ادوپرفیوم شنل

معرفی بهترین عطر های مردانه ؛ لازمه جذابیت یک جنتلمن

برای یک مرد جذاب قطعا عطر مناسب یک آیتم حیاتی و بسیار مهم محسوب می شود، البته همواره برای بسیاری از مردان یافتن بهترین عطر ایده آل به عنوان یک دغدغه است. در این مطلب پارچی قصد داریم به معرفی جذاب ترین عطر های مردانه بپردازیم. پس اگر به دنبال یافتن یک عطر عالی برای خود یا برای مرد ایده آلتان می گردید، تا انتها همراه ما باشید. این نکته را نباید از یاد برد که به دلیل اهمیت عطر در بیان شخصیت و جذابیت یک فرد نباید این آیتم مهم را دست کم گرفت و با بی تفاوتی به سراغ آن رفت.

ادکلن گیلتی گوچی

  • رایحه ای تمیز و با طراوت
  • تمام طول روز باقی می ماند
  • مناسب برای استایل های معمول
با نزدیک شدن به ماه های تابستان ، قطعا شما به دنبال عطر و بوی سبک ، تازه و تمیز می گردید. بیشتر از آن نگران نباشید ، زیرا جدیدترین عطر های گیلتی گوچی ( Gucci Guilty Eau )، ادکلن ماندگار را به مردان می دهد که مناسب برای فعالیت ها در هوای نسبتا گرم تابستانی است ، که به جای بوی بد و کسل کننده ای که می تواند نتیجه آن باشد خوش عطر بمانید و لذت ببرید.
رایحه با طراوت لیمو ، ترنج و شکوفه نارنج همان چیزی است که به این ادکلن عطر تازگی می بخشد ، که اکثریت آن را دوست دارند.
مناسبت: به طور کلی این عطر برای ماه های بهار و تابستان بهترین است. همچنین لازم به ذکر است که این عطر ها را در دسته یونیسکس قرار می دهند (مشترک برای خانم ها و آقایان، بیشتر بخوانید: یونیسکس چیست و استایل آن به چگونه است؟) ، زیرا سبک این ادکلن متناسب و جذاب برای زنان و مردان است. قیمت این کالا برابر با سایر عطرهای گوچی است ، که جای توضیح بیشتر ندارد که گوچی یک برند لوکس و گران قیمت است پس اگر به دنبال تهیه آن هستید باید بودجه ای کافی به آن اختصاص دهید.
عطر گوچی بهترین عطر مردانه

ادکلن اونتوس کرید

  • رایحه ای غنی و میوه‌ای
  • رایحه بی‌نظیر به که به جذابیت شما کمک می کند
  • نیاز به استفاده زیاد ندارد
از بهترین عطر های مردانه با رایحه ای بسیار منحصر به فرد ، جسورانه و به یاد ماندنی که مدت زمان طولانی دوام دارد. اگر می خواهید مورد توجه باشید ، این ادکلن لوکس با هر برچسب قیمتی ارزشش را دارد.
اگر به دنبال دوام و ماندگاری هستید ، باید اونتوس کرید (Creed Aventus Fragrance ) را امتحان کنید. رایحه آن، ترکیبی از آناناس ، توت سیاه و عنبر است.
هر زمان خواستید می توانید از آن استفاده کتید، در دفتر یا در جمع.
لازم به یادآوری است که این ادکلن گران ترین عطر در بین لیست امروز ماست ولی هرطوری حساب کنید، ارزشش را دارد!
اونتوس کرید بهترین عطر مردانه

اینتنس مردانه جیمی چو

  • رایحه بسیار ملایم
  • مردانه و جذاب
  • رایحه ای ترکیبی، با جزییات شگفت انگیزی از خربزه و فلفل
با وجود این ادکلن که به آن لقب “اینتنس” (به معنی قوی و سخت) داده می شود ، مشتریان در واقع بخاطر ماهیت دلپذیر و جذاب بودن آن ، آنرا ترجیح می دهند. مشتریان همچنین درباره این که این عطر چقدر مردانه و جذاب است ، تا آنجا پیش می روند که آن را ” زن کُش ” می نامند! قطعا در لیست بهترین عطر های مردانه باید آنرا در نظر داشته باشید.
رایحه آن ترکیبی جالب از اسطوخودوس و عسلهای تازه ، روغن داوانا و فلفل سیاه تند و لوبیای تونکا است ، که مشتریانی بسیاری برای خود دارد .
این رایحه تقریباً همه کاره است ، بنابراین باید بتوانید این را در هر کجا و هر زمان که بخواهید استفاده کنید. در حالی که رایحه خربزه تابستانی در آن وجود دارد ، فلفل سیاه و لوبیای تونکا در ترکیب با آن باعث تازه شدن مزاج می شود.
داشتن یک رایحه جدیدتر ، باید انتظار قیمتی سنگین را برای آن داشته باشید. با این حال ، شما می توانید چیزی مانند آن مثلا شنل بلو (Chanel Bleu) را ارزان تر پیدا کنید ، زیرا بسیاری معتقدند مشخصات یکسانی را دارند.
اینتنس جیمی چو بهترین عطر مردانه

اسپری ادو تویلت ایو سن لوران

  • تعادل كامل بین طراوت و قدرت
  • قدرت ماندگاری عالی
  • عطر مردانه ای که بیش از حد خشن و سخت نیست
این ادکلن که در سال 2017 توسط خانه طراحی ایو سن لوران عرضه شد، برای نسل جدید، با هدف ارائه چیزی جدید و متفاوت ایجاد شده و روح جوانی را به خود جلب می کند.
رایحه ای از آلدهیدهای سفید ، ترنج ، لیمو ، آناناس و زنجبیل را در خود جای داده، با رایحه پایه گل مریم ، شمعدانی و بنفشه ، کهربا ، عود، صنوبر و مشک سرو.
این عطر را برای مناسبت هایی نظیر مهمانی های شبانه و یا اوقات فراغت توصیه می کنیم.
قیمت آن نسبت به سایر عطر های این لیست، معقول تر است.
ادوتویلت ایو سن لوران بهترین عطر مردانه

آکوا د جیو ، آرمانی

  • رایحه چوبی و معطر
  • عطر مردانه شگفت انگیز
  • قیمت عالی
آقایان حس و بوی مردانه آنرا بسیار دوست دارند اما به نظر نمی رسد زنان هم به همان اندازه از آن لذت ببرند. اگر به دنبال هرگونه مناسبت خاص ، و یک رایحه چوبی ، تقریباً مانند تنباکو هستید ، حتماً این ادکلن را امتحان کنید.
رایحه برتر ترنج ، رایحه های دریایی ، گریپ فروت ، لیمو ، گلابی و سیب با شمعدانی ، اسطوخودوس و رزماری به هم پیوند خورده اند. با کمی رایحه لوبیا تونکا و چوب کهربا.
برای هر مناسبت ، چه روز یا شب ایده آل است و در هر زمان از سال می توان از آن استفاده کرد.
شاید پایین ترین قیمت را در لیست ما نداشته باشد اما با توجه به کارایی آن می توان گفت یکی از ایده آل ترین قیمت ها را داراست.
عطر آرمانی بهترین عطر مردانه

ادو پرفیوم بلو ، شنل

  • رایحه ای تازه ، تمیز و عمیق
  • بسیار مورد پسند
  • درجه یک و جذاب
از بهترین عطر های مردانه باید به ادو پرفیوم بلو شنل اشاره کنیم. این عطر سنتی اشاره ای به چیز خاصی دارد ، که می تواند برای همسرتان بسیار جذاب باشد . اگر به دنبال چیزی هستید که عطر و طعمی دوست داشتنی از شما به جای بگذارد و در عین حال نمی خواهید بیش از اندازه تند باشد ، این ادکلن مناسب شماست.
رایحه بلو شنل ترکیبی تحریک کننده از مرکبات و چوب است. این ترکیب قدرت طعم دهنده گریپ فروت و قدرت یک توافق معطر با کمی رایحه چوبی سدر خشک است. چوب صندل جدید کالدونیایی با آن دنباله ای گرم و حساس می بخشد. قدرت و ظرافت در کنار هم.
با رایحه ای بیشتر شبانه ، اما می تواند برای روز نیز مناسب باشد ، هر چند که می توان گفت برای یک استایل اداری شاید زیاد مناسب نباشد.
قیمت آن به نسبت بالاست که قطعا برای برند شنل چندان تعجب آور نیست.
ادوپرفیوم شنل بهترین عطر مردانه

ادو پرفیوم سووژ ، دیور

  • سبک ، تازه و تمیز
  • قدرت ماندگاری عالی
  • بسیار رسمی
سووژ (Sauvage) دیور  ، جذاب ، مرموز و رمانتیک است که رایحه تازه ای از عطر Dior را ارائه می دهد.
انتظار دارید عطرهای دیور Dior نشانی از ترنج ، فلفل سیچوان ، اسطوخودوس و امبروکسان داشته و با طعم های ترش ، گرم و شرقی بادیان ستاره ای ، جوز هندی و وانیل پاپوا غنی شده باشند.
با الهام از ارامش شب و زمان جادویی گرگ و میش.
کمی گران قیمت است اما بسیاری می گویند ارزشش را دارد.
سووژ دیور

ادو تویلت اروس ، ورساچه

  • رایحه ای محرک و جذاب
  • عالی برای هر مناسبت و زمانی
  • حسی کاملا متعادل
مانند تمام محصولات فراگنس ورساچه (Versacefragrances) ، این نمونه تقریبا مردانگی و نیرومندی را بیان می کند. رایحه ای مناسب برای هر مناسبت. قطعاً یکی از مردانه ترین نمونه های موجود در لیست ما است.
رایحه ارووس ورساچه عطری پر جنب و جوش را با رایحه های برتر از برگهای نعنا ، سیب سبز و پوست لیمو به شما می دهد. حاوی رایحه های ترکیبی آرام از حبوبات تونکا ، کهربا ، شمعدانی ، وانیل ، سرو ، وتیر و خزه بلوط در آن جمع شده است.
نام این ادکلن که از اروس ، خدای یونانی عشق ، الهام گرفته است ، شور و اشتیاق و هیجان بی حد و حصر را می رساند. این ادکلن برای استفاده در تابستان بسیار مناسب است. با این حال ، تقریباً برای هر مناسبت به اندازه کافی ظریف و متناسب بوده ، بنابراین می توانید آن را برای محیط کار یا در یک روز عاشقانه مورد استفاده قرار دهید.
قیمت آن برای 100 میلی لیتر ، اصلا ارزان نیست، اما داشتن این ادکلن با چنین قدرت ماندگاری بسیار عالی است. گفته می شود ، شما بعد از تجربه اش، بیشتر از یکبا آنرا می خرید.
ادو تویلت اروس ، ورساچه

ادو تویلت وویاژ ، ناتیکا

  • رایحه ای تازه و آبزی
  • ایده آل برای هوای گرم
  • قیمت بسیار عالی
این عطر ساده متناسب برای آفتاب ساحلی است ، که می خواهد یک رایحه سبک و تقریبا آبزی داشته باشد تا بتواند شما را در طی یک روز طولانی در گشت و گذار همراهی کند. محصولی از یک برند معروف با موادی با کیفیت و در عین حال قیمتی بسیار مناسب.
رایحه ای مانند هوا ، سبک و تازه، مشخصاتی که با این محصول همراه هستند. تمام جزییاتی که با هم ترکیب می شوند تا احساس آبزیان را به ارمغان آورند.
این قطعاً چیزی است که شما در طول تابستان ، هنگام تعطیلات آن را استفاده می کنید. قیمت آن همان طور که گفتیم کاملا مناسب برای شما است.
وویاژ ناتیکا

سداکتیو ، گس

  • حسی مانند هوای تازه
  • ملایم و لطیف
  • رایحه ای پیچیده تر از نسخه های غیر آبی
  • معتبر با قیمتی مناسب و عالی

عطر و بویی بسیار دلپذیر و ظریف که تقریباً در هر شرایطی ممکن است کاربرد داشته باشد. سداکتیو هوم بلو (Seductive Homme Blue) از گس Guess که برای مردان جذاب ، کاریزماتیک در نظر گرفته شده است از رایحه های معطر ، چوبی تشکیل شده است. این نسخه نسبتاً جدیدی از برند گس است اما تا به اینجا زنان را به شدت جذب خود کرده است. رایحه هایی مثل شیر هل ، پالپ نارنگی ، فلفل صورتی ، ارکیده وانیل ، برگ بنفشه ، نعناع هندی ، چوب صندل ، کهربا و مشک در آن وجود دارد.

دیگران درباره آن چه نظری دارند؟ بوی خیلی ملایم که به هیچ عنوان بیش از حد قوی نیست.
درباره ارزش آن باید گفت عطری عالی با قیمتی عالی را برایتان به ارمغان می آورد.
سداکتیو گس

جنتلمن اونلی ابسولوت ، جیونچی

  • عطر و بوی تند خاکی
  • مناسب برای هوای سرد
  • تجسم پختگی
جنتلمن اونلی ابسولوت جیونچی ، نماینده ادای احترامی است به جنتلمن کلاسیک جیونچی. با الهام از مد روز ، این ادکلن برای هر کسی که به دنبال نشان دادن ظرافت خود است ، عالی است.
با استفاده از این ادکلن ، یک ترکیب رایحه چوبی و شرقی را خواهید داشت. یک عطر تند است از یک گروه سه گانه از ادویه جات ترش، از جمله جوز هندی، دارچین و زعفران. با حس ترکیبی از چوب صندل و وانیل ، اساس و پایه ای قوی برای این ادکلن فراهم می کند. یک عطر ایده آل در لیست بهترین عطر ها برای مردان که
برای هر روز یا شبی کاملاً مناسب است ، اما قطعاً برای پاییز و زمستان مناسب تر است.
قیمت آن در مقایسه با سایر محصولات این لیست متوسط است.
جنتلمن جیونچی

لانویت دی الهوم ، ایو سن لوران

  • رایحه ای نرم و شیرین
  • بسیار تند نیست و در عین حال احساس آرامش می بخشد
  • جذب کننده برای مردان
یکی از بهترین عطر های مردانه لانویت دی الهوم ، ایو سن لوران است. ما فکر می کنیم این ادکلن در تمام سال می تواند کاربرد داشته باشد. ، هر زمان که بخواهید می توانید همگان را تحت تاثیر عطر خود قرار دهید. این عطر بسیار جذب کننده است. این عطر ایو سن لوران باعث تعادلی متناسب بین طعم نرم و شیرین می شود و در عین حال عطر و طعم کاملاً مردانه ای به همراه دارد. این عطر تقریبا همه کاره است، ابتدا رایحه تند هل حس می شود ،سپس طعم شیرین ترنج از آن به مشام می رسد. و در ادامه رایحه اسطوخودوس (نرم ، آرامش بخش) آن را دربر می گیرد. آن را هر زمان و هر کجا می توانید استفاده کنید. با توجه به استقبال خوب از این ادکلن ، قیمت آن ایده آل و مناسب برای مشتریان است.
لانویت دی الهوم ، ایو سن لوران

معرفی برند‌های لوکس

در ادامه اگر می‌خواهید انتخاب درست تری داشته باشید، حال چه قصد خرید یکی از بهترین عطر های مردانه را داشته باشید، چه یک لباس یا اکسسوری شیک، داشتن شناخت بیشتر برند های لوکس و سبک طراحی و فضای معنوی حاکم بر هر کدام الزامی به نظر می‌رسد. بخصوص اینکه برای خرید هرکدام بایستی بهای قابل توجهی را بپردازید. در نتیجه مطالب زیر را برای مطالعه‌ی بیشتر به شما مخاطب عزیز توصیه می‌کنم:

آشنایی با مشهورترین برند‌های لوکس دنیای مد

راهنمای تلفظ نام برندها

ویژه‌ی آقایان: استایل رسمی و شناخت درست آن (وقتی قوانین سخت می‌شوند)

درباره‌ی ترکیب رنگ‌ها و ساخت ست رنگی زیبا

شیک بودن را نمی‌توان جعل کرد اما با یک لباس جعلی نیز می‌توان شیک بود (اصول شیک پوشی)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + ده =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید