ترند های آرایش پاییز

چطور میکاپی مثل جدید ترین ترند های آرایش پاییز 2019 داشته باشیم؟

به لطف برنامه های اجتماعی مانند اینستاگرام، اکنون ما می توانیم به راحتی با اخبار دنیا و ترند های روز آشنا شویم. می توانیم سلبریتی ها و میکاپ آرتیست هایشان را دنبال کنیم و در جریان جدیدترین ترندهای آرایش یا لباس پوشیدن باشیم. خب مزیت برنامه ای مثل اینستاگرام چیست؟ الان که پاییز شده به راحتی می دانیم که ترند های جدید آرایش برای پاییز شامل چه مواردی است. لازم به یادآوری است که این اطلاعات را در گذشته به این راحتی ها نمی شد به دست آورد.

رژلب تیره

در مطلب امروز پارچی از نگاه 4 میکاپ آرتیست معروف و حرفه ای از شهرهای نیویورک، پاریس، لندن و لس آنجلس به ترند های جدید میکاپ برای پاییز نگاهی می اندازیم. با ما همراه باشید.

نیویورک

ترند اول: آرایش چشم دودی مات

پاییز فصلی است که به علت تغییر فصل و آب و هوای سریع، افراد، کمی سردرگم می شوند. چه بپوشیم و چه نپوشیم؟ احتمالا اگر طراحان لباس یا میکاپ آرتیست ها وجود نداشتند، تا مدتی همین طور سردرگم می ماندیم. پاییز که بعد تابستان می آید، کاملا در تضاد با آن است! از لباس پوشیدن گرفته تا مدل های آرایش و رنگ هایی که استفاده می کنیم. آرایش دودی (Smoky) ظاهری کلاسیک دارد و باعث می شود قدرتمند، با اعتماد به نفس و مرموز به نظر برسید. آرایش براق و روشن به عنوان آیتمی است که سریع چشم را می گیرد و به خود جذب می کند اما آرایش دودی مات جذاب و مخملی است و برای پاییز گزینه بهتری به حساب می آید. اگر این آرایش درست انجام شود، ظاهری لوکس دارد مانند یک ژاکت کشمیر پشمی.

آرایش چشم دودی سیاه

چطور به این آرایش برسیم

برای داشتن آرایش دودی کامل، در ابتدا نیاز است که از خط چشم در اطراف مژه های پایین و بالای چشمتان استفاده کنید. از رنگ های تیره مانند قهوه ای، سبز جنگلی، آبی سرمه ای یا مشکی استفاده کنید. سپس به سراغ سایه ی مات و رنگ هم خانواده ی خط چشمی که استفاده کردید بروید. اگر همان رنگ، ولی کم رنگ تر باشد نیز، نتیجه بهتری خواهید داشت. در آخر با یک رنگ خنثی مانند قهوه ای خط چشم و سایه تان را محو کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. در آخر اژ ریمل مشکی برای مژه های پایین و بالای چشم استفاده کنید.

سایه چشم

ترند دوم: ابروهای ظریف

تمام آیتم های دهه 90 در حال ترند شدن هستند که ابروهای نرم و ظریف نیز جزو ترند پاییز امسال است. ترند ابروی امسال راجع به زیبایی طبیعی آن و پذیرفتن شکل اصلیش است. البته جاهایی از ابرویتان که خالی است را می توانید پر کنید که نتیجه ی زیباتری می تواند داشته باشد، اما حالت اصلی ابرو نباید تغییر کند! بر خلاف سال های گذشته که ابروی کامل تغییر یافته ترند شده بود، امسال نکته ی عطف طبیعی بودن است.

ابروهای طبیعی

چطور به این آرایش برسیم؟

برای پر کردن جاهای خالی ابرویتان می توانید از پودر یا مداد ابرو در جهت رشد آن استفاده کنید. نکته ی اصلی برای طبیعی ماندن ابرو این است که یک درجه روشن تر از رنگ اصلی ابرویتان مداد یا پودر را انتخاب کنید. همچنین این روش باعث می شود چشم هایتان عمیق تر و جذاب تر به نظر بیایند. یا اگر ابروهای پرپشتی دارید فقط از یک ژل ابرو استفاده کنید تا آن ها را خوش فرم نگه دارد.

سایه ی ابرو

لندن

ترند سوم: پوست براق و شفاف

این ترند در بین همه ی ترند هایی که به آن ها اشاره خواهیم کرد، اهمیت بیشتری دارد. و حتی اگر به عنوان ترند نیز در نمی آمد همه ی ما موظف به رعایت نکاتی هستیم تا پوست سالمی داشته باشیم. فکر نمی کنم کسی باشد که دلش پوست شفاف و براق نخواهد. برای رسیدن به این ترند تمام نکاتی که در مطلب روتین شبانه برای داشتن پوستی سالم را گفته ایم رعایت کنید تا به نتیجه مطلوبی برسید.

پوست سالم و شفاف

ترند چهارم: خط چشم رنگارنگ

خط چشم رنگارنگ مدتی می شود که مد شده اما برای ترند جدید پاییز به تکامل رسیده است. رنگ تکراری مشکی را فراموش کنید چون امسال آرایش رنگارنگ اهمیت پیدا کرده. رنگ های نئونی، سفید یا قرمز رنگ های مناسبی برای خط چشم هستند.

خط چشم سفید ترند پاییز

چطور این آرایش را داشته باشیم؟

قبل از استفاده از ریمل حتما خط چشم را بکشید. مدل مناسب هماهنگ با رنگ های روشن، مدل گربه ای برای این ترند است. پیشنهاد می شود در این آرایش از چیز دیگری استفاده نکنید تا خط چشمتان بیشتر خودش را نشان دهد. در آخر براق کننده لب استفاده کنید و به این صورت جدید ترین ترند آرایش پاییز را خواهید داشت.

پاریس

ترند پنجم: مژه های کاملا جدا شده

علاوه بر پوست سالم و درخشان، در بقیه ترندها شاهد استفاده ی کمتر از آرایش هستیم. (در مجموع هرچه جلوتر می رویم، المان های طبیعی بیشتر اهمیت پیدا می کنند) میکاپ آرتیست پاریسی گفته که پاییز امسال مژه های ریمل زده و کاملا از هم جدا شده نیز ترند شده اند. برای رسیدن به این آرایش، ریملی را انتخاب کنید که خاصیت جدا کنندگی داشته باشد.

مژه های ریمل زده

ترند ششم: رژلب تیره ی قهوه ای

رنگ های روشن و جیغ مانند قرمز یا صورتی را فراموش کنید و به سراغ رنگ های تیره، مانند قهوه ای بروید چون پاییز فصل مناسب این رنگ هاست. بخصوص امسال در این فصل شاهد استفاده بیشتر رنگ قهوه ای و طیف های مختلف آن خواهیم بود. پیشنهاد می شود همراه با این رژلب از آرایش چشم ملایم استفاده کنید تا تمرکز بر روی لب هایتان بیشتر شود.

رژلب تیره آرایش جدید

لس آنجلس

ترند هفتم: آرایش چشم قهوه ای و خاکستری

تا الان آرایش چشم دودی مات را به عنوان برگ ترین ترند پاییز امسال معرفی کردیم. اما میکاپ آرتیست لس انجلسی اظهار داشته که بعضی از رنگ های مشخص مانند قهوه ای و خاکستری نیز امسال ترند شده اند. ” به جای استفاده از آرایش مشکی دودی مات در این پاییز، مسئله راجع به تکرار رنگ های نرم تر است. این رنگ ها را اگر برای آرایش چشم به کار ببرید نتیجه ی بهتری خواهید گرفت.

آرایش چشم ترند پاییز

چطور به این آرایش برسیم؟

برای ساخت این آرایش برای پاییز، رنگ خاکستری را با براش بزرگی بر روی چشم هایتان بزنید. سپس از خاکستری تیره برای اضافه کردن عمق بیشتر استفاده کنید. بعد از آن، از سایه ی مشکی رنگ، به عنوان خط چشم و ریمل برای کامل کردن آرایشتان استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید