توکیو 2020

استایل های خیابانی 2020 هفته مد توکیو

نوبتی هم که باشه نوبت بررسی هفته مد توکیو 2020 برای استایل های خیابانی منحصر به فردش فرا رسیده. هفته مد 2020 استایل های خیابانی توکیو پس از کت واک هایش به نمایش درآمد و اسریت استایل های امسال نیز حرف های فراوانی برای گفتن داشتند. با مطلب امروز پارچی همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر بهترین های آن.

اگر نمی دانید استایل خیابانی چیست توصیه می کنیم پیش از دیدن استایل های خیابانی توکیو 2020، مطلب اختصاصی پارچی درباره استریت استایل را بخوانید: از نحوه پیدایش و تاریخچه آن تا نحوه برگذاری و تاثیراتش بر دنیای مد و فشن.

سامورایی ها امسال چه ترندهایی آوردند؟

استایل های خیابانی توکیو 2020 ، هم تا حدودی پر از جزئیات بود و هم گاهی در برخی موارد سیلوئت محور بود و طرح‌ های کلی آنها فوق‌العاده به نظر می رسیدند.
آنچه که منتقدین همیشه درباره هفته مد توکیو می گویند این است که استایل های خیابانی ژاپنی‌ ها در این هفته مد مشهورشان، ترند ها را پیشاپیش برای طراحان تعریف می کنند. بر خلاف آنچه که تاکنون از ژاپنی ها دیده ایم، استایل های امسال در نگاه اول ماکسیمال به نظر می رسیدند. هرچند با کمی دقت می توانستیم رگه هایی از مینیمالیسم ژاپنی را در آنها ببینیم. اگر به مینیمالیمسم و بخصوص از جنس ژاپنی آن علاقه دارید، مطلب زیر را از دست ندهید.

استایل خیابانی توکیو

فشن توکیو 2020
استایل خیابانی توکیو 2020

… برخلاف همه جای دنیا، در توکیو، ساکنان این شهر و خوشتیپ هایش هستند که ترند ها را ایجاد می کنند و طراحان برندهای مختلف آن ها را ادامه می دهند…

دیگر سخن را کوتاه و شما را دعوت می کنیم که از این استایل های زیبا لذت ببرید. لازم به یادآوری است که عکس های استریت استایل های 2020 توکیو توسط عکاس ویژه استایل های خیابانی  Kenta Iriguchi گرفته شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 6 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید