بهترین کادو لوکس برای خانم ها ؛ چالشی که هر مردی با آن رو به رو است

هدیه ای که به خانم ها می دهید باید حساب شده و هوشمندانه باشد زیرا بیانگر اهمیتی است که او برای شما دارد، پس باید یک کادو بی نظیر باشد. پیدا کردن کادو لوکس مناسب برای خانم ها کار سختی است. برای کمک به شما در یافتن یک الگوی مناسب برای کادو، در پارچی مطلبی را به این موضوع اختصاص دادیم، و این لیست سرآمد لوکس ترین کادو هایی است که می توانید برای یک خانم خریداری کنید. کادو هایی که می تواند بیانگر میزان اهمیت و علاقه شما به او باشد. در اینجا کادو ها را بر اساس دسته بندی قیمتی در نظر گرفته ایم که می توانید بر اساس بودجه خود، از میان آنها انتخاب کنید.

از کادو های لوکس زیر 200 دلاری برای خانم ها شروع می کنیم:

اسپری ادوپرفیوم Pleasures برند استی لادر

اسپری ادوپرفیوم Pleasures برند استی لادر ، مانند یک اکسیر جادویی است که می تواند تمایلات جاه طلبانه فرد را پاسخ دهد. شاید چندان عجیب نباشد، که محصول بسیار پرفروشی است! عطر آن یادآور رایحه ی یک دسته گل از گلهای تازه ،پس از یک باران بهاری است. این عطر بسیار تحریک کننده است و امکان ندارد فرد را تحت تاثیر خودش قرار ندهد.
ادوپرفیوم استی لادر

مجموعه آرایش زیبایی RMS

مجموعه آرایش زیبایی RMS ، دارای پنج ماده ضروری زیبایی ، ملزومات برنز، رژگونه ، هایلایت ، رژ لب و نرم کننده لب در یک کیت ایده آل است. این پالت آرایش دستی که به زیبایی توسط آرایشگر مشهور رزماری سوئیفت ساخته ،و برای دستیابی به ظاهری دلپذیر بسیار ویرایش شده است.
پد آرایشی

شکلات های ولنتاین گادیوا

شکلات های ولنتاین، کلاسیک ترین در بین کادو هاست. هیچ چیز بهتر از طعم خوشمزه و ماندگار بهترین برند های مطرح شکلات نیست. هرچند که بیشتر از جنبه خوشمزگی ظاهر زیبا و جذاب دارند. ارائه آن در یک جعبه لوکس طلایی که با روبان سبز آراسته شده است ، مانند شکلات های گادیوا ،حس فوق العاده ای را به طراف مقابل هدیه می دهد.
شکلات ولنتاین

مجموعه لوازم آرایشی و بهداشتی Aura Botanica

مجموعه لوازم آرایشی و بهداشتی Aura Botanica هدیه لوکس طبیعی مناسبی برای خانم هاست ، که با استفاده از روغن طبیعی نارگیل و آرگان فشرده شده دستی ساخته شده است. مجموعه معطر آن ، شامل یک شامپوی معطر (Bain Micellaire Riche) ، یک نرم کننده سبک (Soin Fundamental) و یک شمع معطر است.
آورا بوتانیکا

رژ لب شنل

شما نمی توانید یک زیبایی کلاسیک را نادیده بگیرید. با یک رژ لب لوکس شنل به رنگ قرمز ، رنگ مورد علاقه خانم ها ، یک کادوی جذاب و دوست داشتنی را به یک بانوی کمال گرا هدیه دهید.
رژ لب شنل

ادوپرفیوم شنل

اگر نمی خواهید در خرید کادو ریسک کنید ، به این عطر کلاسیک بیشتر توجه کنید. ترکیبی تازه و نمادین با رایحه گل های رز ، یاس ، ترنج و نارنج. این ادو پرفیوم از شنل ،ظریف و مجلل برای خانم ها است. این عطر یک گزینه عالی برای ابراز احساسات عاشقانه شما خواهد بود.
ادوپرفیوم شنل

در شرایطی که قیمت برایتان محدود کننده نیست؛ بهترین کادو های بالای 200 دلاری برای خانم ها:

گوشواره های دارسی، کلویی

ست های زیادی برای ولنتاین وارد بازار می شوند. گوشواره های طلای “دارسی” از کلویی با یک ظرافت خاصی همراه است. با مرواریدهای بی عیب و نقص سواروفسکی، یک کادو با ترکیب کلاسیک و مدرن در کنار هم است. این گوشواره ها با هر لباسی، یک استایل لوکس را برای خانم ها به ارمغان می آورد.
گوشواره کلویی

کیف کیت اسپید

برای هدیه لوکس و جذاب زنانه، چه چیزی بهتر از یک کیف شیک؟ کیف کیت اسپید مدل Cameron Street Candace Satchel یک شکل و شمایل کلاسیک را با جزئیات هوشمند ترکیب می کند ،از جیب های بیرونی گرفته تا یک بند دوشی قابل تنظیم. شیک و کاربردی ، مناسب هر سبک ، از شلوار جین اندامی گرفته تا دامن رسمی می تواند با این کیف ست شود.
کیف کیت اسپید

کمربند گوچی

اگر در فضای مجازی زیاد درباره مد و پوشاک جست و جو کنید، قطعا در بسیاری از تصاویر، این کمربند چرمی صاف را که مزین به لوگوی طلایی و جذاب گوچی است دیده اید. کمربند سیاه گوچی برای طرفداران این برند لوکس ایتالیایی، یک لازمه در ست لباس هایشان است. از تاثیر جذابیت آن نمی توان گذشت پس حتما آنرا در لیست گران قیمت کادو هایتان در نظر داشته باشید.
کمربند گوچی

دستمال گردن بالنسیاگا

دستمال گردن لوکس ، جسورانه و مناسب هر زن تابع مد روز است ، که در عین حال در روز های سرد شما را به خوبی گرم نگه می دارد. این دستمال گردن جسورانه را، از مطلوب ترین برند های لوکس مد روز، بالنسیاگا Balenciaga انتخاب کنید. این روسری با نشان های بالنسیاگا ، یکی از اجزای محبوب سلبریتی ها در استایل خیابانی آنهاست.
دستمال گردن بالنسیاگا

مجموعه براش آرایشی جنی پاتینکین

در یک انتخاب شیک او را با یک مجموعه از براش های آرایشی رو به رو کنید. این مجموعه قلم مو از جنی پاتینکین هنرمند آرایشی مشهور است. که آرایش کردن را برای یک خانم به رویایی زیبا بدل می کند. پس اگر می خواهید این حس راحتی و ایده آل را به او هدیه دهید این مجموعه را فراموش نکنید.
براش آرایشی

تیشرت مشهور گوچی

با یکی از پدیده های شبکه های اجتماعی ، یعنی تیشرت ساده ی برند گوچی آشنا شوید. این طراحی جذاب و نمادین گوچی که در لیست مورد علاقه های ما جای می گیرد، برای هر دخترِ تابع مد و به روزی جذاب خواهد بود.
تیشرت گوچی

کیف دستی ایو سن لوران

این کیف دستی که مطمئناً در بین لوکس ترین های لیست ما جای می گیرد. کیفی شیک با یک بند چرمی و طراحی کلاسیک یک نسخه جذاب را از ایو سن لوران به شما معرفی می کند. یک کادو فاخر و ارزشمند است برای یک خانم های با کمالات و شیک پوش.
کیف دستی ایو سن لوران

کیف چرم Emporio آرمانی

این کیف چرم Emporio آرمانی را در لیست انتخاب های به نسبت گرانتان در نظر داشته باشید. این کیف آرمانی ساختاری بسیار راحت داشته و متناسب با فضا و استایل لوکس ساخته شده است. یک افزودنی شیک و کاربردی برای کمد لباس هر زن مدرن. این کیف دارای یک بند شانه و دسته در بالا بوده که به زیبایی در آن تعبیه شده است.
کیف آرمانی

سشوار سوپرسونیک دایسون

سشوار یک وسیله کابردی و جذاب برای هر خانم است. پس چه هدیه ای بهتر از آن. سشوار سوپرسونیک دایسون یک سشوار با تکنولوژی بالاست ، که با کنترل گرما، مضرات یک سشوار را نداشته و در عین حال موها را لطیف و صاف نگاه می دارد. پس اگر به دنبال یک وسیله لوکس و در عین حال بسیار کاربردی هستید می توانید آنرا به عنوان کادو به او هدیه دهید.
سشوار سوپرسونیک دایسون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید