در این تصویر هستند.

5. قاپ زنی (2000)

فیلمهای Guy Ritchie تمایل به جدل دارند. با این حال ، فیلم های او از نظر ساختاری بسیار شبیه به هم هستند و اولین موفقیت داخلی وی به دلیل نزدیک بودن به فیلم های اول خود یعنی قفل ، سهام و دو بشکه سیگاری تقریباً مورد انتقاد واقع شد. با محوریت یک گروه متنوع در خیابانهای پشتی لندن ، با محوریت داستانهای درهم تنیده سارقان ، گنگسترها ، همه انگیزه ها و جاه طلبی های شخصی خود را دنبال می کنند. در حالی که هیچ رهبر مشخصی وجود ندارد ، میکی اونیل (برد پیت) به وضوح مرکز عاطفی فیلم است. بوکسور مهاجر و افسانه ای ایرلندی! تا آنجا که به کمد لباس او مربوط می شود ، قاپ زن جایگاه خاص خود را دارد. در کنار پیراهن های راه راه ، کاپشن های چرمی ، جواهرات زیادی از طلا، یک کت خوش پوش فراموش نشدنی وجود دارد. با وجود وضعیت مالی ناچیز و نامشخص او ، لباس اولی منعکس کننده مردی است که به نظر می رسد قابل توجه و متناسب با افسانه بوکس در پس کوچه های محه های خلافکاران باشد.
استایل برد پیت

6. آقا و خانم اسمیت (2005)

با نادیده گرفتن فیلمنامه در ژانر کلاسیک جاسوسی ، آقای و خانم اسمیت در مورد رابطه ی جان (برد پیت) و جین اسمیت (آنجلینا جولی) ، به عنوان یک زوج طبقه متوسط ​​با ظاهری مبهم و حیرت انگیز است، که 5 یا 6 سالی از ازدواجشان رنج می برند. در واقعیت ، جان و جین بی خبر از همدیگر قاتلان قراردادی هستند که در آژانس های رقیب کار می کنند و دو نفر از بهترین ها در این زمینه هستند. هنگامی که زوج به هدفی یکسان گمارده می شوند ، راز یکدیگر را فاش شده می یابند و به هر کدام سپرده می شود تا دیگری را از بین ببرد (همسر خود). عمدتاً سکانس های اکشن و احساسی بین پیت و جولی به سمتی حرکت کرد و شروع شکافی بین پیت و همسر اولش جنیفر انیستون بود. جدایی از زندگی عاشقانه ، که نزدیک به 13 سال بین این دو ستاره دوام داشت. هرچند که لباس ها به اندازه کافی نرم و صاف نیستند ، قاب باریک عینک آفتابی پیت (که در طول فیلم توسط او استفاده شده است) الهام بخش مردان برای خرید مدلهای مشابه بود. رویارویی نهایی در یک فروشگاه کالاهای ورزشی ، جائیکه جان (برد پیت) یک آستین بلند ، شلوار باری ، جلیقه ضد گلوله و عینک آفتابی پوشیده. آقای و خانم اسمیت جدا از تعریف شدن به عنوان یک فیلم شیک، سالها یکی از قدرتمندترین و جذاب ترین زوج های هالیوود را به هم پیوند زد.
استایل برد پیت

7. قتل جسی جیمز به‌دست رابرت فورد بزدل (2007)

از بین بیش از 80 فیلم وی ، پیت به آسانی اعتراف می کند که سال 2007 ترور جسی جیمز توسط رابرت فورد مورد علاقه اوست. جسی جیمز در مقابل قاتل نهایی خود رابرت “باب” فورد (کیسی افلک) یک فیلم در تاریخ تجدید و اقتباسی از رمانی با همین نام از ران هنسن ، پیت به عنوان یک شرور مشهور بازی می کند. گرچه عملکرد افلک همان چیزی است که توجه ها را جلب کرده است – و نامزدی جایزه اسکار – سبک پیت نیز غیرقابل نادیده گرفتن است. ظاهراً شخصیت تاریخی، به همان اندازه خوش تیپ است ، بدون شک این ویژگی ،کاراکتر پیت را به انتخاب اول کارگردان اندرو دامینیک تبدیل می کند. تمام لباس های سه تکه سیاه او با جلیقه ، پیراهن و چکمه های سنتی کابویی برد پیت، فوق العاده اند. اگرچه زندگی واقعی جیمز در حقیقت به عنوان قاتلی با زندگی وحشیانه بود، اما پیت ابعاد جدید از این شخصیت وی را نمایان کرد. مردی که در طرف اشتباه قانون است ، هنوز هم دارای ارزش هایی است و خانواده ای را که بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار داده است. حتی به عنوان یک قاتل ، جیمز درونگراییِ غیرمنتظره ای دارد و در طول فیلم نمی توانید به تحسین او نپردازید.
استایل برد پیت

بنجامین باتن (2008)

یکی از اجراهای قوی تر برد پیت، در نقش بنجامین باتن در سال 2008 بود ، که طیف کاملی از نامزدی ها را بدست آورد و در دو بخش از 13 بخشی که نامزدی آن را کسب کرده بود ، برنده شد. در حالی که پیت نتوانست جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کند (احتمالاً بهترین شانس وی در بازیگری تا کنون) در دو بخش هنر و لباس برای توانایی های او به وی اعطا شد. فیلم مشهور برد پیت، اقتباسی از داستان کوتاه F. Scott Fitzgerald با همین نام ، در سال 2008 با یک تفسیر مدرن تر است ، تقریباً یک قرن پس از نسخه اصلی. باتن ، که به طور معجزه‌آسایی به عنوان یک مرد 80 ساله در سال 1918 به دنیا آمد ، به طور سنی، معکوس عمر می کند و داستان به دنبال محاکمات و مصائب او در ارتباط با دنیایی است که در واقع او به آن تعلق ندارد. علاقه وی به دیزی ، هنگامی که آنها برای اولین بار یکدیگر را ملاقات می کنند ،در حالی که 7 سال سن دارد ، اما هرچه سن آنها نزدیک تر می شود ، بیشتر و بیشتر عاشق می شوند و کاملاً می دانند که شرایط باتن مانع از همبستگی واقعی آنها می شود. به عنوان یک مرد جوان ، پیت لباسی مانند جنتلمن های دهه 1920،با کلاه بلند بر تن دارد. استایل برد پیت در این فیام یکی از مشهورترین و ماندگارترین تیپ های وی را در دنیای فیلم های هالیوود رقم زد.
استایل برد پیت
سرانجام ، باتن که میانسال است ، زادگاه خود را ترک می کند و در یک کشتی قایقرانی کار می کند. باتن در ادامه داستان قهرمانی های خود در نیروی دریایی تحسین بسیاری را برانگیخت و پس از بازنشستگی به خانه باز می گردد تا با دیزی ازدواج کند. این بخش میانی فیلم است که در آن واقعاً پیت می درخشد ، روی یک موتور با کت بایکر چرمی کاملاً شبیه به استایل های دهه 50. موفقیت استایل برد پیت در نقش باتن در این فیلم بیشتر از یک داستان دلچسب این فیلم، نشان می دهد که یک لباس ، در هنر و بخش تجسمی فیلم برای زنده ماندن و ماندگاری آن چه نقشی دارد.

حرامزاده‌های لعنتی 2009

حرامزاده های لعنتی، ششمین فیلم کارگردان مشهور، کوئنتین تارانتینو ( و همکاری او با برد پیت ) است. این فیلم با تاریخ متناوب جنگ جهانی دوم ، روی دو تلاش جداگانه اما در هم تنیده (و در نهایت موفقیت آمیز) برای ترور آدولف هیتلر متمرکز شده است. در حالی که یکی از طرح ها روی ملانی لارن، یک یتیم فراری یهودی که تمرکز دارد ، تمرکز دیگر روی نیروی ویژه با نام “Basterds” ، یک گروه شبه نظامی که متشکل از سربازان نخبه یهودی-آمریکایی است، که سربازان آلمانی را با خشونت و وحشیگری ناآرام می کنند. در حالی که لباس برد پیت در این فیلم به عنوان نمونه ای از سبک های نظامی قرن میانی است ، اما ظاهری که در این فیلم به یاد می ماند ، ژاکت تاکسیدو سفید پیت است که در طول فیلم و در پیش نمایش پوشیده شده بود. در حالی که ستاره واقعی فیلم سرهنگ کریستف والتز هانس لاندا است ، راین (پیت) به عنوان یک عامل تغییر اضافه می شود.
هیچکسی سکانس ماندگار برد پیت در مقابل کریستف والتز در یک تاکسیدوی سفید زیبا را فراموش نمی کند. سکانسی نفس گیر، جذاب و خنده دار که تنها از شخصی نظیر تارانتینو بر می آید.
استایل برد پیت

مدل موهای برد پیت

مدل موی براد پیت همواره متناسب با ظاهر بی نقص و استایل های عالی اوست. موهای کوتاه یا بلند ، یک سر تراشیده شده و یا هرچی! تفاوتی نمی کند او همواره بهترین را برمی گزیند. در هر حال یکی از جذاب ترین افراد مشهور هالیوود به حساب می آید. از فیلم های تروی و خشم و باشگاه مبارزه تا استایل های موی او در فرش قرمز و رویداد های سینمایی و غیره او انواع استایل های مو را به نمایش گذاشته ، در ادامه به بررسی استایل های خاص مو های برد پیت می پردازیم.
استایل برد پیت

موهای بلند برد پیت

احتمالاً پیت با موهای بلندش بیشتر شناخته شده است ، در حالی که بسیاری از مردان در تلاشند تا از این سبک آزاد و خوش تیپ او به عنوان یک الگو بهره ببرند.

موهای بلند صاف کاملاً ارزش دردسر بیشتر را دارند، به خصوص اگر موهایی سالم و بلوند داشته باشید. برد پیت از سال 2000 میلادی، بعد از اینكه از مو های كوتاه خود فاصله گرفت ، این استایل موی بلند را امتحان کرد و سپس آن را بیشتر به عقب كشید و با ریش ست كرد ، كه باعث ایجاد ظاهری ناهموار و طبیعی شد.
استایل برد پیت

مدل موهای کوتاه برد پیت

مدل موهای کوتاه پیت به همان اندازه مو های بلند وی، مرسوم و تابع مد روز، و مردانه بوده است. هنگامی که پیت برای اولین بار در دهه 90 به شهرت رسید ، با انواع مدل مو های کوتاه ظاهری نمادین را در میان مخاطبان یافت.
به عنوان مثال ، در طول نقش مشهور خود، در باشگاه مبارزه، موهای برد پیت، سبکی کوتاه و تیز داشت که کاملاً زیبایی شخصیت او را تکمیل کرد. دقت داشته باشید که مو های تند و تیز می تواند ظاهر شما را شیک نگه دارد و با کمترین زحمت و مواد آرایشی، شما را به استایل موی دلخواهتان برساند. مو های کوتاه پیت با بغل های کوتاه تر یا محو، اصولا جذاب تر جلوه می کند و محبوبیت بیشتری نیز دارد.

استایل برد پیت

مدل مو های تراشیده برد پیت

مدل تراشیده موی برد پیت جلوه ای از ظاهر زیبا و ناهموار است. پیت با ایفای نقش مشهور خود با همسر بعدی اش ، آنجلینا جولی در آقای و خانم اسمیت ، پیت یک ظاهر ساده را به تصویر کشید تا شخصیت مخفی خود را در این فیلم بیان کند. این مدل مو به همان اندازه ساده است و نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد.
برخی می گویند که این صورت خیلی سنگین بود ، اما برخی معتقدند ظاهرش مردانه به نظر می رسید. به هر حال شکی نیست که این مدل موهای برد پیت به زیبایی و قدرتمندی بقیه ی مدل مو هایش نیست. اما از طرفی حس ماندگاری و شناخته شده ی این مو ها به دلیل کاراکتر آقای اسمیت در فیلم مشهور او، انکار ناپذیر است و همچنان در بین طرفداران محبوب است.

استایل برد پیت

مدل موی خشن برد پیت

مدل موی دیگر برد پیت که در عکس زیر می بینید، در فیلم خشن برای اولین بار به نمایش درآمد. در این فیلم ، پیت مدل موی کلاسیک با بغل های محو و در قسمت بالایی بلند و تیز داشت که جذابیتی متفاوت به شخصیت او بخشید. با داشتن موهای تراشیده در بغل و موهای بلند تر در قسمت بالایی ، ظاهر مدرن با کنتراست بالا را جلوه می دهد. در مجموع می توان این مدل موی برد پیت را نسبت به همه ی مدل مو های دیگرش، متمایز تر دانست. برد پیت با این مدل مو کاملا چهره ای جدید برای خود ساخت.

استایل برد پیت

مدل های ریش برد پیت

در ادامه جزییات صورت برد پیت در استایلش ، مدل های ریش او را نباید از یاد برد. این که آیا او ریش کوتاه را ترجیح دهد یا کامل و پرپشت تر ، پیت بسیار هوشیارانه آن را با مدل موهایش هماهنگ می کند. در زیر می توانید به مشاهده ست های ریش برد پیت با مدل موهایش بپردازید.

مدل های ریش برد پیت

اینستاگرام برد پیت

اگر می خواهید استایل های برد پیت را در اینستاگرام دنبال کنید باید بگویم او هرگز حساب کاربری نداشته و شاید همین خاص بودن او را در میان سلبریتی ها دو چندان می کند. با این وجود فن پیج (صفحه ی طرفداران) او به تعداد فراوان یافت می شود و این موضوع نشان از محبوبیت قابل توجه وی دارد.

استایل برد پیت در فیلم روزی روزگاری در هالیوود در کنار لئوناردو دی کاپریو

چندمین همکاری برد پیت با تارانتینو در فیلم روزی روزگاری در هالیوود رقم خورد، یک فیلم در ژانر کمدی-درام به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو. از سال 2017 که اخبار ساخت این فیلم منتشر شد همه بی صبرانه منتظر دیدن دو سوپر استار جذاب و خوش استایل یعنی برد پیت و دی کاپریو در کنار هم بودند.

فعلا (در زمان انتشار این مطلب، فیلم اکران نشده. باید صبر کرد و دید این ستاره خوشتیپ هالیوود چه استایلی در این فیلم دارد).

استایل برد پیت در فیلم روزی روزگاری در هالیوود

بررسی استایل برد پیت در فرش قرمز فیلم روزی روزگاری در هالیوود

پیت با تاکسیدو مشکی و پاپیون در استایلی سیاه و سفید رسمی به روی فرش قرمز کن رفت؛ در استایلی تقریبا همسان با دی کاپریو که یک هماهنگی خاصی در استایل این دو به چشم می خورد.

استایل برد پیت

استایل برد پیت در فیلم روزی روزگاری هالیوود (+به روز رسانی شد)

کلیف بیشتر روزهای خود را در حال رانندگی در اطراف لس آنجلس یا درگیری می گذراند ، و مطمئناً پتانسیل پوشیدن لباس های راحتی را دارد. این لباس کاریزماتیک هاوایی زرد ، رنگ محو تیشرت Champion ، شلوار جین و چکمه های خسته ، یک احساس محبوبیت خاصی نسبت به پوشش او ایجاد می کند.
استایل برد پیت
پیراهن هاوایی زرد رنگ برد پیت با طرح نخل حس یک تابستان گرم را تداعی میکند
استایل برد پیت
تیشرت سفید چاپی چمپیون، یک استایل راحت برای شخصیت پیت در فیلم
استایل برد پیت
چکمه دو دکمه هاردسل
استایل برد پیت
عینک آفتابی 60 میلی متری پولارایزد Aviator
استایل برد پیت
شلوار جین فیت لیوایز
استایل برد پیت
کمربند چرمی هولمز

قد ، وزن و سایر مشخصات ظاهری برد پیت

شاید برای هرکسی حتی شما هم جذاب باشد مشخصات ظاهری برد پیت را از قد و وزن تا دیگر آیتم ها را بدانید. یکی از خصوصیات موثر و غیر قابل انکار در استایل برد پیت که او را به عنوان جذاب ترین مردان دنیا مطرح می کند مشخصات ظاهری و فیزیکی اوست. دور کمر برد پیت 84 سانتی متر و دور سینه او 109 سانتی متر است که با قد 180 سانتی متری او یک استایل ایده آل و بی نقص را می سازد. وزن پیت 78 کیلوگرم است که به نظر او به خوبی وزن خود را با قد و سایر مشخصات فیزیکی اش هماهنگی دارد که دلیل اصلی آن رژیم غذایی و ورزش اوست. او به خوبی در فیلم هایش با کاهش و افزایش وزن و هیکل به خوبی نشان داد که علاوه بر بازیگری استعداد بسیار خوبی در تغییر سایز و وزن خود دارد. چشم های آبی و موی بلوند پیت مشخصه های مشهور او در چهره استخوانی و زیبایش است.

استایل برد پیت

برد پیت یک بازیگر فوق العاده محبوب است که نه تنها به دلیل بازیگری با استعداد در پرده سینما ، بلکه به دلیل زندگی شخصی درست و منظمش همچنان یک چهره ایده آل و جذاب محسوب می شود. این ستاره از قد متوسطی برخوردار بوده و دارای ساختار بدنی ورزشی است.
برد پیت در اوکلاهما متولد شد ، جایی که اوایل سال های تحصیلی خود را در کنار پدرش ، صاحب که یک شرکت حمل و نقل بود و مادر و دو خواهر و برادرش گذراند. برد پیت قرار نبود بازیگر شود ، او روزنامه نگاری را فرا گرفت و مرد جوان به ورزش علاقه بسیار زیادی داشت. او به تمرین گلف و شنا می پرداخت و به بازی تنیس علاقه بسیاری داشت، بنابراین ورزش بخشی جدایی ناپذیر از زندگی برد بود و به همین دلیل است که همواره می توانست با یک بدن جذاب به خود ببالد حتی اکنون که در 55 سالگی است. حالا برد پیت بازیگر میانسال است، اما او محبوب بوده و برنامه شلوغی دارد. برای یک بازیگر ضروری است که متناسب بماند و او تمام تلاش خود را می کند تا این تناسب اندام ایده آل را حفظ کند.

استایل برد پیت

برنامه ورزشی و تغذیه برد پیت

برد پیت در هفته، 6 روز تمرین می کند و یک روز مرخصی اوست. وی در هر هفته 4 تمرین قدرتی و دو تمرین هوازی دارد. البته این ستاره به یک رژیم غذایی دقیق ادامه می دهد. او پروتئین را در جیره غذایی خود قرار داده و کربوهیدرات را کاهش می دهد. برد پیت روز خود را با 6 سفیده تخم مرغ ، یک کاسه بزرگ جو دو سر و یک مشت کشمش شروع می کند. سپس برد برای ناهار برنج با سبزیجات و دو سینه مرغ آب پز پخته می خورد. برای شام ، برد پیت ماهی کبابی یا مرغ کبابی شده استفاده می کند. او یک کاسه بزرگ سالاد سبزیجات را به غذای خود اضافه می کند. شاید به همین دلیل است که روال ایده آل تغذیه و ورزش او اینگونه است و همواره این چنین جذاب و خوش تیپ به نظر می رسد.

بهترین استایل های برد پیت

از دهه 90 برد پیت می داند که چگونه بی دردسر ظاهر پسر بد هالیوود را نمایان سازد. او ظاهر های یکپارچه خود را با مو های بلوند متمایل به عقب ، کاملاً مطابقت می دهد.

استایل برد پیت در دهه 90

برای اکثر طرفداران برد پیت، او و استایل منحصر به فردش، در دهه 90 ماندگارترین و محبوب ترین چهره را در طول تاریخ فعالیت‌اش بر جا گذاشت. برد پیت بعد از تلما و لوییز در 1991 ، توجه مردم را به سرعت جلب کرد. شلوار جین آبی روشن همیشه یک عنصر کلیدی و در عین حال یک عنصر همه کاره در استایل برد پیت است ، و در تصاویر فرش قرمز او بسیار به چشم می خورد. برای یک سوپر استار همه چیز ، ترکیب کردن و تطبیق دادن لباس ها و موها است. کسی که به خوبی استایلی مطابق شلوار جین می سازد بدون شک برد پیت است.
استایل برد پیت
وقتی در دهه 90 همه احتمالاً پیراهن های طرح دار را کنار می گذاشتند ، برد پیت پیراهن قهوه ای تیره آستین دار را به تن دارد و با شلوار جین آبی اش ترکیب می کند. این استایل با موهای بلند او بسیار زیباست.
استایل برد پیت

استایل برد پیت در دهه 2000

ورود به دهه 2000 نه تنها باعث شد که شاهد برهم خوردن رابطه برد پیت با جنیفر انیستون و شروع رابطه جدید او با آنجلینا جولی ،بعد از همبازی شدنش در فیلم آقا و خانم اسمیت باشیم، بلکه باید شاهد نمایش یک چهره جذاب در تروی هم باشیم.
این ظاهر، ناهمواری بیشتر و تیزتری به ظاهر آمریکایی اش می بخشد. مو های تراشیده که نشان داد پیت می تواند با هر مدل مویی استایل ایده آلش را بسازد.
استایل برد پیت
وقتی برد پیت پدر شد ، به جهانیان و هالیوود نشان داد كه وقتی شمابه عنوان یك پدر کمی دست و پایتان بسته است، فقط به یك پیراهن سفید و شلوار جین ساده نیاز دارید تا ظاهری مینمال و زیبا داشته باشید. وی برای تکمیل استایلش یک کلاه لبه دار و یک جفت عینک آفتابی که اکسسوری محبوبش است را اضافه کرده تا زیبایی ظاهریش را این چنین دو چندان کند.
استایل برد پیت
احتمالاً یك کت سفید در هنگام شركت در یك رویداد بهترین وضعیت استایل ممکن نیست ، اما برد آن را به یكی از نمادین ترین استایل ها تبدیل کرده ، كه نه تنها به مردان کلاسیک دوره طلایی هالیوود ادای احترام می كند ، بلكه می تواند یک ترکیب بی نظیر با فرش قرمز مراسم بسازد. او حتی همین استایل موهای مدرن را با این استایل کلاسیک ترکیب کرده و با تناقض رنگی شلوار و کفش مشکی با کت سفید یک تم رنگی بی نظیر را به نمایش بگذارد.
استایل برد پیت
برد پیت یکی از معدود افرادی است که تقریباً می تواند یک تی شرت سفید ، شلوار جین با ست چکمه سفید بپوشد و این چنین زیبا به نظر برسد.
استایل برد پیت
برد پیت در سی و یکمین جشنواره سالانه فیلم کن در تاریخ 22 می 2019. پیت با این کلاه لبه دار کلاسیک که پیت به آن علاقه زیادی دارد به همراه شلوار کتان شل و پیراهن ، در یک هماهنگی، مشکی خاکستری روی فرش قرمز کن مانند همیشه می درخشد.
استایل برد پیت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید