طراحی ارزان خانه برای لوکس بودن

طراحی لوکس خانه ، تنها با چند ایده ساده و ارزان

با وجود اینکه اکثر ما به خانه های لوکس و گرانقیمت علاقه داریم، اما این روزها طراحی و معماری داخلی، هزینه نا خوشایندی برایمان دارند! گاهی واقعا لازم است برای شیک و لوکس به نظر آمدن خانه، بخشی از متریال ها و قسمت های مختلف را که اتفاقاً هزینه آور نیز هستند را کاملا عوض کرد. اما گاهی اوضاع از آنچه که فکرش را می کنید بسیار ساده تر است و به راحتی با چند تغییر پیش پا افتاده می توان نتیجه ی معقولی گرفت. در مطلب امروز پارچی قصد داریم مروری داشته باشیم بر چند ایده ساده و ارزان قیمت برای هر کسی که یک طراحی لوکس برای خانه خود می خواهد.

هدف از انتشار این مطلب، جلوگیری از هزینه‌های اضافی برای خانه شماست. پس خواهشمندیم اگر قصد تغییر و بازآفرینی معماری داخلی خانه تان را دارید تمام این موارد را یک به یک مرور کنید و تا زمانی که مطمئن نشده اید که همه را رعایت می کنید یا خیر، از هزینه کردن های اضافی خودداری نمایید.

استفاده از گل

اولین و ساده ترین المانی که برای طراحی لوکس خانه می تواند موثر باشد، استفاده از گل است. طبیعی و مصنوعی فرقی نمی کند اما پیشنهاد ما این است که تا جای ممکن به صورت کاملا مینیمال از گل ها برای طراحی خانه تان استفاده کنید. گل ها باعث حس طراوت و تازگی به خانه تان می شود. اگر گل های رنگی استفاده می‌کنید حتماً به سادگی آن توجه داشته باشید در غیر این صورت پیشنهاد ما گل های تک رنگ مینیمال است.

گل در طراحی لوکس خانه ارزان

چرا کوسن و بالش را دست کم می گیرید؟!

جالب است بدانید که اکثر افراد اهمیت بالش و کوسن بر روی صندلی، مبل، تخت و غیره را نادیده می گیرند. علت چیست؟ برای ما هم مشخص نیست! باید بدانید که کوسن و بالش می توانند به سادگی باعث بُعد دادن به ادوات نمای داخلی خانه تان شوند و این موضوع در لوکس تر نشان دادن نمای داخلی خانه بسیار موثر است. فقط اگر برایتان ممکن بود، می توانید ترکیب رنگی های مناسب و ست های رنگی هماهنگی را نیز اعمال کنید.

کوسن و بالش ارزان برای طراحی خانه لوکس

ترفندی با پرده‌ که همه را فریب خواهد داد

اگر دقت کرده باشید خانه های لوکس و گرانقیمت معمولاً پنجره هایشان ارتفاع زیادی دارند. به همین دلیل پرده های آنها نیز بلند است. بسیار خوب؛ این موضوع می تواند به عنوان یک ترفند ساده برای طراحی لوکس خانه که بسیار هم ارزان و بدون دردسر است استفاده شود. کافی است بزرگ تر از سایز پنجره ی خانه تان پرده آویزان کنید. سعی کنید تا جای ممکن نهایت استفاده را از فضا و ارتفاع دیوارتان داشته باشید و پرده ها را بسیار بلند در نظر بگیرید.

پرده بلند برای طراحی خانه

نظم نظم و باز هم نظم

یکی دیگر از نکات در طراحی لوکس خانه که نه تنها ارزان بلکه به نوعی کاملا بی ارتباط به هزینه کردن است، دادن نظم و چیدمان اصولی به محیط داخلی خانه بوده که تاثیر شگفت انگیزی در لوکس تر به نظر آمدن آن دارد. از خاطر نبرید که هر چه جلوتر می‌رویم ترند طراحی ها، به سمت مینیمال و ساده گرایی پیش می رود. خانه تان را ساده بچینید اما بسیار منظم.

تاثیر نظم در طراحی داخلی خانه

رنگ آمیزی

شاید در بین آنچه که تا به اینجا خوانده اید، رنگ آمیزی نسبت به بقیه هزینه آورتر باشد، اما بهتر می دانید که تمام ادوات، در و دیوار و وسایل خانه در نهایت خودشان را در پوسته ای نهایی یعنی رنگ به شما نشان می دهند. عوض کردن ملحفه ی تخت، روکش صندلی و مبل ها و همچنین رنگ دیوار ها چهره خانه تان را به کلی تغییر می دهد. فقط از خاطر نبرید که ست های رنگی برای داشتن خانه ای زیبا، جزو الزامات است.

رنگ آمیزی مینیمال

تغییرات جزئی در نورپردازی

نورپردازی نمای داخلی خانه اگر قرار باشد به صورت حرفه ای انجام شود، در مجموع هزینه آور خواهد بود. اما به سادگی می توانید با کمی خلاقیت یک نورپردازی عالی برای چیدمان داخلی خانه تان داشته باشید. فراموش نکنید که هر خانه زیبا و لوکس ، قطعا یک نورپردازی حرفه ای دارد.

نورپردازی ارزان اوکس

برای جلوگیری از هزینه آور شدن تغییر نورپردازی، از آباژور استفاده کنید. اگر احساس می کنید باز هم گران می شود، می توانید به تنها با یک حباب لامپ، مدیریتی حداقلی بر روی نور خانه تان داشته باشید.

 

از دست ندهید:

جدیدترین طراحی های اتاق خواب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =

سبد خرید

سوالی؟ پرسشی؟ پیام دهید